Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Rajtakaptál

2013.06.02. 13:28 titti79

Erősen bizonytalan vagyok abban, hogy megírjam-e ezt a posztot. Nem tudom, ez csak egyike a szokásos mélyrepüléseimnek, vagy valami komolyabb, szinte ijesztő tisztánlátás- és őszinteségroham.

De ez az, amit most érzek.

A házasságom szar. Nem szeretem a férjem. Sosem kedveltem különösebben, de amikor szerettem, el tudtam viselni. Aztán egyre ritkább volt a szeretés, és egyre több a szar. Most már elhanyagolható, pontszerű a szeretés, és szarból meg akkora halom van, hogy belefulladok.

Nem keserít el ez annyira, mint amennyire tehetné. Az elmúlt pár hétben-hónapban annyi mocskot láttam, és pattintottam ki emberekből, hogy nem hiszem, hogy van bárki is, aki igazán boldog. A házasságok szarok. A kapcsolatok szarok. A házasság intézménye túl van misztifikálva: évszázadokon keresztül puszta egy szerződés volt arra, hogy közös erővel, közös egzisztencia megteremtésével felneveljük az utódokat, ennyi. A XIX. századi költők csináltak elvárást a szerelemből egy házasságban. Faszt, nincs szerelem a házasságban. Ha van, akkor meg elmúlik. Csak szerződés van. Jó esetben marad tisztelet, szeretet. Rossz esetben nem. És még így is lehet élni.

Nem akarok szerelmet, nem akarok boldogságot, vagy ha akarok, akkor nem a házasságban fogom megkapni, úgyhogy már nem is ott keresem. Vannak kreatív útjaim (nem szex), amikkel megpróbálom magam boldoggá tenni. A házasságot, a családot meg megpróbálom túlélni. Ez a maximum, amire törekedhetek, ennyi az élet.

Ami a vicces, hogy a férjem úgy látja, hogy nincs köztünk semmi gond, csak néha fáradt vagyok. Nem olyan 'haha' vicces ez persze, inkább sírva röhögős.

Ettől persze semmi nem fog változni, csak kimondtam. Ugyanúgy felkelek reggel, kiszolgálom a rabszolgatartóimat, dolgozom, vezetem a háztartást, néha még dugunk is, mert miért ne. Mindenki ezt csinálja, és bennem semmi különleges nincs, amiért mást érdemelnék.

197 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr735340159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.06.02. 17:29:44

Nem nagyon tudom, mit írhatnék? Azt, hogy ezt már mondtam? Te nem azt az életet éled, amit szeretnél, persze, hogy nem vagy boldog.
Amikor hasonló cipőben jártam, mint te, egy házassággal ezelőtt, akkor azt gondoltam, hogy kötelességtudatból végigcsinálom, amíg a kölykök fel nem nőnek, aztán majd meglátjuk.
Nem tartott odáig a dolog. Ha egyszer felfeslik a varrás, vészesen gyorsan szakadnak a dolgok.
Megint túl kategorikus vagy. Nem szarok a házasságok, meg a kapcsolatok sem. Nekem másodszorra sikerült pl. (kopp-kopp:))
Mi a gond, amit G. nem lát szerinted?

whale 2013.06.02. 17:37:11

Ja, és úgy sejtem, hogy a blog nem éri meg az év végét...

botz 2013.06.02. 19:56:42

Isten hozott a klubban. Egyszer mindenki ráébred erre. Nálunk most éppen a feleségem. Én már régen, de túléltem.
Dönts, és tartsd magad hozzá. Lépni úgyis akkor fogsz, ha találsz valakit, aki mellett 10 év múlva megint ezt fogod érezni. Csak nem ő lesz gyerekeid apja.
Az élet szar. De vannak benne kellemes időszakok.
Azért csak írjál, mi szorítunk neked!

ZElla 2013.06.02. 22:50:42

" Nem szeretem a férjem. Sosem kedveltem különösebben, de amikor szerettem, el tudtam viselni."

Úristen!
Remélem ezt megmondtad neki és nem a blogban kell olvasnia!
Az jó volt, amikor képmutattál, mi megírtuk, h nem szereted, te meg ellenkeztél...

kapasz 2013.06.02. 22:52:59

Bocs, de nem lehet, hogy ez a tisztánlátásnak tűnő pillanat egy rossz hangulati periódus miatt van? Lehet, hogy egyszerűen pihenned kéne, vagy várni egy kicsit, hátha elmúlik. Az értelmi és érzelmi görbék eltérő periodicitásúak. De az ember teljességéhez mindkettő hozzátartozik.

ZElla 2013.06.02. 22:53:25

Az volt még vicces, amikor lefikáztál, hogy 31évesen nem vagyok férjnél...nekem elég más hibájából tanulni, nem akarom a saját bőrömön élvezni. Tekintve, h ismerem magam és egy olyan kapcsolat, ahol nem szeretem a másikat olyan terhes számomra, h már attól visítanék, ha a vállamat megérintené.
Miért tegyek ki ennek két kisgyereket?

titti, hogy lehet 4év és két gyerek után rájönni, arra, h te ezt nem akarod?
Kutya kötelességed végigvinni, amíg bele nem pusztulsz, hogy az a két kisember, egészséges felnőtt legyen, bár melletted...
pfff már megint ki a buta...hát TE.

Kuszal 2013.06.02. 23:30:53

Csak engem zavar, hogy a 2-3 héttel ezelőtt még más volt a "szöveg": ferjcserelo.blog.hu/2013/05/13/nyilt_level_a_ferjemnek.

Nem akarok mindent idézni, de:
"A mi házasságunkra nem kell keresztet vetni. Se neked, se a drága vészmadár olvasóimnak, csókoltatom őket. Nekem ez a világon a legjobb: védőhálóval ugrani, birtokolni egy biztos helyet a kikötőben. A világért sem akarok visszamenni a randizós pokolba, nem akarom újrakezdeni mással, nem hiszek abban, hogy mással jobb lenne. De ha úgy érzed, hogy ez Veled szemben nem fair, akkor mondjad.

Ha én szeretek valakit a világon, akkor Te vagy az. (OK, meg a gyerekek és a szüleim, de a vér most nem ér.) Te vagy az, aki elalvás előtt a félkemény farkát a fenekemhez nyomja az franciaágy nekünk jutó egyharmadán, és nem más, és soha nem is akarok oda mást."

Lassan ideje lenne eldöntetni, hogy mit is szeretne a Kedves posztíró, mert nagyon úgy tűnik, hogy Ő mag sem tudja. Így meg azért leélni egy életet tényleg elég kemény lehet...

mrbateman 2013.06.02. 23:40:15

@ZElla: "Én más utat választottam, szeretem a nem megszokott, társadalmi nyomás által rámerőltetett dolgokat, mert különleges vagyok."

Hello! Sanyi vagyok, autista- de nam csak ettől különleges - úgy érzem fontos mérföldkőhöz jutott az életem, kössük össze sorsunk fonalát. Szeretem magát Jolán, hányjunk fittyet a buta konvenciókra! legyen enyém még ma. miként én is az Öné leszek.
Ha elutasít levetem magam az igényes anyagokból frissen felújított, nagypolgári, földszinti garzonom balkonjáról, mit sem tördve azzal, hogy mekkora károkat okozom szegény özvegy Brankovicsné virágágyásában!
Én elszántam magamat, tudja mit használjon kevére, aztán ha múlik a szerelem csak hagyjon ott a peronon a TAJ kártyámmal a kezemben!

Ehh..bazmeg elfelejtettem, h. mit is akarok kihozni az egészből, inkább lefekszem!
Jaaa igen: Hülye kis kurva!

Mary fucking Poppins. 2013.06.03. 08:49:29

@Kuszal: nincs ellentmondás. itt írta le először, nyíltan, hogy a házassága megdölgött.

érdekes módja ez a blog egy házasság lezárásának, egészen egyedi. sajnálom, mind a négy embert. mondjuk bloggerina labilis személyisége magában hordozta a tragikus véget, ez részben G felelőssége.

@ZElla: neked orvosi segítségre van szükséged.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 09:04:45

@Mary fucking Poppins.: nem zártam le a blogot, és ez nem a vége a házasságomnak. számos házasság működik szerelem nélkül, gyanítom, hogy a többség. a blog akkor fog lezáródni, ha megunom az írást, és találok más játékot, nem kell ekkora görög tragédiát vizionálni köré

szövetszöcske 2013.06.03. 09:06:48

Gondolom G-ből előjött a csakazértse (ami az epszilonozás után nagyjából törvényszerű), ezért az újabb kilengés. És minnél több kilengés, annál kevésbé fogod látni a szerethető oldalát, ez ilyen.
Én még mindig azt érzem, hogy a saját kalickás nyomorodat rajta akarod leverni, és ő meg valószínűleg a maga passzív módján védekezik, szép csendben csakazértse fogja úgy csinálni, hogy neked jó legyen. Előbb-utóbb vége lesz az örvénynek (akaár szétmentek akár össze), majd akkor látod kívülről, mennyire rossz és romboló stratégia a knfliktus mindenáron kiprovokálása egy konfliktuskerülő partnerrel.

Mary fucking Poppins. 2013.06.03. 09:06:56

@titti79: egy szóval sem írtam, hogy lezárod a blogot.

az a házasság működik szerelem nélkül, ahol ebbe a két fél beletörődik, összekacsint, és elfogadja, hogy ennyi jutott. itt nem ez a helyzet.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 09:10:18

@whale: Baszki, öreg, már kb. egy hete meg akarom mondani, te mintapéldánya vagy a passzív aggressziónak. Írtózatos lehet veled élni. Ráadásul az életunalom és lemondás kisüt a kommentjeidből.

Áhhh....

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 09:12:18

@ZElla: Lófaszt, határozottan a nagy büdös lófaszt, te ostoba állatka, te csótány, te.
Ami nem megy, nem kell erőltetni. Egy élet van.

Amíg te egy gyáva kis szar vagy, és inkább maradsz érzelmileg kb. 8 éves, addig titti legalább megpróbálta.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 09:16:48

Bazzz... titti, ezeket a hullámokat szépen ki lehet már simítani. Kínzod magad és kínzod a családod. 40 körül amúgy enyhül az egész, de addig is át kéne hidalni.

Most nem arról beszélek, hogy a házasságod egy szar vagy nem.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 09:21:49

Ja, és látod, máris címlapos lett egy édeshármas blog, ahol lehet nyáladzani.
Nincs szükség tépelődésre. A lelki nyomor vonzó a tömeg számára, lehet vele azonosulni.

Minden a kattintásról szól.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 09:24:13

@***Büdösmackó***: és akkor mit csináljak? nyomassak rá némi lítiumot, szedjek fel 15 kilót, és akkor jó lesz?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 09:26:41

@***Büdösmackó***: nem igazán értem, hogy nekem mi közöm ehhez. szarok a kattintásokra. van belőle pénzem? nincs. úgyis ugyanaz a 10 ember kommentál, mindenki más meg érdektelen nekem. olvassa, röhög, sír, elteszi, de ez nekem nem kommunikáció

szövetszöcske 2013.06.03. 09:32:03

@titti79: Engedd el egy kicsit G-t, ne rajta vezesd le a nyomorvölgyeket. Ha valami konkrét változást szeretnél tőle (mondjuk reggel keverje a tápszert), azt mondd meg neki hibáztatás nélkül, és akkor esetleg megteszi (minnél normálisabb vagy vele, annál inkább meg fogja tenni...). Keress egy szett új barátnőt és járj le velük havonta egyszer tróger dizsibe. vagy iratkozz be hastáncra vagy írj továbbra is ide (azt gondolom használ, azt viszont nagyon elbasztad, hogy G is olvassa, ma így gondolod, egy hét múlva meg úgy, benne viszont ottmarad a tüske).

