Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Swingtam - 2. rész

2013.08.11. 06:23 titti79

Meglepő mennyiségű a csók. Valahogy azt gondoltam, a swinger személytelenebb, nem ilyen gyengéd, valami elemibb, durvább dolgot vártam (persze volt abból is). A csókjaikban nincs semmi birtokló - Gábor nagyon dominánsan csókol, ehhez vagyok szokva. Finom, puha, forró csókokat kapok, aztán rögtön utána egy farkat a számba. Kemény ujjazás közben valaki egészen lehelet-finoman simogatja a combom. Nagyon érdekes.

kiss.jpg

(A legfinomabban egy kifejezetten taszító, öreg pasi simogat, aki valami kinyúlt pólóban üldögél lent az este nagy részében és senkihez sem szól. Finom, de amikor felnézek, és meglátom, megborzongok. Na, itt húzom meg a határt, egyszerűen belőle nem kérek. Nyitott vagyok, de ennyire nem.)

A kavarodás végjátéka marad meg tisztán: egy korrektül nagy faszt szopok (ez is valami nagydarab, idősebb pasi) és verek az egyik kezemmel, a másik oldalamra odakerül egy nézelődő fiú. Áll, mint a parancsolat, úgyhogy bal kezem is bevetem (hogy simogatnak, nyalnak, vagy ujjaznak éppen, azt már nem is tudom hirtelen). Az idősebb pasi kikapja a számból a farkát, nem akar udvariatlanul a számba durranni, úgyhogy a mellemre verem. A fiatalabb srác egy percen belül megadja magát, talán motyog is valami "elnézéstkérekdeejakulálok"-értelműt és ő is rámfröcsköl. Kicsit zavartan próbálnak papírtörlőket szerezni, de inkább felkelek, és megyek lezuhanyozni. A hasamon lustán folyik lefelé a kétféle keveredő geci.

Kifelé jövet egy 40 körüli nő (talán az ő pasija volt az egyik) rám nevet, és közli: "Hát te nem semmi vagy." Én is röhögök. Hát valóban, nem semmi vagyok.

Kis pihenő jön, eszünk is valamit. Viszonylag nagy társaság volt, amikor felmentünk, és a nagy részük eltűnt. Sehol nincs egy óra sem, de olyan 1-2 körül lehet. Jól elment az idő. Lelassul a tempó. Elmegyek masszázsra - nem rossz, de semmi különös.

Valamikor felmegyünk megint hármasban Gáborral és Igorral, most egy eldugottabb, sötétebb részen vagyunk. A fiúk fáradnak. Nagyon szeretném, hogy Igor rendesen megdugjon, de megint alig kapok csak, aztán megint eltűnik valahogy.

Gáborral átkavarunk a korábbi "orgia" helyszínére, vannak már ott, egy-egy átnyúlásra, markolásra beszállnak, de tulajdonképpen "kettesben" vagyunk. Gábor itt nagy nehezen elélvez, úgyhogy már nincs az az érzésem, hogy kimarad a jóból. Aztán - talán épp szopok, vagy csókolózunk - valaki elkezd nyalni, méghozzá kifejezetten jól. (Tudjátok, hogy nem vagyok egy nyalás-fan, nem szoktam tőle elélvezni, Gábornak is ritkán hagyom, mert időpazarlásnak érzem, de azért ezt kezdtem az utóbbi hónapokban revideálni.)  Nem is látom még, ki az, de érzem az átütő lelkesedést. Rácuppan a puncimra, beleveti magát. A nyelve, az ajkai a csiklómon cikáznak, az ujjai a pinámban. Finoman nyög, mintha nem ő kényeztetne engem, hanem fordítva. Felnézek: egy nagyon kedves arcú, kutyaszemű fiú mosolyog rám a szeméremdombom felett. Amikor áthelyezkedünk, akkor veszem észre, hogy mennyire kövér - nem betegesen, de azért eléggé. Hát ez az - a kövér fiú odaadása, ezt éreztem. A testi hiányosság túlkompenzálása. Nem baj, csak hajrá, hajrá, kompenzálj. 

