Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Szerva itt, csere ott

2013.07.04. 11:37 titti79

Elnézést, hogy csak most, de egyéb teendőim lefoglaltak, íme a sztori.

Aki csak most kapcsolódik be a mesébe, kedden találkoztunk egy párral, akivel kipróbálhatjuk a többes szexet.

Ha egy szóban akarom összefoglalni, akkor nagyon pozitív élmény volt. Tisztában vagyok vele, hogy minden esély ellenében sikerül ilyen jól és ilyen hamar az "első randi". Ezt a pár egy szexpartner kereső oldalon leltük, ahol tudvalevőleg a regek 80%-a kamu, és recskázó tizenéves fiúk vannak mögötte, akik amatőr fotókra utaznak. A többiek nagy része is inkább hangember, és valódi találkozóra alig kerül sor. Pláne kicsi az esély, hogy párok esetében mindenki tetszik mindenkinek, és belátható időn belül a tettek mezejére is lépnek. Úgyhogy azt kell mondjam, ez az epszilonnyi esély jött most be nekünk.

Tudtam, hogy még az is lehet, hogy nem bukkannak fel embereink a belvárosi kiülős helyen, de ott voltak, még egy fokkal jobban és szimpatikusabban is néztek ki, mint fényképen. Helyes kora negyvenes pár, tök jól karbantartva. A nő egy magas csinos barna (nevezzük Lindának, természetesen nem ez a neve, mint ahogy senkinek sem itt a blogon), a pasi egy kicsit őszes, leheletnyit bohém külsejű de elég sármos, mondjuk Tamás.

Valóban az történt, amire lehetett számítani, főleg semleges témákról beszélgettünk, munkáról, családról, meg a szokásos "mindeninek van valamilyen vicces története a témához" dolgokról, néha itt-ott felsejlett a valódi objektíva - az elfogyasztott alkohollal arányosan növekedve. Ráhibáztam btw, ezek tényleg szeretők, mindenki saját családdal, legalábbis úgy indultak X éve, de most már mindenki elvált és legalitásban nyomják, de nem együtt élnek. A szervezés, azt mondják, kicsit nehezebb nekik, de ehhez képest 2 nap alatt találtunk randiidőpontot.

Linda karakán, szókimondó, nagy dumás, kicsit okostojás, s szakmájában elég jó, úgyhogy elég sokban hasonlítunk (belsőleg, mert külsőleg full milf a nő, én meg hol vagyok még attól). Ha már itt tartunk, nem voltam biztos benne, mit is akar tőlünk egy egészen dekoratív pár, ha csak azt nem, hogy fiatalabbak, ezért talán piacképesebbek vagyunk, mint ők. Persze kiderült, hogy Tamásnak gyengéje a nagy segg, amivel meg rendelkezem, meg varietas delectat.

Már beszélgetés közben is úgy tűnt, hogy mi bejövünk egymásnak. Gábor és Linda felől nem voltam biztos, mert voltak utalások arra, hogy Gábor elég vékonyka, meg biztos éheztetem (képzeljétek el, hogy festünk mi ketten együtt, mint Stan és Pan). De aztán emberem mondta nekem, hogy neki bejövős a csaj.

Tamás egész intelligens, egy férfihoz képest, OK, kicsit ő is okostojás, meg van egy ilyen "majdénaztmajdtudom" hozzáállás, de ez inkább mulattat, mint idegesít (egyelőre). De ő is dumás, kellemes, társasági ember. Nos, talán itt merül fel a jogos kérdés azok körében, akik "ismerik" Gábort, hogy az én társaságban kedves, visszahúzódó passzív férjem mihez kezdett ezzel a helyzettel. Hát, valószínűleg ő beszélt a legkevesebbet. Ilyen helyzetekben nem mutatja ki a foga fehérjét (nekem is csak évek után), úgyhogy elég ártalmatlannak tűnhetett.  Talán nem kicsit unalmasnak, de hát nem interjút akarnak vele készíteni, úgyhogy talán ez nem volt gond. Hozzájárul a dologhoz, hogy kocsival volt, és nem ivott, így még jobban kiütközött a visszafogottsága.

Tényleg nem tudok semmi drámait mondani, két kellemes, kulturált, nyitott pár találkozik, és elbeszélget néhány ital mellett. Már eleve az, hogy ezzel a baráti csevejjel el tudtunk tölteni 4 órát, mutatja, hogy jól kijöttünk. Tiszta Romana, meg ahogy egy nyeretlen kétéves elképzeli.

Nagy szeretetben köszöntünk el, meg keep in touch. Elválás után megbeszéltük Gáborral, hogy nekünk jöhet a menet, majd írunk nekik holnap. Mire hazaértünk, már várt a mél, hogy nekik szimpik vagyunk. Két levélváltás alatt megegyeztünk, hogy jövő héten kedden akció :) Nem tudok többet mondani, kérem kapcsolja ki :)

92 komment

Címkék: szex alkohol randi pár párcsere többesszex

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr255389157

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

H.Solo 2013.07.04. 11:49:23

Olyan cukkerka vagy! :-D Az okostojás jellemez két embert, méghozzá milyen jelzővel? Hogy okostojások! :-D

Imikeimike 2013.07.04. 12:21:24

Hehehe, élvezem-sztori, kíváncsi vagyok meglesz-e az in medias résbehatolás :)

H.Solo 2013.07.04. 12:47:33

@titti79: Szövegértési problémáim vannak, attól még cukkerka vagy. ;-)

pbéla 2013.07.04. 14:21:08

Nem egy tipikus párterápiás módszer!
:-)

A keddi részletek helyett (vagy rendben, inkább mellett) én arra lennék inkább kíváncsi, milyen változást fog hozni ez a találkozás a kapcsolatotokban.

(Egyébként üdv mindenkinek, leginkább titti79 kisasszonynak. Érdekes blog. :-) )

Mrs. Műfajteremtő 2013.07.04. 14:51:30

Huppsz. Lennék kedden gyertyatartó! :-) Tudom, tudom. A verbálerotikus-szájhősök csak kussoljanak!!! :-)

Mészáros Laci 2013.07.04. 15:14:46

"Úgyhogy azt kell mondjam, ez az epszilonnyi esély jött most be nekünk."

Epszilon, jaj de jó, azt hittem ezt csak mi kocka mérnökök használjuk könnyed társalgás közben :-)

Csaszi néni, ha ezt olvasná, könnybe lábadna a szeme :-)

Víz Ivó 2013.07.04. 15:25:12

@titti79:

akkor, most az van, hogy te rágerjedtél egy tisztes őszes halántékra, a párod meg egy milf bombázóra? vagy csak a lehetőségre izgultatok rá, hogy lehet négyesben nyomni?
se szerelem? se ellenállhatatlan vágy egy ismeretlen (de sokat igérő) testre, szellemre? csak a vegytiszta vágy egy ilyen alkalomra?
nekem kicsit torz. olyan, mintha eltévesztetted volna az ok-okozat relációt. de a vágy a tiéd. a lehetőség is a tiéd, most már :-)
nagyon kiváncsivá tettél. de leginkább azért, mert én magamból kiindulva arra a vágyra gondolok irigykedve, ami annyira legyűrhetetlenül uralna el engem egy nő iránt, hogy akár még egy ilyen "lehetetlen" szituba is belemennék, csak hogy csillapítsam a kínzó hiányérzetet.
csak a szituáció különlegessége nem kelt bennem kiváncsiságot, hiánya sem olthatatlan vágyakozást.
elég érdekesek vagytok számomra. várom a folytatást.

mrbateman 2013.07.04. 15:39:56

A nagy japán multiknak voltak ilyen elkeseredett próbálkozásaik, hogy visszaszerezzék elveszett piacaikat, még az ezredforduló előtt.
Jut eszembe, neked van vészforgatókönyved arra az esetre, ha érdektelenségbe fulladna ez a kitalált hajtűkanyar, amivel próbálsz visszamenni az eredeti témára?