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 09:42:51

@szövetszöcske: ha olvassa, az ő baja. de elmondtam neki, szó szerint, amit ide írtam. nem fog rajta kiborulni. ennél jobban ismer.
a technikai faszságainkról, hogy ki keverje a tápszert, szerintem nincs értelme beszélni.
én is csak ezt látom útnak, hogy kívül keresem a boldogságot. amiket írtál, pont nem az én világom, de van erre út, csinálom is. csak annyira beszorítanak a kis világom tennivalói, ha csak a túlélésre játszom, akkor sem fér bele még egy kiadós szarás sem, nemhogy egy szabad este.

szövetszöcske 2013.06.03. 09:49:15

@titti79: Ott a meló, szarjál bele egy kicsit, nem kell neked élembernek lenni, az is csak egy kábszer. A szabadszarásod egyébként pont a technikai dolgaitokon múlik, és a nagy drámák nem könnyítik meg a jó otthoni szervezést. (nem fog rajta kiborulni, de azért hidd el, hogy ül minden amit írsz, nem lesz balhé, nyíltkonfliktus , de lesz befeléfordulás és csakazértse)

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 09:53:29

@titti79: lítium... nyehhh, azért vannak jobb szerek. amúgy jó, hogy nem lobotómiával nem jösz.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 09:55:09

@szövetszöcske: értem, a faszom a racionális férfiakba. aki a marsról jön, kurvára nem érti, hogy nem a munkaszervezésemet kell megoldani helyettem. teljes tisztelettel, de nem kell az én faszommal verni a csalánt. nem arról van szó, hogy hülye vagyok, és nem tudom, hogy technikailag mit kell mit lehet javítani. de most nem vagyok olyan állapotban, hogy én legyek az okos, meg én legyek a türelmes. A tököm tele van azzal, hogy mindig én legyek az okos. nem akarom.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 09:57:21

@titti79: mi közöd? a PFL. Az az, amit keresel mindenben. Elemi szükséged van a visszajelzésre (még nagyobb a pozitívra), te is tudod.

Igen, kattintás nem hoz pénzt. Illetve nem a posztolónak.
A Kigondoltam elkönyvelhet vagy 150 címlapot, egyedül nyunyó tudott elpasszolni egy darab, arra az egyedi igényre készült pólót. Persze elitta a hatalmas profitot a kis geci művészpalánta, ahelyett, hogy igazságosan elosztotta volna.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 09:57:34

@***Büdösmackó***: igen, vannak még kiváló szerek, amik elveszik a só ízét, levágják a szárnyakat, és a büdös földközelbe nyomnak, hogy onnan nyalhassam fel a szart minden egyes nap.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:00:13

@titti79: lásd be, direkt egy közepes szellemi képességű, passzív férjet választottál anno, ak nem jelent veszélyt. gondolkozz el, miért. a közepesen eszes, nyugodt és tedd ki hadd hűljön férj biztonságos, de mellette faszán eltűnik az ember kreativítása, a másik elnyeli azt, nem tudja értékelni...
Nem mesél ilyeneket a párterápiáspár?

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:02:39

@titti79: lófaszt vágják le. stabilizálnak, és megfelelő terápiával segítenek önmagadat jobban megérteni, technikákat kialakítani, amivel lassan, eszméletlen lassan de képessé tesz feltölteni az ilyen gödröket...

na mindegy, ha nem akarod, hát nem akarod.

szövetszöcske 2013.06.03. 10:03:30

@titti79: De látod, még itt is kamuzol, hogy az a fő bajod, hogy szarni sincs időd, így nem férnek be a boldoggátevős sajátdolgok. Kicsit vegyél vissza az önérzetedből, lásd be, hogy az hiányzik, hogy jobban szeressen, többször öleljen meg. Majd utánna még egy kis eresztés az önérzetből, és vedd ki a büntiből, ne hibáztasd, amíg büntiben tartod, nem fog tudni szeretni.Ha nem bírod máshogy, balhézz össze a főnököddel, barátnőddel, anyósoddal mittudomén, és haragudj rájuk, de ne a faszidra meg kölykökre, mert nem fogtok így megférni egymástól, szeretet helyett meg játszmákat kapsz otthon.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:06:26

@szövetszöcske: az ilyen állapot egy behúzódó magállapot, olyan érzelmi mélypont, amit el sem tudsz képzelni. kb. ilyenkor úgy érzi magát, mint egy négy éves gyerek, aki eltévedt egy áruházban és senki nem törődik vele. félelem, szorongás, elhagyatottság érzés és kilátástalanság sötét és fullasztó egyvelege. észérvekkel, racionális technikákkal nem mész semmire.

csak úgy mondom.

na, lépek, pá

szövetszöcske 2013.06.03. 10:09:25

@***Büdösmackó***: Én nem látom, hogy mért lenne G. közepesebben eszes mint T. Nem hinném, hogy az impulzivitásnak vagy passzivitásnak különösebben köze lenne az eszességhez, ez csak egy személyiségi vonás (amiket praktikus egymás mellé tenni, két impulzív embert szinte lehetetlen hosszú távon egyirányban tartani, még két passzív ember nem indul el semerre...)

szövetszöcske 2013.06.03. 10:10:47

@***Büdösmackó***: Nem tudom átélni, valóban, de azért elképzelésem van róla, egészen közelről láttam már ilyet...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 10:11:07

@***Büdösmackó***: én ilyet akartam választani, ilyet hátországot akartam, de az esküvő után kiderült, hogy pont olyan kiszámíthatatlan, és instabil, mint én, csak a tehetség nélkül. EZ a szívás.

szövetszöcske 2013.06.03. 10:14:15

@titti79: Igen, pont ilyen szarul:) De kijöttünk belőle.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 10:18:09

@szövetszöcske: azért megkérdezném a másik felet, hogy miért nem ölt meg közben

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:26:43

baszki, ne válaszolgassatok, tele vagyok melóval.

no... gyorsan

@szövetszöcske:a kreativításnak is van IQ-ja. a passzív ember nem biztos, hogy buta, de nem csodálkozik rá a világra, bedobozolja magát, lemetszi a világ jó részét, és abban a dobozban kurva jól érzi magát, míg a másik élvezné a világot maga körül. Egyre jobban eltávolodik a két személyiség, a passzív megfojtja a kreatívot, a kreatív megőrjíti és megalázza a passzívot. a dinamika a következő: a kreatív, zizegős fél dominálni fog, egyre több szerepet leemel a passzív félről annak érdekében, hogy kipótolja a másikat. a passzív fél örömmel átadja neki a feladatokat, élje ki magát a másik, viszont a PFL egyre jobban kimarad az életéből. puha, kellemes vattadobozt csinál magának és belegubódzik, mint egy lusta macska. szürke köd ereszkedik rá. Mivel nincs PFL, egyre jobban elveszti a való világgal a kapcsolatot, egyre kevesebb dologban mutatja ki az érzelmét... minden szempontból elveszettnek, alsóbbrendúűnek érzi magát.

Az olló a két személyiség között egyre tágabb lesz, a végén a feszkó már kurva nagy. Nem tudják egymást visszacsatolni, mindkettő pótlékot keres. Pl passzív alkoholt a tévé előtt, zizegős szex, buli...

nincs időm kifejteni eh...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 10:27:56

Utálom, hogy senki nem engedi, hogy dühös vagy irracionális legyek ebben a kurva faszvezérelt, fantáziátlan világban. Utálom, hogy minden dekára ki van mérve, hogy mindenkinek az autizmus határáig pragmatikusnak kell lenni, ez nem élet.

szövetszöcske 2013.06.03. 10:28:37

@titti79: Mert talált egy szeretőt, akivel lelkileg tökéletesen húde összeillettek, majd pár hónap húdenagyszerelem után megpróbált vele is meccselni, ezért hirtelen megszűnt a hűdenagy összeillés és a srác rövid távon leépítette. És őt gyűlölhette helyettem, minden hullámvölgyben ő volt a rohadék fél éven keresztül. És miután én kijöttem a büntiből (és az exszerető került oda helyettem), én is normálisabb lettem, megszűnt részemről a passzív ellenállás . Így mostmár ha van is hullámvölgy, akkor nem én vagyok a feketeseggű( lecsökkentettem jól a transzparanciát, így tudatosan ki tudom kerülni ezt a szerepet, így az örvényt is), ha gáz van, mindig mellé tudok állni és megfogni a kezét(büntiben ez nem ment). Jóval kisebbek így a hullámvölgyek, lítium nélkül is.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:29:11

@titti79: hátperszehogy. mit gondolsz, miért engedte, hogy behálózd ? szépen ráugrott a hátadra, te pedig örömmel cipeled.

de ne haragudj rá, ezt a tudatalattival 'gondolta' végig és csinálta... egyszerűen érezte, hogy biztonságot adsz...

mondom, róka fogta csuka a felállásotok, olyan erősen össze vagytok ragasztva, hogy el sem tudod képzelni.

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:31:11

@titti79: a világ színes, élni jó! viszont a világ nunavezérelt, te is tudod!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 10:31:51

@***Büdösmackó***: azt hiszem, azt várja, hogy az anyja legyek, aki megkönnyíti az életét, és hálából akit szabadon bánthat, mert az nem fogja visszabántani. miközben én még a saját gyerekeimnek sem tudok ilyen anyja lenni, nemhogy neki.

szövetszöcske 2013.06.03. 10:38:10

@***Büdösmackó***: Nekem minimális a kreativitásom, ennek ellenére pont, hogy befogadónak érzem magam. Kiváló analista vagyok (és nem csak úgy mint Rocco...), minden apróságot észreveszek, megörülök neki, elszöszölök rajta. És emellett csak rendkívüli óvatoskodás mellett lépek át határokat, vonalakat. Elsősorban figyelek és agyalok, csak ritkán cselekszem.
Nálunk egyébként máshogy működik ez(amikor jól működik). Mindketten vissza tudunk venni az önérzetből, így ő kikéri a véleményemet szinte mindenről (tudomásul veszi, hogy legtöbbször jobban átlátom a dolgokat mint ő, akkor is, ha ez néha letöri a lelkesedését), én viszont nem izmozok azon, hogy mért ő van általában a központban és én tipikusan én szekundálok az ő ötleteihez (de ha van ötletem, azt nem tapossa le, segít elérni-megszervezni-kibontani, nekem ez nem megy, nem is érdekel a legtöbb kitalálás után annyira, hogy lépjek is ). Nem érzem rossznak ezt a konfigurációt, bár tényleg sokszor kurvanagy önérzet-csökkenés kell, hogy működjön (de az önérzet takaréklángra kapcsolása nélkül kevés kapcsolat evickél el...)

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:52:25

@titti79: nem is hiszed, hogy mennyire lehetséges az, hogy az anyaszerepet hozod elő. nagyon sokat kéne elemezni az egész ügyet, nem írva egy blog korlátozott keretein belül... de az anya fontos gondolat... persze nem abból az érzelmi spektudból, ahogy most látod, hanem kicsit feldobottabb helyzetben... megérne egy misét a férjed és szüleinek analízise...

a párterapeutáid nem masszíroztak a témában?

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:54:39

@szövetszöcske: mindig megdöbbenek azon, hogy milyen szinten képes a te személyiségtípusod feladni magát.... az opportunizmus csúcsa valahol.

ráadásul te egy nagyon színes egyéniség vagy, talán nem is az a személy, akit most éppen megélsz... miért ragaszkodsz ennyire ahhoz, hogy ilyen fokon feladd, megalázd magad? gondolkoztál már ezen?