LP_BG.jpg

Teljesen ellazulva élvezem, ő pedig kitartóan dolgozik rajtam - ennyit még nem nyaltak egyvégtében. Egy ponton átélek valami orgazmusszerűt is - nem az otthoni, háztartásit, de nagyon finom ez is. Azt hiszem hangos vagyok. Nem extrémen, szóval nem olyan, mint Linda volt nálunk, de azért, na. (Viola is mondja: "akkor téged hallottalak az előbb". A szint másik végéből.) De nem elégülök ki teljesen, pont ott tartok, hogy akkor most kérek még. Sokat. Amikor lecsillapodok, próbálom a kedves kövér fiúnak viszonozni a szolgálatait, de totál lankadt. "Azért még meg akarlak dugni később." OK. Többet nem látom.

Ami hiányzik, és amit tulajdonképpen végig nem kapok meg, az a dugás. OK, a férjem dug néha egy darabig, meg az az egy nagyfarkú egy percre. Meg Igor is egy kicsit. De hol van ez attól, amivel még Gordius bátyánk izgatott egy csomót, hogy hosszan, minden szögből agyonbasznak, megforgatnak, mint egy grillcsirkét, hogy le se tudjak ülni. Ezt később sem kapom meg, de valami kihívás maradhat legközelebbre is.

Lassan indulnék már, alig maradtunk páran, de Viola és Igor egy másik párral van elmélyült beszélgetésben a kajálós részen, és ők taxiznak minket haza. Kicsit idétlenül érzem magam, leülünk egy mellettük lévő asztalhoz, én is eszem valamit (a kalóriák aznapra meg vannak baszva).

Végre felkerekedünk. Hazafelé beszélgetünk, teljesen baráti.

Hajnal 4-5 körül lehet, mikor hazaérünk, de túlpörögtünk, nem tudunk aludni, tévézünk egy fél órát. 3 óra alvás után ébredek. Odabújok a férjemhez. "Muszáj, hogy megdugj!" Végre megkapom a csodás, finom, többszörös orgazmusomat. Köszönöm.

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr265454888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Odil72 2013.08.11. 07:02:58

Violával, Igorral miben maradtatok? Lesz "személyes" négyes? Vagy marad a közös swingerezés?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.11. 07:11:43

@Odil72: Lövésem sincs. egyelőre nem jelentkeztek :) Lehet, hogy Violának kevesek vagyunk :)

Odil72 2013.08.11. 08:06:46

@titti79: mármint milyen értelemben?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.11. 21:52:43

@Odil72: nem kattan a férjemre, meg több figyelmet igényel, mint amit mi adni tudunk. De egyébként így swinger után én is úgy vagyok vele, hogy 4 ember??? :))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.12. 11:29:13

Amúgy frankón nem tudom, mi a fasznak írogatok :))))

whale 2013.08.12. 13:00:41

@titti79: Mert exhibicionista vagy.:)

RajongElla 2013.08.12. 22:10:36

@titti79: Látod mekkora hülye picsa vagy, hogy engem kitiltottál innen. Én vagyok az első, aki olvassa az összes bejegyzésedet, a kezdetek óta. Imádom a stílusodat és rühellem, amiről írsz, mert tökre nem értek vele egyet. Egyszerűen elborzaszt a téma, egyenesen hányinger, ellenben a stílusod roppant fexik nekem, olvasmányos, frappáns humor, laza fogalmazás (amit egyébként nem lazán írsz, hanem görcsösen, végül mégis lazán hat).

Viszont a gyógyszereket nem igazán javasolnám, az egész kibaszott pszichiátria egy nagy maszlag, nincs ember a Földön, akire ne lehetne ráfogni a depresszió tüneteit vagy egyebet, sok ilyen videó van a neten, te magad is írtad, a gyógyszer majd kioltja benned a lángot, legömbölyíti a valódi (érdekes) személyiségedet, ez mire jó...lobotómia kés helyett gyógyszarral...hurrá

www.youtube.com/watch?v=pNV8E4jk0ig

***Büdösmackó*** 2013.08.12. 22:52:09

Óbazdmeg, majdnem kiokádtam a belem.
Élj boldogan, minden jót nektek.