Mészáros Laci 2013.07.04. 15:57:19

@Víz Ivó:

igyál egy kis alkoholt is és megváltozik az érdeklődésed intenzitása :-)

Víz Ivó 2013.07.04. 16:23:32

@Mészáros Laci:

mert? az alkohol miatt az alkalom különlegessége válik izgalmasabbá? az miért jobb, ha az elkalomhoz keresek nem elfogadhatatlan partnert, mint ha egy "kihagyhatatlan" nőhöz fogadok el bármilyen alkalmat a végén, elveimmel, erkölcseimmel ellentétben akár, csak hogy összejöhessek vele?
az előbbihez még alkohol vagy fű is kell? mert az utóbbihoz egyik sem kell. csak egy bombanő, meg valamilyen-bármilyen alkalom :-)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.04. 17:36:24

@mrbateman: jaj nema! Vmi kevesbe banalisat talaltam volna ki :)

Mészáros Laci 2013.07.04. 18:03:00

@Víz Ivó:

1. Ovasd el a posztot
2. Nézd meg a nicked
3. Take it easy :-)

Mészáros Laci 2013.07.04. 18:07:57

@mrbateman:

A pártvonalról: milyen elveszett piac? "Titti" magáról ír, ezt olvassa, aki. Ha szenved, azt, ha örül, azt. Nem?

•Ribizli• 2013.07.04. 18:41:51

Hát, nekem nem lett kedvem kipróbálni...nekem ez az egész szitu kìnos lenne...

Víz Ivó 2013.07.04. 19:25:31

@Mészáros Laci:

ja! hogy a nickem ihlette vicc volt ?!? :-)))
de nem véletlen a nick sem. mert vannak a vizet prédikáló borisszak, meg a borivást értetlenkedve szemlélő vízivók.
ezek közül egy lennék én. de úgy tűnik titti végre nem csak prédikálja a borivást, hanem lassan bele is csap egy hordó meglékelésébe. várom tőle a mámorittas beszámolót :-) annál inkább, mivel én el sem tudom képzelni azt a mámort, amit a szituáció szűlt és nem a másik ember iránti vágyakozás.

2013.07.04. 19:37:38

A kedvem nem jött meg hozzá, mert a pasimon nem látok túl...viszont érdekel a sztori és drukkolok is erősséggel. Ez amolyan legális félredugás nem? És a Linda...gondolom kavarodtok egy idő után, akkor már nem tudni ki kivel van...vagy ez nem ilyen történet? Őszes okostojásra nem nehéz kattani, de mi lesz akkor, ha látod, hogy Gábor is több mint élvezi Linda társaságát?

Imikeimike 2013.07.04. 20:56:16

@Víz Ivó: nem látod a történet problematikáját. Ha te mindössze egy nőre tudsz izgulni, szituációra nem, akkor a szexuális "fejlettséged" egy alacsonyabb szinten van. Ne érts félre, ez nem negatívum, csupán annyit akarok mondani, hogy ilyen téren egyszerűbb lélek vagy. Megjegyezném, hogy állítólag létezhet szex szerelem nélkül is. Még a nők számára is...

Imikeimike 2013.07.04. 20:59:08

@miazmás: Persze, hogy élvezi. De attól még nem fordít hátat a feleségének (képletesen mondva). Természetes, hogy öt év folyamatos töltelékes káposzta után egy egyszerű tojásrántotta eget hasít. Mindkét félnek, nincs ebben semmi természetellenes. Lényeg, hogy mindenki a helyén tudja kezelni a dolgokat, akkor nincs semmi baj.

2013.07.04. 21:37:10

@Imikeimike: na az nem volt kérdés, hogy Gábor élvezi. Még azt is el tudom képzelni, hogy ha nagy egyetértés van, akkor belevágnak ilyenbe. ÚJ, más, izgalmas trallala...de hogy a pasim mással foglalatoskodik a szemem láttára, na azt még akkor sem tudnám megemészteni, ha közben kielégíti nem csak a kíváncsiságom az új hús.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.04. 22:14:36

Igen, tudom, hogy az lenne a "normális", ha zavarna, hogy egy nő a pasimhoz ér, meg hogy a pasim egy másik nőt kíván, de engem ez izgat. Tudom, hogy az lenne normális, ha Gábor q féltékeny lenne, hogyha más akarna velem dugni, pláne, ha én akarnék mással. De nálunk nem ez a helyzet, mi ilyen furcsák vagyunk :)
Persze nem tudom, hogy élőben milyen érzés lesz, de a történet bármely pontján ki lehet szállni.
A motivációkról pedig: erről pont beszéltünk Lindáékkal. Nekünk, meg nekik is ez egy kaland, egy játék. Most éppen nincs bennem elemi erejű szexuális vágy, de ez egy vicces, játékos szitu, amit kedvünk van kipróbálni. Más siklóernyőzni akar, meg búvárkodni, meg motorozni, mi meg többesben szexelni, mert ez adja az izgalmat. És?

Zseb Enci Klopédia 2013.07.04. 22:23:01

@titti79: No, azért nem egészen ugyanaz a baszás, mint a búvárkodás. Azért tetszik, hogy érzed, hogy magyarázkodnod kell:D

Mészáros Laci 2013.07.04. 22:25:22

@titti79:

Hát hogy Gábor mit érez, azt még nem tudod...

Zseb Enci Klopédia 2013.07.04. 22:27:56

@miazmás: Igen a napokban láttam egy magyar filmet, amiben párcserés támadás volt és az amúgy is vonakodó hölgy, nem bírta elviselni, hogy a párja őrült csókcsatába kezd a másik pár női tagjával és egy töltött fegyver társaságában berohan a susnyásba, majd szólongatásra, bocsánatkérésre, ellővi a párja jobb fülét, mindenféle bűntudat nélkül. hát igen... a film: Nejem, nőm, csajom www.port.hu/nejem,_nom,_csajom/pls/w/films.film_page?i_film_id=137176
(amúgy nekem nem jött be a film, csak a jelenet témába vágott)

***Büdösmackó*** 2013.07.04. 22:58:44

titti, te kibasztott erőszakos vagy.

2013.07.04. 23:00:48

@Zseb Enci Klopédia: láttam a filmet és a beharangozó után többet vártam tőle. Nagy tanulsága, hogy amit az egyik fél nem akar, azt nem lehet erőltetni. Ahogy a mondás tartja a szexben nincs tabu, ha mindkét fél akarja, kivéve, ha csak az egyikük...tittiéknél nem ez a helyzet, egy véleményen vannak...

