Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

It's a date

2013.07.01. 14:42 titti79

Találkozunk egy párral. Képek meg hang alapján egyelőre normálisak, kicsit idősebbek, mint mi. Nem sokat kevergettük a lecsót, mindannyiunk szerint jobb, hogyha hamar összefutunk, és eldől, hogy széna vagy szalma.

Úgyhogy kedden lesz egy kávézással egybekötött face-kontroll, mindenki gondolkozik, és eldönti. Különösebben nem vagyok izgatott. Egyrészt egy kicsit be is rezeltem (közben a férjem kifejezetten nyomja a témát, egyfajta projektnek tekinti, mint mindent az életben). Másrészt valahogy azt gondolom, hogy ilyen száraz körülmények között aligha fognak bennem buja vágyakat ébreszteni. Szerintem ez nem az emberekről szól, hanem a szándékokról. Ez nem olyan, mint egy egyéjszakás kaland, aminek nem tudsz ellenállni. Illetve olyan is van, igen, hogy dugni akarsz, és szinte mindegy, hogy kivel. Itt se az számít, hogy ők konkrétan milyenek (ha nem nagyon gázok persze), hanem hogy éppen olyan perverzek, remélhetőleg, mint mi.

Próbálok objektív maradni - story of my life - és majd mesélek.

double-date.jpg

30 komment

Címkék: randi pár párcsere többes szex

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr85386223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

•Ribizli• 2013.07.01. 15:27:59

Nekem ez annyira kìnos lenne, találkozni két vadidegennel, és egy kávé mellett érzelmek nélkül diplomatikusan megdumálni, hogy dugunk-e, és ha igen ki kit hogy... ( persze előbb még csevegünk az időjárásról, meg a forgalomról is...)

Hát kìváncsi vagyok mi sül ki belőle...:)

szövetszöcske 2013.07.01. 15:39:52

Jó pár ilyen kávézáson voltam már, én mindig rettentően élveztem. Tök jó sztorik lennének, kár, hogy ilyet illetlenség elmesélni a baráti körben.
Egyébként soha nem volt dugásról szó (az mindig csak csetben jött elő), élőben meg smúzolás, mintha közepesen távoli ismerősök lennénk. (mondjuk az is igaz, hogy élőben mondjuk háromból egy a megjelenési arány...) Iszonyú jó abszurd szituációk jönnek ki ebből:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.01. 15:51:41

@szövetszöcske: nem lehet rosszabb, mint 10 randizós évem számos vakrandija

szövetszöcske 2013.07.01. 15:55:57

@titti79: Szerintem kurvajó. Tényleg. Próbáld meg kávézós smúzolás közben elképzelni, milyen lehet ez az egész egy kívülálló szemében. Nehéz lesz megállni, hogy ne röhögj magatokon:)
Praktikus egyébként, ha G-vel tervezel külön B verziós programot arra az időszakra, ha véletlen nem jellenne meg senki a színen, és akkor nincs csalódás.

estrella_ 2013.07.01. 16:57:08

Mi ez a festmény? Baromi jó...

Nekem azt nehéz elképzelni, hogy egy ilyen alakuló négyesben keresztbe-kasul mindenki bejöjjön mindenkinek. Komolyan, szinte nulla lehet az esélye, bár Will Harfordéknak többször is sikerült. :o

•Ribizli• 2013.07.01. 17:05:54

@szövetszöcske: mivel mi nem tartozunk egy baráti körbe...szóval érdekelne...:)

szövetszöcske 2013.07.01. 21:28:16

@•Ribizli•: Ez itt T-ék története, én csak szekundálok, okoskodom, majd ha egyszer mi is kipipáljuk a gruppent, megírom memoárban:) Különben meg annyira nem nagy cucc, így akció nélkül kívülállóként elég unalmas lehet (én leginkább magunkon röhögök jókat utólag, meg kicsit több gázos dolgot feltételezek azóta mindenkiről, hogy pár esetben elég meghökkentő volt ami az intimzónából elővillant ,pedig szexuális beszélgetés soha nem volt szemtől szemben...).
De nem hinném, hogy mégegyszer megpróbálkozunk négyesszervezéssel (ha ez lesz vágy, akkor irány a klub, aztán adj neki mint a malacok...). Marad hapsi harmadiknak, azzal nincs picsogás.