Csá

***Büdösmackó*** 2013.08.12. 22:54:17

@RajongElla: döbbenet, mekkora ostoba picsa vagy.

RajongElla 2013.08.12. 23:00:09

@***Büdösmackó***: Döbbenet, mennyire nincs igazad, de azért fel a fejjel te kis impotens:)

C. Gallus 2013.08.12. 23:08:43

Nagyon jól sikerült, izgalmas beszámoló. Nyersen és szórakoztatóan írsz. Van bennem nemi irigység. :)

Két kerdes jutott az eszembe, ezt és a többit olvasva.

A férjed miért nem él jobban ezzel a szabadsággal? Van egy olyan érzésem, hogy ő szeret teged.

A másik, te szereted még őt? És ha nem, neked miért kell a jelenléte ezekhez a játékokhoz?

RajongElla 2013.08.12. 23:12:34

@C. Gallus: ha elolvasnád az egész blogot, tudnád a kérdéseidre a választ.

Víz Ivó 2013.08.13. 07:28:28

@titti79:

Vizuális tipus vagyok. Most azt kell mondanom, hogy sajnos. Nem tudtam az egészet nem a férjed szemszögéböl látni. Szörnyü nyomor az egész. A kövér, punnyadtpöcsü nyalva élvezkedö fickó, az apádnál is öregebb nyálcsorgatók és kicsit belédmártogatók.... az egész este érzékletes leírása engem elborzasztott. Hogy a férjed ebböl mit élvezett!?! Nagyon nem egy világ vagyunk. A további értetlenkedést és sajnálkozást megsporolando, elhagyom a blogodat. Számomra visszataszító az egész..... csalódás az utatd (számomra), ami idevezetett téged. És csalódtam magamban is, amiért együttérzést váltottál ki bennem. Kicsit becsapva érzem magam. És már nem tudom azzal álltatni magam, hogy önmagadat csapod be. Te ilyen vagy. Én meg nagyon nem ilyen. Remélem senki nem csap be senkit :-) Remélem, pusztán csak tévedtem. Rossz időben, rossz helyen olvasgattam. Megyek, keresek valami számomra elfogadhatóbb blogot. De nem tudom elfelejteni a nekem is fájó szánalomérzést, amit a férjeddel kapcsolatban érzek. Ezt kár volt megtapasztalnom. Veszteség volt az itt töltött idö. Kiábrándultság és kinos érzések tömkelege a végeredmény. A szex egy olyan oldalát mutattad meg nekem, amiröl kár és nyomasztó tudni, ha nincs bennem affinitás ilyesmire. Kb, mintha egy cipöfetisiszta vagy szadomazo beállitottságu "perverz" utját követhettem volna egy cipöraktárig, vagy egy szadomazo klubig.
Végig azt hittem, hogy rájössz, te nem vagy ilyen :-)
De most csak magamra haragszom a naivitásom miatt. Nem itéllek el. A szánalom és undor azt jelzi csupán, hogy beleképzelve magamat az általad leírt eseményekbe, milyen hatást vált ki bennem az ilyesmi.
Akik meg ezt élvezettel, irigykedve, esetleg faszt verve, vagy csiklót simogatva olvassák, azok számomra visszataszitóak. De ez is csak engem jellemez. A másságomat. Nagyon rossz helyre keveredtem. Zavarban vagyok és csalódott vagyok :-)

Víz Ivó 2013.08.13. 07:37:39

@C. Gallus:

Jó a megfogalmazásod. Jó a kérdésed. Csak téged nem értelek. Miféle szabadságot látsz a férj részéröl? Én csak kényszereket látok. Talán az téveszt meg, hogy általában forditva van a felállás. Férjek szokták így a feleségeiket "belekényszeríteni" az ilyesmikbe.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.13. 09:30:58

@Víz Ivó: na, végiggondoltam, még ilyen impotens faszságot! ne sajnáld már MAGAD ennyire! Mit vártál, megtérést? Én meg egy kis elfogadást. Nekünk ez jó, engedjük meg.

piszkosfred 2013.08.13. 11:21:31

@Víz Ivó: Miből vontad le azt a következtetést, hogy a férje nem élvezte? Mert neked nem tetszett volna? Ugyan, ennyire azért még te sem lehetsz szűklátókörű.

