Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Miért nem akarják hármasban?

2013.04.04. 20:35 titti79

Vagy akárhányasban, mindegy. Mi az az iszonyú erős gát, ami az általam - személyesen - ismert emberekben megvan? Nem csak nőkben, férfiakban is. Miközben a legtöbb ember fantáziáját izgatja. Én nem értem.

Mi az, amiért nem megyünk bele? Szerintem:

1. Morális okok

Ezzel megcsalom a másikat? Mi van, ha a másik iránt is lesznek érzéseim?

Nekem is voltak ilyen problémáim, illetve tartottam tőle, hogy az aktuális partnernek vannak. Ezért is gondoltam azt, hogyha ez velem meg fog történni, akkor az nem egy partner + egy fő, hanem kb. két ismeretlennel, vagy laza ismerőssel fog összejönni.

Ez utóbbihoz egyszer kétszer azért nem mondom, hogy nem kerültem közel. Ami óriási ziccer volt, és kihagytam, az egy egész helyes ikerpár volt. Fiúk, nyilván. Mind a kettővel randiztam, de eltelt közte pár év, és persze volt századfordulós bohózatba illő jelenet, amikor találkoztam a másodikkal, aki nem ismert meg, mert nem ő volt az pár éve, haha. Na mindegy. Mind a kettő meg akart dugni, de végül egyikkel sem volt semmi, mert szegénykék olyan kis üresfejűek voltak hogy egyáltalán nem tudtak felizgatni. Pedig a kettes számú direkt fel is vetette, mint lehetőséget. Máig bánom, mert azért csak nem lett volna rossz, és kipipálhattam volna ezt is. Azt hiszem, ott és akkor azért nem mentem bele, mert féltem, hogy nem úszom meg az anált, és azt nagyon nem akartam.

Másodjára két baráttal lett volna rá lehetőség. Mind a kettőt egyenként kipróbáltam, az első nem is volt rossz, de férfiként nem különösebben vonzott, és valahogy olyan zavarba ejtően baráti volt igazán durva menetek után is, hogy nem tudtam mihez kezdeni vele. A másik srác meg egy katasztrófa volt, buta, kisfarkú, potencia nulla, szóval volt némi maszatolás, de viszlát. Az egyeskére visszatérve viszont talán vele volt először, hogy verbalizáltam a többes szexszel kapcsolatos fantáziáimat. Az a pár mondat, amit váltottunk róla valami olyan elemit pendített meg a fejemben, hogy előfordul, hogy még most is beugrik szexelés közben, és erre élvezek el.

Hogy pontosan mi volt ez, ahhoz egy lépést hátra kell mennünk, valami hülye glossy magazinhoz, amit évekkel korábban olvastam. A szexrovatban a szokásos iszonyú langyos cukrostakony szextippek között volt egy cikk a fantáziákról, és abban írta egy "olvasó", hogy ő arról fantáziál, hogy meztelenül fekszik egy asztalon, a pasija és annak a barátai körbeállják, és mindenki szorgalmasan veri a farkát, és mindenki őrá izgul. Innentől a sztori kissé lelapult, mert a lány fantáziájában nem nyúlhatott hozzá senki, csak a pasija, aki végül a szemét is bekötötte, és mindenféle cuccal (üvegekkel, meg mittudomén) megdugta, és végül arra élvezett el, hogy a pasija lekurvázta. Ez utóbbiak nem annyira dobtak fel, de a sok rámizguló pasi képe nagyon is.

Ezt a fantáziámat dobtam be egyszer egyeskének, nem mint lehetőséget, hanem mint mocskosságot, amivel egymást izgattuk az ágyban. Hogy nem akarja-e áthívni a barátait. Nézhetnék, ahogy megcsinál. Erre mondott valami olyat, hogy "Hülye vagy, te kis macska, nem néznének azok, hanem mind végigmenne rajtad." Ettől valami olyan elemi erejű orgazmusom volt, hogy alig tértem magamhoz.

