Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Uborkaszezon

2013.07.22. 10:22 titti79

No, értem én, hogy nyár van. Nálunk is az van, szabadságokkal, több együttléttel, ami több veszekedést is jelent, és csak minimálisan több dugást. Több gyerekezést, de azért van munka is. Mert - kérdésre válaszolva - nálam a munka elég összevissza, tehát hol van, hol nincs; és ha van, akkor nagyon van, és kb. mindenki leszarja, hogy oviszünet van. Nagyszülők kőkeményen befogva. A kicsi viszont megy augusztustól napközibe a bátyjával. (Már vágom a centit, de nehogy azt higgyétek, hogy a nagymamák nem.)

De az uborkára visszatérve: annyi ízetlen vicc született az uborkával masztizó nőkről. Én magam sosem csináltam, még zsenge szűzlánykoromban sem, amikor azért elég sok mindennel próbálkoztam. (Az uborkát amúgy imádom, de csakis enni, és csakis olyan méretben és formában, amelyek vajmi kevés örömet okoznának vaginálisan, mint az egészen apró csemegeuborka, vagy a kovászos, amiért ilyen dögmelegben ölni tudok.)

A fiúknál olyan elfogadott, meg olyan közhelyes dolog, hogy magukhoz nyúlnak, kb attól kezdve, hogy a kezük kényelmesen elér a farkukig. Csak úgy, a komfortérzet miatt. Aztán meg, amikor már tud jó lenni, akkor nyilván azért. Elalvás előtt, ébredés után, vagy bármikor, amikor egyedül vannak. És ez még nem beteges. Az azért határeset, amikor egy bizarr, harmincas szűz (!) pasi ismerősöm (szociopata, ne kérdezd) végre talált egy nőt, akit megdughat, és kb. fél órával aktus után kiverte mellette az ágyban, mert neki azért az a legjobb. (Előtte fingott is egy nagyot, és mondta a csajnak, hogy ő se tartsa vissza.)

Azért a lányok is foglalkoznak a puncijukkal. Gondolom. Remélem. Pubertás táján engem is elkezdett érdekelni, hogy hogy vannak a dolgok ott lent. A hiányos szexuális-biológiai edukáció jele, hogy gyerekkoromban nem is tűnt fel, honnan jön pontosan a pisi, és azt tippeltem, hogy a hüvelyemből (mert az volt egy felismerhető luk). A kakit tudtam, hogy a fenekemből. Amikor kezdtek az osztálytársak felvilágosítani, pánikba estem, hogy nincs hüvelyem! (Aztán tanulmányoztam a berendezést pisilés közben, és eljutottam a húgycső kérdésig, de volt egy pár rossz hetem) :)

Amikor megjött a menstruációm, 12 éves voltam, nyár volt. Egy szocreál üdülőben tanyáztunk a családdal. Megláttam a bugyimon a kis maszatszerű, barnás vért, és nagyon megijedtem. Tudtam mi ez, de aggasztott, hogy anyám nem fog engedni a Balatonban fürdeni. Úgyhogy titokban kimostam kézzel, és hallgattam, mint a sír. Egy nap alatt elmúlt, és hónapokig csend volt utána, semmi. A következő lett a "hivatalos" első, és azt már vállaltam, anyámnak elmondtam, és nem kellett úsznom, csak bénán üldögélni ruhában a fullasztóan párás uszodában. (A továbbiakban kiváló indoknak bizonyult, főleg a gimiben, ha el akartuk lógni a tesit. Ehhez képest ma hasgörccsel is elmegyek egy százszor keményebb edzésre.)

Nem ez a pár nap vér, meg a minimális fájdalom volt a gáz. Hanem az, hogy a punci felnőtt üzemmódba kapcsolt, és elkezdett szivárogni - nagyon finoman, de termelni azokat az anyagokat, amik megóvnak a behatolás fájdalmától, és amikre technikailag még évekig nem volt szükségem. Na azt utáltam. És mivel nálunk otthon minden nemiséggel kapcsolatos témában kuss volt, nem kérdeztem, hogy ez mi, és mit lehet tenni. Jobb híján szétszedtem egészen vékony hártyákra egy papírzsepit, és bedugtam a nagyajkaim közé, és kicseréltem, amikor "olyan lett". Anyám egyszer megtalált egy ilyen használt darabot, és óvatosan megkérdezte, hogy mégis mire használom. Zavartam hazudtam, hogy kifújtam bele az orrom. Nagy megkönnyebbülés volt, amikor megtudtam, hogy ez a szivárgás normális, és van olyan, hogy tisztasági betét.

