Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Tényleg van

2013.05.19. 01:20 titti79

Áldassék a neve annak a csodálatos designernek, aki megtervezte az új vibrátorom, mert kibaszottul zseniális. Klappulunk, működünk együtt, megvan az összhang. Mi... befejezzük egymás gondolatát....ugyanazok a kedvenc együttesei, mint nekem .... reggel ágyba hozza a kávét! Én hozzá akarok menni ehhez a vibrátorhoz! Gyereket akarok neki szülni!

De tényleg, nagyon tuti szerszám. Azóta, hogy megvettük, most először vettük elő (nem akarom, hogy a mindennapi szex részévé váljon, leértékelné a vibrit, és a standard szexet is).

Én. Ilyet. Még. Nem. Éltem. B+.

Egy dugás alatt több külön orgazmus, az azért, ha nem is alap, de elég gyakori. Multiple O: azért ilyet sem nagyítóval kell keresni. De olyat, hogy 3 percen keresztül folyamatosan élvezzek olyan intenzitással, hogy Gábor rám dobott egy párnát, hogy ne jöjjenek fel a szomszédok a sikoltozásra, olyat még nem tapasztaltam. B+.

Ja, és még spricceltem is megint, állítólag. (Note to self: megkérni, hogy egyszer filmezze le, mert kíváncsi vagyok rá)

Csak arra tudok gondolni, hogy mégiscsak van G-pont. 15 szexuálisan aktív év után kell eljutnom oda, hogy valami frankót érzek a hüvelyemben.

This was a fine day for science.

Update 05.20: itt a kép. márkajelzése nincs, dobozát kidobtam.

braner.jpg

32 komment

Címkék: szex orgazmus vibrátor spriccelős

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr825306563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mindsweeper 2013.05.19. 14:09:00

Fine day for science... ezen szakadtam :)

Új szerelmed bemutatnád esetleg? (Tipus komolyan érdekelne, egy ideje már gondolkodunk beszerzésen...)
Jah és örülök a boldogságodnak! Nincs is szebb mint egy spriccelő punci és a hozzá tartozó boldog női arc ;)

mindsweeper 2013.05.19. 17:16:59

@titti79: Köszi :)
Amúgy lefilmezni nem lesz egyszerű, legalábbis én tutira nem tudnám... olyankor általában én is erősen mással vagyok elfoglalva, szerintem a filmezés okozta figyelemvesztés tutira meghiusítaná a dolgot. Akkor meg inkább koncentrálnék a feladatra és marad az elmesélhetetlen elmesélése;) Persze azért bizonyíték marad a lepedőn és a combokon is bőven...

2013.05.19. 21:18:03

titti a mingyá, már elmúlt...)))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.19. 21:49:29

@miazmás: bocsesz, nem volt alkalmam ma egy műfasszal fotózkodni, majd ha mindenki elalszik

2013.05.19. 22:19:18

öö, izé, nem akció közben gondoltam)))) de értem én, tápi készítés közben is hülyén mutatna a kezedben...))

mindsweeper 2013.05.20. 00:40:59

@miazmás: Csendben megjegyzem akció fotó sem probléma, csak a tipusjelzés legyen leolvasható ;)

***Büdösmackó*** 2013.05.20. 07:54:11

értem én, hogy szeretnél újra címlapot

whale 2013.05.20. 09:50:42

@miazmás: "öö, izé, nem akció közben gondoltam))))"

LOL A blogger egy szimpla tárgyfotót sem tud elképzelni valamely testrésze szerepeltetése nélkül. (sőt, valójában te nem fotót kértél, csak egy típust. gondolom max. egy link is elég lett volna. de hát ha valaki exhibicionista, akkor nincs mese...:)))

miazmás (törölt) 2013.05.20. 10:06:12

@whale: a blogger pontosan tudja mire gondolok, attól én nem félek..az osztásba meg nem vagyok pártner, akinek nem tetszik menjen másfele...úgyis maradtok, ti huncutok...;)

mindsweeper 2013.05.20. 12:18:54

@whale: Ezt nem értem... Szerintem nincs semmi gond a blogger testrészeivel, akkor meg hol a probléma? Mint férfi, ezt kikérem magamnak! Nem elég a link, sem a tipus megjelölés, most már buja, izzadt női testet akarunk! ;) Akit meg ez zavar, azzal nincs rendben valami...

whale 2013.05.20. 12:34:58

@mindsweeper: Ha már buja, izzadt női testre támadna gusztusom a neten-ami azért erősen szánalmas pótcselekvés, lássuk be:)-a bloggernél különbet is találnék éppenséggel.:)
Szóval ez a része kevésbé érdekel. Az már inkább, hogy miért érez kényszert mutogatni a testrészeit?
A válasz persze erre is elég kézenfekvő...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.20. 12:46:58

@whale: annyira rosszul csinálod, annyira gyengén...

mindsweeper 2013.05.20. 12:48:11

@whale: Nem, nem látom be :) A buja izzadt női test szerintem mindig minden formában izgalmas, neten és élőben egyaránt. Ami pedig az ízlésedet illeti nem vitatkozom, mert értelme nyilván nincs, azt viszont megjegyezném, hogy nem túl elegáns dolog egy nő külsejét ilyen primitív módon nyilvánosság előtt kritizálni, csak azért mert neked nem tetszik... Ha szerinted nem szép, tartsd meg magadnak a véleményed és tedd meg azt a szívességet, hogy átnyergelsz valami meleg blogra, vagy akárhova ahol kedvedre valót találsz...

