Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Nagyböjtben

2013.03.31. 16:42 titti79

Miért kezd egy katolikus nagyszombaton szexblogot írni? Mert könnyebb itt meggyónni, mint András atyának. És itt nem kell megbánni. :)

Amúgy van egy jó viccem, most találtam ki: hány szexcentrikus nő kell egy villanykörte becsavarásához? Egy sem, mert mindig van ott egy pasi, aki becsavarja neki :)

Igazából arról akartam írni nektek, hogy most pénteken majdnem megtörtént. Nem rajtam múlt, hogy nem. Nagypénteken. Csodálatosan orbitális halálos bűnt lett volna. Van az a pasi, én meg délután egyedül voltam itthon - nagyon ritka, szinte sosem vagyok egyedül, mindig kotlik valaki a nyakamon. Chateltünk, persze, szexchateltünk én meg a történet egy pontján félig viccesen bedobtam, hogy nem jár-e erre. Húúú, bevállalnám? Kicsit agyaltam rajta, aztán meggyőztem magam arról, hogy ez előbb-utóbb meg fog történni, és miért ne ma. Aztán valahogy kihátrált. Mégsem, mert hirtelen bejött a főnöke (naná), és rádobott egy halom munkát, aztán neki kell a gyerekekért menni (of course). Pedig már majdnem rádumáltam - mondja. WTF? Rádumáltam? Magamra kell dumálnom? Nem kicsit sértő.

Bizonyos szempontból persze megkönnyebbülés volt, hogy nem kellett megtennem ezt a kicsit sem elegáns lépést.

Jönnek a szokásos költői kérdéseim: Miért vonz ennyire ez a pasi? Vonzana, ha könnyebben meg lehetne kapni? Nyilván nem. Nevezzük Péternek, és egy kicsit mesélek róla.

12 komment

Címkék: szex megcsalás kolléga

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr285185477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.03.31. 16:48:54

BTW: Epic win - első nap a blogoszférában, és Index 2 címoldalon van. Témaválasztás is everything.

Bal 2013.03.31. 17:02:29

Ezeket a blogokat vajon feleségüket unó, fantáziálgató férjek írják, hogy aztán megmutassák az asszonynak, hátha ráizgul, vagy igen?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.03.31. 17:34:52

@Bal: számít ez? nyilván azt mondom, hogy nem így van, Te pedig azt hiszel, amit akarsz. Lehet, hogy kutya vagyok.

Bal 2013.03.31. 17:49:00

@gloria_mundi: szemléltető jellege miatt érdekes, szépen illusztrálja, mi megy félre a mai párkapcsolatokban. Csinálnál inkább kölköket, rájönnél, hogy van a farkadnál fontosabb és érdekesebb is a világon, ami összeköt a pároddal egy életen át.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.03.31. 17:55:43

@Bal: bocs, most nagyon röhögök, hogy gyerektelen pasinak gondolsz

Paranoid Android2 2013.03.31. 17:56:31

A kérdés persze inkább az, hogy magaddal akarsz valamit megbeszélni, vagy az olvasóval.
Az, hogy a szexuális hűség lényeges-e, nagyon érdekes lenne kibeszélni, különösen mert a szokás az leginkább, hogy mindenki elvárja, de maga el tudja magát képzelni nélküle.:)))
Meg hogy a szex mással hűtlenség-e feltétlenül?
Vagy inkább a hazugság a hűtlenség?

Meg persze, egy blog alkalmas-e ilyesfajta beszélgetésekre?:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.03.31. 18:37:09

@Paranoid Android2: Semmi nem zárja ki az ilyen blogok terápiás jellegét. És senkinek sem kötelező olvasni. De mindenből igyekszem tanulni.

Paranoid Android2 2013.03.31. 18:49:46

@titti79: Mindig tanulságos, ha valaki valami neki fontos dolgon elgondolkozik. És nagyon ritka.:) Ezért olvaslak.:)
A problémafelütésed egy általános jelenségről szól, amire általában rossz válaszokat adnak az emberek. Izgalmasan van feltéve a kérdés. de sokkal alaposabban kell megalapozni a fogalomkészletet, meg a kiindulási pontot.
Ha tanulni igyekszel.:)))
Pl. A kapcsolatodhoz képest, vagy a saját vágyaidhoz képest érdekes ez most neked?
Moralizálás, vagy gyakorlati válaszok? (beilleszthető-e az ilyesmi egy kapcsolatba?)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.11. 13:43:52

Ezt sosem fogom megérteni, vagy tán, ha abban a helyzetben leszek, ha van férjed, gyerekeid, szereted és jó a szex is vele, akkor miért lenne jó megcsalni? Miért teszed az egészet kockára (lebukásveszély) pár percnyi élvezetért? Én is szexcentrikusan szexorientált vagyok, na de akkor is.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 13:46:50

@BlogElla: nem tudom, hiányzik az izgalom? talán. de hát ezen dolgozunk itt együtt :)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.11. 15:14:37

@titti79: én itt nem pont ezen, de drukkolok, magamat kivonva az együttdolgozás alól:)
süti beállítások módosítása