Imikeimike 2013.07.04. 23:48:39

A szex egy férfi és egy nő között csodálatos dolog lehet. Feltéve, ha a megfelelő nő és a megfelelő férfi közé fekszel. (Woody Allen)

@miazmás: "...de hogy a pasim mással foglalatoskodik a szemem láttára, na azt még akkor sem tudnám megemészteni, ha közben kielégíti nem csak a kíváncsiságom az új hús." - igen, mert téged nem izgat, ha a párodat mással látod. Van, akit egyebek mellett ez izgat fel. Ennyire egyszerű, hidd el, tényleg vannak ilyen nők és férfiak. Egy kicsit mocskosabb a fantáziájuk a nagy átlagnál.

Mocskos dolog a szex?
- Igen, de csak ha jól csinálják... (W.A.)

Egyszer megkérdeztem valakit, szerinte beszélhetünk-e perverzióról a szexben. Erre azt válaszolta, hogy a kérdésem helyesen úgy hangzana, hogy "beszélhetünk-e szexről a perverzióban".

Amennyiben nem a nemzés a cél, a szexben minden megengedett, amit mindkét fél izgatónak érez, és egyiknek sem ártanak vele. Három-négy-öt-x ember között ugyanez érvényes.
Ha kellőképpen felvilágosultak vagyunk, elfogadjuk, hogy a baszás-dugás-szeretkezés egy élvezetforrás, és nem erőltetjük bele mindenáron azt, amit nagyanyáinktól hallottunk hatéves lánykorunkban.

Egy mondatban: van aki erre is izgul, s kész. Ne baszogassuk hát egymást, csak mert nem ugyanarra élvezünk :)
Világ proletárjai, közösüljetek!!!

2013.07.05. 00:21:09

@Imikeimike: nem emlékszem, hogy bàrkit bacogattam volna, mert màs a véleménye, sőt kívànom, talàljàk meg a szàmítàsukat. Mit csinàljak, ha a pasimra izgulok, õ meg ràm...nem vagyunk trendik, tudom...de mondok még megbotrànkoztatöbbat: 14 évig a volt férjemmel is egymàsra izgultunk...brrrr mi? De ettõl még egyàltalàn nem zavar, ha màs màsképp csinàlja, csak véleményt nyilvànítottam, mint itt mindenki.

Imikeimike 2013.07.05. 00:33:44

Jó, tökéletes vagy, Erőss Zsolt pátosszal átitatott hős, mi perverzek pedig trendiek vagyunk, és csak reménykedhetünk, hogy 14 év után is 100 fokon izzunk,akár egy érintéstől is.
Basztál már egy igazán jóízű kétperceset a "tilosban"?

Bocsánat, de felkaptam a vizet a demagóg stílus miatt.
Kommentelés előtt kéretik utánanézni a Wikipédiában a demagógia jelentésének.

...igen, brrr.

2013.07.05. 00:39:29

Egy jó baszàsra kettõnk közül neked lenne szükséged, olyan kis feszült vagy valahogy...

Imikeimike 2013.07.05. 00:48:48

Veled?
Benne vagyok, ez a feszültség közöttünk már-már szexi.
Amúgy bocsika, nem szokásom nőket baszogatni...
Khm... nem szokásom bántani őket.
Pusz :)

2013.07.05. 01:07:26

À baromi unalmas vagyok, meg demagög, meg a nagyanyàm a minta a szexben is...sőt magam vagyok a nagyanyàm...no és ha nőket nem szoktàl baszogatni, még célközönség sem lehetek...de előbb még sürgősen megnézem mit mond erre a Wikipédia.

piszkosfred 2013.07.05. 01:09:54

Hajrá, remélem jól fog alakulni :)
Amúgy meg igen, itt (szinte) mindenki nagy ügyet csinál ebből az egészből, de kérdem én mire fel?

Tényleg csak egy játék, nem kell komolyan venni, egy kellemes esti elfoglaltság, semmi több. Annak pedig teljesen jó.

Kicsit álszent, hogy mindenki dug mindenkivel manapság, aztán mégis mekkora ügyet kerítenek ennek az egésznek.

Víz Ivó 2013.07.05. 06:28:17

@Imikeimike:

még jó, hogy a szexualitás terén a fejlettségi szint magasabb fokát is képviseli valaki köztünk! majd keresek az emlékeim között egy két frappáns idézetet WA-től, vagy más magasan fejlett szexualitású egyedtől és azokat fogom puffogtatni, hogy magasabb szintre érjek én is :-))))
egyébként sem szerelmet nem követeltem meg a jó szexhez, sem nem itéltem el azokat, akik a körülmények cifrázásába képzelik bele a vágyfokozás lehetőségét. az én véleményem csak egy a sok közül. senkit nem akarok megtéríteni az én "igazságom"-ra.
egyszerűen tényként közöltem, hogy ha nekem valaki azt meséli el, hogy egy MÁV szerelvény wc-jében dugott egy emlékezeteset, akkor az én irigységemet az jellemzi, hogy arra a felfokozott vágyra gondolok epekedve, ami annyira ellenálhatatlanul tört rá két emberre, hogy még egy annyira méltatlan körülményt is széppé varázsolt, ami még egyébként arra is alkalmatlan, amire ki van találva.
ha te egy ilyen történetből a wc-ben dugásra gerjedsz és számodra ez a fejlettség magasabb szintje, akkor maradok a primitív egyszerűségű alulfejlett állapotomban.
WA-t pedig meghagyom neked tanítómesteredül. én csak röhögni szoktam rajta. amíg fel nem világosítottál, azt hittem, hogy csak vicceskedett amikor ilyen frappáns szólamokat kreált :-)))))

Víz Ivó 2013.07.05. 06:57:56

@piszkosfred:

ha olyan egyszerű játék lenne, mint amilyennek këpzeled, akkor te sem keresnéd meg a neten ezt a blogot.
igenis nagy dolog, ha két embert egy ilyen vágy kerít a hatalmába és talál hozzá partnereket is.
a kiváncsiság tartja itt azokat is (mint pl én) akik maguk nem éreznek ilyesféle késztetést.
minden részlet érdekes és izgalmas. ezért nyúzzuk tittit, hogy minél részletesebben számoljon be mindenről (sikerről, sikertelenségről, bármiről)
senkiről, még illatos kisbocsról sem feltételezem, hogy rosszat, konfliktust kívánnának tittiéknek. itt mindenki drukkol nekik. csak van egy pár ember, aki félti őket és előre "megérti" bajokat is, ha nem minden a legideálisabban sülne el. ebben rosszindulat niztosan nincs. lehet unni a károgást vagy vésztjósló huhogást, de ha ebbe a kalandba nem a nemi hormonok sodorták őket, hanem az adrenalinhiány, akkor biztos lehetsz benne, hogy ők is ugyanolyan veszélyesnek érzik ezt, mint mi, csak ők a félelem-gátlás legyőzéséhez spannolják magukat. nem hülyék ők. a többiek meg nem okosak. egyszerűen így működik egy ilyen kaland. pont mint a bázisugrásnál, vagy más extrém sportnál. ha nem veszélyes, nem félelmetes, nem hoz semmilyen adrenalinfröccsöt a végrehajtás.

