Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Párkeresés 2.

2013.05.07. 17:32 titti79

Azt látom, hogy most sok szempontból most elég távol van a többes szex megvalósítási projekt - visszacsöppentünk a való életbe, ahol a dolog a rászánható idő és energia hiánya miatt elsikkad.

De azért elmondom, hogy milyen csodálatos ötletünk született arra, hogy hogyan lehetne megtalálni a potenciális partnereket az akcióhoz. A játékunk része ugyanis, hogyha kettesben megyünk valahova, akkor kinézzük a helyes pasikat / nőket, és felhívjuk rá egymás figyelmét: "nézd a nőcit, neked tuti bejönne, nagy mell, nagy fenék, harisnya", vagy "tudom, hogy igazából az ilyen kigyúrt tetováltakra buksz". Észrevesszük azt, aki nekünk bejön, vagy éppen a másiknak. Vicces és izgató is.

Egyszerűen csak oda kéne menni hozzá, és azt mondani, "Figyu, tetszel, nincs kedved beszállni mellénk harmadiknak?", és figyelni a hatást. Persze erre még egy elvileg nyitott ember sem mondana igen, kivéve valami szórakozóhelyen (ahova nem járunk) módosult tudatállapotban. És akkor jött a gondolat, hogy kéne csinálni valami kis szórólapot, amit csak úgy odanyújtunk, mint egy névjegykártyát, rajta néhány alapvető infó és kontakt, aztán továbbmenni. (Néhány tematikus site-on esküszöm, hogy javasolták is a "nem szoktam ilyet csinálni, de itt a névjegykártyám, hívj fel" szöveget, mint csajozós / pasizós tippet. "Hey I just met you..." - klasszik.)

hey-i-just-met-you_o_344874.jpg

Most viccből meg is csináltam a tervezett szórólapot, amit természetesen nem fogunk használni, mert az egyrészt nem hozna megfelelő TRP-t, másrészt kb. 2,5 nap alatt a subbán kötne ki.

szorolap.png

Nyilvánvalóan rejtőzködő szociopaták vagyunk.

172 komment

Címkék: szex férfiak szórólap többesszex

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr655286703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.07. 22:39:05

fú sztem ez annyira gáz. Én ezt a párcserés izét, csak úgy tudnám elképzelni (nálatok), hogy van két ismerős házaspár és egyszer csak feldobják a témát, h mi lenne ha kefélnének pepitába'?!
Nekem ez az idegenkereső, iszonyatosan gagyisztáni...visszataszító, alpári, szánalmas...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.07. 22:42:31

nagyon az, nézegetem a lehetőségeket, és tényleg hervasztó :(

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.07. 22:44:17

@titti79: persze a blogod még segíthet, nincs veszve minden;)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.07. 22:46:02

@BlogElla: ah, nehogy azt hidd :) nem ömlenek a jelentkezők :))))

Közbiztonság Szilárd 2013.05.08. 00:21:12

Ha a leszólítás mégsem jön be, akkor meg lehetne helyesírást tanulni.

Az legalább annyira rád férne, mint egy jó dugás. Mindkettőből nagy hiányod lehet.

KopaszMercis 2013.05.08. 00:44:31

@Közbiztonság Szilárd:
Még szerncse, hogy itt vagy, te a frusztráció teljes ellentettje... szegényember.

rockjano 2013.05.08. 01:19:22

és ha valaki már nem 30-as?? (hanem mondjuk 40-es ) annak már semmi???

toljukcsináljuk! 2013.05.08. 01:23:59

Remek ötlet, jöhet a cetli! :)

generator 2013.05.08. 01:38:35

Hey, I just met you
And this is crazy
Here's a condom
So fuck me safely.

Tapmancs 2013.05.08. 06:27:08

@titti79: Az ilyen esetekre találták fel a szexpartnerkeresőket. Van ám "pár" kategória is.

Oszt nem kell cetliket nyomtatni, megmarad a tinta és a papír, még a természetet is véditek.

Köves D. Gábor 2013.05.08. 06:36:43

Eközben a Klub rádióban Orbán Viktorról beszélnek.