whale 2013.05.20. 13:05:03

@mindsweeper: Ezt maga a blogger állította-nagyon helyesen.:) Ha érdekel, majd megkeresed.
Egyébként a "nem tetszik" és a "nem érdekel" közti különbséget nem ártana tisztáznod, úgy gondolom. Az eddigiek alapján nem biztos, hogy sikerül, de tegyél egy próbát. Hátha...

mindsweeper 2013.05.20. 13:22:29

@whale: Egyre mélyebbre száll ez a vita... mostmár szavakon lovagolunk? :) "a bloggernél különbet is találnék" ezt értelmeztem úgy, hogy nem tetszik...

Amúgy az alap problémádat nem értem. Igen a blogger exhibicionista. És? Erről szól az egész blog. Az aki ennyire beenged a magánéletébe, elmeséli a legapróbb részleteket is, az nyilván valamilyen szinten magamutogató kell hogy legyen. Pont ezért teszi, hogy megmutassa magát. Hogy aztán ezt verbálisan vagy képekben csinálja, szerintem már olyan mindegy...

Az ilyenekről mint Te, akik csak szenvedni járnak ide, az alábbi régi vicc jut eszembe:

Nyuszika találkozik a barátnôjével:
- Mi van veled, nyuszikám, olyan elgyötört vagy!
- Á ne is kérdezd! Tegnapelôtt az erdôszélen megerôszakoltak, tegnap is megerőszakoltak és ma is megyek...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.20. 13:29:57

@mindsweeper: whale egy neurotikus, öregedő vízilabdás, aki a wikipédáiról szerzi a műveltségét, és ezt evidenciák hangoztatásával exponálja is. valami mély, gusztustalan mögöttest akar megtudni rólam, és bosszantja, hogy nem találja. nyilván rám vetít valamit a saját életéből (talán az anyukájával volt / van valami). de ezt olyan lehetetlen stílusban csinálja, hogy marhára nincs kedvem vele megosztani semmit. pedig lehet ezt ügyesen csinálni, de neki nem sikerül, mert nem profi és / vagy igazából nem érdekli. igazából kötekedni szeret, intellektuális érdeklődésnek álcázva trollkodási vágyát. jó lenne tudni, miért csinálja, mit az ez neki, amitől megéri.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.20. 13:36:49

@mindsweeper: hát igen, de akkor írjon magának, magáról. csak attól fél. meg oda nem jönnek. nekem viszont nehéz úgy, hogy áltudományos bálna akar lovagolni a hátamon.

mindsweeper 2013.05.20. 13:40:19

@titti79: Ignoráld. Ha nincs visszacsatolás, valószínűleg értelmét veszti számára is az egész...

miazmás (törölt) 2013.05.20. 14:30:18

@whale: ez olyan hajhúzogatósnak tűnik, mint az oviban...eddig sem kávéházi témákat jártunk körül és sztem akit érdekel az itt van...akit meg ''kikosaraznak'' az vagy lenyeli a békát vagy lenyeli a békát, mer' úgyis itt marad. )))

***Büdösmackó*** 2013.05.20. 19:40:56

helló gecók, látom enyelegtek!

ja, ha sokat turkálnánk tittibe, találnánk pár dolgot

www.youtube.com/watch?v=Wr4LE7VHxX8

nyeeeeheheeee!

mrbateman 2013.05.21. 11:51:57

Amikor kifelé húzod, az a két zöld kiálló valami nem sért meg ott belül?

Egyébként gratulálok ehhez a kompozícióhoz!

whale 2013.05.21. 12:07:37

@mrbateman: Szerintem vicces. Rakhatott volna mellé vonalzót is, de az kevésbé forradalmi.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.21. 12:08:06

@mrbateman: áh, két szülés után, mit gondolsz? hehe. Vicces, nem? csak az arányok miatt

miazmás (törölt) 2013.05.21. 12:49:04

@mrbateman: de lökött vagyollll...mondom, milyen zöld izé? Látszik melyikre fókuszáltam...))

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.05.21. 15:37:18

@titti79:
3ból1, grat! És: jöhet a többi*! :-P

... mondja Max

* maxandmaxina.blog.hu/2012/11/08/szexblogosan

OFF: Max Hardcore már hozzászólt az előbb, csak nem látom a hsz-t. Ha mégis megjelenik, akkor ezt töröld. Ha ez sem jelenik meg, akkor tudomásul veszem, hogy mindketten ki lettünk radírozva... :)))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.21. 23:18:28

@Max & Maxina: Nem, én sem látom Mr. Hardcore hozzászólását, de én nem nyúltam hozzá, eskü.

SinglElla 2013.05.22. 23:58:50

:DDDDDD

A cumisüvegben, pedig a bizonyíték, h tiiti tényleg spriccelt:D

Francescoli · http://smints.blog.hu/ 2013.05.23. 11:03:06

@SinglElla: ez nagyon szar poén volt - már ha annak szántad egyáltalán?! :-)

M.H.
süti beállítások módosítása