Víz Ivó 2013.08.13. 13:02:41

@titti79:

Elfelejtettem kikapcsolni a radart . Így, egy rövid válasz erejéig "visszatértem" :-)

Furcsa vagy Titti! Miért fontos ismeretlen emberek elfogadása? Miért fontos, hogy meggyőzz egy magamfajtát, hogy nektek (vagy akár csak neked egyedül) ez így jó?
Nem megtérést vártam tőled. Egyszerűen naív voltam. Nem hittem, hogy van ilyen nő, anya feleség, stb, mint te. Mint akinek ez a swingerizé a boldogtalanságig hiányzik az életéből. Meg nem hittem el, hogy egy férj, szerető társ, apa, stb élvezetét leli benne, hogy félig felálló, alig elsülő farokkal élvezheti a látványt, hogy a feleségét kövér, öreg gusztustalan barmok szopatják, a mellére élveznek, megdugják és ujjazzák, amit ő hörögve élvez.... Most már elhiszem, De taszító a példátok. Megérteni nem tudlak. De elfogadom a létezéseteket. Az erkölcsi és társadalmi normaérzékem azt diktálja, hogy élni és élni hagyni alapon ki ki élhesse úgy az életét, ahogy neki tetszik. Ti is jogosultak vagytok ilyen módon az elfogadásomra. Mint ahogy a szadomazók meg cipőfetisiszták meg mifélék is. Nem itéllek el. Nem térítelek el. Nem térítelek meg. Távozom, mert ahova követtelek naivan, ott undor fog el. Emiatt szégyelem magam. Emiatt vagyok zavarban. Mint ha te valakit egy állatszex klubig követnél "naivan" azt gondolva, hogy az majd az ajtóból visszahőkől. De ha azt látod, hogy egy birkát dug örömmel és mámorosan, akkor megundorodsz és zavarban érzed magad. Ha nem vagy állatvédő, akkor egyszerűen csak elsomfordálsz. Nem fogod megtéríteni az illetőt, csak aznap (meg sokszor később) rosszérzéssel tölt el a szex fogalma, mivel ezt is bennelévőként kell elfogadnod. Nem tennél ellene semmit, de nem szeretnéd a férfiakba ezt is belelátni, mint potenciális lehetőséget. A feleségemet még elképzelni sem szeretném ilyen körülmények közt élvezkedni látni. Azt érezni, hogy ez pótolhatatlan hiányt okozna, ha nem élhetné meg-ki....
Nem vagyunk egyformák....

Víz Ivó 2013.08.13. 13:18:46

@piszkosfred:

Szűklátókörű vagyok. Fogadd el! Ha nem tudod elfogadni, akkor felejtsd el! Nem foglak bosszantani a szűklátőkörömmel. Kikapcsoltam a radart. Már nem kapok értesítést a változásokról, kommentekről innen.

A férjről meg annyit, hogy innen nézve úgy néz ki, mint egy kapcsolatfüggő hp, aki bármit örömmel bevállal, hogy megússzon egy elhagyással, öngyilkossággal fenyegetőzést.... de a farkát felállítani nem tudja félelmében ő sem :-( A test nem tud hazudni. Az állati örökség. Emiatt, és meg mert magamból indultam ki, hittem (hiszem) hogy a férj nem élvezi ezt a dolgot a swingerklub hempergőjében, meg öreg botsáska nő faszijával versenyezve az asszonyán....