***Büdösmackó*** 2013.06.03. 10:55:34

@***Büdösmackó***:

nem is hiszed, hogy mennyire lehetséges az, hogy az anyaszerepet hozod elő. -> lehetséges annak a fontossága hogy...

szövetszöcske 2013.06.03. 11:06:15

@***Büdösmackó***: Nem tudom, én az élet minden területén ezt a szerepet játszom, gyanítom nem véletlenül. Munkahelyen mindig én vagyok az aktuális főnököm jobbkeze, aki informálisan mozgatja a szálakat, mindig tudja mind munkahelyipolitikában mind szakértőjként, hogy ki-hova-merre (de sohasem leszek főnökarcú, olyan arcokat támogatok a felfelé jutásban, akiket esetleg még én felvételiztettem valami régi állásbörzén). Mindegyik baráti körömben háttérember vagyok, pontosan vágom kit mi mozgat, merre megy, mégsem vagyok megmondóember, hanem nekem próbálnak megmondani. És ugyanez otthon is, tudom, hogyan kell kezelni a feleségemet, nagyon könnyen elérem, hogy arra menjenek a dolgok amerre szeretném, de cserében szerepem szerint szekundálok és sokszor felveszem a papucsférj szerepet. Nem hinném, hogy jobban működnék apáskodó-vezető típusként egy másik kapcsolatban (egyébként meg rohadt jókat szoktunk a nőmmel dugni is, és ő pontugyanúgy hajlandó feladni az önérzetéből miattam, ahogyan én miatta, ez önmagában több mint elég, hogy értékesnek tartsam a házasságomat).

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 12:02:26

Nekem még így majd 9 év után is több örömet okoz a házasságom, mint szomorúságot. Én ezt tartom szem előtt. Meg, hogy ok, mi van, ha nem jó vele, de biztosan jobb nélküle??? Mi nem veszekszünk, szépen élünk, szóval nem az van, hogy a gyerekeknek jobb lenne, ha szétmennénk.
Az aktuális lelki válságom okán voltam egy pszichológus csajnál és ő azt mondta, hogy csak most ragaszkodnak az emberek ahhoz, hogy a házasság szerelmi házasság legyen. Régen szó nem volt erről. És nem azért nem váltak az emberek, mert folyton szerették egymást életük végéig, hanem mert nem volt illő, vagy mert egyszerűen külön nem lett volna megoldható a létfenntartás. Ettől függetlenül estek szerelembe házasság alatt is, de válásról szó nem volt.
Elgondolkodtató ez, mert jelenleg nem feltétlen gondolom úgy, hogy azzal az emberrel tudom boldogabban leélni az életemet, akibe full szerelmes vagyok. Sőt.

szövetszöcske 2013.06.03. 12:37:51

Egyébként itt annyi magaslóról posványozás vót már, valaki kijöhetne a gyöpre, hogy akkor milyen az a nemposvány. Legalább egy élő, nemkirakat példát szeretnék, mondjuk legalább 10-15 éves kapcsolatra, hogy hogyan működik a nemposványos boldog házasság (és az, hogy például nagyanyámék milyen szépen éltek 58 évesen is házason, nekem nem releváns, rendes. működő sokatdugunk, nemjátszmázunk, mindent megbeszélünk modellt ide nekem, nem nyálas-hazug antibakteriális kézmosóreklámot, hanem olyan rögvalót, ami célállapot lehet akár T-nek is)

szövetszöcske 2013.06.03. 12:58:43

@William_Harford: Nekem nem meggyőző. Bocs. Amit te csinálsz, az az én felfogásomban a tökéletes példa a kirakatépítésre, pózolásra. (igen, vágom, lehet, hogy tévedek és nem hazudsz önmagadnak a pózolásba jobb beleélés kedvéért, de megolvastam a blogodat, és rohadtul villogott közben az imidzsépítés-jelzőm).

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 13:02:31

@szövetszöcske: @William_Harford: szerintem Williamék egyszerűen nem jó példa, nagyon nem átlagos a modell. Működhet, sőt szerintem működik is, de nem olyan, amit a házasságok nagy része adaptálni tud.

mrbateman 2013.06.03. 13:07:07

@szövetszöcske: másolni nincs értelme.

az alap sémák kulturálisan adottak, a testreszabást meg végezzék el a terápikon. (csak ami nekem eddig lejött, úgy tűnik, mintha az sem a megoldásról szólna, hanem pozőrködés és titti királykisasszony légvárainak folamatos pumpálása)

whale 2013.06.03. 13:07:08

@szövetszöcske: Második kör játszik, vagy rögtön kell a tutti?:)
Én is nagyjából annyi idős voltam, mint Titti most, amikor tisztába tettem magam.
Aztán qrva nagy mázlival megtaláltam azt, aki pont hozzám passzol. Azóta igazából napsütés az élet.
Igen, nálunk is vannak "szituatív fasságok", de ezek igazából meg se karcolják a kapcsolatunkat.

szövetszöcske 2013.06.03. 13:07:15

@titti79: Szerintem meg azért működik, mert azoktól lehet önérzetépítést vámpírkodni, akik beszopják ezt a különlegesség dolgot és csorgatják a nyálukat hogy dejómár nekik, ők már denemátlagosak, deszeretnék én is olyan csudásan nemátlagos lenni. Ha valaki tényleg különleges, az nem fogja ezt bizonygatni, nincs szüksége rá, hogy mások előtt tetszelegjen ebben a szerepben.

mrbateman 2013.06.03. 13:08:25

@titti79: helyes meglátás.

az a modell nem az olyan önző és nárcisztikus emberekre lett írva, mint te vagy.

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 13:12:33

@szövetszöcske: szerintem a mindent elsöprő szenvedély csak nagy mélységeket és magasságokat eredményez. A kérdés, hogy megéri-e és ha igen meddig éri meg az adott mélység az adott magasságot, vagy kompromisszummal beérjük egy alacsonyabb intenzitású, kevésbé hullámzó kapcsolattal. Szerintem olyan nincs, hogy a hálószobában baszunk, mint a nyulak, seggbe, szemgolyóra ésatöbbi folyik a cucc, oszt utána kimegyünk a szobából és tök nyugalomban, hangos szó és vita nélkül élünk happily ever after...

szövetszöcske 2013.06.03. 13:12:47

@whale: A te modelled sokkal hihetőbb. Bár azt gondolom többnyire nem jobban egymáshozpasszolásról szólnak az ilyenek, egyszerűen a második nekifutásban visszábbveszed az arcodat, elkerülsz csapdahelyzeteket amikbe az elsőben belefutottál (ha ugyanezt az arcvisszavételt az első körben megteszed, lezárod a játszmákat, simán lehet hogy az is működött volna). De ez tényleg csak merő elméletelés. Mindenesetre akárhogyan is hoztad össze, menő vagy.

whale 2013.06.03. 13:15:11

@***Büdösmackó***: Én inkább látensnek nevezném az agressziómat, mint passzívnak.:)
Ami -mint tudjuk- létfontosságú az életben maradás szempontjából.
Bizonyára irtózatos lehet velem együtt élni. Tiszta szerencse, hogy én leszarom, akivel meg együtt élek, így szeret. Csak a megfelelő subot kellett megtalálni...:D

szövetszöcske 2013.06.03. 13:17:24

@Mrs. Műfajteremtő: Nomeg ha ugyanezt a hálószobában folydogáló szemgolyós-nyulas cuccost nem zsigeri együttrezgéssel hozod létre, hanem közös, küzdelmes-nyögvenyelős építkezéssel, akkor ugyanezt az építkezést 15 vagy 20 év múlva is meg tudod tenni, megtanultad. Míg ha a kémián-hormonokon múló zsigeri együttrezgés hajtja csak, akkor rettentőnagy lófasz van, mikor a kémia éppen szünetet tart.

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.06.03. 13:17:31

@szövetszöcske: Még ha igaz is lenne, hogy ehhez kívülről lehet bármit is vámpírkodni, enyhén megdöccen a logikád, hogy ezt az önérzetépítést most, utólag szívjuk fel a nyilvánosságtól. Merthogy ez emlékezés, mint a címből is kiderül, múlt, részben régmúlt idő.
Én nem bizonygatok semmit, mesélek, mert jól esik.

whale 2013.06.03. 13:18:10

@mrbateman: Minden ember önző és nárcisztikus. Csak a mérték a kérdés.:)

Majomvári Kajetán 2013.06.03. 13:20:14

@szövetszöcske:
Erre mondjuk én is kíváncsi lennék, őszinte 30 évig tartó szerelmet nem láttam még.
Nálunk sem sikerült, de most kopogjuk le a feleségem néhányszori megzizzenése után most talán időlegesen megjött az esze. (A legutolsó esetben oly jól sikerült neki a megzizzenés, hogy a két nagyfiúnk sem akarta őt egy darabig látni)
Szóval all in all érdekelnek azok a dolgok, hogy mitől lehetett a hangulatváltozása, és legfőképpen, hogy mitől múlt el hirtelen, ami előtt értetlenül állok, de majd egyszer rájövök...

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.06.03. 13:20:54

@titti79: Nem is gondolom modellnek, pláne nem mintának. Legfeljebb annyi tanulság lehet benne, hogy konfekció helyett szabja méretre mindenki a párkapcsolatát.

whale 2013.06.03. 13:22:22

@szövetszöcske: Nem menő vagyok, hanem mázlista.:)
Most, hogy így mondtad, tulképpen minden fordítva volt.:)
Ugyanúgy elnyomtam magam, mint Titti most. AZtán rájöttem, hogy ez nem vezet sehova, de még a gyerekek is megszívják ráadásul. Szóval vége lett, azóta mindketten (az exszemmel) boldogan élünk, míg meg nem halunk.:D

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 13:24:11

@whale: viszont erre semmi garancia, és online bujtogatni másokat a válásra elég olcsó.

szövetszöcske 2013.06.03. 13:24:51

@William_Harford: Az póz a blogod maga, és az önérzetépítéshez és nem a leírtak megvalósításához kell. Minden kirakatra játszó arc abból nyeri az önérzetépülést (azért építi fel a kirakatot), hogy ő sokkal menőbb mint a szomszéd (vagy éppen mint a blogolvasó), kasztotugrik a villantással. T. is ugyanezért vágott bele valószínűleg ebbe a blogba, csak ő nem tud ennyire faszán hazudni magának (és a pózokon átvillanó őszinte elesettségével mindenkiből kihozza az anyáskodást-apáskodást vagy a dögevőt)

whale 2013.06.03. 13:31:43

@titti79: Garancia? Miért, a mostani életedre kaptál garanciát? Ha igen és még érvényes, gyorsan reklamálj! :))
Eszem ágában nincs bujtogatni a válásra!
Pusztán egy valószínű kimenetelről beszélek.
Ha meg tudjátok reparálni, hajrá! (én a magam részéről nem hiszek ebben. nem a konkrét esetben, általában.)

mrbateman 2013.06.03. 13:32:33

@titti79: nem piszkállak, csak jótanács.

még egy: nam az a jó tanács, ami neked tetszik, vagy válaszként, megoldásként az önképedbe faszán beleillik

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 13:33:08

@Majomvári Kajetán: Én 7 évig voltam kapcsolatban, végig azt gondolva, hogy elnyomásban élek és csak egy rohadt takarítónő vagyok némi extrával. Hogy senki nem becsüli, hogy kinyalom a seggét. (képletesen és szó szerint se). Szenvedtem, egyre jobb akartam lenni, hogy pl férjből kiváltsak valami pozitív visszajelzést. Nem jött. De jött más. Attól se kaptam meg, sőt. Viszont elmúlt a szerelem férj iránt. Beleszerettem valaki másba, akiről az első pillanatban tudtam, hogy egy percig nem bírnék vele élni. Nem dugtam félre, de amit csináltunk, az bőven túlment a megcsalás határain. Azt hittem, szar a házasságom, pedig nem volt az. Mióta nem lila ködön át nézem a férjemet, látom, hogy mennyit tesz értem. Hogy milyen kurva nagy dolog, hogy itt van mellettem, úgy fogad el, ahogy vagyok. Nem ír szonetteket, meg nem hoz virágot minden nap. De minden lépéséből sugárzik, hogy boldoggá akar tenni engem. Nem úgy, ahogy én akarom, hanem ahogy ő tud. Én pedig azon vagyok, hogy új dolgokat fedezzek fel benne, hogy boldoggá tegyem és ha lehet olyat, újra beleszeressek. Jól hangzik. Kivitelezni kurva nehéz!!!

szövetszöcske 2013.06.03. 13:36:27

@whale: Valószínűleg azért nem hiszel benne, mert te nemsokat tudsz bedobni a közösbe, amikor a kapcsolatfenntartáshoz szükséges arcvisszavétel (önérzetcsökkentés) válik szükségessé. Márpedig időről-időre szükségessé válik. Nehéz olyan valakit találni, aki az önérzetének darabkáit szépen beledobálja a nagyközös kalapba, úgy, hogy te közben nem.

whale 2013.06.03. 13:38:24

@Mrs. Műfajteremtő: Hát, azért ez elég savankásnak hangzott, bocs. De persze, ha nektek így jó, így működik, akkor minden rendben.

