Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Átlagkufirc

2013.03.31. 17:37 titti79

A levegő olyasfajta lágy bluggyanással távozik a hüvelyemből, mint egy ügyesen kinyitott pezsgősüvegből, ahogy a hátamra fordulok. Egy kicsit meg kell állnia, úgyhogy kényelmesen hátradőlök, és nézem, ahogy néz. Délelőtt van, az ablakból csak a tejfehér eget látni.

Úgy vagyunk, mint a cserkészlányok a pisiléssel: nem akkor csináljuk, amikor kell, hanem amikor lehet. Ha gyerekeid vannak, a szexre szánható időintervallumok kétségbeejtően beszűkülnek. Véletlenül sem alszanak egyszerre, az éjszaka meg túl későn kezdődik és túl hamar véget ér. Az ébrenlét 90%-ában halálosan fáradt vagy. Felejtsd el a gyerekszobában 9-kor mosolyogva szuszogó gyermekek képét, miközben apa és anya a nappaliban hangulatos gyertyafénynél kinyit egy üveg jó vörösbort, majd félüvegnél romantikusan egymásba gabalyodnak a bőrkanapén.

A realitás az, hogy nyugodtan dugni csak akkor lehet, ha mindkettő lízingben van valami intézményben vagy nagyszülőknél. Mivel ez nem olyan gyakran van, ezeket a pillanatokat ki kell használni.

Már a lépcsőházban:

- Fú, annyi dolgunk van. Ki kell cserélni az égőt a csillárban, meg elmosogatni, befejezni az anyagot a munkahelyre, ja és szexelnünk is kell.

Belépek az ajtón, lerúgom a csizmám.

- Dugunk?

- Ja, csak előbb pisilek.

- Mosd meg utána.

Ez most persze túl kiábrándító neked. De így megy. És ettől a szex nem válik rutinná, unalmassá (hogy válhatna, olyan kurva ritka). Éppen hogy egyre mocskosabb.

Szerintem ez a bizalommal is jár. Olyan durva helyeken voltunk együtt testben és lélekben ami után már semmi sem ciki. Ez a pasi látott a felismerhetetlenségig szétzúzott pinából ömlő vérrel, miközben magam alá csináltam az erőlködéstől a szülőszobán. Én láttam őt egyszerre fosni és hányni a karjában infúzióval egy arab kórházban. Előtte borotválom a puncim, és simán kidobja a tamponom, ami egy laza mozdulattal a földre hajítottam, amikor beengedtem magamba. Túlléptünk az undorítón, a szokatlanon. Mindent tudunk a másikról. Gyakorlatilag nincs intim szféránk. Ez talán nincs így jól, de így van.

Az idő kevés, már a hálószoba felé levetem a ruháimat (leszarom, majd összeszedem utána), és eldobom magam az ágyon.

- Jössz már? Mert elkezdem nélküled!

- Kezdjed, mindjárt jövök!

Mire jön, már nedves vagyok, neki is áll a farka az ajtóban, úgyhogy rám vetődik, és csókolózás közben beteszi.

- A zoknit vedd le, baszki.

Fordulunk, harapunk, dumálunk. Lovagolok rajta, közben előrehajolok, hogy a szájba tehessem a mellem. Az ajka rátapad, és majd megfullad, mert az orrán is alig kap levegőt tőle.

Aztán  számban a farka és közben a csiklóm izgatom.

- Akarnál még egy faszt? Akarnád, hogy valaki keményen megbasszon szopás közben?

Egy pillanatra kiveszem a számból.

- És ha igen? Téged nem izgatna fel?

- Biztos kicsit féltékeny lennék. De kurvára izgatna. Neked tetszene?

- Naná.

- Te kis kurva! Te kis ribanc!

Mosolygok, bekapom a golyóit, és jó erősen megszívom. Durván szereti ezt is, mint mindent.És így tovább. Egyszer-kétszer elélvezek.

- Húzz egy gumit és bassz meg hátulról!

A könyökömön és a térdemen támaszkodom, berakja, az egyik karom hátracsavarja, és pár kemény húzás után elmegy, mert már nagyon a határán volt. Kurva jó volt, mint mindig.

- Na, megyek mosogatni, te meg kicseréled az égőt.