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.08.13. 13:51:48

@Víz Ivó: Azt fel sem tételezi senki, hogy a férjem is perverz? :)

Imikeimike 2013.08.13. 19:24:45

@titti79: ez jó :)))
Mi, férjek, igencsak perverzek vagyunk.

elestem, de nem sírtam. 2013.08.14. 09:24:57

@titti79: hááát, nem igazán. inkább az látszik, hogy cefetül meg akar felelni, menti, ami menthető.

no offense, de hát tényleg iszonyú undorító az egész. ha az átlagember fantáziál is ilyesmiről rossz pillanataiban, ez elveszi a kedvét. nekem tutira. már ezért megérte elolvasni.

ja, és én eddig azt hittem, perverz vagyok. de nem.

Imikeimike 2013.08.14. 15:31:24

@elestem, de nem sírtam.: te magyar-e vagy?
Ha undorító, ne foglalkozz vele. Nekik nem az, sőt: ők ezt szeretik.
Faszomat a kicsinyes, előítéletekkel teli, szűk látókörű magyar nemzetbe.
Esküszöm, néha szeretnék svéd lenni. Például.

elestem, de nem sírtam. 2013.08.14. 15:33:36

@Imikeimike: svéd vagyok. baj van? nyugodj meg, verd ki, igyál egy jaffát.

senkit nem kritizáltam, nem minősítttem, csak a saját benyomásaimat írtam le, és hálát rebegtem. ha ügyesen elolvasod, látod.

ni.

Imikeimike 2013.08.14. 15:38:34

@elestem, de nem sírtam.: Kérdés, hogy ki kérdezett? Minek kommentelni, ha valami nem tetszik neked? Senki nem volt kíváncsi a véleményedre. Olvass Kiskegyedet, akkor nem lesz közlési kényszered.

elestem, de nem sírtam. 2013.08.14. 15:41:02

@Imikeimike: imi bazz, kezdj már magaddal valamit. mitől vagy dühös? mennél cicre recskázni, de akkor asszony kivág a panelból?

én meg téged nem kérdeztelek, gurulj arrébb, kisember.

Imikeimike 2013.08.14. 15:47:10

@elestem, de nem sírtam.: Hehehe :)))
Undorodsz a gruppentől, mégis ilyesmiket olvasgatsz a neten. Szerintem próbálkozz inkább receptekkel, ott nem botlasz semmibe, ami netán gecis lehet.
Ja, btw: a pinától undorodol-e, magyarka?

elestem, de nem sírtam. 2013.08.14. 15:51:00

@Imikeimike: neked van valami nagyon súlyos mentális problémád, ugye?

elestem, de nem sírtam. 2013.08.14. 15:54:00

@Imikeimike: ejj, bocs, akkor nem piszkállak. gyógyulgass.

pacsi.

churlish 2013.08.15. 14:15:56

Sajnos nem rendszeresen követlek, hanem egyszerre sok bejegyzést olvasok el, így elég érdekes, kis gyerekkorod után 10 perccel gruppenről olvasni.

Valahogy azt érzem, hogy Ti is hirtelen csöppentetek bele, nem volt terv, hogy akkor egy swinger, hanem mások vittek bele, még ha otthon ment is kicsiben, nem volt nagy ugrás? Hiányolom az előkészületeidről szóló posztot, talán a dolgok hirtelensége miatt nem született meg.

Nagyon érdekelnek a posztok ez után, hogy mi zajlik le majd a fejedben, a "recskázó" posztjaid eddig is csak felületesen olvastam, ha azok kimaradnak nem fogok szomorkodni.
Vendég poszton nem gondolkoztál? A férjedre gondoltam, ha már olyan sokan "látnak az ő szemével"

Miklós123 2014.04.10. 14:46:21

Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, hanem lehet egy házasság nyitott. Azt is elfogadom, hogy a hármas/többes szex egy komoly szexélmény lehet. De miért kell a hűtlenkedést a férj/feleség szemeláttára végezni, és miért kell swingerklubban vadidegenekkel, miért nem lehet ezeket valakivel, akivel valamiféle "haveri", emberi kapcsolat van, azt nem tudom felfogni. Igy amit itt olvastam az számomra idegen... a szexualitással kapcsolatos értékek/szépség tagadása... Nem ítélem el, de zsigerből taszít.
süti beállítások módosítása