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.06.03. 13:39:06

@szövetszöcske: Annyira mellélőttél, hogy az már szórakoztat... Miből gondolod, hogy ettől a kis kuriózumtól érezzük magunkat valakiknek?

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 13:40:53

@whale: @titti79: Szerintem Tittiék közel nem élnek olyan szarul, mint gondoljátok, vagy mint ő gondolja (bocs, Tittikém). Ellenben ez olyan dolog, hogy én pl. szidhatom a tesómat, elhordhatom mindennek, de ha valaki más mer ilyet tenni, annak kikaparom a szemét. Szóval ez terápiás jelleggel is jó lehet. Kifakad, eltemetitek a házasságát, míg beindul benne a "védekezési mechanizmus" és lehet, hogy pont ellenkező hatást váltja ki, mint amire számít az ember. (Nem, én pl egy lyukas garast nem tennék arra, hogy elválnak. :) )

szövetszöcske 2013.06.03. 13:41:28

@Mrs. Műfajteremtő: Nálunk nagyjából ugyanez. Én is próbálom a legjobbat adni és ő is próbálja a legjobbat adni. Néha szerelmesek vagyunk egymásba, sokszor meg nem. De elborult pillanatokat kivéve értékeljük, amit a másik adni tud. És kurva jó érzés, hogy megszűnt a nyomás hogy így vagy úgy kellene élnünk, és megszűnt az a fojtogató érzés, hogy meg kell felelni valaminek és ezért kötelező hazudni.

whale 2013.06.03. 13:42:17

@szövetszöcske: Te nem figyelsz rám. Ez kicsit fáj.:)
Az előző kapcsolatban én voltam az, aki leszarta az önérzetét. A mostaniban káprázatos módon senkinek nem kell. Ez a varázslat...:)

szövetszöcske 2013.06.03. 13:44:52

@William_Harford: Feltételezem, ezt érzem legvalószínűbbnek. Igen, tudom, lehet, hogy nincs igazam. (de már az is megerősít, hogy nekiálltál kardozni ezen, pedig abból amit összeblogoltál, simán logikus pózt feltételezni, ebben nincs semmi ellenségesség vagy kötözködés)

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 13:47:13

@whale: hátja. Lehet, hogy szarul hangzik, de nem érzem azt, hogy veszve lenne bármi is. Őszintén szeretem a férjemet. Tudatosan döntöttem úgy, hogy őt akarom. Nem izomból, hanem agyból és szeretetből csinálom. Ki tudja, lehet, hogy ez az igazi szerelem, nem az a rohadt szívdobogós marhaság, amitől megfeledkezel, mennyire rühelled a másik szájszagát is...

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.06.03. 13:50:00

@szövetszöcske: Ja, ha feltételezed, az más... :)
Ez kardozás lenne?

szövetszöcske 2013.06.03. 13:51:48

@whale: Az alapján a mondatod feltételeztem, hogy ugyanúgy elnyomod magad, mint T most. Szerintem T nem elnyomja magát, egyszerűen G-től várná el, hogy bedarálódjon, de azért darálódás közben ne csikorgassa a fogát hanem nézzen rá szerelmesen és fogja a kezét mikor elfárad darálótekerés közben. Gyakorlatilag minden poszttal G önérzetébe gázol. Ő viszont semmit nem enged önérzetből, semmit nem nyel le, amit ő tesz az csak kényszer, egy rabszolgaság, ő nem is tartozik oda.

whale 2013.06.03. 13:54:51

@Mrs. Műfajteremtő: Hátttööö.... én magam sem tettem volna egy lyukast garast sem arra, hogy elválok...:DD (aztán dejóvót, amikor vége lett. a gyerekek sajna megszívták, de még mindig kevésbé, mint ha együtt maradunk)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 13:55:58

@szövetszöcske: ez a komment rólad szól, arról, hogy téged hogy zavar a saját bedarálódásod...

whale 2013.06.03. 13:58:48

@szövetszöcske: Szerintem meg qrvára elnyomja magát. Egyszerűen nem a saját életét éli, hanem a jótanuló-jósportoló kislányét, akinek egyenes az útja az életben.

szövetszöcske 2013.06.03. 14:02:35

@titti79: Szerintem meg arról szól, hogy azt gondolom, te onnan dobnál be valamit a közös darálódásba, mikor nem egy kaszttal magad alá tolnád G-t, és mekkora rabszolgaság már vele élni, pfujközépszerű, hanem elkezdenél két együttbénázó egyszinten levő embert látni, ahol mindkettőtöknek van lábszaga és megköszönni azt, amit ő dob be érted (és nem azon izmozni, hogy elvárod, hogy ő dobjon be többet, hanem azon pörögni, hogy te mit tudnál bedobni, hogy jobb legyen. Nem kirakatbedobás, amit el lehet mesélni az igazatadóknak, hanem olyan dolog amitől valóban jobb lenne. Ehhez rettentőnagy önérzet-leadás kell.)

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 14:05:23

@whale: a teljes önmegvalósítás és saját magam elnyomása között elég nagy a különbség. Valahol abban a tartományban találhatók az agyonmisztifikált, boldogságnak nevezett izé pontjai.

whale 2013.06.03. 14:07:03

@szövetszöcske: Én asszem Titti már akkor leadott az önérzetéből, amikor hozzáment G.-hez és úgy érzi nem megy több, nincs miből leadni, nincs hova hátrálni. Ebből a perspektívából elég elbaszás színe van a dolognak...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 14:40:19

@whale: @szövetszöcske:
nyilván nem látjátok, hogy hányszor mondom egy nap, hogy bocsánat, hogy igendrágám, hogy perszemegcsinálom. Nem tudjátok, hogyszor hallom azt hogy "miértnempakoltadel", "nincstisztacumisüveg", "holagyerekcipője", nem reklámozom.
undorodom magamtól, hogy így behódolok, csak hogy ne legyen konfliktus.

szövetszöcske 2013.06.03. 14:44:28

@whale: Ha T is így gondolja, ahogyan te, addig bizony van mit leadni (az arcából annak kell visszavennie, vagy alternatívaként annak kell lépnie és elhúznia, aki azt érzi, hogy a másik alacsonyabb szinten van, ő csak leereszkedik hozzá, áldozatot hoz, marón néz mártírként). Mártíromkodni nem ér, vagy kézenfogva caplatunk fel a hegyre, alkalmazkodva a másik hegymászó-sebességéhez, megállunk pisilni minden fánál ha a másiknak kell, vagy megyünk külön-külön, de rinyálás nélkül. Az élő felkiáltójeleskedés, hogy aztán a másik milyen béna meg lassú, nem hozza az elvárásaimat, pedig én aztán minden megállónál elmondom, hogy a tököm tele van a pisiszünetekkel, többre lennék én érdemes, az nem önérzetleadás, csak sima basztatás. (főleg, mert a mellette maradok és basztatom legtöbbször azért van, mert egyáltalán nem vagyok biztos benne, hogy sokkal gyorsabb vagy kellemesebb lenne a hegy megmászása nélküle, de valakit kell rugdosni azért, hogy még mindig az ösvény elején csesszük a rezet)

szövetszöcske 2013.06.03. 14:46:43

@szövetszöcske: Ja, és ez az önérzetleadás-arcvisszavétel ugyanúgy lehet igaz G-re is, mert őróla aztán tényleg csak egy kép lebeg itt, lehet hogy két mondat után megváltozna.

mrbateman 2013.06.03. 15:10:32

@titti79: Te figyelj már!
Ne tartsd cikinek, hogy neked is ilyen profán, földhözragadt problémáid vannak, aminek még egy kibaszott dohos, poros szagú latin neve sincsen....(egyébként kérdeztem már) de nem lehet, hogy az van, h. még optt fent nálatok a Parnassus csúcsán is csak 24 órából áll egy nap, amelybe bele kell pajszerolni a kőkemény, szárazpinájú nélülözhetetlen szakértőt, olvasni kéne a kortárs bosnyák irodalmat, megfelelni anyaként, feleségként, vezetni a háztartást, itt van még ez a kurva blog is a sok idiótával és akkor még magaddal nem is törődtél.

Tudom ez olyan proli lenne, hogy csak ennyi, semmi misztikum és agytorna, de nálunk mindig akkor van szarvihar, ha egyikünk túlterhelt.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 15:13:48

@mrbateman: 3 éve azzal áltatom magam, hogy csak fáradt vagyok, igen, köszi ezt a pólót már elhordtam. És igen, ha nem vagyok ilyen elképesztően fáradt, könnyebb. De ettől még vannak köztünk gondok, és nem vagyok attól beljebb, hogy ideális körülmények között nem lennének, mert az élet nem ideális körülmény.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 15:14:36

@mrbateman: (a kortárs bosnyák irodalmon azért jót röhögtem, köszi :) )

whale 2013.06.03. 15:29:38

@szövetszöcske: Elbeszélünk egymás mellett. Az önérzet nem pejoratív fogalom. Titti meg már leírta, hogy kompromisszummal házasodott. Mostanra szerintem úgy érzi, hogy nincs tovább.

mrbateman 2013.06.03. 15:32:29

@titti79: nem az, csak éppen az egész élet arról szól, hogy hogyan tegyünk magunknak és még egy max. 4-5 embernek ideálissá.

Ennél az örökös elégedetlenkedő frusztrálódásnál még az is jobb, ha outsourcingolsz háztartási, később gyerekfelvigyázási feladatokat.

Kicsit oylan érzésem van, hogy azonosítasz problémákat, gócpontokat, de ahelyett, hogy megoldanál, kikerülnél...még hordzgatod és nézegeted, mint valami üveggyöngyöt. Érzek egy kis mazo attitűdöt. Mire jó ez?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 15:42:13

@mrbateman: biztos a hagyományos női szerepekről begyűjtött mintáimban mind volt egy nagy adag mártíromság

mrbateman 2013.06.03. 15:55:03

@titti79: szinte sejtettem, hogy elmélet szagú lesz a válasz.

szövetszöcske 2013.06.03. 16:00:36

@whale: Előbb-utóbb minden kapcsolatban előjönnek olyan dolgok, amiket csak önérzet-csökkentéssel lehet hosszútávon rendezni. Ilyenkor aki enged az adott dolog rendezésénél, az vagy enged az önérzetéből is és így jóérzéssel enged, vagy csak nyel egyet és berugdossa a szőnyegalá a kérdéskört (és a nyelős engedéssel benyalt egy tüskét, amivel elindított egy játszmát is, minden tüske visszajár). Hosszabb távon sok tüske-sok játszmázás-rohadó, nehezen javítható kapcsolat. Ha csak egyik fél enged önérzetet, bólogat és egyetért, az alá-fölé rendelt kapcsolat, frankó-jó, csak fene tudja, az alárendelt fél meddig bírja majd az alárendeltséget. Ideális szerintem az egyet én-egyet ő, nyelés nélkül, csak hogy a másiknak jó legyen.
Szóval sem az önérzet sem az önérzetesség nem pejoratív, szimplán csak egy személyiségvonás, de vagy kell hozzá egy alárendelődő partner, vagy jön a daráló. Mondjuk úgy, nem pejoratív, de nem is praktikus párkapcsolat szempontjából. (nem véletlen, hogy minnél több helyről szugerálják a népbe a megérdemled-jogod van hozzá-ez neked jár dolgokat, annál rövidebb és feszültebb párkapcsolatok lesznek jellemzőek...)

orsiw 2013.06.03. 17:52:05

@szövetszöcske: én is az önérzet-visszavételre voksolok. Az attól még nem jelent önfeladást. A kevesebbkonfliktusos együttéléshez praktikus, ráadásul akkor az igazi, ha örömmel önfelad az ember. Meg a másik is. Csapatmunka vagy mi. Csapatsport. A házasság is. Főleg.