A másik ilyen tájékozatlansági félreértésem, és félelmeim alapja volt (szerintem évekig), az a kisajkaim. A pubertásig szép kompakt puncim volt, de ekkor a kisajkaim elkezdtek megnőni. Illetve egyáltalán létezni. Úgy éltem meg, hogy a nagyajkaim belső része kinyúlt, és kilóg. A bal oldalon nem volt zavaró, de a jobb oldalon aszimmetrikusan nagyobb lett, és pici néha kilógott a nagyajkaim közül. Meg voltam róla győződve, hogy ez abnormális. Tudtam, hogy nem lenne bölcs dolog, de arról fantáziáltam, hogy levágom egy ollóval. Amikor először mentem nőgyógyászhoz, a legnagyobb gondom, az volt, hogy mint mond majd erre a fura jelenségre, és vajon beteg vagyok-e. Nem kérdeztem rá, de nem mondott semmit, úgyhogy arra jutottam, hogy ez normális, és onnantól kezdve nem idegeskedtem. Pláne, amikor elkezdtem szexelni, és a pasik sem mondtak rá semmit.

(Ma is ilyen: egy icipici cicanyelv jobb oldalon, amit kényelmesebb bedugni a húsos nagyajkak közé, de mindig egy kicsit kikandikál. A férjemnek tetszik.)

punci1.jpg

Sokszor gondolok arra, hogy mennyi szorongást megspórolhattam volna, ha valaki normálisan elmondja nekem ezeket a dolgokat. (Akkor még nem volt internet, kb. csak a barátok, esetleg a szülők meg néhány elmaradott könyv nyújthatott volna segítséget, de egy befordult kamasz nem kérdez. A mai lányoknak remélem könnyebb, hogy van google.)

Na, a női masztizásról akartam írni, kicsit nosztalgikusan, de olyan hosszú lett az előjáték, hogy ez egy későbbi posztban jön majd.

31 komment

Címkék: anya maszturbálás felvilágosítás pubertás menstruáció kisajkak nagyajkak

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr65418177

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imikeimike 2013.07.22. 12:27:00

Nagymelegben, uborkaszezonban... frissítő szösszenet, szeretem :)

szövetszöcske 2013.07.22. 13:42:55

Csudaszép punci, már vártam jól, kár, hogy kinyíródott közben a beszélgetés. Mindegy, azért néha benézek.

Odil72 2013.07.22. 15:24:31

Az örök klasszikus " A gólya hozza..." című mű. Nekem tizenegy-két éves koromban a kezembe nyomták, mondván olvassam el. Jó kislány lévén az utolsó betűig átrágtam magam. Mikor végeztem megkérdezték van -e kérdésem, mondtam nincs. Na ennyivel el is lett intézve a dolog.
Nekem érdekes nem voltak fóbiáim a puncival és egyéb testrészeimmel sem. Gondoltam minden rendben van és hát hál istennek rendben is volt.
Azt hiszem 25 éves lehettem mikor az egyik nőgyógyász közölte velem, hogy kicsi fejletlen hátrahajló méhem van, de végül is ez az információ sem lendített ki testemmel kapcsolatos lelki nyugalomból.
Szerintem a mai lányoknak sem könnyebb, sok a tévhit a félinformáció, és még ma is néha megdöbbentően keveset tudnak a dologról az internet árnyékában is.

üvegvonalzó 2013.07.23. 13:19:08

Én is ide kommentelel ha már kezdetektől fogva olvaslak és szórakoztatsz (mármint pozitívan).
Szóval így uborkaszezonban se hagyd abba..

botz 2013.07.24. 00:58:19

Nyaralunk... Abba ne hagyd!!

whale 2013.07.24. 07:27:19

Most akkor te alkalmazottként dolgozol, vagy szabadúszol? Mert ha munkahelyen dolgozol és szabadságon vagy, akkor nem értem, hogy miért kellene dolgoznod?!?! Ha meg nem veszel ki szabit az oviszünet idejére, akkor meg azt nem értem.:)

whale 2013.07.24. 07:29:54

Ja, egyébként meg mi ez a szexista diszkrimináció már megint? Nekem három lányom van és amióta elérik a sunájukat, folyamatosan a bugyijukban van a kezük.:))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.24. 10:26:07

@whale: ne probalj beszoritani a kategoriaidba

whale 2013.07.24. 11:10:25

@titti79: Nem próbállak beszorítani sehova, pusztán érdeklődtem.:)
Nekem úgy tűnik, alkalmazott vagy, akkor viszont nem értem, hogy miért dolgozol a szabadságod alatt? Ennyire pörget a megfelelési kényszer?

