Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Ellenszolgáltatás nélkül

2013.04.09. 11:43 titti79

Egyedül vagyok itthon, és némileg frusztráltan. Mosolyszünet volt a zapával - nem a témánkba vágó, csak valami bagatell mindennapi ügy - és képes volt két nap egymás után is kiverni magának, így aztán velem már nem tudott teljesíteni. Nem szemétségből, magával is kibaszott, velem azért jobb, mint a markával.

Úgyhogy ma reggelre már remegett a kezem a baszatlanságtól. Alig vártam, hogy elhúzzon mindenki a retekbe. Persze ilyenkor jön be a munkatelefon, meg a baráti "légyszívesfordítsdlenekemangolra", de amikor végre minden elhalkult és a kávé is lefőtt, végre nekiállhattam elintézni a problémáimat.

Jó lenne most felhívni valakit, hogy jöjjön át, nyaljon ki (ha már mindenki annyit dicsekszik, hogy ő aztán tud nyalni és olyat még nem éltem), ujjazzon meg, élvezzek el párszor, vagy egyszer többszörösen (ebben hajlandó vagyok engedni), aztán menjen haza, álló fasszal, mert ez az én napom, és nem vagyok vele hajlandó foglalkozni.

Fél órán belül belépne az ajtón, lebaszná a cuccait a földre, nem dumálnánk, nem kérne vizet. Le a kanapéra, hátradőlök, lerántja a bugyim (ami most rohadtul nem szexis, csak egy imádott színes csíkos), és rácuppan a puncimra. Nincs szakálla, nincs bajusza (de hiányzik, hogy végre valakinek ne legyen), az arca sima és puha, az ajka vastag. A nyálára alig van szükség, olyan nedves vagyok, a felesleg csöpög alám a bőrkanapéra. Belém nyúl, egy ujj, kettő. Hármat is akar, de letiltom. Nagy a keze, az ujjai hosszúak, de nem túl vékonyak. A középső és a gyűrűsujja a pinámban, a hüvelykujjával a csiklóm masszírozza.

Felváltva szopogatja a mellem. Rutinból nyúlok a farkához, de elveszi a kezem. Foglalkozzak magammal. OK, a másik mellbimbómat simogatom, ő meg visszatér a pinámhoz, nyalni. Ujjaz, nyal, a másik kezével alányúl a fenekemnek, és belemarkol, úgyhogy a sok ingertől - már eleve nagyon fel voltam izgulva - azonnal el is megyek. Löketszerűen, néhányszor megrándul a hasizmom, a fejem hátravetem, a nyakam kipirul. Nem hagyja abba, mert látja, hogy van még ebben, még durvábban ujjaz, megint rándulok, "aaaaaaaah, bazdmeg, ez kurvajó" most már egy kicsit szédül a fejem. Bent tartja az ujját amíg visszajövök.

"Köszönöm. Most menj haza."

És nekiállok dolgozni, a munka nem írta meg magát közben.

24 komment

Címkék: férfi szex nyalás cunnilingus ujjazás

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr335213127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbateman 2013.04.09. 13:04:16

Azért kérdeztem a szoptetós melltartót, mert a szülés utáni egy évben állítólag felborul a hormonháztartás. Állítólag az iránya sem törvényszerű, valaki aszexuálissá válik, valakire meg rátör a folyamatos baszdüh.
Aztán a helyzet normalizálódik és beáll az egyén szempontjából szokásos szintre.
Namostankéremszépen, nem az van, h. szülés után bedurrant valami mirigy és a kedves anyuka fantáziája meglendült kissé?
Csak azért kérdezem, mert lehet, h. most jó ötletnek tűnik szimultán kefélni 3 férfivel, de lehet hogy később másként gondolnád! Ha a 3-ból egyik apa, akkor némileg komplikáltabb a feladat összehozás és utólagos feldolgozás szempontjából, amit pillanatnyi hormontúltengés apropóján nem feltétlenül érdemes végigharcolni.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.09. 13:09:50

@mrbateman: Nem, köszönöm, a hormonháztartásom már visszaállt a helyére, ha volt neki valaha. Ez a standard állapotom. Most igen, rápörögtem egy kicsit a témára, de ennek szerintem nem szomatikus a háttere. Inkább az, hogy tavasz van, meg egy nagyobb bástyát sikerült magamról lebontanom.

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.04.09. 13:24:36

@titti79: Imádom a cicit és nyalni is...
Aztán a többit majd legfeljebb megoldom magam. Próbáljuk meg :-) .