***Büdösmackó*** 2013.07.02. 00:20:52

@estrella_:

Joyce Werwie Perry, Double-date

megjegyzem arc nélküli alakot festeni khm...

Mészáros Laci 2013.07.02. 11:45:38

Érdekes próbálkozás, kíváncsi vagyok az eredményre (mármint lelki szinten). Vannak bennem aggodalmak... de a választott módszer kapcsán. A célod értékes és tetszik a bátorságod és az elszántságod.

Mészáros Laci 2013.07.02. 11:49:58

@•Ribizli•:

Én úgy képzelem, hogy a beszélgetés minden másról szól, a felszínen. Legalábbis eleinte. Szimpátia és bizalom építéséhez az kell.Szerintem. De nem az én műfajom, szóval inkább abbahagyom az okoskodást.

•Ribizli• 2013.07.02. 14:33:27

Ez a verzió még furcsább számomra, hogy ülünk négyen egy asztalnál, jópofizunk, magunkban meg méregetjük egymást, hogy lenne-e kedvünk dugni. :)
Bár ki tudja, tulajdonképpen a legtöbb szórakozóhelyen ezt csinálják...:)

•Ribizli• 2013.07.02. 14:38:06

egy klub nekem annyival tűnik vonzóbbnak, hogy nagyobb a szabadságom. Szerintem. Egyébbként itt mi volt a klub ellenérve?

szövetszöcske 2013.07.02. 15:04:09

@•Ribizli•: Pedig ez a verzió van. Sunyi méregetés, közben meg terelő témákról sztorizás. És az élő találkozó végén az illendőség kedvéért mindenki igent mond az utólagos levélben, az is aki nem akarja, a nemet a húzás-halasztás jelenti. (az igazán nyögvenyelős arcok még cseten, fénykép alapján sem mondják meg hogy nem, hanem jópofiznak a végtelenségig, ráadásul a hapsiknak mindig tetszik a keresztbe nő, míg a nők válogatnak a hapsik között)
A klubban tényleg nagyobb lehet a szabadság, ha a gruppendugás keveredik a vendéglátással, abból elég hülye szituációk jöhetnek ki (bár ilyen szituációban nem volt még részem).

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.02. 15:10:08

Izgi, izgi. Eppen glancoltaom magam estere :) az tuti, hogy a zapaval azert dugunk egyet este, utana ;)

szövetszöcske 2013.07.02. 15:12:08

@titti79: Tényleg, a dugás a talik után, amikor menőnek,lazának és bevállalósnak érzed magad, az király:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.02. 18:51:00

Elkesek. Persze, hogy elkesek, nem is en lennek...

Imikeimike 2013.07.03. 19:50:10

Ma már "holnap" van, de még semmi mese. Érdekelne a dolog :)
"4939 karaktert írhatsz még." - naaa, azt már nem!!!

Odil72 2013.07.03. 20:25:21

Csatlakoznék az előttem szólóhoz.... Izgatottan várom a történet folytatását....

Imikeimike 2013.07.04. 00:26:46

Csendben jegyezném meg, pillanatnyilag épp holnapután van...

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.07.04. 07:37:32

@Imikeimike: @Odil72: Ami a genitáliák vérbősítésére szolgáló naturalista történetmesélést illeti, az szvsz a legkevésbé fontos jelen helyzetben. (de amúgy tele vele a net). Amire itt a legtöbben várnak, az a mögöttes info. Ehhez pedig kell - saját tapasztalat - legalább 72 óra, ... de néha sokkal több. :)

... mondja Max, aki közzététel ügyben 10 hónap "érlelésnél" tart jelenleg...

