Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Függöny

2013.08.14. 10:26 titti79

Azt hiszem, ezen a ponton fogom megköszönni a figyelmet.

Kár simogatni ezt a döglött cápát.

Látom, hogy sokaknak repulzív - ezzel nincs is gond, erős normaszegés, tehát miért jönne be mindenkinek? De mégis idejönnek a a szájamba öklendezni, amiből viszont nem kérek a továbbiakban.

Ne aggódjatok, most nem vagyok rossz állapotban. Az egyik agyonhallgatott posztomban írtam az új gyógyszerekről, és úgy tűnik - persze, korai még ezt mondani -, hogy egyre egyre jobban vagyok. Kevésbé vagyok feszült és kétségbeesett. A héten elkezdek járni a saját terápiámra, ami remélhetőleg szintén visz valahova.

Igazi életminőségbeli javulást jelent emellett, hogy most már egy hete mindkét gyerekem napközibe ill. óvodába jár, így nem kell napközben ezerfelé szakadnom. A munka mellé beleférnek olyan luxusok, mint a háztartás vezetése, a sport. (Másfél hete futok, és nagyon jól haladok, egy év múlva félmaraton!) Jön vissza a gyerekek előtti alakom. Visszakapom magamat, mindenestül, de egy csomó tapasztalattal gazdagabban.

Ugyanakkor a szex része, a párcsere, a swinger egyelőre napirenden marad. Élvezzük, mind a ketten - ér akármit gondolni, bogozgatni a motivációkat, de ez a férjemnek és nekem is ad valamit, valami izgalmat, amit máshogy nem tudunk vagy nem akarunk megtapasztalni.

Mindenki mehet vissza a dolgára, vörösmuffos csajokat nézegetni, vagy orbánozni-gyurcsányozni, vagy gyíkoskodni, ízlés szerint.

So long, and thanks for all the fish.

PS: Ja igen. Majonéz.

12 komment

Címkék: búcsú férfi szex gyerekek lélektan párcsere

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr165460131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imikeimike 2013.08.14. 15:36:44

Ezzel nem azt akarod mondani, ugye, hogy többet nem írsz ide???
Csak, hogy visszatartsalak: akármit teszel, mindig lesz pár marha, aki nem ért meg, és regisztrál, csak hogy megmondhassa a magáét.
Tedd meg, értünk, perverz idióta állatokért (valánk egy páran), hogy elnézed az isten többi erkölcsös barmait, és nem húzod el a függönyt.
Kérlek. Kérünk.

whale 2013.08.14. 16:50:52

Sajnálom. Mondjuk tudtam, hogy ez lesz...:))
Valamiféle posztmodern irodalompótléknak jó volt.

kapasz 2013.08.14. 21:48:39

1-2 hülye miatt miért bünteted a többi olvasót? Még adós vagy 1-2 korábban belengetett témával. Please...

Véndög 2013.08.15. 00:38:56

Héhéhé, ez így nem ér, tessék csak tovább firkálni! :-)
Engem a belső történések érdekelnek főleg, de másról is érdekesen írsz. Btw, milyen reakciókat szeretnél?
(azt amúgy akartam írni a gyógybogyós posztnál, hogy mivan, ha a bölcsészlelkű pszihomókusnak igaza van..?)

Crossroad 2013.08.15. 11:05:40

Szia!

Én egy egyszerű csendes olvasó vagyok, most mégis írok... ne hagyd abba a blogot! :)

Neked is hiányozni fog, hiszen ettől lettél különlegesebb mint a többi swingerben dugó ember, hogy te utána ország világ előtt kitárgyalod a dolgokat. Hiányozni fog azért is, mert szereted a figyelmet. Oké, most besértődtél, mert már kevesebbet kapsz mint korábban, de hidd el, hamarosan vége a szabadságos időszaknak, mindenki újra az irodájában fog rohadni és a Te blogodat olvasgatva fantáziál arról, milyen jó is lenne ha ő is elég bátor lenne ahhoz hogy belevágjon ;)

Szóval ha lehet, inkább maradj, szívesen olvasnám a jövőben is a posztjaidat, akár a lelki problémáidról szólnak, akár arról, hogy éppen hány fasz járt benned (bevallom én a közönség azon részéhez tartozok, akit ez beindít, pláne mert kvajól írsz róla).

So please stay, and make us happy ;)

C. Gallus 2013.08.15. 13:51:17

Titti, Titti, abba ne hagyd, kérlek!

Pont a normaszegésed és az ügyes stílusod az,a mi miatt mindig izgalommal várom az új posztjaidat.

A hitetlenül szórakoztató, vagy éppen teljesen agyhalott kommentekről nem is beszélve.

És nem kötözködni akartam én sem, hanem megérteni a hátteret.

Így nem lenne szép a vége, legalább egy grupival kombinált blogtalálkozót rendezhetnél!

:)))

jk77 2013.08.15. 13:54:04

Hay Titt,
csak miattad regisztráltam és írok.
NE HAGYD ABBA!
A kezdetektől követlek, de az, hogy nem írok nem azért van mert nem érdekel a story hanem azért mert nem vagyok grafomán. De ha neked ez kell mostantól mindig írok egy pár sort :)
És szerintem elég sokan vannak hasonlóan mint én. Csak most éppen nyaralnak.

Szóval folytasd! (ha még lehet kérni, akkor akár a témaválasztást is bővíthetnéd :))

the show must go on...
csákány.
j.

Mészáros Laci 2013.08.15. 13:59:32

Köszi titti, te jobbára árta(lma)tlan :-)
Hiányozni fox.

piszkosfred 2013.08.15. 14:04:34

En sem vagyok az az irogatos tipus, de ez azon keves blog koze tartozik amit rendszeresen kovetek. Sajnalnam ha megszunne, olvasmanyos es sokszor tanylsagos is egyszerre. Es vagyok annyira perverz, hogy a kevesbe szalonkepes reszek is erdekeljenek. Mindenestre akarhogy is folytatodik a tortenet, good luck es koszi az eddigieket.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.08.17. 08:21:29

ellentétben néhány korábbi hsz tulajdonosával, én kellően grafomán vagyok, és az ok, amiért az utóbbi időben nem szóltam hozzá, egészen más.
Most viszont muszáj leírnom: a blognak tényleg vége, legalábbis ezen a síkon. Büdösmackó már elköszönt korábban, vele együtt szerintem jó pár más olvasó is (aki a kezdetektől...), és ez nem véletlen. A deklarálás amolyan "gyengébbek kedvéért szólok" jellegű volt, énszerintem. (OFF: ér megsértődni, csak nem érdemes.)

Ellenben az új tematikájú blogra vevők vagyunk mindannyian. Mert olyan ocsmány a lelkületünk, igen... :-P

... mondja Max, aki éppen azért kedveli a horrort, a híradót vagy a thrillert, amiért száz emberből kilenvcenkilenc: jó érezni, hogy "na, ez sem velem történt meg, hála istennek!"

Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő 2015.04.13. 13:40:39

Kedves Titti!

Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább.
Szeretném, ha az új blogod elérési lehetőségéről tájékoztatnál!

Köszönöm!
süti beállítások módosítása