Szintén ez a pasi volt az, aki előtt először használtam a vibrátorom, mert imádta nézni, ahogy dugom magam vele, és a csiklómmal is játszom. Meg ettől is brutálisakat élveztem, még jobbakat, mint otthon egyedül, mert imádtam, hogy nézett. A szépséghibája volt, hogy olyan hülye voltam, hogy hagytam képeket csinálni, meg videót is, de megígérte, hogy csak magánhasználatra. És el is hittem neki, tulajdonképpen még most is elhiszem, mert egyrészt egy olyan igazi kurva becsületes székelylegény volt, másrészt azóta sem találkoztam vele a neten. Persze máig él benne a félsz, hogy ha egyszer az életben betöltök valami magasabb pozíciót, vagy híres leszek, akkor valami elő fog kerülni, de majd csak mosolygok sejtelmesen, mint az a tornászlány.

Közben eszembe jutott ám, hogy az egy pasi - két nő felállás is lehetett volna egyszer, egy volt pasival, akivel összejártunk még dugni, és volt egy csaja, aki benne lett volna. De nem tetszett a csaj, ennyi.

A lényeg a lényeg, ezek kimaradtak, más meg nem jött szembe, és ennél aktívabban meg nem kerestem.

Jelen helyzetemben vannak ilyen morális gátak? Egyre kevésbé, talán ez nyilvánvaló. Egy ilyen helyzetet sokkal kevésbé / egyáltalán nem érzek megcsalásnak, szemben azzal, hogy az aktuális partner teljesen ki legyen hagyva a buliból.

2. Nem vagyok homokos

A pasiknál és a nőknél is van ez a hisztéria. Én magam nem hiszek a homo-hetero kérdés dichotóm jellegében, én a Kinsey-skálában hiszek, amin én egy erős kettes vagyok (ha nem ismered - szégyen - nézd meg, le is tesztelheted magad, érdekes). Azzal együtt, hogy ez csak irányultság, sosem éltem ki semmilyen leszbikus fantáziámat, pedig abból is van dögivel (de kizárt, hogy ebbe most belefogok, így is q hosszú ezt a poszt).

Szóval engem nem zavarna egy másik nő, sőt. A férjemmel beszéltünk erről, ő furának találná, hogyha egy nővel, hát, bármit csinálnék, neki ez színpadias, amit a nők csak a férfiak kedvéért csinálnak. Én nem így érzem, de ez még tárgyalásos fázisban van.

Ugyanakkor ami engem még ennél is jobban izgat, az természetesen az a két pasi. Miért? Dupla figyelem, dupla kényeztetés, dupla mennyiségű dugás, meg még néznek is közben, többen, ami extrán felpörget, szóval ezért. De a pasik valahogy nagyon tartanak ezektől a buliktól, legalábbis akivel én felvetettem eddig. Félnek attól a másik pasitól. Pont "Nevezzük Péternek" mondta azt, hogy ez szerinte egy irtózatos hatalmi játszma lehet, egy nagy fasz-összeméregetés, ahol valakinek győznie kell, és a csaj feltétlenül csak szubmisszív lehet. Idézzünk most tőle: "Egyszer volt olyan, hogy együtt kezdtünk el egy csajt. Aztán a csajszi azt mondta, hogy nem akarja, és a másik srácot elküldte. Annyira megkönnyebbültem, olyan hálás voltam, hogy egész éjjel csak dugtam." Szóval félelem.

De ezen felül ott van az is, hogy a legtöbben a jó kis maszkulin "te Feri, ha hozzám érsz ÚGY és meghalsz" attitűddel állnak neki egy ilyen kalandnak. És akkor megy a bénázás, kerülgetni egymást, a nőket, mint valami összekötő idegpályát használni. Én ebben nem vagyok ilyen szigorú, hiszen ha szabad a lányoknak megkívánni egymást egy ilyen helyzetben, akkor szabad a fiúknak is. Mondom én, de nem muszáj.