nekem az a legizgalmasabb (felfoghatatlanabb) hogy egy ilyen kalandtól pontosan mit várnak és ehhez képest mit kapnak a résztvevők.
a nemi vágyuk fokozódását, vagy "csak" egy nagyobb adag adrenalint? vagy a laposka nemi vágyat akarják felturbózni adrenalinnal? mert akkor nem értem az egészet, hogy ha otthon egymással jó, piszok jó a szex (ezt titti ezerszer leírta eddig) , akkor mi a poém egy közepesen vágykeltő emberrel szexelni egy kis plusz másért? pont erre lennék kiváncsi, hogy mit vár és mit kap ez a szimpatikus fiatal pár ettől? hogy követendő példa lesz-e az a szeretőként vadászgató pár, akik egyfajta jövőképet is megtestesítenek....
szóval, nagyon is izgalmas rész várható. én legalábbis várom a fejleményeket :-))))

Imikeimike 2013.07.05. 07:11:30

@piszkosfred: "Kicsit álszent, hogy mindenki dug mindenkivel manapság, aztán mégis mekkora ügyet kerítenek ennek az egésznek."
Marximálisan egyetértek :)

Víz Ivó 2013.07.05. 07:25:54

@titti79:

majd arra a részre leszek kihegyezve, ahol az a vágyad teljesül, hogy látod a férjedet más nővel csókolózni, símogatva ölelkezni, begerjedten dugni és elélvezni.
bevallom, nekem ez a legfurcsább érzés, hogy ebben örömöt lelni gondolsz.
a múlt nyáron kávéztunk a feleségemmel egy kellemes kis helyen, amikor leült a szomszéd asztalhoz a kávéház tulaja és Vad Kati (ex pornószinésznő :-) valami szépkártyát vagy erzsébetjegyet elfogadó szerződést megkötni. nekem már ez is furcsa volt, hogy egy ilyen kívül belül ismert embert civilben dolgozni látok. ahogy mondta a feleségem, hogy férje és kisgyereke is van már. utána sokat beszélgettünk a feleségemmel, hogy mennyire szokatlan és nehezen emészthető lenne számunkra (persze ezt csak feltételezni tudjuk), ha egymás előéletéből videók kerülnének elő, amin másokkal szexelünk. mindegy is, hogy profi vagy amatőr felvételek, csak a látvány maga. mi készítettünk egy két felvételt magunkról az öreg napjaink bearanyozására, nosztalgiázásra. és már azóta meg is néztük egyszer kétszer, pefig még nem is vagyunk öregek :-), és nagyon tetszik a kis klippgyüjteményünk. de ha mást képzelek a páromra-páromba, akkor nem érzek vágyat, hogy látni szeretnék ilyet.
drukkolok nektek, hogy jó legyen, hogy izgalmas legyen a próbálkozásotok. és kiváncsian várom a jótollú leírásodat!!!

Imikeimike 2013.07.05. 07:29:23

@Víz Ivó: Ha neked a "tilos" a MÁVos WC, ám legyen... amúgy megvolt a dolog, amolyan ezt is kipipáltuk stílus, nem is volt rossz.
"...szexuális "fejlettséged" egy alacsonyabb szinten van. Ne érts félre, ez nem negatívum, csupán annyit akarok mondani, hogy ilyen téren egyszerűbb lélek vagy" - ha az alacsonyabb helyett mondjuk azt mondom, hogy más, akkor is megsértődsz és szükségét érzed a magyarázkodásnak?
Ismétlem: nem vagy kevesebb, csak más szinten állsz. És ez esetben a fejlettebb illetve kevésbé fejlett szintek nem föltétlenül fölé- illetve alárendeltek egymáshoz képest. Bár, tény, kell egy adag érettség ilyen téren ahhoz, hogy elnézzük a szeretett nőt, ahogy más faszán élvez.
Én valamikor hiperféltékeny voltam, oszt lassan átalakultam. Fejlődtem. Hogy előre, vagy hátra, az nézőpont kérdése, de tény: más vagyok mint te. És tekintve, hogy eleinte én is csak arra gerjedtem, hogy én meg a nőm, mostanra meg arra is, hogy akár más is meg a nőm, összetettebbnek gondolom dugásizmusos világképemet.
Hozzászólásodból ítélve nem vagy hülye, gondolom csak azért kötekedsz, mert úgy érzed, monobaszóként kevesebbnek tartalak, mint a multibaszó embereket. Hát nem. Nálam csak az a kevésbé értékes, aki nem érti, hogy van, aki nem csinál ekkora pszichofilozófikus ügyet abból, hogy két egymást valamilyen szinten szerető és megbecsülő ember másokkal is töcsköl egyet-egyet.

Víz Ivó 2013.07.05. 07:31:37

@Imikeimike:

neked mindennapos, hogy idegen párokkal szexelsz kalandvágyból? mert akkor tényleg unalmas lehet itt a blogon olvasni mások érdeklődését, gondolatait....
de akkor minek kínzod magad evvel? képzeld el, hogy van néhány ember még a világon, akinek ez nagyon érdekes és izgalmas téma, szituáció.
persze egy kifejlett vérprofi számára, mint te, ez csak picsogás-locsogás, de nézd el nekünk gyerekeknek !

Imikeimike 2013.07.05. 07:32:19

Szóval azt gondolom, lényegében béke van, csupán apró nüanszokon összekülönbözvén tollforgattunk egyet, mint két mittudoménmi.

Imikeimike 2013.07.05. 07:34:22

Ha olvastad volna, amiket a blogomban írtam, kisebb butaságokat kérdeznél :P
Kéretik nem irodalmi alkotásként olvasni, mert nem megy nekem az olyasmi. Csak gondoltam írdogálok egyet, mintegy szórakozásképpen.

Víz Ivó 2013.07.05. 08:03:34

@Imikeimike:
nem mondtam hogy tilos a vonat wcben dugni. azt mondtam, hogy nem izgat fel, hogy vonat wcben is dugjak. nincs bennem kipipálási késztetés, hogy mekem is meglegyen a vonat wcben dugás, mint olyan.
nekem csak a vágy ellenálhatalan foka, ami két embert egyszerre ragadtat ilyesmire, irigylésre méltó és nem egy mocskos kis büdös helyiségben kivitelezett virtus.

ha neked ez egyfajta fejlődés, hogy arra gerjedsz, ha a nőd mással élvez, akkor legyen ez a fejlődésed iránya. hozzám nem kell igazítanod semmit. de ha már itt tartunk, mond csak, ahol most vagy, az a fejlődés csúcsa? vagy vannak még távlatok? esetleg gangbang a nőddel és egy tucat fiúval? esetleg kínzás, esetleg állatok? vagy olyasmi, amiről mem is tudok?
ha már megtudtam a véleményedet rólam, kiváncsi vagy az enyémre rólad?
mert az, hogy te úgy tudod élvezni a látványt, amint a nődet mások dugják, mint egy pornófilmet, akkor ez inkább távolodást és magányos élvezkedëst jelez számomra, mintsem valami előrelépést. egy live show, egy pornófilm keltette izgalom nagyobb több számodra, mint az hogy egy másik embernek (az egyébként egyedül, vagy másokkal is kiélhető nemi vágyat) feléd irányuló vágyai vannak akkor, amikor neked is felé.... hát... tudod.... nekem ez inkább üresedés és magányosodás érzetét kelti. én akként élném meg. most így érzek és gondolkodok eziránt a lehetőség iránt.