Jó, hogy előjött a mindenki különbözőképpen "szeret" vagy ad, vagy küzd, vagy erőfeszít téma, mert minden apróságot érdemes észrevenni és megbecsülni, ami a partnertől jön.

És nem, nem jó blogon ócsárolni a másikat, már voltam olyan szituban, hogy nyomon követhettem a partnerem nyomorát és nem esett túl jól, irgalmatlanul rettenetes volt. Pedig nem haraptam volna le a fejét, ha a netes sírás helyett esetleg velem beszélget. Sőt. Azt igényeltem.

@titti79: akkor lehet, hogy az a gond, hogy sokszor figyelmeztet a háztartási bakikra és erre úgy hárítassz, hogy ez a "tökéletlen férfi" ne szembesítsen folyamatosan az elmaradásaiddal? De ez is talán csak belülről indul ki. Maximalizmus?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 18:00:19

@orsiw: ó, ebben biztos voltam. remélem, én is ilyen bölcs leszek egyszer, ha megöregszem.
nem ócsárlom - ha ócsárolnám, észrevennéd.
maximalizmus - naná, százszor leírtam
(a hárítasz nem dupla sz)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.03. 18:03:18

A "fáradt vagy, pihenned kéne" pont olyan értelmes és használható komment, mint a "félsz? ne félj!", "ideges vagy? ne legyél ideges!".

whale 2013.06.03. 18:05:01

@szövetszöcske: "Szóval sem az önérzet sem az önérzetesség nem pejoratív, szimplán csak egy személyiségvonás, de vagy kell hozzá egy alárendelődő partner, vagy jön a daráló."

Halleluja! Akkor most azt próbáld elképzelni, hogy Titti az alárendelődő partner...
Elsőre furának tűnhet, tudom.:))

orsiw 2013.06.03. 18:09:36

@titti79: kár a szó :D
Nekem tényleg úgy tűnt, mintha lesajnálnád.

orsiw 2013.06.03. 18:10:12

igen, én ilyen eccerű gyerek vagyok.

whale 2013.06.03. 18:15:15

@orsiw: Idéznéd, hogy miből gondolod ezt?

botz 2013.06.03. 20:03:34

@titti79: abszolutt nem vagyok szakértője a témának, de ez az örökös fáradtság tipikus a saját magát örlő - felörlő embereknél. Sajnos az elfojtás, a magadbazárás nem segít. Férfiként csak azt tudom mondani, ha meg akarod (?) menteni a házasságod akkor mond el mi bajod van az arra legilletékesebbnek: G-nek.
Ne gondold, hogy attól jobb lesz ha többet segít, vagy levesz a válladról. Az tuti jól fog esni, de akkor meg abba bolondulsz bele ha csak nézel magad elé. Passz. Egyébként szertintem is csak mítosz az " örök szerelem"... sz*rt, igaz lehet 1-2 évig de utána a lemondás, elfogadás, és a bele fektetett energia határozza meg a minőséget.

botz 2013.06.03. 20:05:10

Bocsánat a sok hibáért, de nem egyszerű mobilról írni!

orsiw 2013.06.03. 21:04:55

Pl. az análposztnál:
"... amikor berakja hátulról, és hiába mondom neki, hogy "lejjebb, kicsim, lejjebb, nem igaz hogy X év alatt nem vágod az anatómiámat"..."
Ez lesajnálás. "Béna vagy a szexben apus!"
De nem kell kiemelnem részeket, a kommentelők zömének is lejött. Legalább a szövegkontextusból.

Mrs. Műfajteremtő 2013.06.03. 22:44:33

Amúgy lehet valakit felsajnálni is, vagy csak le?

Magnar 2013.06.03. 23:47:21

Most nem azért az egyhúszért de ezek szerint van egy férjed aki kb olvassa a blogot , szerinted neki milyen érzés lehet egy ilyen poszt? Ha nem tetszik a banán válj el ,ha meg nem válsz el akkor nyeld a sz@rt mosolyogva ,ha már 2 gyereket is sikerült összehozni akkor már legalább ennyi felelősségtudat legyen benned.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 09:15:08

@Magnar: micsoda hülyeség ez? miféle digitális iskola? csak az mond ilyet, aki maga is nyel, és igazolni akarja.

florence 2013.06.04. 11:32:28

@titti79:

Csodálkozom, hogy a terápián szóba sem kerül a szex, mint probléma. Gondolom azért mert Titti királykisasszony úgy itélte meg, hogy ebben aztán maradéktalanul Ő a legjobbak egyike.
Pedig... kb olyan neked a szex, úgy éled meg a heteroszexualitás rád eső részét, mind büdösmackó élné meg a késztetése szintjén elfojtott homoszexualitását ha IRL szájbabaszná egy tacsakbuzi, börtönben kigyúrt állat.

Az nagyon árulkodó, hogy itt, a szex terén is, képtelen vagy felfogni, hogy az együttélés működtetéséhez nem a legkisebb közös többszörös a megfelelő, hanem a közös nevező. Ha tetszik, a legkisebb közös osztó.
Te a szexben annyi minden vágyadat akarod kiélni, hogy ezeknek kielégítésére törekvő férfi alig létezik a földön. Azok is csak ideig-óráig tarthatók olyan szinten függésben, hogy kellő visszaigazolást nyujtsanak a gyengélkedő egódnak.
Utálod a férjedet, mert elégedett volna a közös nevezőköm nyugvó családi kapcsolatra.
Benedvesdsz egy fantom férfiről kirajzolódó képtöl, ahol te lehetsz a vágy titokzatos tárgya.
Te nem a testi kielégülést keresed a szexben, ezért az esetek döntő részében magadat is becsapod. Te az egódat dugatod meg. Ehhez benned kell a legösszetettebb folyamatoknak lejátszódni, hogy ki is tudjon elégülni.
A férjed hiába juttat orgazmushoz (eljutsz egyátalán az orgazmusig?), ha te a szenvedéjedet akarod kiélni.
Hiába játszod meg otthon a szenvedéjes, szexvirtuóz macskát, ha a férjedet 5-6 év után már nem húzza fel annyira, hogy visszaigazolja mindezt. Frusztrâlt vagy és őt utálod. Pedig csak magadat nem ismered eléggé.
Amúgy a legjobb úton vagy afelé, hogy egy frusztrált, potenciazavaros, passziv rezisztenciába menekülő apát lássanak a fiaitok . Gratulálok hozzá!
Sírsz, mint egy fürdős kurva, a sok tennivaló miatt. De meg volnál lőve, ha kikerülne ezekből bármi a kezedből.
Ne itt keress igazolást a fáradtságodra! Semmi kis lotyók is elérnek bármit, amit igazán akarnak, egy férfinél. Te meg semmit nem tudsz. Mert a szexel fizetsz. De értéktelen, hazug szart adsz. Ezt elemezgessétek otthon, a terápián. Senkinek semmi köze ehhez.
De ha itt nyígsz a neten, pont úgy elárulod magad, mint büdösmackó a buzisággal meg a kurva anyjával kapcsolatban.....

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 11:42:23

@florence: nagyon rosszul olvastál valamit, de olyan unalmas az egész, hogy nem is kezdek el reagálni

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 11:45:35

@florence: ja, és az obligát válasz, hogy mit vered itt magad, egyszerűen nem kell olvasni. rengeteg számomra érdektelen szarság van a neten, nem megyek oda folyatni a nyálam, hogy de hülyeség. túl sok időd van.

szövetszöcske 2013.06.04. 11:47:46

@florence: Van benne sok igazság, de ez amit írtál, tulajdonképpen a józanság önigazolása. Egyébként ugyanazon a logika mentén, ahol büdös m. látensbuzi(ami valószínűleg tényleg így van), te sokkal bevállalósabb (és sokkal férjcserélősebb) lennél szíved szerint mint a blogger (ezért is kapaszkodsz olyan nagyon görcsösen abba, hogy mindig a józanság a legjobb választás). Különben szerintem senki nem szexel úgy általános motivációból a nagykönyv szerint, komplexusok, kompenzálás, parák levezetése stb. nélkül.
Tetszik a kommented (de mér szenvedéj, te is valami mérnök vagy, vagy szenved+éj-re asszociálsz a szóról?), kár hogy a blogger szerintem kigyakja pedig érdekes.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 11:50:11

@florence: @szövetszöcske: két drága elfojtós, beszélgessetek, akár itt is, csak hagyjatok ki belőle, mert ha direkt gecizés megy, tényleg pucolom

florence 2013.06.04. 11:52:36

@titti79:

Ne nekem válaszolj! Van olyan ember, akinek fizetsz a kérdéseiért. Van férjed, akinek fizetsz a szexel. Csak mivel te nem azt kapod, amit elvársz, ezért szarral fizetsz és vadul (?) keresed azt a férfit, aki olyasmit ad a szexért cserébe, amit te kapni szeretnél.
Ezt a hülye kurva mentalitást ha levetkőzöd, egyből jó nő, JÓ NŐ és jó anya leszel.

szövetszöcske 2013.06.04. 11:53:15

@florence: Ja, én például a mértékkel legkisebb közös többszörösben hiszek, a közös nevező egymás lehúzása, a szárnyvagdosás maga, a közös többszörös az, hogy időnként legyen már felfelé alkalmazkodás is egymás kedvéért, ne csak osztózás, hogy a én a kedvedért ezt nem, te meg a kedvemért amazt nem.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 11:54:09

@florence: ezzel a szexszel fizetéssel olyan kibaszott nagyot tévedsz. ismét kérdezem, mi a faszt csinálsz itt? magadat győzködöd.

florence 2013.06.04. 12:03:57

@szövetszöcske:

A józanság, ha a mámorittas szerelmi köd ellentéte, azt a lehetőséget nyujtja, hogy tudatosan is tehetünk vmit.
Tittikirálykisasszony rá a legjobb példa, hogy mivé lesz egy kétgyerekes nő, ha nem válik családanyává, hanem egy kis hisztis kurva marad, aki mindig mástól várja a saját önértékelésének a realitásoktól elrugaszlodott visszaigazolását, megerősítését.
Nem véletlen, hogy bálna és büdösmackó a legjobb vitapartnere, hiszen tőlük hall olyasmit, ami nem szembesíti semmi kínossal....

florence 2013.06.04. 12:14:09

@titti79:

ha tévedek, az sem okoz semkinek semmi kárt.de a te tévedéseid következményei rombolóak...
magadnak válaszolj, ne nekem! ha nem megy a szembenézés, akkor fordulj a terapeutáidhoz!