Egy egyetemi barátnőm mondta: "Engem nagyon izgatna az ujjbilincs póz. Hogy lehajolsz, az egyik hátulról dug, a másikat szopod. Szemben állnak egymással, egymást nézik, ahogy élveznek. És még jobb, ha közben csókolóznak is a hátam felett. Ezen a legtöbb pasi ismerősöm kiakadt."

cd0bab68a895584bdc61275f155432b5.jpg

2. Technika

A részemről ez a gát sokkal inkább technikai, mint erkölcsi. Egyszerűen hogy talál az ember olyan partnereket, párokat, akik benne lennének? Akik tetszenek is, és mi is tetszünk nekik. Nehéz, nagyon nehéz. Pillanatnyilag ez tart vissza leginkább.

39 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr245195854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.04. 20:52:42

"... egy nagy fasz-összeméregetés, ahol valakinek győznie kell,..."

Hm, ez tetszett! Két dolog jutott eszembe, gyors egymásutánban. Az első izgató, a második unalomig megszokott. 1: hogyan éltem meg - és főleg túl!- azt a néhány órát, amit egy olyan fasz társaságában töltöttünk, amely faszról csak elméletben sejtettem addig, hogy ilyen is létezhet, de valójában még filmen sem láttam. Sőt: erős kísértést éreztem, hogy megkérdezzem: vajon eredeti-e, vagy felcsatolható vastagítóval készült alkalmi preparátum?!
2: mindezek után nyilvánvaló (amint az majd a megfelelő posztomból szépen ki fog derülni), hogy élveztem a helyzetet, és minden alsóbbrendűségi érzés helyett a feltétlen diadalérzet uralta az én kis nemnormális lényemet, pusztán azért, mert női orgazmust aznap este kizárólag én okoztam. Tehát 1000-edszerre is bebizonyosodott, hogy egy teljesen nemnormális lény vagyok. :-P

... legyint lemondóan Max (aki 1-es és 2-es közötti a K. skálán...)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.04. 21:57:01

@Max & Maxina: várom a posztot! mesélj! :)

mrbateman 2013.04.05. 00:16:38

ami miatt te nem teszed meg ma, amit holnap valószínűleg meg fogsz tenni, az talán az, hogy állításod szerint a férjedet kéne vinned, a gyerekek apját.
a buli jó, de a tét nem kicsi (valószínű éppen ezért jó)

az sem egyszerű helyzet, amikor az egynyári csajodat dugják előtted, de a feleség azért erős szintugrás

oldani talán azzal lehet,
hogy naturálisan beszéltek róla, de nem szex közben, mert akkor minden válasz ismert ugye

hogy párt kerestek és nem szóló faszit (amit egyébként, ha a te igényeidnek megfelel, zavarbaejtően könnyen találnátok) a párcsere elveszi az élét a dominanciaharcnak (holott végig ottmarad) és inkább valahogy a harmónia és kölcsönös megelégedettség felé visz el

hogy lassan lépésről lépésre haladtok egyre beljebb (ezt csak vélelmezem, mint helyes út, mert nálunk ez van...majd téjünk vissza rá 10 év múlva), enenk előnye, hogy az adrenalinhoz is hozzá lehet szokni, be kell osztani a mérget és óvatosan adagolni, hogy kitartson - ha már egyszer a házasság színesítése a cél - remélhetőleg sokáig fog kelleni.

Szeretnék hinni benne, de az évtizedes monogámiában nem tudok, szimplán félrekúrni nem élmény, hisz otthon megvan minden, így megéri küzdeni a dologgal.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 07:25:34

@mrbateman: szóló pasit nem volna nehéz, azt tudom. bar ott is lennének olyan igenyeim, amit nem tutira ugranak meg, meg en sem jövök be am mindenkinek. a par jobban vonz, abban nagyobb a szimmetria. de keves a jo fej csaj

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.05. 08:59:28

@titti79: Az igazán a trojkába illő szóló pasit sem úgy szakítják ám le az út széléről...
Még a nem annyira válogatósok is panaszkodnak a szakfórumokon, hogy pl. a legtöbb nagyszájú visszariad, mikor ki kéne lépni a virtualitásból.
És akkor az emberi, férfiúi, szeretői minőségről vagy a kölcsönös szimpátiáról még nem is beszéltem.
Az igazi párt megtalálni természetesen dupla nehéz.
De egyáltalán nem lehetetlen. Csak türelem kell hozzá meg intuíció.