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.09. 14:18:04

Ja, ezt akartam valahol írni, hogy most ne kezdjünk el parázni, hogy minden negatív vélemény formálóját ki fogom tiltani, nyilván nem. Az ominózus esetben kicsit elszállt az agyam, és komoly stilisztikai problémáim is voltak vele, ráadásul nem először, nem másodszor. Mindegy, vállalom a döntést.

mrbateman 2013.04.09. 14:31:51

@titti79: Ehhez képest nem érzed úgy, hogy kicsit sokat magyarázkodsz!
Hívd vissza, jó a troll a háznál!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.09. 14:33:51

@mrbateman: igen, lehet, hogy sokat magyarázkodom. ez ilyen típushiba, elismerem :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.09. 14:35:44

@mrbateman: csak egy picit nagyobb cart kavart az ügy, mint amiről Te tudsz

mrbateman 2013.04.09. 14:52:58

@titti79: Ok, értem!...már amennyire...nyilván semennyire, de ez így van jól (re: bennem is megvan ez a típushiba) :-D

Thomas75 2013.04.10. 10:15:41

Síma az arcom... se szakáll se bajusz és ellenszolgáltatás nélkül is ... csak szólj, ha megint remeg az a kéz

Burgermeister 2013.04.10. 15:43:11

Engem is plizzzz a listaba.:)

mrbateman 2013.04.10. 15:51:49

beindult az üzlet.

Jó szórakozást kívánva küldöm a kollegáknak: www.youtube.com/watch?v=6_H1XesKyF8

" a tejszínhabos myogyoró az jó dolog, a puncs is nagyon kell, lassan olvad a nyelvemen..."

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.10. 19:38:28

@mrbateman: imádom ezt a számot :) BTW Te is tudod, hogy a neten "udvarolni" a világon a legolcsóbb dolog :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 13:59:42

Ahh, megint egy ilyen nap. Túl gyakoriak...

mrbateman 2013.04.11. 14:15:02

Találd fel magad! elvégre van egy listád beretvált arcú nyaloncokból!

Oder, menj el futni egyet! Nekem ma indul a szerzon, mert azon kapom magam, h. egyre többet fantáziálgatok a kis 21 éves recepciós kislány orgonaillatú puncijáról, ahogy lassú, de határozott mozdulattal méhszájuig tolom,...úgyhogy valamivel le kell vezetni a feszkót!:-)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 14:43:20

ah, az nem olyan egyszeru. vadidegeneket nem hivok :) elobb kave, face check, ha mindenkinek ok, probajarat. bejaratott szereto kene :) így gondolom, nem próbáltam. amugy edzes szempontbol ma pont pihenonap van :)

mrbateman 2013.04.11. 15:30:09

@titti79: ja, a praktikus oldala érthető, de ez a státusz - gondolom én - nehezen összeegyeztethető apa jelenlétével.

Másrészt az állandó szerető éppoly unalmas lehet (én sem próbáltam, úgyhogy jó ez a hitvita), éppen az állandóságából fakadóan. Továbbá ez így megcsalás, kockázatos, veszélyes, lelkileg kellemetlen (nálam ez simán elbukta a CBA-t)...nekünk annyiból jobb, h. húzhatjuk a recepunci agyát, h. az simogassa a felkarunkat fénymásolás közben, idővel megfoghatjuk hátulról a derekát - szigorúan kollegiális alapon offkorz - óvó vigyázattal piheként arrébtessékelve a kiugró papírtálca elől...és innen indiai csodafakírt szégyenbe taszító önuralomról tanúbizonyságot téve hazamenni álló fasszal, vagy - ha minden kötél szakad - elmenni kurvázni és másfél óra múlva elfelejtve cigizni, sörözni nézni a pitsákat egy forgalmas kerthelyiségből!

mrbateman 2013.04.11. 15:30:56

folyt köv. (csak 1000 karakter lehet egy komment?)

Ebből a szempontból a nőknek szarabb!
Ámdeviszonthogyha egy átlagos külsejű nőihölgynek baszni támad kedve, akkor elég csak megadnia magát...továbbá borotválkoznotok sem kell naponta!

whale 2013.04.14. 01:48:10

@gingerbread: Én tényleg nem akarnálak kutypicsázni, mert végül is szórakoztatsz, de nem lenne jobb neked, ha privátban égetnéd magad?
Ha téged olvaslak, az a kutya jut az eszembe, amelyik a párnát akarja dugni tiszta erőből. Vicces, de szánalmasan kínos is egyszerre...

whale 2013.04.14. 01:56:21

@mrbateman: Oszt' a láncfűrész mikor kerül elő?:)
süti beállítások módosítása