@szövetszöcske:
A közös nevező nem a lemondásról szól. Vagy csak annyiban, mint bármilyen döntés az életben.
A közös nevező, ideális esetben, az, hogy amit egyedül is meg tudom oldani, azt a másik ne hátráltassa. Amit nem tudok egyedül sem elérni, ne várjam el mástól?
Ha valamit egyedül nem tudok elérni, de ketten van rá remény, akkor örüljek ha összejön, de me gyűlöljem, ha neki nem mindig célja az, ami nekem (szerintem kettőnké) ..... lássam be, hogy nem minden, közösen elérhető cél, közös cél is egyben.... :-)

szövetszöcske 2013.06.04. 12:43:50

@florence: nemtudom. Én simán irigylem T-től a hisztit, az impulzivitást. Tudom, hogy kimaradnak dolgok az életemből a nagy józanság miatt, nem is örülök ennek (és azért a magam józan módján néhány dolgot tervezek is még megélni, ha lesz hozzá megfelelő alkalom, nem mondok le róla teljesen, mert ezek a dolgok is hozzám tartoznak). Gyanítom T is irigyli a pragmatizmust, ő sem hülye, tudja hogy ezt muszáj lenne jól nyomnia (azt hiszem pont azért vergődik mert ezt a józanságot nem tudja a saját maximalizmusának megfelelő szintetn tolni, ha már kilóg a lóláb, akkor az már nem az igazi, így meg imidzsépítőbb önmaga előtt, ha fikázza, ááá nem bénán megy, hanem nem is akarja fúj).

florence 2013.06.04. 13:16:36

@szövetszöcske:

a nők és a férfiak is gyakran esnek abba a hibába, hogy a család (főleg a gyerekek) miatt sokszor akadályoztatva érezvén magukat olyasmikben, amit egyedül nem csak hogy meg tudnának oldani, de még örömüket is lelnék benne, akkor azért a párjukon, később akár a gyerekeiken vegyenek elégtételt, őket hibáztassák.
A másik tipushiba, hogy azokat az elérhető célokat, amikhez mindketten kellenek (egyedül, pláme gyerekekkel) nem fogadják el olyannak, amikhez közös akarat szükségeltetik. Ekkor jönnek a játszmák, hogy el lehessen hitetni a másikkal, hogy a közös célok elérésének kizárólagos akadályai :-) tehát nem arrol folyik a vita, hogy közös-e a cél, hanem, hogy a másik már nem szeret, nem ismeri el a fáradozásomat a közös célokért, stb....
tittike a legjobb iskolapélda ezekre is. egyszerűen hisztis kis gyereklány. nem hogy nem vált családanyává, hanem még nővé sem ért meg.

szövetszöcske 2013.06.04. 13:39:33

@florence: És az is ugyanúgy simán lehet, hogy pedáns családanya, csak legalább itt a blogban ki meri mondani hogy mi hiányzik, és lelkiismeretfurdalás nélkül tudja kicsit gyűlölni a férjét. Mondjuk úgy, szembenéz az elfojtott dolgaival, aztán simán lehet, hogy bezárja a gépet és családanyáskodik nagyobb hiszti nélkü, és a hiányérzet mellett azért remekül elvan a hapsijával begyakorolt 3-4 házasélet-koreográfiával, csak valahol ki kell ereszteni a gőzt. (az egyedüli dolog amit ebből a blogból az érzésein és a kedvelt szerepein felül lehet tudni, hogy piszkálta a hapsiját a gruppenezéssel, ennyi azért a legjobb családban is belefér, azt hiszem te is emlegetted a múltkor, hogy meccseltek ilyesmiken, max. te pedánsabb, nem végbéltükrözős nézőpontból engedtél betekintést mert más nemillett volna a megfontolt póhoz). Különben gyanúsan fényezed ezt a családanyaságra megérést , nem tudom mit rejtegetsz, de kicsit irigylem a hapsit aki majd kihozza belőled:)

whale 2013.06.04. 13:52:42

@szövetszöcske: Nem hiszem, hogy gyűlöli a férjét. Csak nem szereti. Kezd tényleg vicces lenni ez a komment cunami.:)

florence 2013.06.04. 14:42:12

@szövetszöcske:

Csak itt és csak neked: a családanyaság sem nem szent, sem nem misztifikált :-) azért hozom elő, mert titti is azzá vált a kicsi gyerekei által. Nem kell szeretni, nem érdemes utálni. De nem lehet nem megélni.
Apai szeretet nincs. Az egy idea. Egy olyan tanult szerep, aminek meg lehet felelni, vagy lehet róla nemtudomást venni.
De anyává válni az kényszer. Nincs alternatívája. Annyira belül van bekódólva, hogy úgyis minden elé fog türemkedni. Ez egy ideig darálja a nőket, de ha belejön (aki belejön), utána olyan új pályán találja magát az illető, ahol az előnyök és örömök lehetősége meghaladja az anyaság előttieket.
Az elveszett lehetőségen sírni felesleges időtöltés.
Olyan felesleges, mint amikor eldöntöd, hogy Bécsbe utazol és pl vonattal indulsz el. Akkor vagy élvezed az utat, a vonat nyujtotta kényelmet, vagy végigrinyálod az egészet, hogy az autó mennyivel jobb, mert kötetlenebb, vagy a stoppolás mennyivel olcsóbb és izgalmasabb lett volna, stb... lehet egy rakás lemondás és veszteség, vagy akár kényelem és várakozás a célbaérés miatt.

florence 2013.06.04. 15:17:58

@szövetszöcske:

Sose higgy egy érett nőnek, ha egész éjjel visít alattad, mint a vett malac ! :-) csak azért kapod, ajándékba a műsort, mert nekünk is jó ebben a szerepben tetszelegni és az "állvatapsolást" besöpörni :-)
De a szexben, hosszabb távon az az igazi partner, aki mellett fel merjük vállalni a "hétköznapi" mivoltunkat.
Azt, amiről ti, férfiak, meséltek keresztbe-hosszában, a nőkben szunnyadó, kielégíthetetlen szexördögöt emlegetve példaként, egy olyan mitosz, amit időnként jó megélni nőként. Jó (piszok jó) érezni, amint ezt egy férfi lereagálja. Ahogy kisfiús naivitással éli át a saját nagyszerűségéről szőtt álmai megvalósulni látszó szerepét :-) Annyira hülyék tudtok lenni ilyenkor, hogy magával képes ragadni minket is. Hogy mi meg azt látjuk bizonyítva, hogy mi hoztuk ki belőletek az állatot.. együtt, egymást becsapva élhetjük meg az önbecsapás azon esetét, amikor a másik szeméből olvassuk ki, hogy kik is vagyunk mi, akkor és ott...
De 40 évesen ez már sosem hat úgy mint 30 körül :-)
Engem már nem izgat az ilyesmi. Kiéltem. Jó volt, de strapás egy idő után... ma már nem szeretem a kisfiúként naív, nagyarcúvá váló szexisteneket :-)))
Ezt meghagyom WH-éknak :-)))) Ahol 2 férfi sem tud a végére járni egy egész estét betöltő szeánsz alatt az ilyesféle ogofényezésnek.

szövetszöcske 2013.06.04. 16:26:53

@florence: Igen, de ez egy fontos szerep. Persze nem mindig fontos, meg csak mértékkel, meg nagy mennyiségben unalmas és értéktelen, de ha egyáltalán nincs, akkor elég sótlan minden. És ha ez nem fontos, akkor mi az ami fontos? Ha egy random arcot elkapsz az utcán, és azt mondod neki, hogy ezt a szerepet soha többé nem élheti át, neki nem jár, ne is reménykedjen mert ez van megírva, szerintem belehülyül.
Elhiszem, ha azt mondod, most éppen nem nagyon izgat ez. De ez a kiéltem, meguntam, nem érdekel többé pont olyan póznak tűnik, mint WH önfényezése.

estrella_ 2013.06.04. 16:44:14

@florence: "De a szexben, hosszabb távon az az igazi partner, aki mellett fel merjük vállalni a "hétköznapi" mivoltunkat." - Hát, az biztos, hogy rém kényelmes és megnyugtató belebújni a házipapucsba, de ha sose vehetném fel a dögös magassarkúmat... Minél többet érvelsz a józanság és a feleség-anyaszerepek érett megélése mellett (amiben persze igazságod is van), szerintem annál inkább elveszed tőlük az emberek kedvét. Ennyire nem lehet kiábrándítóan főzelékszagú az élet. Lehet, hogy titti hisztis és rosszul látja a helyzetét, de az általad festett kép meg másik irányba torzít.

florence 2013.06.04. 18:06:01

@szövetszöcske: @estrella_:

Ha fényezem a realitást, akkor mit is csinálok pontosan? :-)

A realitás az realitás. Ha valaki még azután is az önbecsapáskor átélt élményeket kergeti, amikor már ismeri és megélte a teljes skálát, amit másoktól kapva adhat, az struccpolitika. Vagy erős vágy arra, hogy mégszínesebb mégextrább és mégvilágraszólóbb dolgokat éljen át. De ilyenkor felmerül a kérdés: egyátalán, a mindennapi "betevő", elérhető orgazmussal hogy állunk? a néha adódó érdekességeket, új szitukat,stb-ket ki tudtuk élni-használni? vagy azt kell érezni a szexben, mint a hegymászásban, hogy az everest után nincs több csúcs? Egyátalán, mindent a szextől várhatunk csak el? aki szeret csónakázni, az egy olajszállítóig meg se álljon? aki szeret horgászni, az a bálnavadászatig küzdje fel magát? a vitorlázórepülő, ha nem vezethet egy vadászrepülőt, akkor boldogtalanabb, mint aki vezetett?
Tényleg főzelékszagú egy (többnyire) kiegyensúlyozott kapcsolat, ha nem dugnak félre, nem hoznak haza kisegítőket? Tényleg boldogabbnak kell érezni azt, aki tudni véli magáról, hogy a partnere szar, a házassága a partnere gyávasága-elégedettsége miatt szar. És ki meri posztolni, heti rotációban, hogy hol a családja, hol a férje, hol a gyerekei, hol a nemlétező vendégfasz miatt vagdossa az ereit? Vagy akinek a feleségét órákig kell nyüstölni giccses modorossággal "elismerni" a kielégülései végtelen sorát, vagy egy mindent elsöprő földremegtető orgazmusát? Ti hol éltek?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 19:20:35

@florence: picikét vegyél vissza, felbosszantottad magad, és kezd elromlani a stílusod. most kifejezetten megengedő és jó hangulatban vagyok, úgyhogy elvisellek, de nem tudom, meddig.
Annyit kérek tőled is, és a többi kommentelőtől is, hogy vegye figyelembe, hogy én senkire nem akarom rákényszeríteni az életszemléletemet, nem gondolom, hogy ahogy én csinálom, az az egyetlen út, vagy akár egy jó út, de ez az enyém. Akkor kérem, hogy más se nyomja rám a főzelékszagúját azzal a felkiáltással, hogy az a helyes. Szerintem nincs EGY helyes út. Neked az az élet, hajrá, én megengedem neked. Nekem ilyen az élet, engedjük meg nekem, és hadd legyen nekem is hajrá.

whale 2013.06.04. 19:38:39

@titti79: A mije kezdett elromlani? Ezt a dágványos, olvashatatlan, értelmetlen izét nem nevezném stílusnak.

•Ribizli• 2013.06.04. 19:53:38

Nekem rossz volt rájönnöm, hogy hisztikirálynő vagyok strapabìró férjjel. Két kicsi gyerekkel gondolkodtunk rajta, hogy szét kéne költöznünk, mert szeretjük a szivünk mélyén a másikat, de épp torkig vagyunk egymással, és folyton veszekedésbe fulladnak a beszélgetések.

Aztán párterápia, sok sìrás, önismeret karcolgatása...Meglepődtem, amikor olvastam a blogot, sok dolog nagyon ismerősen csengett...:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.04. 19:56:03

@whale: jó, jó, de most kivételesen jófej voltam, és engedtem, hogy ne titti írjon, hanem a felnőtt alteregóm, aki viszont nem akarta megbántani :P :)

florence 2013.06.04. 20:37:19

@whale:

a stílustalanságot vagy a rossz stilust értem, el is fogadom. végülis egy jótollú kritikája mindig építi a kis bugdácsoló botorokat.
taníts még minket Mester! a tartalom nem számít, csak áradjon a stílus feltartóztathatatlan árja ránk! csak a meghatottságom és a megtiszteltetettségem szédítő mámora miatt nem tudok további biztató felszólításokat megfogalmazni. arcomat a föld felé fordítom, nem merve vakító fényedbe pillantani sem.

•Ribizli• 2013.06.04. 21:06:58

@titti79: nekünk a párterápia sokat segìtett. Nagyon jó terapeutát fogtunk ki, akiben mindketten meg tudtunk bìzni. Fél év terápia után már tudtunk újra beszélgetni egymással, de már az első alkalom után is jobban éreztem magam.

Meg hát akartuk nagyon a gyerekek miatt, meg magunk miatt is. Ennek egy éve már...most úgy érzem jobb, mint a krìzis elött, sokat fejlődött a kapcsolatunk. De nem sokon múlt, ha nem lettek volna a gyerekek, szerintem szétköltözünk.