Lopez de Futastan y Ramodon 2013.05.08. 07:03:23

A férjed gond nélkül engedné, hogy egy jöttmentnek bepucsítasz, az televágja a segged és jóccakát?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 07:07:50

@rockjano: mi vagyunk 30-asok :) a negyvenesek találják fel magukat :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 07:08:56

@Tapmancs: Ó igen, nyilván le van csekkolva, ahogy mondtam, elég hervasztó a felhozatal. Nem fizikailag, de hervasztó. Ebben pont az lenne a poén, hogy olyat bevonni, aki nem üzemszerűen keresgél.

Papírsárkány 2013.05.08. 07:21:47

"Egyszerűen csak oda kéne menni hozzá, és azt mondani, "Figyu, tetszel, nincs kedved beszállni mellénk harmadiknak?", és figyelni a hatást. Persze erre még egy elvileg nyitott ember sem mondana igen"
Miből gondolod ezt? :)

neoteny · http://word.blog.hu 2013.05.08. 07:26:54

Azt hiszem mégis csak versenyt jelent ez a blog a Hűtlenség blognak. Az intellektuálisabb, ez tabumentesen beszél a tabujairól.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 07:57:34

Érdekes egyébként, h titti túl magas igényekről beszél a párkeresésemben, miközben ő ugyanazt valósítja meg szexpár kereső körútján.

_Bob_ 2013.05.08. 08:03:09

@titti79: pedig érdekes a dolog mindenképp. pláne ha kellő intelligenciával van megáldva mindkét fél, és valóban nem a hedonista párcserélők közül kerülnek ki. Jó kezdeményezés, csak így tovább! :)

sparklie (törölt) 2013.05.08. 08:05:54

En azon tudok rohogni, amikor egy par felad egy hirdetest, hogy kit keresnek, majd leirjak magukat, mint apolt, "fiatalos", igenyes part. Kozben a valosagban budos a szajuk, igenytelenul elhizottak es koszosak a kormeik.
Az ember onmagarol tud a legkevesbe elfogulatlan kepet alkotni, kozben a partnerkeresesben hatalmasak az elvarasaik.

Amugy az hulyeseg, hogy egy ilyen hirdetesre ne lenne jelentkezo. A ferfiak 50%-a azonnal igent mondana. A maradekbol megint 40% kicsit tartana attol, hogy ez atveres, de ha meggyozodne, hogy komolyan gondoljatok, akkor belemenne. A fennmarado 10% meg csak almodozik a tobbesrol, de lepni nem mer, meg ha megkinaljak pinaval, akkor se.

Sadist 2013.05.08. 08:10:36

"Egyszerűen csak oda kéne menni hozzá, és azt mondani, "Figyu, tetszel, nincs kedved beszállni mellénk harmadiknak?", és figyelni a hatást."

Csak ott van a bazd meg a fűnyíródat faktor, plusz a beszariság.

Wilmos 2013.05.08. 08:30:39

@BlogElla: Egyrészt a környezetben nincsen alkalmas pár, másrészt pedig pont az a lényeg hogy ne onnan jöjjenek. Nem kell hogy elterjedjen a családban a híre...,-)

2013.05.08. 09:04:57

Nem kell hülye ideológiákat szőni emögé. Ez megcsalás, amiről ábrándoztok. Ha megdugatjátok magatokat mással, az bizony félrelépés, akármilyen szöveggel is próbáljátok nyugtatni magatokat. Kb. mint egy swinger klub, ahol a sok kéjenc élvezettel nézi, ahogy a feleségét partyba vágják és teleélvezik vadidegenek. Az ilyen emberek betegek.

Ha szeretsz valakit, akkor azt sem tudnád elviselni, hogy bárki hozzáérjen. Aki ilyenre hajlik, hogy újabb személyt vonjon be a kapcsolatba, az már nem szerelmes, ergo felesleges együtt lennie a 'párjával'. Ti pedig ezek alapján nem vagytok már azok. Jobb ha elváltok.

Komoly értékválságban szenvedtek.

TetraB 2013.05.08. 09:18:33

hun_sector kicsit keményen fogalmazott, de sajnos valahol igaza van. persze sok embernek a saját kárából kell tanulnia. régebben mozogtam ilyen körökben, és fiatalos hévben kipróbáltam swingert, párcserét, de válás lett a vége, és az ezt űző ismerőseim 80%-a is így járt. nem azonnal, nem másnap, de valahogy ez a dolog megmérgezi a kapcsolatot előbb vagy utóbb.
jellemzően fiatalok az áldozatok, akik 40-50- évesen vállalnak ilyet, ott kevésbé. ott már talán nagyobb az összetartás, összeszokás, a féltékenység már rég kialudt, nem tudom. de 50 évesen lottyadtan meg minek elmenni...