Imikeimike 2013.07.05. 08:55:38

@Víz Ivó:
Igen, kiüresedett, magányos vagyok, eltávolodtam feleségemtől, kettőnktől, fotelkommentátor, sörivó, pocakos faszverő magyar apa, nem sportolok, nem olvasok, beteg mocskos pedofil állat vagyok.

Ehhh, hogyan magyarázzam el egy vaknak, mi a napfelkelte?
A barlanghasonlat, az megvan?
Részemről ennyi, nem vitázom korlátok között, mondj amit akarsz, számomra nem létezel többé.

Hajrá titti70akárvalahány :)

•Ribizli• 2013.07.05. 09:47:34

Szerintem sokkal nagyobb teljesìtmény megőrizni\felkelteni magamban a vágyat 20 év után is a férjem iránt, mint idegen emberek bevonásával szinesìteni. A szexualitás fejlődését szerintem azon lehet mérni, hogy az aktusban résztvevő felek mennyire élvezik azt, nem pedig azon, hogy sikerült-e a szomszéd póniját is beszervezni.

Véndög 2013.07.05. 10:03:09

@•Ribizli•:
De érdekes, hogy azt érzed teljesítménynek, hogy magadban kelts vágyad a férjed iránt, mintsem, hogy a férjedben kelts vágyat irántad. (és persze fordítva.)

Véndög 2013.07.05. 10:04:10

@Véndög: A 10. szó helyesen: 'vágyat'

•Ribizli• 2013.07.05. 10:35:00

Szerintem arra van esély, hogy mindenki a saját vágyát irányìtsa. Nekem lehet a legsármosabb\kidolgozott testű\jó humorú\stb férjem a világon, ha titokban a pizzásfiúval flörtölök, és róla ábrándozom, akkor nem lesz jó a sex otthon.

szövetszöcske 2013.07.05. 10:55:29

Nem olyan nagy cucc ez a gruppenszex. Olyan mint bármi más népszerű tabusértő dolog, kicsit veszélyes, de azért tömegcikk. Az exhibicionisták tömegesen villantanak erre szakosodott oldalakon, ha valaki nem izgul arra, hogy ismeretlenek erekcijót kapnak a képeitől, az annyit lát ebből, hogy egy csomó nyálcsorgató majd számolgatja a pinaképen a beragadt szőrtüszőket, aztán végül valamelyik kolléga vagy rokon majd jól felismeri a hálószobát a kép háterében. A seggszex rajongókat is nehéz megérteni, ha valakit ez nem izgat, lehet ártalmas is, kiábrándító is egymásból, minek csinálják.
Ilyen a gruppendugás is, ha valaki a hivatalos partener kívül mással szexelést látja csak bele, akkor érthetetlen mi benne a jó. Ha valakit a tabujelleg izgat, vagy az, hogy milyen májer már egy pornófilmes szendvicspózt összehozni (gyakorlatilag mindegy kivel, csak bevállalható legyen nagyjából, nem az illető megszerzése itt a lényeg), vagy milyen érzés lehet a partnert mással látni, azt vonzani foga.
Annyi a gáz, hogy túl sokan próbálkoznak ezzel, mert hogy könnyen elérhető, legális félrelépésnek tűnhet bárkinek, aki ha nem lenne megalkuvó, simán félrelépne. EKkor egy instant félredugás az egész. De ha valakit kifejezetten a gruppen izgat, annak nincs ebben sok lelkizés. Pont mintha vibrátort dobna be, vagy szopóálarcot húzna, egy szexjáték és kész.

Véndög 2013.07.05. 11:17:34

@•Ribizli•:
Nem akarok ezen rugózni sokat, hiszen mindkét esetben a kölcsönösség (is) a lényeg.
Ha az nincs meg, akkor dolgozhat bárki bármin, nemhogy a sex nem lesz jó, de más se. :-)

Víz Ivó 2013.07.05. 15:09:29

@Véndög:

szerintem ribizlinek van igaza. már ha igaza van egyébként bárkinek is.
a vágyat magunkban lehet megőrizni, jó tapasztalatokkal és fantáziával, önismerettel stb-vel. pontos recept nincs rá, de ha spontán működik 10-20 évig, akkor veszélyes dolog egy egy lefelé tartó élethelyzetben a szextől várni a szárnyalás újraindulását.
amit te írsz, hogy ti. arra kellene törekednie ribinek ( :-) , bocs, de nem lehetett kihagyni!) hogy a férjében tartsa fenn a vágyat, stb .. egy rossz vágány is lehet. mert ha nem sikerül, amit a másiktól vártunk el, akkor bekapcsolhat az önfelmentő effekt és rá lehet fogni a másikra mindent. sőt, azt is hamar jogosnak gondolhatjuk, hogy más-mások felé nyissunk, hiszen egy új kapcsolatban spontán jelentkező vágyat hamarjában a szerető "elismerése"-ként élhetjük meg, amivel megtiszteli a kivánatosságunkért hozott áldozatainkat....
szerintem pont az a szép és jó egy tartós kapcsolatban, hogy néha az egyik, máskor a másik tagja visz bele egy kicsivel több vágyat, kivánalmat, szexuális éhséget a dologba, amivel a párját is spannolni tudja.... a legszebb időszakokban, valami égi kegy okán (?) , előállnak viszonylagos gyakorisággal azok a szituk is, amikor a pár mindkét tagja "csúcsrajár" kb egyszerre, egy időben :-))) amik után persze furcsa a viszonylagosan csöndesebb időszak, de nem tragédia egyátalán.

•Ribizli• 2013.07.05. 16:15:24

@Véndög: egyébbként fontosnak tartom, hogy nőként és férfiként legyen jelen egy pár a kapcsolatban. (exrém eseteket tessék szabadon behelyettesìteni) Amikor 10-20-30 év után a házasságban már csak két nemnélküli ember él együtt, az számomra nagyon szomorú, és sokat látok belőle.

szövetszöcske 2013.07.05. 16:16:43

@Víz Ivó: Igen, ez a napos oldal, mindig aki éppen több energiát visz a kapcsolatba az spanolja a másikat. Az árnyas oldal (energiaszegény időszakban), vagy mondjuk úgy hullámvölgyben viszont úgy néz ki, hogy a pár bármelyik tagja visz kicsivel több vágyat, szexuális éhséget a kapcsolatba, a másik ezt már rögtön éli is fel, szippantja el tőle, kölcsönös energiavámpírkodás van.
Azzal viszont egyetértek, hogy rettentő szar stratégia elvárásokat nyomni folyamatosan a másikra (mivel úgysem fog ezeknek megfelelni, előbb vagy utóbb úgyis csakazértse lesz a reakció). A jó stratégia, ha az ember önmagát alakítja és a másikra figyel, ha valaki saját magát figyeli és a másikat alakítja, az nettó játszmázás.