Majomvári Kajetán 2013.06.04. 22:03:09

Érdekes olvasmány vagytok, köszi szépen. A dominancia vs. önfeladás szerintem működhet úgy is, hogy vannak területek, ahol az egyik illetve a másik fél dominál. Ha ez nem így van akkor ott van az elfojtás és abból robbanás lesz előbb utóbb. A másik érdekes dolog, a kedves feleségemen vettem észre, hogy az apja reakcióit feltételezi nálam is és azt reagálja le. Pl. ha vesz magának valami ruhát vagy hasonlók, azt az apja megkritizálta volna, hogy mért költött persze én is megkritizálom, hogy vehetett volna még... Ilyenkor rájön a különbségre, mindemellett többször kellett figyelmeztetnem, hogy az apja hasonló helyzetben adott reakcióihoz semmi közöm, ennek ellenére ezt a délibábot kergeti néha most is.
A dominálás is érdekes dolog, mert a feleségem szeretne dominálni, csak nem megy neki, nálunk már a gyerekek is tényezők és hát nem veszik komolyan. Ebből sok konfliktusa támadt saját magával, de ő úgy élte meg, hogy velem van a konfliktusa... Néha sok türelem kellett hozzá, de talán most egy időre megnyugodott.

whale 2013.06.05. 05:35:30

@•Ribizli•: @titti79: Hát ja. Én is hivatkoztam sokáig a kölykökre. Egészen addig, amíg a lányunk ránk nem baszta az ajtót, hogy neki ilyen veszekedős szülők nem kellenek. Na, onnantól mindent elkövettem, hogy minél hamarabb elváljunk.
Gyerekre hivatkozni, gyerek mögé bújni, pajzsként-fegyverként használni a legnagyobb gyász, amit ember elkövethet egy kapcsolatban...

whale 2013.06.05. 06:05:49

@titti79: Ha ilyen leszel felnőttnek, akkor inkább maradj gyerek.:)

whale 2013.06.05. 06:30:34

@titti79: Mi lenne? Bepunnyadás. Békés egymás mellett élés. Miután az ember rájött, hogy elbaszta az életét kb. ez a legtöbb, ami elérhető, szerintem.
Vagy befizetsz egy másik körre. Nem lesz olcsó, előre szólok.:))

•Ribizli• 2013.06.05. 08:55:17

Nálunk az volt a helyzet, hogy másképp akartunk élni, de nem mással. Sziven ütött, amikor a kislányom ránk szólt, hogy ne veszekedjünk...rettenetes anyának éreztem magam.
Mélyponton voltunk, az egész család megsìnylette.

Segìtségkérés, terápia, sok munka volt\van. Most erősebbnek érzem a kapcsolatunkat mint elötte, kevesebb dráma van, mégis több szenvedély és intimitás, mint elötte a jobb periódusokban. A legnehezebb az volt, hogy észrevegyem ÉN hol rombolom a kapcsolatunkat, és azon megpróbálni változtatni.

whale 2013.06.05. 09:12:08

@•Ribizli•: "Most erősebbnek érzem a kapcsolatunkat mint elötte, kevesebb dráma van, mégis több szenvedély és intimitás, mint elötte a jobb periódusokban."

Ne haragudj, de ezt nem hiszem el. Vagy ha így van, akkor azt nem értem, hogy eredetileg ti mit akartatok egymástól?

mrbateman 2013.06.05. 09:20:21

@whale: geci egy érzés lehet, ha valaki egy erőltetett magabiztossággal, reál vénával nekiáll kiteregetni a családi szennyest viszonyrendszerestül, napi problémástul, hosszútávú, stratégiai bajostul...hiszen erre a hétköznapi embernek (tudom persze tittike nem hétköznapi) sokszor nincsenek is válaszai, de lagkevésbé kimatekolt válaszok, hanem inkább érzésből, etikából működtet...aztán erre jönnek a kommentelő hiénák és ízekre szedik, szembesítik az önmaga ellentmondásaival!

Kemény világ a show business!

whale 2013.06.05. 09:34:50

@mrbateman: Olyan ez, mint a rák. Kemóval, sugárral pofán lehet baszni egy időre, a kuncsaft úgy is érzi, hogy meggyógyult, de a végén 90%-ban a rák győz...
Ha már egyszer beette magát egy kapcsolatba a dögvész, jobb a veszteséget minél hamarabb realizálva minimalizálni, mint vergődni. A vége az esetek túlnyomó részében úgyis ugyanaz, csak közben még gyomorfekélyt is kap az ember. Vagy tényleg rákot...

mrbateman 2013.06.05. 09:56:53

@whale: ha egyszer döntöttem valaki mellett, akkor abban hiszek és küzdök érte...persze hiszek az eutanáziában, de csak mint végső megoldás.

whale 2013.06.05. 10:06:07

@mrbateman: Szar döntéshez ragaszkodni ostobaság és ártalmas mindenkinek. A veszteséget minimalizálni kell, nem hagyni sokáig futni, mert csak dagad és dagad. Nem könnyű, nagy lelki erő kell hozzá, de bepunnyadni a dagonyába az az igazi eutanázia...

mrbateman 2013.06.05. 10:15:08

@whale: ez nem stop loss bameg! (más kérdés, hohy azt is hajlamosak mozgatni az amatőr műkedvelők)

Nem az én cipőm, mert belenyúltam a tutiba, bár nyilván sokat nyeltünk mindketten az évek alatt...tehát nem tudom, ha alapjaiban szar lenne mit csinálnék, de én inkább a megjavítós fajta vagyok, ha együtt kezdtük, akkor együtt csináljuk végig típus...de nem kell meggyőznöd arról, hogy van az az elméleti pont ahol mindenkinek az a legjobb, ha akítvra hagyod a stopot.

Kérdés az, hogy ez hol van a gyakorlatban, mert azért a magánéletben ne legyen már hiba az a hozzáállás, h. hiszek benne, hogy fordul a trend.

(ööö? remélem vágod a szakszlenget:-DD)

whale 2013.06.05. 10:24:42

@mrbateman: Hinni, azt lehet. Pont annyi értelme van, mint a tőzsdén.:) Ha elég nagy tőkével játszol, persze bármi kiülhető. Kérdés, hogy tart-e addig az életed?:D
Igen, a házasságot simán fel lehet fogni, mint egy long/short pozit. Beállsz az egyik irányba, feldobod rá az életed-tőkeáttétként esetleg még a gyerekeidét is:)-aztán rossz irányba fordul a trend. Mit csinálsz? Ülsz és végignézed, ahogy elég?
Persze egy darabig tolod a stopot, hátha fordul. Hiba. Nem fog. Legalábbis a te életedben már nem.:) Szóval jobb, ha nem nyúlsz hozzá...

perdevpernull 2013.06.05. 10:31:12

read only vagyok többnyire. úgy általában az index blogketrecét átrágom, így jutottam ide is.
de emellett már nem lehet elmenni szó nélkül.
________
nem feltétlen tisztánlátás ez, mint egy problémára történő beszűkülés. Amit szerintem tudsz amúgy, de ez csak egy úgy kiböffent írás. hát, ilyen is van. ventillálni kell, és ez a médium teljesen jó erre.
1. nyitott házasság szvsz nem oldja meg a párkapcsolati problémákat.Sőt.
2. olyan korban élünk ahol a fogyasztói társadalom felfalta az Embert, mer az Emberiességet; és a piaci logika minden másnak a logikáját, működési mechanizmusát felülírja saját logikájával. "ne javítsd meg, dobd ki vegyél újat." emiatt tűnik elavultnak a házasság intézménye.A házasságok többsége valóban tönkremegy de nem feltétlen azért mert idejétmúlt, hanem mert az úgynevezett (piaci,überindividualizált)kultúránk megfojtja.
3. a problémát meg kell fogalmaznotok külön külön, aztán együtt közösen. Üdvözlendő dolog, hogy megoldást kerestek de ha a kiindulási pont nem tisztázott, akkor baszhatjátok.ha esetleg ez már így megtörtént, és mégis így áll a dolog, akkor valaki nem igazán akar változást.vagy nem akar/mer tenni érte.
4. majdnem OFF. nekem mindössze 10 lassan 11 év házasság után annyi a véleményem hogy az, hogy hogy vagy a házasságban, (számtalan más tényező mellett aminek talán a felét sem tudom olyan jól mint kéne) szóval az, nem egy érzés, egy állapot, hanem egy döntés eredménye. ahogy a hiánypótlás, máshol keresgélés kapcsolatból való kitekintgetés is. ha ez a depresszív, problémára szűkült, megoldatlan önismereti/önértékelési problémakör rendeződik, okafogyottá válik a férjcserélősdi és a blog megléte is. legyen így. "Chuckie Sullivan: Szóval nem tudom. Akkor elmondom, mit tudok. Minden nap érted megyek a kocsimmal, és ide jövünk. Eljárunk inni, néha nagyokat röhögünk, és ez mind jó is. De tudod mi a legjobb minden nap? Az a kb. 10 másodperc, amíg a kocsimtól az ajtódig érek. Mert addig reménykedem, hogy ha bekopogok, nem leszel ott. Se viszlát, se isten veled, semmi. Csak úgy elmentél. Látod, ez az, amit én tudok." /Good Will Hunting/

mrbateman 2013.06.05. 10:42:14

@whale: diverzifikálok, kockázatot porlasztok..., vagyis tartok 3 szeretőt.:-))

Nem tudom mit csinálnék, remélem nem fogok ilyen helyzetbe kerülni...de szerintem tologatnám a stopot egy ideig, azért ez nem egy eszköz, hogy hát kifulladt az emelkedés alázárt, meg az ellenállásról is lefordult, dobjuk ki a picsába, egy ideig cash is teh king, aztán átülök valami másba, de csak DT-be.

Mindenesetre nem higítanék egy újabb gyerekkel!:-DD

(ja nagy tőkével nem ülsz ki semmit, mármint a sajátoddal)

whale 2013.06.05. 10:51:26

@mrbateman: A szerető ebben a történetben inkább kockázatot jelent.:)
Igen én is tologattam egy darabig. Ma már azt gondolom, hogy hiba volt. Nagy tanulság volt ez nekem a jövőre nézve. Mondtam is a zaszonynak, hogy ne hivatkozzon az előző házasságomra, hogy abban mit és hogyan csináltam, mert az egy másik ember volt.:)

(ja nagy tőkével nem ülsz ki semmit, mármint a sajátoddal)

Ne is mondd. Van egy 5 éves illikvid befalapom, masszív mínuszban. Ülök benne és őszülök megfele.:))

•Ribizli• 2013.06.05. 10:58:55

Azért mentem hozzá a férjemhez, mert a legmeghatározóbb szerelem volt az életemben, és úgy gondoltam, egész életemben bánni fogom, ha nem próbáljuk meg.(ő is hasonló motivációból) Nagy arcul csapás volt mindkettőnknek, mikor 6 év múlva nem telt el hét sìrós kiborulós veszekedés nélkül. A két kicsi gyerek is megborìtott minket. Nehéz volt egyszerre csak szülőnek lenni, feleségnek is, plusz a háztartás is...

