Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Zúzódás

2013.07.30. 11:46 titti79

Minden sokkal fakóbb, ha napsütésben nézi az ember. Látszik a por a polcokon, amit őszi fényben már nem lehetne észrevenni. Látszanak a pórusok az arcomon, a narancsbőr a seggemen. Kegyetlen dolog a nyár.

Önagresszív üzemmódban vagyok. Bizonyos szempontból maga a keményen visszafogott étkezés, és a kőkemény edzés is az. De tegnap megint bántottam magam fizikailag (nem vágtam, az túl feltűnő). Ilyenkor mindig megijedek magamtól. De van az a pont, amikor már a sírás sem elég, hogy kifejezzem a kétségbeesésemet.

A férjem kiszállt a párterápiából. A terapeuták javasolták, hogy most egy ideig csináljunk egyéni üléseket, és ez kapóra jött neki. Merthogy nem akarja, hogy őt elemezgessék, ő rendben van. Csak én vagyok elmebeteg. Amúgy is ez neki egy stresszforrás volt, és alig használt valamit, pénzkidobás. Az utolsó alkalomra egyedül kellett mennem, magyarázkodnom. Egyénileg maradnék, mert szerintem van rajtam mit dolgozni, de a pasival akarok, mert az legalább profi, a lányka elég gyenge. Viszont a srác lényegében visszadobott, hogy most ő elfoglalt.

Most ez ilyen visszadobálós fázis. Visszadobál a férjem, visszadobál a pszichológusom. Visszadobál a plátói internetes barátom. ("Sok a munka, hulla vagyok.") Visszadobál a pasi, aki kurvára meg akart baszni, és akivel intim, bár virtuális barátok lettünk az elmúlt hónapokban. (No, ő nem mentegetőzik, csak levegőnek néz.)

Egyetlen embernek kellek, az a főnököm (mielőtt ez lenne a téma: így nevezem az embert, aki munkákat csorgat nekem). Neki kellek, persze munkára, de az nem baj, mert abban jó vagyok, meg pénzt is adnak. Meg el lehet menekülni bele a család meg a magányosság elől.

10 komment

Címkék: munka depresszió férj párterápia önagresszió

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr515433721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szövetszöcske 2013.07.31. 10:32:22

És még a blogkommentelők is szétszéledtek... Felfoghatnád esetleg szünetnek is, plátói internetes barát meg a nyálcsorgató netes faszi jön-megy, azzal úgysem tudsz mit kezdeni, majd lesz helyettük újabb versenyző. Pszichológus is akad másik. A férjeddel meg most ilyen időszak van, majd lesz felfelé hullám is idővel, ha kivárod.
Ne bántsd már magad, annyira cuki vagy ezzel a hullámvasúttal, jól áll neked, egyszer magas ló, egyszer engem senkiseszeret, teljesen jó nő vagy, megfelelően őrült, biztosan élanya meg élmunkaerő, kár a darabolásért.

szövetszöcske 2013.07.31. 12:10:36

Igen, a darabolásban mindenképp. Kedvelem a blogodat, örülök ha írsz, az írásban szerrintem ne legyen szünet (azért kérdezted különben, mert várnád tőlem is a sallert, a beszólás-muníciót a vagdosáshoz?)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.31. 12:40:49

@szövetszöcske: most nem vagdosok, az egy bizonyos túltöltött lelkiállapotban következik csak be, esetleges, jön-megy.

szövetszöcske 2013.07.31. 12:47:29

Igen, de gondolom a túlfűtöttség nélkül is jólesik belelovallnod magad, hogy téged senki nem szeret, neked semmi nem jön össze, a szar is keserű, minden értelmetlen. Ezért is kérdeztem, hogy ilyesmit vársz-e (mármint hogy beszóljak, hogy szar blogot írsz, senkit nem érdekel, nem szólnak hozzá és akkor kapsz ehhez az érzéshez még megerősítést). A párom is mindig ki szokta provokálni a megfelelő bántásmennyiséget, ha olyanja van (tőlem már nem, elég jól kerülöm a csapdákat, de a gyerekektől, barátnőktől, barátoktól, kollégáktól minden hullámvölgyben megintézi, hogy meglegyen a kellő mélységű döfés).

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.31. 12:55:01

@szövetszöcske: nem, én inkább ilyenkor a buksisimire hajtok :)

szövetszöcske 2013.07.31. 13:03:34

@titti79: Szerintem ő is buksisimire hajtana, csak rosszul. A legtöbb ember reakciója arra, ha azt mondod rugjál belém, az, hogy elkerül. Vagy az, hogy belédrug, ha kevéssé empatikus alkat.
A tartsunk szünetet kérdésre a népek többségéből olyan válasz jön, hogy hát ja, ha nem akarsz, akkor ne írj, buksisimi meg lófaszt.
Különben jól írsz, a puncid is szép, megorganizáltad a hármasozást, toltad a terápiát, nem struccozol,, ezek menő dolgok. Ezt akár veheted amolyan másodosztályú, a legrosszabb barátok egyikétől érkezett buksisiminek is.

GoodFeel 2013.07.31. 15:38:04

Egy jó pár hónapja olvasom a gondolataidat, de már minden nap benézek, mert tetszik, ahogy írsz és a képeid is izgalmasan kreatívak.

Meglepően nehéz őszíntének és érdekesnek lenni, emiatt nagyon szimpi vagy. Arra azért kíváncsi lennék -sose írtad- , hogy milyen jegyben születtél.

Minden nap benézek ide és alig várom, hogy írj már valamit, mert olyan természetesen és érdekesen tudsz bonyolultan megfogalmazható dolgokról jól írni, ahogy kevesen.

Szóval írj sokat, gyakran bármiről, a közönség rajong érted! :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.31. 16:06:51

@GoodFeel: #buksisimi :))))
nyilas, talán már írtam valahol egy kommentben, de rendkívül korlátozottan hiszek csak ebben...

Mészáros Laci 2013.08.04. 07:15:29

Drága Titti, van ez így néha, amikor nem kellek senkinek, amikor egyik társa sem tartja a víz fölött a beteg delfinkét. Néha szükség van ezekre az alkalmakra, hogy kipróbáljam, valójában azért egyedül is tudok úszni. Még akkor is, ha egyébként nagyon szociális állatfaj vagyok (ezt Csányi Vilmos mondta az emberekről).

Szóval ússz és evezz, ússz és evezz :-))) és ne bántsd magad. Szeretünk, akkor is, ha néha a saját sebeinket nyalogatjuk.
süti beállítások módosítása