Víz Ivó 2013.07.05. 16:28:20

@szövetszöcske:

stimt! ebben nem látok vitatnivalót. hacsak annyit nem, hogy a hullámvölgyek energiavámpírkodásait nem biztos hogy így tudom csak elképzelni. tény, hpgy létezik energiaelszívás bármely kapcsolatban, de nem feltétlenül vámpírkodás kell hogy legyen (de sokszor borul a finom egyensúly, és ha túl hosszú és mély az egyenlőtlenség, akkor rombolni is tud) lehet akár szimbiózis is. amennyiben kettő több tud lenni mint 1+1.

ez így idilli meg szentimenti, meg coelhós meg szirupos, stb... de ha ismerjük a jót és az ideálist és az elfogadhatót meg a még elviselhetőt, akkor van mihez igazodni, alkalmazkodni, van mire törekedni...
mindjárt elcsöppen a szirup :-))))) bocs!

szövetszöcske 2013.07.05. 16:39:56

@•Ribizli•: Viszont ha elnyomod magadban, hogy ha kedved tartja, akkor álmodozz a pizzásfiúról, egy idő azt érzed, hogy hazudsz magadnak. Az érzéseid-vágyaid beszabályzásával együtt ott fog bújkálni benned a rossz érzés, hogy kamu az egész, nem a saját életedet éled. Mert beszabályozni lehet, de ha a pizzásfiút ki is söpörted a tudatodból, a kisöprés miatti rossz érzést nehéz kiküszöbölni. A kisöpört tudat egy idő után sokkal többet árthat a fenntartani akart kapcsolatnak, mintha néha beengednéd azt a pizzásfiút és flörtölnél vele.
Én az arany középútban hiszek, ha lehet kisöpörni, ha muszáj, beengedni, úgy érzésre. Kecske is, káposzta is, muszáj megtalálni az egyensúlyt, az sem jó, ha megszűnsz önmagad lenni és az sem, ha semmi más nem érdekel, csak önmagad.

szövetszöcske 2013.07.05. 16:44:04

@Víz Ivó: Igen, kell némi idealizmus és önfeladás. Idealizmus nélkül nem megy az önfeladás és önfeladás nélkül lófasz van. Ha egyik oldalról sincs önfeladás, akkor úgy néz ki a házasság, hogy nem alakulnak ki közös normák, mindkét fél a saját normái szerint berendezkedik a másik mellett, és ha a másik zavar a saját normáim szerinti életben valamilyen területen, akkor pokollá teszem az életét hogy nem alkalmazkodik a normáimhoz és ő pedig az én életemet teszi pokollá, ahol az én normáim vannak útban. ennyi.
És jönnek a legalább-al kezdődő mondatok, az mindennek az alja, a legalábbal kezdődő mondatokkal kezdődik az önmagunknak készített földi pokol:)

Víz Ivó 2013.07.05. 16:53:06

@szövetszöcske:

na! lassan patikamérlegen kiadagolt recept is kerekedik a földi menyország elkészítéséhez :-))

a flört, a vágy, és a gondolatrendőrség (öncenzúra) szerintem nem egy pályán játszik.

attól nem tartok, hogy egy ribizli kaliberű csaj önmarcangolásba kezd, ha pajkos gondolatot ébreszt benne egy pizzásfiú. és a lelkiismerete is hagyja aludni, ha azon kapja magát, hogy mórikálóbb volt a stílusa az "elvárhatónál", amikor borravalót adott a srácnak egy kis nőcis-macskás gesztussal.
arra viszont eléggé gyakorlatias technikái vannak, szerintem, hogy ne hatalmasodjon el benne az epekedés egy szimpatikus jelenség után....
szerintem egy felnőtt nőnek ez már készségszinten megy.
kivéve, ha mégsem :-)))) , de akkor már annyit ér a kéretlen jótanács, amennyit fizetnek érte...

szövetszöcske 2013.07.05. 17:02:58

@Víz Ivó: Nem önmarcangolás. Simán, rutinból kisöpri. Meg a kollégát is. Meg a gruppenszex vágyat is. Mindent ami nem fér össze a kapcsolatával. És sok rutinból kisöprés után leül, elgondolkodik, hogy hová lett önmagam a nagy söprésben, rohadjon meg a hapsim, mimindent feláldoztam érte, ő meg azt sem tudja mikor van a házasságfordulónk. És ilyenkor szokott a következő szembejövő(és végre nem kisöpört) pizzásfiúból hirtelen glóriás királyfi válni a főállású hapsihoz képest, a hapsiból meg patásgonosz.

•Ribizli• 2013.07.05. 17:27:51

Huh...na. Szóval pontosìtok. Nincs azzal bajom, ha észreveszem, hogy léteznek más vonzó férfiak a környezetemben, gondolom, hogy a férjemnek is feltünk, hogy rohadtul dögös a recepciós kiscsajuk. Azzal sincs bajom, ha kedvesebben köszön neki, mint a szőrös kollégáinak, mint ahogy én is eleresztek egy félmosolyt a helyes postásnak . Ok. De szerintem ha már fantáziálás megy, meg direkt selyemhálóingben nyitok ajtót a postásnak, meg háromszor is lemegy a tűzőgépért a recepcióra...akkor már a kapcsolatunkból vesszük ki a szexuális energiát, és az már nettó negatìv.

•Ribizli• 2013.07.05. 17:44:51

@szövetszöcske: amúgy kerültem már olyan helyzetbe, amikor le kellett mondanom egy nagyon is vonzó helyzetben egy nagyon is vonzó pasiról hogy ne forduljon félredugásba az este. Sose bántam meg, hogy felálltam a kanapéról. Az ilyen dolgokat magunkért is tesszük, nem csak a másikért. Csak nem rövid hanem hosszútávon.

Víz Ivó 2013.07.05. 18:02:21

@•Ribizli•:

hát, igen. amit magunkért teszünk, az a mi értékrendünk szerint teszi értékessé azt, ami miatt lemondásra, következetességre, gondolkodásra késztettük magunkat.
senki sem fogja megveregetni a vállunkat érte. nem is külső megfelelési vágy (kényszer) váltotta ki... a jövőbe vetett hit, a másikba plántált bizalom táptalaja az ilyesmi....

Zseb Enci Klopédia 2013.07.05. 20:19:57

@Imikeimike: Mire alapozzátok ezt a kiejelentést??? Ki dug mindenkivel????
Maximálisan NEM értek egyet!

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2013.07.05. 20:49:05

@Víz Ivó: Komolyan elborzadva figyelem itt csöndben, amit írogatsz itt és a hűtlenség blogban, de most már csak nem bírom magamba tartani a véleményem. Hangoztatod, hogy te érdelődéssel figyelsz, meg kíváncsi vagy, meg a többi, miközben én folyamatosan azt érzem, hogy csak önigazolsz és a saját látásmódodat felsőbbrendűnek tartva magas lóról hirdeted az igét. Ez a legutóbbi mindent visz! Te az önfegyelem nagy mestere, aki tudja, mit akar és tudatosan éli az életét, és micsoda állhatatos ember is ő...! A saját fejedben lévő korlátokon belül maradva ítélkezel hol burkoltan, hol nyíltan mindenki felett, aki a korláton kívül van, és éppen ez a legellenszenvesebb számomra a hozzád hasonlókban, amilyen degradálóan tekint le mindenkire, aki másként gondolkodik, mint ő.

