Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Lebegtetés

2013.08.01. 16:57 titti79

Szeretek úgy gondolni magamra, mint őszinte és fair emberre. Legalábbis másokkal szemben. Ez nem egy olyan kurva nagy erény, vagy a lelkem kinemesülése - egyszerűen rosszul hazudok, szóval nem tudok senkit sem áltatni, vagy úgy csinálni, mintha. Ha valami nem jó, szólok. Ha valaki nem tetszik, megmondom.

De ez az magyar népmesék-beli "okos lány" féle módszer, hogy vagyok is, meg nem is, meg tetszel is, meg találkozzunk is, de nem is. Meg mondok valamit, amit akárhogy lehet érteni... Wáá, az ilyenektől a hátamon feláll a szőr. Igen vagy nem? És ez ilyen csajos dolog egyébként, vagyis kapásból utálom, mint a csajos dolgok nagy részét (kivéve a rózsaszín hajpántokat és a kiskacsákat).

floating-planet-1.jpg

Több apropója is vannak ennek a nyafogásnak, az egyik, hogy mi azért keresgetünk párokat mostanában is, csak semmi érdemleges nem történik. Az első (és eddig utolsó) kalandpartnereink nem mondták, hogy ne talizzunk többet, de valahogy nem sikerült eddig újabb bulit összehozni. "Jaj, ezen a héten nem érünk rá", aztán tanfolyamja van, aztán sokáig dolgozik, aztán menstruál. Jobban szeretem, ha nem nekem kell kiguberálnom, hogy kösz, ennyi.

Pont az elmúlt héten volt több megkeresésünk is, tehát NEM mi kezdeményeztünk, nem kuncsorogtunk, bepróbálkoztak párok. Volt, aki a partnerkeresőből, volt, aki a blogon keresztül. Én semmi jónak nem vagyok az elrontója, küldtek képet, rendben voltak, küldtünk mi is... és..... semmi. Se egy bocsi nem, se egy köszi, nem jöttök be. Inkább csendkirály van. Ami totál unfair, gyáva és sértő.

És persze az én lelkemnek, ami kisebb dolgoktól is megomlik, több se kell. Nyilván megláttak, és ronda vagyok / túl kövér vagyok. Még ahhoz is undorító, hogy egy tisztességes választ kapjak. Mindegy, mennyit edzek, mennyit koplalok. Ami extra röhej, hogy a nagy részük 'intim' fotókat már látott rólunk, szóval nagy meglepkók a testi adottságok tekintetében nem lehettek. Csak az arcom, kb. Egy olyan feature-öm, amiről azt gondolom, hogy ha valami, akkor inkább javít az összképen.

Ezzel párhuzamosan egy barátom (vagy inkább valaki, akiről azt hittem, hogy az) szintén lebegtetett két hétig, aztán dobta be, hogy inkább ne beszélgessünk többet. Emlékeztek Gordiusra? Ó, igen. Amikor azt mondtam, hogy annak vége, és dobott? Nem így volt, csak ő - felesége kérését tolmácsolva - azt kérte, hogy a továbbiakban ne említsem. De azért mi leveleztünk. Asszonykája tudott róla, merthogy ők, ha emlékeztek, nyitottban nyomták. Én is rinyáltam neki, ő is nekem (az asszony nem akart szexet, ezért lényegében folyamatosan maszturbált és kurvázott). Többször is akartunk találkozni, nem feltétlenül dugni, hanem inkább kíváncsiságból (én). Ő nyilván baszni akart, de mivel mindent megbaszna, ami mozog, és azt is, ami nem, ez nem meglepő. Szóval így ment ez, nem is tudom, több, mint 2 hónapig. Napi szinten cseteltünk. Jó volt. Szórakoztatott.

Aztán valahogy egyre kevésbé volt érdekes, ugyanazokat a beszélgetéseket folytattuk le újra és újra, és egyre valószínűtlenebbnek tűnt, hogy valaha találkozunk. Meg közben a nejének megjött a kedve a baszáshoz, hipp-hopp, és még seggbe is engedi, sőt, kurva nagyokat élvez. Meg van valami vén nője mellette, aki 50 éves és bűnronda, de imád dugni, és jól széthajtja, meg fizetni sem kell neki. Tiszta haszon a faszon.

Szóval elmegy nyaralni, azalatt kuss, és hazajön, és akkor is kuss. Nem válaszol, semmi. Én meg vagyok olyan pofátlan, hogy rákérdezek, hogy ez mi a rák. Lebegtet egy pár napig, aztán kinyögi, hogy nem kéne ezt folytatnunk, de legyünk barátok. MI A FASZOM??? Sosem voltunk barátok. Ha azok lettünk volna, nem számítana, hogy van más, aki ingyen szopja a faszát élőben, szóval rám nincs igény. (Szegény feleségét azért sajnálom, mert ha csak egy picikét is olvasott az ember a sorok között, látta, hogy ez a nő milyen nyomorult attól, hogy a férje félrekúr, hogy milyen kibaszott féltékeny, miközben meg ő is baszatja magát a főiskolai tanáraival... Szóval szép család az is.)