Doktor Gonzo 2013.05.08. 09:22:17

Tőlem egyszer megkérdezte egy csávó, hogy beszállhatna-e hozzánk. Azt hiszem kicsit túlreagáltam a dolgot, és szegény kicsit megfejelte az az asztal szélét. Úgyhogy óvatosan a leszólítással, ez is benne van... :)

JewRivers 2013.05.08. 09:24:02

Nehéz az ilyen.

Például olyan nőt keresek, aki szereti, ha az arcára élveznek. Na de ezt hogy közöljem?

vittore 2013.05.08. 09:25:45

Hát annak ellenére, hogy nem vagyok túl jó pasi, már kétszer is szólítottak le szórakozó helyen hasonló ötlettel, de a nagy pofám ellenére mindkétszer inamba szállt a bátorságom.... :)
@BlogElla: necces az ismerősös téma is, volt benne többször részem, nekünk szerencsénk volt, de láttam már barátságokat és házasságokat megromlani a "történtek után"
Vékony jég ez az egész párcserés, vagy "beveszünk harmadikat" történet.

Démonmac1 2013.05.08. 09:27:08

Ha a faszival nem kell érintkeznem szex közben akkor miért is ne? :)
A kölcsönös szimpátia kell azért.

vittore 2013.05.08. 09:32:13

@JewRivers: mondjuk így:"olyan nőt keresek, aki szereti, ha az arcára élveznek" Persze ne evvel szólítsd le, de ha már kezd kialakulni valami, ne kertelj, hozd fel a szex témát és az esetek nagy részében meg fogsz lepődni, hogy mennyire nyitottak a csajok a témára. Arra azért figyelj, hogy ne gúvadjon a szemed és csorogjon a nyálad beszélgetés közben, (mert perverz állatnak fogsz tűnni, úgy mint én)legyél csak laza.

vittore 2013.05.08. 10:09:51

@HUN_Sector: Miért is? Mert te mondod? Legalább a végére biggyeszthetted volna, hogy "szerintem". Elhiszem, hogy a te értékrendedbe ez nem fér bele, de nem jelenthetsz ki dolgokat ennyire kategórikusan, mert evvel rengeteg embert titulálsz "betegnek".

Taylorg 2013.05.08. 10:16:10

Alapvetően bizalom és egyenjogúság kérdése ez a nyitott dolog sztem. Egy párkapcsolat ha nem erre épül, hosszú távon beleáll vagy a megszokásba, vagy az elhidegülés-válás spirálba. Ha az egyik vagy másik fele a párnak kíváncsi, bevállalós, és őszinte, akkor szerintem mehet a történet. A bizalmat viszont csak egyszer lehet eljátszani, nincs újra-összeragasztom verzió. Lehet itt elküldeni tittit gyapotot szedni, de a többség úgysem merné ,vagy meri bevállalni, hogy belenézzen a párja szemébe, és őszintén szóljon hozzá ilyen témában.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 10:21:05

@Papírsárkány: hát, valahogy így éreztem, ha pl. saját magamat elképzelem, hogy így leszólítanak, hát, minimum haboznék :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 10:26:35

@vittore: @sparklie: az a helyzet, hogy nekem jobban bejönne a négyes, fairebbnek érezném. Szóval szóló pasit nyilván le lehet akasztani bármelyik szögről, de a pár neccesebb.

vittore 2013.05.08. 10:37:13

@titti79: alapvetően ha felmerül a pár bármelyik tagjánál, hogy nem fair a dolog akkor a fene megette az egészet.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 10:39:47

@vittore: a fair-t úgy értem, hogy nekem is jut pasi, a férjemnek is nő. Bár vicces módon a férjemet pont az izgatja jobban, hogy engem néz mással. De hát mi ilyen perverzek vagyunk.

vittore 2013.05.08. 10:43:41

@titti79: ajjaj mit fogsz te kapni HUN sectortól...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 10:53:08

@vittore: kb. leszarom :) nevetek egy jót, és megkérem, hogy dugja vissza a kezét a seggébe :)

Papírsárkány 2013.05.08. 11:00:59

@titti79: attól függ, hogy néznek ki / milyenek, akik teszik :)

(hasraütve: RDJr + Scarlet Johanssen vs. ők: fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/216229_462166070537768_1632366437_n.jpg )

Bajusz1974 2013.05.08. 11:03:23

Először úgy olvastam, hogy "azért kaptad ezt a laptopot, mert megtetszettél nekünk". Gondoltam na, milyen szerény is lehet a külcsíny egy ilyen felhívás mellett. De aztán beleolvastam a blogba, és rájöttem: a belbeccsel nagyobb bajok vannak.