Van, ami legalább olyan rossz, mint a külső megfelelési vágy, ez pedig az, amikor valaki saját magával szemben támaszt olyan elvárásokat, aminek csak fájdalom árán tud megfelelni, amikor pedig hite szerint megtörtént, elégedetten néz bele a tükörbe, hatalmas arccal, de sokszor kettétört gerinccel! Meg kellene érteni, hogy a kényszerű önmegtartóztatás ilyenként teljesen értelmetlen dolog, mert hiszen kényszer szülte, és teljesen mindegy, hogy ez külső kényszer, vagy belső. Az egy áldás (bár néha tud átok is lenni), ha valaki a kedvesén kívül mást nem kíván meg sosem, de van, aki nem így működik. Te azt írod itt magasztosan, hogy "amit magunkért teszünk, az a mi értékrendünk szerint teszi értékessé azt, ami miatt lemondásra, következetességre, gondolkodásra késztettük magunkat.". Tudod mit gondolok én erről? Azt, hogy szerintem meg régen rossz, ha a pasim számára a kapcsolatunkat mindaz a sok "önkéntes" lemondás teszi értékessé. Én sokkal inkább lennék boldog attól, ha a kapcsolatunk azért lenne számára értékes, mert abban tudja magát elfogadva érezni és abban kiteljesedni tud, nem megnyomorodni a sok lemondás végett. És amikor majd megértem azt az időt, hogy az álarcát ledobva meg mer állni előttem, és el tudja nekem mondani akár azt, hogy ő most bizony szeretné pl. a hármasszexet kipróbálni, vagy elmeri nekem mondani, mennyire megmozgatta a fantáziáját az új recepciós, én akkor leszek boldog és akkor fogom a kapcsolatunkat valóban értékesnek érezni. Nagyhangúan hirdeted itt az igét és ítélkezel olyanok felett, akiknek az értékrendje szerinted alsóbbrendű, és szabados, miközben talán elképzelésed sincs arról, micsoda erő van egy kapcsolatban, mennyi szeretet tud lenni két ember között, ha az ilyen próbákat kibír. Esélyesnek tartom, hogy ha hazamennél egy ilyen ötlettel, hogy próbáljátok ki a szexet egy másik párral négyesben, úgy vágna ki a feleséged a szvinger-vágyaddal együtt, hogy a lábad nem érné a földet.

Befejeztem a kirohanást, bocs titti.

Víz Ivó 2013.07.05. 21:27:16

@HoldViola:

ha jól értelek, te azért haragszol rám, mert előre tudod, hogy milyen magas lóról néznélek le, ha összejönne álmaid pasija, akit onnan ismernél fel, hogy megkérne rá, hogy hozz egy barátnődet vagy barátodat harmadiknak?
még senkid sincs? vagy van valakid, de neki nincs ilyen ötlete? vagy mi van?
és az én, általad elképzelt, véleményem miben érint téged? eddig azt sem tudtam, hogy létezel. sosem szoltam hozzád se jót se rosszat.
tőlem arra vágysz, akire akarsz. ha majd megosztod a neten a véleményed bármiről, akkor lehet hogy hozzászólok. ha csak rólam alkotsz véleményt, azt csak elolvasni tudom és tudomásul venni. rólad, nem tudván semmit, most csak egyetlen érzésem van, ami nem vélemény, csak amolyan első benyomásra támaszkodó előitélet. de mivel nő vagy, nem ragadtatom triviális viccre magam.

köszönöm a kritikát! és azt is, amit a feleségemről megtudtam.
kivánok neked olyan férfit, aki mellett nem frusztrálnak az én kommentjeim!
sok sikert és alacsony vérnyomást kívánok neked!

miazmás (törölt) 2013.07.05. 22:15:50

Víz Ivó ott a pont, az előzmények alapjàn is...

rendszerezo 2013.07.05. 22:52:25

Ezek a kommentek egyre szarabbak. Várom a dugást, kíváncsi vagyok összejön-e. Drukkolok jól. Engem az érdekelne elsősorban, hogy melyik T-nek lesz nagyobb a farka, és lesz-e szendvics. Ja, meg persze a kapcsolódó lelkiélet is.

Retroberto · http://retroberto.blog.hu 2013.07.06. 00:03:02

Most nem azér, de ki a franc kíváncsi ezekre kétoldalas lelki nyomorokra, meg érthetetlen megmagyarázásokra? Ez már nem baszáslélektan, vagy kúrásetikett, szerintem Titti csak nyom egy pagedown-t, mi meg nyomjuk a nyilat lefelé, hogy ne kelljen olvasni a sok félművelt fatengelyes agysebészt. Borzadály, ha magyarázni kell a vágyat, igazolni kell 3 példányban, ha baszni akarsz egy olyat, amire úgyis recskázol már hetek óta a zuhany alatt. Titti meri, a párja meri, és betrafáltak egy olyan duóba, akikben szintén megvan a spiritusz. Kúrjanak már egy akkorát, hogy minden blogtárs koccinthasson vidáman, hogy na, nekik összejött, éljen. Aki meg nem érti, az vagy irigy, vagy gyáva, és biztos az orrára húzzák az összes kihagyott pinát a túlvilágon.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.06. 10:38:41

Na, blogella huszadik néven újra kibaszva... Kommentjeit moderáltam, ha nem gond, és néhányat, ami rá reagált, mert fölöslegesek.
Nem akartam beszállni a szájkaratébe, de rendet vágok, ha kell.

@Imikeimike: @Retroberto: well said

Odil72 2013.07.07. 07:26:30

És mit szólnak ehhez az agy kurkászaitok? Valami tudományos magyarázat? Vagy a terápiának vége?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.07. 07:36:12

@Odil72: nem, járunk még - pont másnap megyünk hozzájuk, vicces lesz. Említettük, de se meglepve nem voltak, se nagyon beszélni nem akartak róla, vszeg ők nem látják akkora drámának mint a közönségem :)

Odil72 2013.07.07. 07:59:05

Hát akkor lesz mit mesélni:)
Kíváncsian várom a reakciójukat, ha éppen erről is ejtesz majd pár szót a következő írásaidban...
De néha olyan fapofával tudják végighallgatni az embert és tök felesleges és témába nem vágó kérdéseket tudnak feltenni ilyenkor....
Bár gondolom az élmények hatása alatt lesztek a férjeddel...
Lehet, hogy így könnyebben rávilágítanak dolgokra..... vagy nem:)))

Víz Ivó 2013.07.07. 12:17:53

@titti79:

én is nagyon kiváncsi vagyok az agyturkászaitok reakciójára. akár a közönyre is.