Jó Mercutio halott 2013.04.05. 09:41:24

@mrbateman: szimplan felrekurni nem elmeny, mert otthon megvan minden? Es a vadaszat, a lesben allni, becserkeszni, sunyin figyelni, ahogy a vad egyre kozelebb es kozelebb enged, majd amikor mar egy huvos hajnalon azt is megengedi, hogy megsimogasd a nyakat, puff, telibedurrantani? Ez a muveszet, nem netes parkeresokon hirdetesekre valaszolni, vagy befizetni 15ot a Dreamlandbe.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 10:08:52

@Jó Mercutio halott: mondasz valamit, és adtál is egy ötletet ezzel egy poszthoz, köszi

mrbateman 2013.04.05. 10:51:23

@Jó Mercutio halott: ez nálam megcsalás lenne, így nem tehetem.
nem kell eggyőznöd rőla, h. ez az érdekesebb része tán nem is a koitusz (azé ne becsüljük le)...de pont az élvezetesség miatt nem engedhetem meg magamnak.
annyira elfojtok, h. már az udvarlás, közeledés is enyhe bűntudatot okoz, csak az egóm karbantartása miatt teszem meg néha, bugyinedvesítésig (elméleti szex).

Viszont, h. árnyaljam a képet, lehet, h. furcsa lesz (számomra kerek) a kurvázást nem tartom még félrelépésnek sem, fotó-telefon-baszol-lépsz...tulajdonképpen maszturbáció szint, csak nem érsz hozzá.

Valahol ott van a választóvonal, h. a lelkemet, az énemet nem akarom adni másnak, a vadászathoz meg valamennyire mégis kell.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 11:01:52

@mrbateman: érdekel felvetés. te kurvázol? nem nagyon gáz, hogy a csaj nem kíván egyáltalán?

mrbateman 2013.04.05. 11:23:31

@titti79: a taxisofőrnek sem arra van dolga, ahova én megyek.

ez nem gáz, engem inkább az zavar, h. sokan kénytelenek ebből élni, de ezen meg változtatni nem lehet.

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.05. 11:41:02

@William_Harford:
<< Az igazi párt megtalálni természetesen dupla nehéz.>>
Nem létező matematikai érzékemet fitogtatva hadd kottyantsak közbe annyit: szerintem meg simán és minimum négyzetesen növekszik a nehézség mértéke. És ne felejtsük el, amire te is és titti79 is céloztatok már fentebb: a kölcsönösség! vagyis: egy pár + egy személy esetében is már három irányú szimpátiának kell meglennie, egy pár+pár esetében pedig hat interperszonális iránynak kell oda-vissza stimmelnie. Ha egy embernek egy másikat találnia 1 db nehézségi egység, akkor pár-pár esetében mondhatjuk, hogy minimum négyszer (de inkább 2 a harmadikonszor, ha meglévő, stabil párról, és kettő a negyedikenszer, ha két külön emberből alkalmi párrá összeálló csapatról beszélünk) a "nehézség foka". :-)))

... mondja Max (aki kicsit maga is belezavarodva a számolgatásba talán rajzolni fog inkább, mert az jobban érthető... )

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.05. 11:43:17

@mrbateman: no lám, még egy önértékelésében problémás, virtuális ujjazó kolléga...! Üdv a klubban! :-P