17 komment

Címkék: szex férj feleség

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr715185917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Jó Mercutio halott 2013.03.31. 18:27:04

Dehogy vagyok merges, draga Gloria, mibol gondolod? Ugye nem a sajat smiley-kkal leplezett, moderalast fontolgato mergedet vetited ram? Hogy gondolod vegig, hogy mirol szol nalam az erzelem, mikor - hiszen en nem irok blogot a tamponomrol - azt sem tudod, hogy oltonyben prezentaciot hallgatok vagy trolit vezetek. Nem, nem. Hiszen en meg arrol sem irtam, hogy vajon nalad mirol szol, miert is tennem, hiszen te is a hugyosbranerrol irsz, nem az erzelmeidrol, es ugy tunik, hogy a blogod is errol fog szolni. Tudod, en csak azt latom, hogy szandekosan provokalsz, szandekosan megoszto szeretnel lenni - hiszen magad irtal a szuletoben levo blogod megoszto voltarol - es ezt is tul direkten csinalod ahhoz, hogy igazan izgalmas legyen. Es ezert kar. Es moderalj batran, a kalauzno fejere faszat ravero hozzaszolo valamiert nem zavar ennyire, ezt mar onmagaban megtisztelonek tartom toled.

Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő 2013.03.31. 18:27:40

Tetszik a blogod, ne hagyd magad befolyásolni mások által. Igenis egy nő is használhat ugyanolyan szavakat, mint egy pasi, ugyanúgy megtehet mindent, mint a pasik. Nem a középkorban élünk!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.03.31. 18:30:43

De, kedvesem, azt is kimoderáltam. Bénázok itt még, nem értek a blog technikájához, meg keresem a hangom.
DE, mivel én vagyok itthon, és mindenki más vendég, így azt csinálok, amit akarok.
És persze érzékeny vagyok, mint egy vécécsésze, úgyhogy nyilván fáj, ha valaki bántót ír.
Tudom, hogy megosztó vagyok, meg arrogáns, meg provokatív. Ha már itt sem lehet, akkor hol?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.03.31. 18:31:35

@Jó Mercutio halott: magamat is kimoderáltam, mert nem volt szép, amit írtam

Jó Mercutio halott 2013.03.31. 18:35:10

@titti79: olyan vagy, mint Torma Gedeon igazgato az Abigelbol. Aki ha bunon kapja magat, magat is kicsapja.

Jó Mercutio halott 2013.03.31. 18:39:39

@titti79: latod, kicsi? Biztos en vagyok merges? Pedig ram nincs okod haragudni. Szeretni sincs okod, de haragudni sem. Minden jot.

Paranoid Android2 2013.03.31. 19:27:20

Ez már egy másik műfaj.:)))
Na de mi van mögötte?:)))

gingerbread · http://enkanapem.blog.hu 2013.04.02. 15:14:46

Nagyon tetszik ez az őszinte leírás... Az, hogy nemcsak mindig az idilli mézes szeretkezés van, hanem bizony ilyen is. Tudom miről beszélsz, ismerős a dolog. Szóval gratulálok, azt hiszem rendszeresen olvasód leszek :-) .

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.11. 13:27:31

Miért hiányolja az érzéseket Jó Mercutio halott? Ha ez a blog nem az érzésekről szól, miért kéne érzésekről írni? Fac se érti.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.11. 13:36:19

@BlogElla: blog helyett posztot akartam írni, természetesen...egyébként lehet sejteni érzéseket a veres tampon mögött...

whale 2013.04.14. 00:07:58

"Ez a pasi látott a felismerhetetlenségig szétzúzott pinából ömlő vérrel, miközben magam alá csináltam az erőlködéstől a szülőszobán."

Hátttöööö....nekem volt szerencsém két nőstény négy szüléséhez asszisztálni az elmúlt 15 évben (gyakorlatilag 15 éve szaros gyerekseggeket törölgetek. ez az, amihez a legjobban értek:))és nem emlékszem sem szétzúzott pinára, sem ömlő vérre. Némi szar talán volt az egyiknél, de nem lényeg. Mindegy, ez mellékszál, csak gondoltam, leírom.:)
És még mindig van 503 karakterem. Csodálatos. Nem is, már csak 457.

whale 2013.04.14. 00:11:14

Ja, a dugáshoz. Kb. ilyen. Extrém esetben úgy is megy, hogy a gyerek ott alszik az ágyban.:) Persze akkor az akrobatamutatványok elmaradnak, sokkal meghittebb lesz a történet.:D

Taylorg 2013.05.08. 16:22:57

plusz halkan kell, nehogy már felébredjenek, aztán egy hangosabb hangra megálltok, füleltek, aztán tovább, míg eljön az a pár másodperc, amíg nem számít, aztán megint fülelni, hogy meghallották-e...
és az a császárság, mikor leadjátok őket, és szabad a pálya

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 19:35:24

@Taylorg: ha nem volnának nagymamák, úgyszólván nem is lenne szexuális életünk :)
süti beállítások módosítása