Ez a blog többé-kevésbé tudatosan a pszichoterápia része. Ismerkedj meg a vágyaiddal 1. rész. Ezen persze érdemes átesni 18 éves korig, amikor nem tudod eldönteni, hogy kibe vagy szerelmes. És akkor jön a kedvencem, hogy a "jó házasság" minden percéért keményen meg kell dolgozni.

Ezek ilyen össztársadalmi varázsigék, amiket mantrázni kell, mint hogy a külső nem fontos, a méret nem számít, stb. Ezeket rendszerint azok mantrázzák, akik a valós megítélés rossz oldalán vannak.

A házasságokhoz/kapcsolatokhoz köthető összes varázsigét azok mondják, akik vagy eleve rossz viszonyban élnek, vagy kínkeservvel próbálnak abban élni, tehát (bár kifelé nem ezt mondják) ismét csak rossz viszonyban élnek.

De mindennek a csúcsa, amikor arról beszél, hogy szívesen látna a házasságában egy harmadik embert. Ez elég helytelen dolog. Nem erkölcsileg. Egyszerűen azért, mert egész addig mantrázod, hogy nem számít, kit kúr a férjem, mígnem rájössz, hogy de.

Hisz' istenem, te magad írod, hogy nincs szex érzelmek nélkül!

Csurmolom a szádat, hát mit csinálsz te?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 11:13:08

@Bajusz1974: Senki nem mondta, hogy nem fontos a külső, kurva fontos. Meg a méret is.
De az viszont igaz, hogy a házasságért dolgozni kell.
És nem értek egyet azzal, hogy 18 éves korig kell tisztába jönni a vágyaiddal. a vágyak dinamikusak, és nem egy életre szólnak. Folyton arra kell törekedni, hogy tisztában legyünk velük, fel kell ismernünk, ha megváltoznak.
Az, hogy mi helyes és mi helytelen, rendkívül szubjektív. Szerintem erről ne próbáljuk meg meggyőzni egymást.

karikaV43 2013.05.08. 11:21:41

@titti79: hát én pl. bevállaltam volna még nem olyan rég,persze csak akkor ha a pár hölgy tagja bejön.

masculan 2013.05.08. 11:23:40

Ilyen célra swinger klubban nézelődni talán nem lenne butaság... azért mert elmegy oda valaki még nem jelenti, hogy bármit is csinálnia kellene bárkivel.

Taylorg 2013.05.08. 11:26:56

Micsoda terep ez az erénycsőszöknek, Megmondó Kapitányoknak! Mai világunkban azonban nem divat az őszinteség, és önismeret, bár erre remek tréningek százával indulnak, mindhiába. Otthon ajánlott fokozatok: level1: belenézek a tükörbe, és azt látom, aki vagyok? Igen-nem . Elégedett vagyok? Igen-nem. Amíg magamat nem bírom elviselni, másokat nem ér b@sztatni, mert visszaüt, illetve nem jön ki jól. Persze nem itt, mert itt lehet arctalankodni, hanem majd otthon, este, az ágyban, nézve a plafont, hogy bizony jó lenne meghajtani Julcsit, Terkát, vagy milyen lenne Pisti farkán pörögni, mint a stanecli...dehát úgysem lehet, mert mit szólnának, mert kitenne az asszony, mert kapnék a vak komondortól....

Bajusz1974 2013.05.08. 11:39:43

@titti79: Nézd. Ahogy én látom, próbálsz tenni a házasságodért meg a magad érzelmi felszabadításáért, ami jó, és nem akarlak bántani csak azért, hogy lehúzzalak a mocsárba, ahonnan indultál, hiszen nagyfokú bátorság és valóban kemény munka kell ahhoz, hogy egyről a kettőre tudj lépni.

Meg aztán a blogodon azt írsz, amit akarsz.

Meg én is.

Te meg kitörölheted.