... mondja résztvevő & cinkos tekintettel Max

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 11:49:27

@Max & Maxina: fú, max, ne kezdjünk el matekozni :) én most én 4 faktoriálist mondtam volna elsőre, mint elégséges feltételt, de rajzból úgy látom, hogy elég 12. Ha viszont a párok között lévő kétirányú kémiát meglévőnek tekintjük, akkor csak 2*2 extra vonzalomra van szükség (A ffinek tetszik B nő, és viszont, B ffinek tetszik A nő és viszont), ha a homoerotikus vonalat kihagyjuk. Ha a nőknek is tetszeni kell egymásnak, ami az én esetemben benne lenne a pakliban, az még 2. Ha a pasiknak is, az még 2.
Szimpla pasinál elég a 2 (én neki, ő nekem). DE itt is benne van az, hogy a fő partner - esetemben a férj - is elfogadhatónak találja az illetőt, nem úgy, hogy szexelni akarjon vele, hanem hogy engedje, hogy én szexeljek vele.
(Ah, analízisvizsga előtti éjszaka volt az első rendes orgazmusom, milyen szép idők is voltak)

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.05. 11:58:43

@titti79: A számítások figyelmen kívül hagyják a vonzalmak minőségét. A kétszemélyes viszonylatban többnyire másfajta (sokkal komplexebb) vonzalmat keres a legtöbb ember. A négyesben nem akarunk összebútorozni egy életre (sőt, hosszú távra se) a másik párral: sokkal alacsonyabbak a belépőértékek. :)

Ettől függetlenül tényleg türelmet igényel.
A vadász ül hosszú, méla lesben... :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 12:07:40

@Jó Mercutio halott: tényleg szeretnéd tudni? nem, pénzért, és egyéb anyagi előnyökért sosem szexeltem pasival - azt hittem, mostanra nyilvánvaló, hogy nem így működöm. De ha most jössz azzal, hogy kifizette az italom, és akkor már kurva vagyok, istenbizony letépem a fejed :)

mrbateman 2013.04.05. 12:09:40

@William_Harford: úgyvan!

másrészt meg mindenkinek van egy konkrét elképzelése a dologról és a szereplőkről, ami tuti, h. pont az nem lesz...viszont hajlamosak vagyunk ragaszkodni hozzá.

bizonyos kompromisszumokat kell kötni a saját elképzeléseink vonatkozásában, mert szinte kizárt, h. mind a 4 szereplőnek az álmai fognak visszaköszönni egy adott helyen és időben.

Hogy ki hol köt kompromisszumot, azt sem egyszerű 4 embernél összehangolni. De ezzel játszani is érdekes és inspiráló.

mrbateman 2013.04.05. 12:16:55

@Max & Maxina: nincs nekem problémám, én építettem magamnak tudatosan.

az egyetlen probléma betartani az elveket a mindennapokban. Ezeket a típusú házakat nem ilyen alapra szokták építeni, mint én vagyok.

Önmagunk legyőzsése a legnehezebb!:-)

Jó Mercutio halott 2013.04.05. 12:18:02

@titti79: ennyit nezel ki belolem? Nem hinnem.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 12:20:06

@William_Harford: egy kicsit az a bajom, hogy nekem azért a sima testi vonzalomnál több kell. nem, nem akarok összebútorozni vele, meg éjjel-nappal együtt bandázni, de ha egy kicsit sem inspirál, vagy nem vagyunk egy platformon, akkor nem jó. Állati sznob leszek, ha azt mondom, hogy egyelőre fórumokból azt látom, hogy egy kicsit az egyszerűbb néprétegek nyomulnak ezen a témán???

Jó Mercutio halott 2013.04.05. 12:25:05

@titti79: de ereted. Meg is valaszoltad. Ennyi. Ha ilyen egyszeru,mit problemazol rajta?

mrbateman 2013.04.05. 12:39:22

@titti79: @Jó Mercutio halott:

Nektek dugnotok kéne...az lenne a közös nevező!:-)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 12:43:40

@mrbateman: van egy olyan érzésem, hogy ez nem jó ötlet

mrbateman 2013.04.05. 12:49:56

@titti79: Lehet lassan veszed fel a fordulatot, pedig emancipuncinak be szokott jönni az intellektuális hajhuzogatás, nektek a flört is egy intellektuális küzdelem, ahol a végén jólesik legyőzve lenni.