Aztán, hogy kipuffogtam magam, jött a jól megérdemelt "savanyú a szőlő" önigazoló fázis: úgyis egy egyszerű, önelégült, faszvezérelt jómunkásember volt, akiért nem kár. Persze, sértett vagyok, és két X kromoszóma + sértettség = veszély, de ezzel számolnia kell annak, aki megsért egy nőt.

Az már a személyes neurózisom meg az önértékelési zavaraim része, hogy mindig kicsit homlokon ver a padló ilyen esetek után, és bizonyítékát vélem látni annak, hogy értéktelen, kidobni való szemét vagyok.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr315438529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbateman 2013.08.01. 17:40:37

Azt már nem tanácsolhatom, hogy kezeltesd magad, meg fekvő emberbe úgysem rúgunk...úgyhogy hagyjuk.
/az ilyen pszichzavaros hogyishívjákolásban az lehet a legszarabb, hogy már magad sem tudod mi a valóság és mi a fantasy)
Mindenesetre ha nem írnál, akkor legalább nem basznád el az ember kedvét 3 percre az értelmetlen és zavart nyavalygásoddal.
Na csá!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.01. 18:55:00

@mrbateman: hát, én pedig azt írom, amihez kedvem van. neked meg sem (ha már itt tartunk, másnak sem) osztottak itt lapot. elköszönök

whale 2013.08.02. 05:19:18

Jól van, úgy látom másnak is agyára ment a hőség.:D

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.08.03. 17:27:03

Nem vagy értéktelen, kidobni való szemét, inkább túl sok a gyáva, megúszós Fasz. Ne bántsd magad...

***Büdösmackó*** 2013.08.03. 21:49:42

Amelyik nő csak finoman elkezdi a mismásolást az nálam kampó. Egyszer, csak egyszer szívtam egy ilyen sehtelmes nő miatt... Bőven elég volt.

***Büdösmackó*** 2013.08.03. 21:50:26

@whale: szerintem jó kis lendületes poszt

Mészáros Laci 2013.08.04. 13:32:54

Titti, az őszinteség és a szókimondás, ne próbáld kicsinyíteni: erény. Nem kicsi erény. Bátorság van benne: szembenézel gondolataid, szavaid következményeivel. (ami akkor tűnik ki, ha megnézzük, milyen a másik oldal: nem őszinte, mert szeretné, ha a kenyér mindkét fele vajas lenne). Szóval büszke vagyok rád, márminthogy arra, hogy olvashatlak, meg néhanap szóba állsz velem, vagyis ... eh, mindegy, szóval jó vagy így :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.04. 19:23:35

@whale: nem voltam benne biztos, inkább nem mondtam semmit :)

whale 2013.08.04. 20:31:47

@titti79: Én bírom, jó a dumája, szórakoztató. Sajnálnám, ha nem írna. Most éppen rossz passzban van, de ezzel vagyunk így egy páran...:D

szövetszöcske 2013.08.05. 14:40:13

Szerintem gruppenezésnél mindig a nők válogatnak, nem tudom elképzelni, hogy ha egy hapsinak két puncikép alapján bejönnél, akkor bármilyen képet is küldessz, majd kiszór. Ha csakreszelés van, akkor a hapsiknak nagyjából mindegy, csak problémázás ne legyen.
A netes ismerettségek meg olyanok, hogy ha bármi más tartja össze azon kívül hogy néha jólesik spanolni a másikkal, akkor párhónap alatt satufékkel véget érnek, mindegy mi a pálya.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.05. 14:51:55

@szövetszöcske: ez nem igaz, vannak nagyon is hosszútávú netes barátaim

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.05. 14:53:05

@szövetszöcske: mondjuk nekem is eszembe jutott, hogy nem engem szórt ki a pasi, hanem az én férjemet a nő. De azért ez is sért, akármilyen is a férjem, akkor is az enyém, miazmáhogy ne tetszik neki? :)))) Nagyon is jó pasi :)

szövetszöcske 2013.08.05. 15:09:12

@titti79: A nők igényesebbek, többek látnak bele egy gruppenbe mint a faszik. Egy faszi képes érdeklődni a dugás iránt mondjuk egy féllábú, pattanásos, laposmellű nővel(aki egyébként elég taszító számára), csak mert olyan szép vaskos szája van, meg valamelyik haverja mesélte egyszer, hogy volt már féllábú nővel. Na, nagyjából ennyire fontos a nők kinézete az ilyen csakdugós meneteknél, hogy legyen rajta legalább egy érdekes fícsör, többimindegy. (míg a nőknek például szempont hogy a másik faszi legalább legyen annyi pontos mint az ő saját faszija).

(a hosszú távú netes barát akiről írsz, az megvan több mint egy éve, tényleg csak netes, nem jársz össze smúzolni vele élőben, és tényleg nem csak annyi tart össze, hogy néha érdekes dumálni, hanem van rendes barátság vagy vonzalom???)
süti beállítások módosítása