Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Honnantól pedofília?

2013.06.28. 16:43 titti79

Elmondom azt, amit még soha senkinek nem mondtam, se a szüleimnek, se a legjobb barátaimnak, se a férjemnek. Úgyhogy elmondom a legrosszabb barátaimnak, Nektek.

Csak egy testvérem van, egy két évvel fiatalabb öcsém, de gyakorlatilag együtt nőttünk fel a unokatestvéreimmel. Ott is két gyerek volt, Anita az unokanővérem kicsit nagyobb, mint én, Gyuri, az unokaöcsém kicsit kisebb. Anyáink testvérek, közel laktunk, úgyhogy állandóan együtt lógtunk, együtt játszottunk, később együtt jártunk mindenfelé. Olyan középiskolás korunkra, sőt inkább azután, ahogy Anita leérettségizett, váltak lazábbá a kapcsolataink, mostanában már csak évente néhányszor találkozunk. Nagyon más irányt vett az életünk, alig van közös témánk a családon kívül.

De óvodás, kisiskolás koromban olyan volt nekem Anita, mint egy nővér. Aki aspiratív, akire hasonlítani akarok. Mindenben mentem utána, mint egy kiskacsa.

Nem tudom, hogy jött nekünk ez a játék. Biztos sejtettünk valamit abból, hogy a lábunk között valami tabudöngető lakik, amit nyilvánosan nem mutogatunk, de nem is emlegetünk. Óvodás voltam, szerintem még talán Anita is. Lehet, hogy nevetséges vagyok, és mindenki csinált ilyet, de nekem  mindenesetre nem mondta senki.

Egymás puncijával játszottunk. Lehúztuk egymás bugyiját, puszilgattuk. Volt, hogy egy játék orvosi táska hőmérőjét dugtuk bele. Igazából csak pillanatokra, érzésekre emlékszem belőle, 4 évesnél nem vagyok több, Anita is kb 5-6. Az asztal alá bújva fekszem a hátamon, deréktól lefelé pucéran. Anita a puncimat simogatja - csak kívülről, belenyúlás nincs, de ebben az életkorban még annyira szépen rásimulnak a nagyajkak (kicsik lényegében nincsenek is), hogy fel sem merül. Azt mondja, hogy még nem elég jó a hőmérséklete, úgyhogy megméri. Furcsa érzés, nem hasonít a felnőtt értelemben vett szexuális izgalomhoz, de érdekes. Én is csinálom neki, teljesen kölcsönös az egész. Inkább ő irányít, mint mindenben, a nagyobb gyerek megkérdőjelezhetetlen felsőbbségével.

Amikor anyámék megtudják, elég mérgesek - nem kiabálnak, nem akarják túldimenzionálni, de megkérik, hogy ne csináljuk többet. Mi azért csináljuk. Néha az öccseinket is bevonjuk, de legtöbbször nem - nem érdekli őket a dolog túlságosan, inkább mennek matchboxozni.

Nem tudom, nem emlékszem, milyen intenzitással, de biztos, hogy éveken át ment. Biztos, hogy már iskolás vagyok, amikor utoljára történik - vagy inkább nem történik. Talán már 8 éves is vagyok, Anita 10. Már akkor és ott is úgy érzem, hogy ő sokkal előrébb van felvilágosultságban, szexuális tudásban, mint én, ezért még kevésbé érzem fairnek a kérését. "Nem csináljuk megint azt a dolgot?" Valószínűleg előtte is régen csináltuk már, szinte elfelejtődött. Kényelmetlennek érzem, de nemet mondok. Nem szeretném. Jól van, mondja.

Azóta nem esett róla egy szó sem. Nem is vagyok benne biztos, hogy emlékszik. Nem mindenki emlékszik olyan jól a kisgyerekkorára, mint én. Öcsémnek iskoláskora előttről szinte semmi nem maradt meg.

Van bennem valami görcs, amikor ezekre gondolok. Hogy ez nem volt helyes. Hogy rosszat csináltunk, rosszabbat, mintha összetörtünk volna egy vázát, vagy valami. Anyámék sosem hozták szóba, gyerekkorunkban sem, ma meg pláne nem. Nagyon jól vagyunk a nem beszélésben.

Röhejes lenne pedofíliának tekinteni, de azért kicsit olyan megrontott érzés. Büntetőjogi értelemben ugyanaz, mint egy 12 éves egy 14 évessel? De mégsem ugyanaz. Mert teljesen naiv. Szinte teljesen.

beolvasás0008.jpg

20 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr105382298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.Solo 2013.06.28. 19:11:07

Csinálják más gyerekek is.

Vannak kultúrák, messzi keleten, ahol az anyuka csinálja a gyerekeknek kicsi koruktól, nemtől függetlenül, - pont, ahogy Te fésülgeted a haját a sajátodnak reggel, mielőtt elindulnátok a ki-hova -, mintegy megtanítva nekik a nemiséget is(!).

Víz Ivó 2013.06.28. 19:27:23

én is csináltam ilyet, csak heteróban nyomtuk a szomszéd kislánnyal. a bátyám meg az unokanővérünkkel. néha elő is jön családi beszélgetések során. semmiképpen sem traumatizált senkit, nálunk. nekem kimondottan szép emlék az orvosi táskánk játéklázmérője :-) pont arra használtam, mint ti.
szerintem sem túl ritka jelenség ez.

piszkosfred 2013.06.28. 22:36:47

Szerintem is minden gyerek játszott ilyet, nemtől függetlenül, ennek nem kell semmiféle negatív dolgot tulajdonítani.