mrbateman 2013.04.05. 12:56:43

@titti79: Jah, nyitott könyv vagy (az meg mindig ott nyílik ki ahol a legtöbbet használják) kiccica! A jogászság teintetében nem gondoltad meg magad?:-D

akkor a rejtett sub hajlamok csak a kúrás közben törnek elő? mert a modern és céltudatos nő úgy szokta érezni, h. ő kivívta magának a jogot, h. úgy rendesen bánjanak vele. No maszatolás!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 13:00:33

@mrbateman: nem, még mindig nem vagyok jogász, az elmúlt pár órában sem lettem az (de tudod, ha az lennék, sem kötném az orrodra)
amúgy igen, meglepődve veszem észre, hogy némi szolid sub bejátszik szex közben. dom semmiképp - na erről van egy elég szánalmas sztorim, majd egyszer leírom

mrbateman 2013.04.05. 13:08:30

@titti79: ez genetikailag van kódolva a nagyvárosi lányban (letakarva) éppúgy megvan, mint a szövőnőben.

Neki lehet állni érzelmesen szeretkezni, csak 10-ből 8-szor 20 perc után úgyis állatias kúrássá válik, mivel a nagyvárosi working girl szerepe totális egészpályás letámadást kíván, így amit lehullik ez a kis cukormáz, annál elementárisabban kívánkozik az ágyrugók közé! és nagyon helyesen!...teszem hozzá rögtön

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.04.05. 13:23:12

Nekem volt egy olyan kapcsolatom, hogy azzal a nővel gyakorlatilag mindent megvalósítottunk szexuálisan, amit elképzeltünk. Mindenre kapható volt kettesben... Viszont amikor feldobtam a 3-ast komolyan megsértődött, és közölte, hogy nem akar osztozni rajtam, és reméli én sem rajta...

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.05. 15:12:14

@titti79: Nem tudok róla, hogy lennének szociológiai felmérések erről. Személyes benyomások alapján úgy gondolom, a "swingertársadalom" megoszlása nagyjából megfelel az össznépesség arányainak, sőt, talán felül is vannak reprezentálva a magasabb státuszúak (akár iskolázottság, akár pozíció, vagy jövedelem szempontjából nézzük).

Abból, hogy kik azok, akik beszélnek róla, nem feltétlenül lehet arra következtetni, kik azok, akik csinálják.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.05. 15:14:13

@William_Harford: ebben maximálisan egyetértek :) ki kell őket szedni a gardróbból :)

Szépia 2013.04.10. 22:12:51

@Max & Maxina: "vagyis: egy pár + egy személy esetében is már három irányú szimpátiának kell meglennie, egy pár+pár esetében pedig hat interperszonális iránynak kell oda-vissza stimmelnie. Ha egy embernek egy másikat találnia 1 db nehézségi egység, akkor pár-pár esetében mondhatjuk, hogy minimum négyszer (de inkább 2 a harmadikonszor, ha meglévő, stabil párról, és kettő a negyedikenszer, ha két külön emberből alkalmi párrá összeálló csapatról beszélünk) a "nehézség foka". :-)))"

És mindezt tovább bonyolítja a váratlanul felszínre törő érzelem-kavalkád, az irigység, a féltékenység, a szerelem (nem feltétlenül a partnerbe), melyeknek a szorzója sohasem 1 egységnyi, és melyek minden fixnek hitt szimpátia leosztást végleg borítanak…

Szépia 2013.04.10. 22:16:24

@gingerbread: No igen, a nőket kiismerni… inkább a hatsávos autópálya át a Csendes-óceánon… :)

whale 2013.04.14. 01:16:35

Nemtom, nekem eccerű a válasz. Egy fasz-egy pina. A szituációban nincs szükségem többre egyikből sem. Kíváncsi sem vagyok máséra. Az akkor az én időm és a partnerem kívül minden és mindenki zavar. Rossz esetben ő is..:)
süti beállítások módosítása