Érdekes dolog ez, hogy mit törölsz ki a blogodból, vagy miről nem akarsz vitatkozni. Sajnos ez egy olyan dolog, amit a párkapcsolati terápiákon nem tanítanak előszeretettel. A szex körül az összes terápiás elképzelés arról szól, hogy higgy benne, hogy működni fog, és akkor majd működik is.

"Merd leírni, hogy perverz vagy."

"Használj trágár szavakat."

"Nyugodtan szexelj másokkal, nem fog ártani a kapcsolatodnak."

Teljesen mindegy mi az ima, a lényeg, hogy hinni kell benne, és az egyfajta párkapcsolat-istenekként imádott Boldogsághoz és Multiorgazmushoz kell könyörögni, hátha villantanak valamit.

18 éves korodig pont azzal kell tisztába jönnöd, hogy a vágyaid dinamikusak. Reggel iszol egy kávét, tíz perccel később elmégy tojni. Egyszer ez kell, egyszer az kell - ez egy komoly tanulság. A modern házasságterápiák arról szólnak, hogy hogyan ássuk alá a házasságunk alapjait úgy, hogy a keretek megmaradnak, az évek meg elmennek.

De hát veled egy élmény beszélgetni.

Nem kell meggyőzni egymást arról, hogy mi a hűség szerepe egy kapcsolatban.

Ne próbáljuk meggyőzni egymást arról, hogy mi az ember biológiai adottsága, ami csoportokban, közösségekben gondolkodik.

Nem fog sikerülni. Nem, nem, soha.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 11:52:16

@Bajusz1974: nem értek egyet a házasságterápiák minősítésével, mert én például nagyon jót fogtam ki. Itt nem beszélünk a szex részéről, mert én ezt működőnek ítélem meg a mi kapcsoltunkban. Ebben értünk egyet, ebben vagyunk egy platformon.
Összességében a alapértékeink közösek, ezért házasodtunk össze.
A házasságokat nem az ilyen nagy ívű dolgok teszik tönkre. Hanem a kis szarságok, a napi sérelmek, a fáradtság, az idő hiánya. És ezen egy gestalt megközelítés sokat tud segíteni. Nem kell leásnom a gyermekkoromba mély-hipnózisban, csak úgy viselkedésmintákat kell kialakítani. Praktikus, ha egy kicsit quick and dirty is. Kicsit elkalandoztam, bocs.

Bajusz1974 2013.05.08. 12:11:02

@titti79: Mondom, értem és értékelem, hogy a rossz viselkedésmintákat próbálod leküzdeni.

Btw, én nagyon nyugodt természet vagyok, és elég lassan lehet felidegesíteni, akkor viszont sajnos nagyon nehezen nyugszom meg. A feleségem pont a fordítottja, ő gyorsan felpaprikázódik, bár gyorsan meg is nyugszik. Engem gyengédséggel lehet megnyugtatni, őt meg okos szóval és viccességgel. Ez fordítva olaj lenne a tűzre.

Tudod, mi az igazi bajom az írásaiddal? Hogy úgy beszélsz: "A házasságokat nem az ilyen nagy ívű dolgok teszik tönkre."

Jó, ez lehet, hogy a te igazságod, a te imád, a te hited. De ez az igazság annyira csak a te igazságod, hogy másnak esetleg - mint pl. nekem - pont az ellenkezője az igaz. Tehát egyik sem igazi igazság. Hanem hit.

orsiw 2013.05.08. 12:18:01

@Közbiztonság Szilárd: szerintem csak vakarják magukat az unalomtól.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 12:20:06

@Bajusz1974: jogos. a mi házasságunkat ezek teszik tönkre

Peetee 2013.05.08. 12:30:51

Ez kicsit olyan Kyle Minoge klippes, amikor mindenféle szép sportos izmos vékony férfi és nő azért sétál mosolyogva az utcán, hogy az aznap délelőtti hancúrozáshoz megtalálja a megfelelő partner,t aztán egy nagy olvasztótégelyben mindenki mindent bedug mindenféle szabad testnyílásba.

Ez egy álomvilág, és ultragáz!

ottomoll 2013.05.08. 12:44:00

Sok hülye szexmániás..

Celtic 2013.05.08. 13:10:12

@JewRivers: "Figyi, orrbabaszhatlak? Aztan majdcsak kifolyik...."