érdekes, hogy egyszer nagyon pragmatikusnak állítod be magatokat. (te kb extrém sportnak, adrenalinbeszerzésnek, a férjed meg projectnek tekinti a többes szexet), máskor a szexuális vágyaid ki nem éléséből eredezteted az általános nihiledet, amire egy egy szexkaland lehet reményeid szerint a gyógymód.
megint máskor pont a férjed máson ügyködését tadtod ellenálhatstlanul izgalmasnak, izgatónak. illetve nemrég még beesett a képbe egy kvázi vadászati-megszerzési izgalom, egy kis bepasizási kalandvágy is, amihez a férjed nem is igen kellett volna, csak a legalizálást szolgálta volna, ha ott van veletek az aktusnál.

szóval, elég szerteágazó az indíttatás. az első poszt, ami idecsalt a blogodra, arról szólt, hogy miért nem megcsalás, miért inkább többesszex. engem meggyőztél (mert átejtésben, manipulálásban phd szinten vagy képzett).
bevallom, én sokáig elhittem neked, hogy valamilyen nehezen kifejthető, de általad biztosnak érzett okból kifolyólag a házasságod és a családod diszharmóniáinak eredetét a szex terén elszenvedett perspektivátlanodásodban látod. kvázi a javulás reményét vette el Gáborod, amikor vonakodni látszott.

aztán jött a depresszió bevallása. igazán attól fogva vettelek komolyan. addig csak egy érdekes kisérletet láttam bennetek. azóta viszont eléggé életszagú, néha szinte hiperrealista képet festesz le.

mára meg oda lyukadt ki a kezdeti cél, mintha pont a realitások elől menekülést igérné nektek a jelenlegi katyvaszból.

nekem szövetszöcske leírásai a leginkább plasztikusak azokra az eshetőségekre nézve, amik előttetek állnak.

most kb egy hónapra elmegyek nyaralni, és se a számítógépet, sem az okostelefont nem viszem magammak. kiváncsi leszek, mire érek haza. hogy mi lett a kisérletezésetek következménye.

hogy hova juttok ketten. milyen új hobbit vagy komolyabb élvezetiforrást találtok magatoknak, esetleg milyen, olyan tapasztalattal lesztek gazdagabbak, ami más irányba tereli a keresgéléseteket. bár itt a többesszám kicsit félrevezető. ha jól érzékelem, a változások motorja te vagy. Gáborod inkább csak reagálni tud, ritkán kezdeményez akciót. hátha lesz olyan poszt is, ahol az ő akciójára is lesz példa. lehet, hogy az téged is "lenyugtatna", ha azt éreznéd, hogy a férjed sem elégedett, hogy lesz változatosság akkor is, ha te belefáradsz az "elégedetlen strapamama" szerepedbe.

szóval, sok sikert! bárhogy lesz, az hogy együtt próbálgatjátok, szerencsésebbnek tünik, mintha ketten kétfelé keresgélnétek.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.07. 13:25:46

@Víz Ivó: Nem állítom, hogy logikus vagyok / azok vagyunk. Meg sokféle motiváció van, lehet.
Nagy énkeresés van, legalábbis a részemről, és ebben hülyeségcsinálások is beleférnek, mint a normális embereknél kamaszkorban (bár azok is megvoltak). Úgy látom, a férjemtől ezt hiába várom, ő nem mozdul, nem változik, ő már így fog meghalni. Úgyhogy kb. ez is rajtam áll, mint mindig minden.

"Gábor" tényleg nem egy akcionista darab, de ha akar valamit, akkor véghezviszi. Most ezt a bulit akarja, úgyhogy lesz is. Egyszercsak.

whale 2013.07.07. 16:38:41

@titti79: Egyszercsak? Mi történt?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.07. 18:32:19

@whale: van egy kis esély arra, hogy bekavar a természet....

Mészáros Laci 2013.07.08. 10:40:37

@titti79:

"Úgy látom, a férjemtől ezt hiába várom, ő nem mozdul, nem változik, ő már így fog meghalni"

Nem feltétlenül :-) csak az emberpárból az egyik kicsit korábban ébred fel és kezdi el keresni önmagát; ilyenkor igen nehéz elviselni egymást. Egyébként a nők korábban kezdik az "énkeresést", de nálunk én voltam a gyorsabb. Nem értettem, hogy gyermekeim anja miért nem kattan rá ugyanazokra, amire én, ő meg utálni kezdett minden lelkizést. Emiatt szét is mentünk, és ettől eléggé megreccsent szegénykém és ő is elkezdett "lelkizni" és rájött, hogy nekem miért volt ez annyira fontos.

Mészáros Laci 2013.07.08. 10:41:25

@titti79:

hát most már késő, de ha egyébként szedsz antibébi tablettát, akkor pluszmínusz néhány napot lehet tolni a "természetet."

szövetszöcske 2013.07.08. 11:22:59

@titti79: Egyébként most komolyan, mit vársz a hapsidtól. Csináljon hülyeségeket, keressen ént veled kézenfogva és közben ugyanabban a mondatban leírod hogy úgysem változik, ez is rádmarad stb. Nettó játszma ez is. Ha tényleg ezeket akarnád vele együtt csinálni, és nem csak teljesen feleslegesen szurkálni, hogy sohasem csinál semmit, ez is rádmarad, akkor vennél egy nagy levegőt, megpróbálnád kedvesen bíztatni és igazodni az ő tempójához (akkor sem biztos, hogy megy, de legalább nem esélytelen). Ez így nettó szemrehányó baszogatás, amiből egyenesen következik, hogy csakazértse fogja megtenni.
Mókuskerék játszma, te basztathatod, hogy ez is rádmarad, ő meg a basztatásért cserébe mégjobban csakazértse.
Különben nagyon várom, mi lesz a gruppen-prodzsekt vége, eddig még mi is eljutottunk, drukkolok, hogy lássak végre pozitív példát, ahol nem fullad szétpicsogásba, nem beteg valaki vagy gyerekbeteg vagy munkavan vagy csak nem aktuális.

Imikeimike 2013.07.08. 12:35:00

Minek kell mindig analizálni mindent? Nem tudjátok egyszerűen elhinni, hogy ...dugni jó?
Ehh, mit tépem a számat.
Más: ha valaki privát üzenetet küld, azt hol tudom megnézni?

mrbateman 2013.07.08. 12:57:09

@Imikeimike: Nem akarnék a túlzott analizálgatás csapdájába esni, úgyhogy csak annyit mondanék: a privát üzeneteid között keresd!

Csaba Sugár 2013.07.08. 16:20:30

Én sem gondolom, hogy ennek bármiféle köze lenne a terápiához. Ettől függetlenül érdekes lehet hogy most valami új dolog történik az életedben.

Kicsit olyan kettős ez a blog, lelki és testi :)

miazmás (törölt) 2013.07.08. 18:50:13

@Imikeimike: nem, ezt nem hiszi senki, aki a blogot olvassa...csak véletlenül keveredtünk ide...

Imikeimike 2013.07.08. 19:25:00

@miazmás: Ok, bocs... :)
De továbbra sem találok olyan rubrikát, hogy "beérkezett üzenetek".
Tudom, én vagyok a hülye, de akkor is...

miazmás (törölt) 2013.07.08. 19:28:02

@Imikeimike: akkor nézd meg a mail címedet, amiről regeltél az indapass-ra ott is megjelenik a levél.
süti beállítások módosítása