Mrs. Műfajteremtő 2013.07.24. 11:28:25

@whale: megbízási szerződés meg van? Ahol teszem azt van egy főnök (megbízó) meg olyan időszak, amikor van meló (és bár fakultatív, azért ajánlott elfogadni, ha jövő héten is enni akarsz) mely "uborkaszezon" is van bőven. Na ez pont nem így van, de lehetne így is... :)

Mrs. Műfajteremtő 2013.07.24. 11:29:30

Mely=meg csak nem tudom, hogy jött össze. :)

whale 2013.07.24. 11:36:39

@Mrs. Műfajteremtő: Igen, ez a szabadúszás.:) Nincs fix meló, saját vállalkozásban dolgozol, megbízás alapján. Akkor állhat elő ez a helyzet, amiről titti beszél. Alkalmazottként szabadságon, nem tudom minek kellene történnie, hogy hajlandó legyek foglalkozni a melóval. (megsúgom, én ki szoktam kapcsolni a telómat, ha szabadságon vagyok.:))

whale 2013.07.24. 11:43:48

@Mrs. Műfajteremtő: Ha viszont egy "főnök" van-bár megbízásos jogviszonyban ez kevésbé értelmezhető:)-szóval egy megbízó van fixen, az erősen munkaviszony jellegű foglalkoztatás, ebben az esetben a megbízásos jogviszony színlelt szerződésnek minősül, ami 2006 óta illegális.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.24. 12:10:44

@whale: szerintem pattanjunk le errol a lóról, meg arrol, hogy ki mekkora isten, hogy kikapcsolja a telefonjat.

whale 2013.07.24. 12:28:34

@titti79: Akkor tolj valami kontentet, mert unatkozom itt fenn az Olümposzon.:))

Osmocote 2013.07.24. 16:07:56

Titti, ez a te suncid? Már régóta pályáztam a megtekintésére…

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.25. 20:41:58

@Osmocote: sem megerősíteni, sem cáfolni nem szeretném :)

Osmocote 2013.07.25. 22:48:26

@titti79: Akkor azt képzelem ez a tied, mert így a jó nekem!:) Amúgy nem kell szégyelld, tökéletes:)!
De az agyam ellenkedik, itt nincs kilógó cicanyelv! Nem baj akkor is a tied *képzel* *képzel* kiver… Én legalább bevallom!:D

•Ribizli• 2013.07.26. 15:07:25

@titti79: és Te a szüleid után a saját gyerekeiddel hogyan beszélsz\nembeszélsz a sex\baba\stb témában? Nálunk is tabu volt gyerekkoromban ilyesmiről beszélni, meg könyv se volt (férjemnél detto)...szóval durván fogalom nélkül voltam nagyon sokáig. Mi próbáljuk az ellenkezőjét csinálni, de nagyon nehéz volt elkezdeni....( pl egy hétig trenìroztam magam, hogy kimondjam a "punci" szót szégyenkezés nélkül...) Azért mostmár belejöttem...:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.26. 20:53:08

@•Ribizli•: nekem meg nagyon picik, de remelm, jobban megy majd

•Ribizli• 2013.07.27. 09:30:13

@whale: hát ja. Durva öröksége van az ilyen családnak...sok behoznivalóm volt\talán van is...

@titti79: nekem a négyévesemet már abszolut érdekli a "baba" kérdéskör, meg a honnanjönapisi\kaki stb. Nálatok hány évesek a gyerekek?

Mészáros Laci 2013.07.28. 21:47:21

@•Ribizli•:

Én eljutottam oda, hogy a gyerekeim szégyelősebbek mint én :) persze már nagyok.
süti beállítások módosítása