Imikeimike 2013.07.04. 09:27:07

@Max & Maxina: tíz hónap érlelés :)))
Beállok a sorba, én is a mögöttes infókra várok. Sőt, valójában arra, hogy írjon valamit ez a nőszemély, mert szimplán olvashatnékom van.

Zseb Enci Klopédia 2013.07.04. 09:28:34

Régóta követem a blogot és most szántam rá magam a komment írásra. Általában a filmekben is zavarnak a logikai gixerek, de tudtommal ez nem egy film.
Szóval, amit nem értek az a következő: bloggerina kijelentette, hogy nem szereti a párját, írt arról, hogy mély depressziós (sejtéseim szerint mániákus, mert abban van a kiröppenő jókedv és szuicid mindennek vége érzés). Kiderült, hogy a párja olvassa a blogját és nem túlzottan örül neki, hogy van. Majd bloggerina elbúcsúzik, de aztán mégis tovább írja a blogját, a párja nem válik el tőle, sőt...Tehát ezek után egy másik párral akarnak szexelni?

Csak nekem furcsa ez a helyzet?

Véndög 2013.07.04. 10:45:36

Hát igen, a 'Rajtakaptál' c. poszt óta nem látom, nem értem, hogyan van tovább?
Valószínűleg a hiba bennem lehet, mert a házasságot társítom valamilyen módon a szerelemmel.
Látom, hogy le leszek ugatva, mert micsoda dolog szerelmesnek lenni a házastársba, dehát na.
Naív és idealista vagyok.

(btw szintén első komment.)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.04. 11:03:43

@Zseb Enci Klopédia: de, furcsa. csak az autisták tökéletesen racionálisak, tudtad? :)

@Véndög: szerintem a legtöbb házasságban nincs szerelem. Egy idő után. Ha kölcsönös barátság és megbecsülés van, és néha szex, akkor előbbre vagy, mint a többség. De én nem hiszek a szerelemben, úgyhogy rá ne hallgass.

•Ribizli• 2013.07.04. 11:30:30

@Véndög: én is naìv és idealista vagyok ...:)

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.07.04. 11:58:19

@Imikeimike: OFF: a 10 hónap nem is olyan sok ám. Mondhatni '"szakmai ártalom". Van olyan írásom, ami a fejemben lassan ötödik éve íródik, míg papíron (gépen) mostanra olvasható úgy kb. a 10%-a. Igaz, az fikció, és nem a saját gondolataimat kell figyelnem és rendszereznem, "csak" egy általam kitalált figuráét. :)))
ON: mindenképpen tanulságos lesz az írás (hopp: most látom, hogy meg is született időközben: megyek, olvasom). És megkockáztatom, hogy szórakoztató is. Legalábbis nekünk, kívülállóknak feltétlenül.

mondja Max, egy vonneguti hehe kíséretében...

Véndög 2013.07.05. 08:10:17

@titti79:
Igen, gyakorlatilag mindenhol azt hallom, olvasom, hogy így van. Sőt, valahol házasság előt/közben sincs.
És mi van, ha pont ez a nem "normális", dacára annak, hogy "mindenki" így csinálja (tudva, tudatosan, tudatlanul, vagy tudattalanul)? Mert egyszercsak keletkezik egy k.vanagy hiányérzet, ami mindenféle pótcselekvésekre sarkallja az egységsugarú (igen, műszaki szleng) embert. Nyilván nem minden bázisugró, ejtőernyős, bélyeggyűjtő, párcserélős indíttatása ez, de talán érdekes lehet belegondolni, hogy mivan, ha mégis.

Legalábbis a szétbombázott házasságom romjai felett gondolkozva, egyelőre ennyire jutottam.
(tudom, tudom, nem gondolkozni kéne, hanem fogni a malterosvedret, meg a fanglit, oszt építkezni...)
süti beállítások módosítása