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.06.28. 23:33:46

Én is heteroban nyomtam, szomszéd kislánnyal. Szerintem inkább az a szokatlan, akinél kimarad ez a játék (mert nem érdekli, vagy már abban a zsenge korban túl jól működik az elfojtás).
Viszonylag új (polgári-viktoriánus) konstrukció, hogy gyerek és szexualitás egymást kizáró fogalmak lennének.

Zalai Béla 2013.06.29. 00:13:13

@titti79: Ezért: "Van bennem valami görcs, amikor ezekre gondolok. Hogy ez nem volt helyes. Hogy rosszat csináltunk, rosszabbat, mintha összetörtünk volna egy vázát, vagy valami."

H.Solo 2013.06.29. 01:49:05

@titti79: Mert a felnőttek is titokban csinálják! Mármint nem kell a gyerek előtt dugni, de egy érintés, csók beleférhetne...

whale 2013.06.29. 09:53:07

Ez cuki. Nyugi, mindenki játszik doktorosat.:)
Aszittem, valami mocskos cucc lesz. Most csalódott vagyok...:D

whale 2013.06.29. 10:16:47

TabuDÖNGETŐ. Hihihi.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.29. 10:32:03

Egyébként nekem így felnőtt fejjel nem is a doktorozás zavaró, az tulajdonképpen normális. De a homoerotikus és főleg a vérfertőző része kevésbé OK.

ironia 2013.06.29. 14:46:01

@titti79: nálam is homoerotikus történet volt, a világon semmi problémát nem okozott se akkor, se máskor. A vérfertőzésről meg - szerintem - később tanuljuk meg, hogy tabu.

whale 2013.06.30. 09:16:31

Ja, nagyon cuki kislány voltál. AZ a LEGO séró priceless.:))

•Ribizli• 2013.06.30. 10:49:53

@titti79: én a hugomat tanìtottam csókolózni tini korunkban...:) Szerintem "párhuzamos" kapcsolatokban ezek tök normális dolgok. Amikor a nagyapa játszik veled "doktorosat", az a gáz...

Víz Ivó 2013.06.30. 12:20:47

@titti79:

a feleségem mesélte, hogy ő is homo-relációban tolta a dolgot. a bizalom és kölcsönös érdeklődés okán könnyebb volt egy erre is alkalmas barátnővel kezdeni, mint fiúval. én meg nem laktam a szomszédjában :-)

a vérfertőzést felejtsd el!!! attól a műanyag lázmérőtől vagy az unokanővéred ujjától sosem eshettél volna teherbe :-))))))

Víz Ivó 2013.06.30. 12:27:06

@•Ribizli•:

és a nagymama remegő keze pisiltetéskor...? az határeset ?
:-))))

de viccen kivűl, szerintem sincs semmi pedofilia gyanú egy párévvel idősebb kortárs esetén elkövetett kiváncsiskodásban.

***Büdösmackó*** 2013.06.30. 12:50:56

@titti79: mindkettő későbbi korban felvett norma. amit csináltál az hétköznapi és normális. durvább dolgok is előfordulnak...sokkal durvábbak.

szövetszöcske 2013.07.01. 09:01:38

Ezek megint a maximalista elvárások önmagadtól. Szerintem mindenkinek van ilyen élménye, és a legtöbben kifejezetten kellemes emlékként gondolnak rá vissza (azt hogy a szomszéd vagy a kolléga mit tartana cikinek meg min röhögne, normális önértékelésű ember nem veszi komolyan, majdnem mindenkinek vannak cinkes dolgai, szerintem a legtöbb azoknak, akik nagyon tudják mi a normális).
Engem egyszer 6 évesen a karácsonykor nálunk alvó vendégkislány etetett meg lefekvéskor olyan szaloncukorral, amit előtte betett a bugyijába, majd miután megettem utána gonoszul azt mondta, hogy miközben matatott ott vele, bedugta a fenekébe, én meg erre kihánytam. Meg 10 éves koromban a szintén nálunk alvó (nyaraló) velem egykorú vendégkisfiú akart arra rávenni, hogy fogjak legyet, feküdjek egy kád vízbe, tépjen le a légy szárnyát, húzzam le a bőrt és másztassam a farkamon. Mondtam neki hogy a légy koszos, betegséget terjeszt, de ő mindenáron meg akarta mutatni hogy csinálja.
Ja, és még lenne pár ilyen sztori, pedig én kifejezetten jókisfiú voltam mindig. Bármelyik kollégámat kiröhögném ilyen sztorikkal. Nem is szoktak ilyet mesélni, még haverok egymásnak sem. Pedig biztos van nekik is élményanyag.

mucsailajos (törölt) 2013.10.09. 09:51:20

Bár régi a poszt, válaszolnék rá, mert érdekes.

A gyerekeknek nincsenek előítéleteik. Szexualitásuk viszont van. Csak azt érzik, hogy valami jó érzés nekik. A bűntudatot a felnőttek plántálják beléjük.

Nagyon sok gyereknek vannak szexuális élményei barátnővel, testvérrel, unokatestvérrel. Ez sohasem rossz dolog, ugyanolyan neművel sem, rokonnal sem. Akkor még nincsenek bélyegek, csak a tiszta érzéki öröm és a felfedezés izgalma.

mucsailajos (törölt) 2013.10.09. 09:53:25

És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy boszorkányüldözésre, erkölcsi megmondogatásra kiválóan használható hívószó. De ez már más kérdés.
süti beállítások módosítása