Krìzis jött, megdolgoztunk vele, kb túl vagyunk rajta...jobb lett a kapcsolatunk mint elötte valaha. Biztos lesz még nehéz élethelyzet, lehet hogy fogunk még ordìtozni egymással, de remélem abból is kijövünk, és a mostaninál is erősebbek leszünk...és ìgy tovább :)

whale 2013.06.05. 11:57:28

@•Ribizli•: Örülök, remélem így is marad. Ti lesztek az elenyésző kisebbség.:)

whale 2013.06.05. 12:00:04

@titti79: Apró különbség, hogy te -saját bevallásod szerint- sosem voltál szerelmes G.-be...
A ti esetetekben nem nagyon látszik, hogy mi lenne az alapja a pozitív végkifejletnek.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.05. 12:10:53

@whale: igen, ez sarkallatos kérdés, nálunk nem volt nagy szerelem, inkább a megfelelőség érzése. de mondom, nem hiszek a lifelong szerelemben

whale 2013.06.05. 12:12:21

@titti79: A megfelelőség érzése elmúlt. Mi maradt?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.05. 12:16:22

@whale: ne, az nem múlt el, csak néha szünetel

whale 2013.06.05. 12:48:00

@titti79: Jaaa, az más.:DD Akkor vissza a pornóhoz!

whale 2013.06.05. 12:52:51

@titti79: De most komolyan.
"Sosem kedveltem különösebben, de amikor szerettem, el tudtam viselni. Aztán egyre ritkább volt a szeretés, és egyre több a szar. Most már elhanyagolható, pontszerű a szeretés, és szarból meg akkora halom van, hogy belefulladok."
Erre tervezel alapozni az elkövetkező min. 2X évben? Biztos?:)

whale 2013.06.05. 12:59:03

@titti79: OK, mondjuk abban azért elég biztos vagyok, hogy a szarkupac jelentős része redukálható "szituatív fasságokra", ami azért némi szervezéssel-akarattal-együttműködéssel leküzdhető. Kérdés, hogy ami ezután a legjobb eset után marad, az elég-e a továbbiakhoz?
Legrosszabb esetben minden így marad, mint most és vagy belefulladsz a szarkupacba, vagy lelépsz.

mrbateman 2013.06.05. 13:04:08

@whale: Akkor szavazzunk emelt díjasan
A: maradjanak együtt,
B: Maradjanak együtt, de transzparens nyitott házasság
C: Maradjanak együtt egy standard vendégfasz mellett és/vagy havi egy sw klub
D: váljanak el a ghecibe má
D/1: még ma
D/2: ebben a hónapban
D/3: még az idén

whale 2013.06.05. 13:16:56

@mrbateman: Természetesen a C-re szavazok, mert cuki vagyok, de a D/3-at tartom reálisabbnak.:)

•Ribizli• 2013.06.05. 13:52:50

Én azt gondoltam magamról, hogy a házasságom biztos tönkre fog menni, minimun megcsalnak, elhagynak, én lépek le ...stb. Gyerekként se volt mintám, egyik szülőm elvált, nagyszüleim is, még a dédszüleim is...azt láttam egész gyerekkoromban, hogy a férjek\feleségek jönnek-mennek az ember életében. Nem csoda, hogy ez egy nagy vészmadárként lebegett a fejem felett, hogy tuti én is el fogok válni.

Most, hogy az első válságon túl vagyunk, azt látom, hogy ez csak rajtunk múlt (meg a jó terapeután). Mindketten akartuk, sikerült kimászni. Nincs borìtékolva a végeredmény, mi "csináljuk" a házasságunkat. Ha meg már nem, akkor van vége.

szövetszöcske 2013.06.05. 14:44:52

Nekem nem tetszik ez a visszavonulósdi. Azt gondolom az együttjárás vagy a szeretői kapcsolat szól arról, hogy addig vagyunk együtt amíg klappolnak a dolgok(vagy esetleg maximum amíg látszik, mit is kell szerelni a kapcsolaton). A házasság ennél pont a kitartással több, azzal az elhatározással, hogy nincs benne a pakliban a hátraarc, csak ha már lelőttek a csatatéren. (és szerintem a feladás-beleszarás-én már mindent megpróbáltam a magam részéről is hátraarc). Jó, ha vége, akkor vége, de az nem egy szimpla veszteségminimalizálás (amíg működik annyira az agyem, hogy na most akkor veszteséget minimalizálok és inkább lelépek, addig mindig lehet makacsul újrapróbálkozni is valami mással).
Mi csatároztunk egy csúnyát (bár odáig sohasem jutottunk el, hogy a kölyköket bezavarjuk a harcmezőre és ágyútölteléknek használjuk) és a végén jobb lett. Igen, minketten vesztettünk nagyot az arcunkból, lassan épülünk fel, de összehasonlíthatatlanul jobb érzés mint bármikor előtte. Plusz megnyertük azt a közös képességet, hogy ha mégegyszer az életben lesz hasonló szituáció a kapcsolatunkban, akkor már nem kell ilyen mélyre lemenni, megvannak a kommunikációs eszközeink és a gyakorlatunk a helyzet bedarálásához, sokkal kisebb a kiszolgáltatottság-érzet, hogy nincs mit tenni, ha megjelenik a posványosodás újra.Valahogy a közösen újraépített kapcsolatot sokkal inkább magaménak érzem, mint amíg csak úgy ment magától, építkezés nélkül.

whale 2013.06.05. 14:53:14

@szövetszöcske: Nyugi, a kölykök ott voltak a harcmezőn.:) Lehet, hogy nem tűnt fel, de ott voltak.
Én akkor mondtam, hogy itt a vége, amikor rájöttem, hogy minden jó szándékom ellenére rosszat teszek a gyerekeimnek azzal, ha mi együtt maradunk. Ez volt az utolsó mentsvár, amikor ez is ledőlt, nem volt már miért fenntartani azt a házasságot.
Ma már nem várnám meg, amíg idáig fajulnak a dolgok...

szövetszöcske 2013.06.05. 15:15:02

@whale: Ebben úgysem fogunk lepacsizni, te így csináltad én amúgy, te is meg vagy győződve, hogy jól döntöttél, én is rohadtul menőnek érzem magam, hogy mégis összekalapáltuk. (És nincs visszamérés, te sem tudod, mi lett volna ha összeszeded magad és próbálkozol még, én sem tudom, hogy jobb lett volna-e, ha lelépek és visszaugrom a startmezőre, tiszta lappal, marcangolási hegek nélkül újrakezedem. Simán lehet, hogy pár év múlva kiderül hogy el kellett volna válnom, önbecsapás volt, elvesztegetett évek. És az is simán lehet, hogy pár év múlva kiderül, hogy ugyanott van az új csudakapcsolatod mint a régi, a lecke megtanulása helyett leléptél és megint vagy tanulsz vagy hátraarc).

mrbateman 2013.06.05. 15:22:14

@whale: ja, meg egy kicsit érdekes is lenne élőben végignézni a kurvanagy nőklapjaigazságot, hogy a szeretősdi nem old meg semmit, sőt szétszedi a kapcsolatot!:-))

Nem lesz itt lófasz sem (nagyon helyesen, nem szeretem nézni, amikor más hülyeségeket csinál) átmentünk pszichoszakkörbe.

Mindenesetre ti vigyázzatok, hogy el ne csajosodjatok ebbe a nagy tanácsolgatós, lelkizős párkapcsolati dzsungelharcban...ha azon kapjátok magatokat, hogy cincogva zokogtok egy cukrászdában a szöcskével egy félig üres üveg Éva vermut társaságában az már gyanús!:-DDD

whale 2013.06.05. 15:26:39

@szövetszöcske: Nekem már nem kérdés. Egyértelműen hátraarc. Mégpedig idejében. Éppen azért, amit már végigcsináltam egyszer.
Ha egyszer kipukkadt egy kapcsolat nincs mire és kire várni. És teljesen mindegy, hogy miért és kinek a hibájából... (persze nem a szerelemről beszélek, hanem kapcsolatról. és úgy is értem:))

szövetszöcske 2013.06.05. 15:27:00

@mrbateman: A C meg a szeretősdi az ugyanaz szerinted?

whale 2013.06.05. 15:27:41

@mrbateman: HÜÜÜÜLYEEEEE!!!:DDDDD

szövetszöcske 2013.06.05. 15:28:29

@whale: A mostani csudakapcsolatodból is hátraarc lesz rögtön, ha egyszer kipukkadtnak érzed? Ez nálatok konszenzus és a párod is így gondolja?

mrbateman 2013.06.05. 15:33:10

@szövetszöcske: benne van a kockázat, hogy bekeményedik arra a szintre egy stabil vendégfasz.

whale 2013.06.05. 15:36:45

@szövetszöcske: Mármint azt így gondolja-e, hogy én hátraarcot csinálok?:)
Ő nem csinál hátraarcot, mert egyrészt imád mártír lenni, másrészt sváb bányászlány, azok meg mennek előre, mint a tank.:) Ő úgy fogalmaz, hogy oktondiak.:) A körülményektől függetlenül húzzák az igát, ha kell, ha nem.
Én imádom, hogy ilyen.:))

szövetszöcske 2013.06.05. 15:38:52

@mrbateman: Igen, de ha egy vendégfasz ilyen frenetikus hatással van, akkor egyébként is megvan a kockázat hogy egy bármelyik susnyásból előugró újfasz ugyanilyen frenetikus hatással lesz...
Vagy átfogalmazva, ha egy vendégfasz komolyan kockázatos, akkor eleve lófasz van. A vendégfasz veszélyessége egyenesen arányos a kapcsolatilófasz méretével. Bevonása csökkenti a hazugsággal/önbecsapással elvesztegetett időt. (lusta vagyok átírni, pedig ha egy mondatban egynél több fasz van, az valahogy nem PC, mingyár jönnek a pulóveres vérbölcsész vérfeministák és leosztanak)

szövetszöcske 2013.06.05. 15:42:44

@whale: De mondtad már neki konkrétan, hogy neked ilyen még idejében hátraarcos stílusod van, ha kipukkadást érzel? Ha ő nem igahúzó tipus lenne, hanem neki is elvi kérdés lenne, hogy ha azt érzi kipukkadt akkor idejében lelép, az téged zavarna?

whale 2013.06.05. 15:46:30

@szövetszöcske: Igen. Nem. Sőt. :) (de ne offoljuk már szét titti blogját:))

szövetszöcske 2013.06.05. 15:51:18

@whale: A 186. kommentben már nemmindegy?:) Ha T. megszólalna és nem valami értelmetlen melóval cseszné el az időt a fontosdolgok helyett, még az is lehet, hogy vele is szóbaállnánk, és az már nemoff.

mrbateman 2013.06.05. 15:52:53

@szövetszöcske: én már megjegyeztem tittikének, hogy ha szarok az alapok és tényleg nem is akar küzdeni, akkor az az előnye megvan a vendégfasznak, hogy katalizátorként begyorsítja a közösen tuljadonú cég fellszámolását.
Ne látom magam előtt, hogy a csalitosból kiugró vendégfasszal együtt önfeledten kacagva szaladgáljanak a virágos mezőn.
Az sablonos és szappanoperás lenn, hogy az első y-elágazónál titti és a vendégfasz lefarol és indiánszökdelésben kézenfogva távoznak...inkább egy kurvanagy balhé, mindenkihülyeésnemértmegengem, mindenkimenjenapicsába végkifejletet látok a kávézaccból.

szövetszöcske 2013.06.05. 16:01:56

@mrbateman: Jaja, nekem is gyanús kicsit, hogy már az első vendégfaszjelölt sem olyan rendes 20 centis kaffercsávó, hanem valami együttrezgő szexuálkisugárzásos modellfeleséges kifent arc vót. Meg az ideológia is, hogy aztán a mindenféle keresztbeérzelmek milyen normálisak. De a puding próbája az evés, simán lehet a vendégfasz után egymásratalálás is (amihez pont a vendégfasz adja a kontrasztot és teszi sínre az érzéseket). Ha egy hirtelenlőtt vendégfasz pár alkalom után borítani tud, akkor jobb is, ha minden borul.

orsiw 2013.06.05. 18:48:39

Istenem! Cincogva lehet röhögni veletek és még a fél üveg Éva vermuth sem kell!!!

orsiw 2013.06.05. 18:50:41

Csalitosból kiugró vendégfasz, susnyásból előugró újfasz, kaffercsávó, sváb bányászlány, meg ez az emeltdíjas szavazás...kész

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.05. 20:25:09

Kaffercsavo johet, amennyiben o Denzel Washington

***Büdösmackó*** 2013.06.06. 07:40:20

Hát itt meg mi a szent szar van....

BUZIK!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.06. 16:22:27

Jaj, vinnyogva röhögtem, köszi! Pedig mér Vermut sincs, lehet hogy kéne...

A szavazásba nem lehet még egy olyan pontot bevenni, hogy:
A francot se érdekli T meg G házassága, a kommentek miatt olvasom a blogot?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.06. 17:34:57

@AdélAnita: ja, a jó hír, hogy továbbra is olvashatod
süti beállítások módosítása