Kertigörény 2013.05.08. 14:04:13

érdektelen blog. a faszhiány legyen a legnagyobb gondod. ha nem elég a férjed, nem tud rendesen kielégíteni, előbb-utóbb úgyis lelépsz. mert ha ki tudna, nem gondolkodnál másban....

God József Tehénszerelő 2013.05.08. 14:05:49

Nehéz lesz párt találni szerintem.. Már csak azért is, mert különálló hapsi beszállónak össze lehet szedni a kedves,jólkinéző, jólkefélő menőfaszit, míg a szóbajövő párok férfitagjai jóval B kategóriásabbak, középkorú, bénázós, furaszoknikell kinézetű átlagemberek (ahogyan a párok nőtagjai is látnák valószínűleg a te hapsidat ...). A jóhapsi elegánsan hódít, esze ágában sincs a nőjével kézenfogva együtt szerencsétlenkedni.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 14:18:07

@God József Tehénszerelő: sosem gondoltam, hogy egyszerű. de nem rohanunk sehova :)

mrbateman 2013.05.08. 14:44:00

@titti79: az egy socio-safari volt egyébként. Voltam uszodában, de fürdőruhát nem is vittem, mert úgysem akartam úszni.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 14:46:06

@mrbateman: pozitívum viszont, hogy úszósapkát helyben adtak

vénkujon 2013.05.08. 14:47:59

nem kéne itt subbázni. ott főleg cicás-képek,-cikkek mennek mostanában. természetismeret, és környezetvédelem. talán még családterápia. okulásképp.

mrbateman 2013.05.08. 14:49:48

@titti79: ja, továbbá a medencébe ugrálni szabad, de semmi nem kötelező

fairlane 2013.05.08. 14:51:09

@Taylorg: Egyetértek! Mindig a legnagyobb erkölcscsőszök vágynak titokban a legjobban egy kis perverzkedésre. Mindig a legnagyobb homofóbok álmodoznak titkon izmos férfitestekről. A prostik elleni legkeményebb fellépést sürgetők esténként titkos menetekre járnak a legjobb örömlányokhoz. Ha valaki nem hiszi, guglizzon utána. Talál elég példát a papoktól kezdve, Jörg Haideren át különböző amerikai szenátorokig, akik szépen megbuktak azzal, hogy vizet prédikáltak és bort ittak. Mindenkiben ott van a perverz (de mi is a perverz?), csak valaki ki meri élni, legtöbbünk meg nem. A post írója úgy éli az életét, ahogyan ő szeretné. Lehet ellene prüszkölni, de nekik ajánlom a Taylorg által javasolt önismereti tréninget!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 14:52:48

@vénkujon: bocsánat, ebből látszik, hogy a kikerültem a fősodorból. régen ott még napina ment, darwin díj, meg ilyenek

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 14:53:39

@fairlane: "Babot eszik, puffint prédikál" :))

toljukcsináljuk! 2013.05.08. 15:02:44

@titti79: A keresőkön (GG, Eropolis, etc.) a sötétség sajnos végtelen.

toljukcsináljuk! 2013.05.08. 15:05:33

Ja, és mindenki végtelenül béna! A kommenteket elég megnézni itt... XXI. század, de ezt kb. csak a technológia bizonyítja, az emberek fejében még mindig ilyen berögzült, tanult, de sohasem átgondolt viselkedésformák és erkölcsök vannak. A többségnek a szerelem a birtoklásról szól, és magának sem vallja be, hogy igazából megdugna mindenkit.

Szerencse, hogy van néhány kivétel.

God József Tehénszerelő 2013.05.08. 15:25:04

@titti79: Rengeteg nemrohanunk sehova pár van, bármelyik gruppenpartner-kereső oldalt megnézed, tele van permanens keresgélővel. Szerintem ez ugyanolyan kb. mint a társkeresés a letelepedős időszakban, vagy állandó kereső leszel, vagy belehalászol a népbe nagyjából találomra. Mivel ebben a műfajban kisebb a késztetés (a szex-álmok kiélése kevésbé kötelező mint a férjfeleségszerzés, gyerekcsinálás), így a gruppen műfajban a népek többsége keresgélő marad, az ideális alkalom sohasem jön el.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 15:35:07

@God József Tehénszerelő: én azért nem félek, hogy nem jön össze, ha akarom, hogy megtörténjen. csak az az érzésem, hogy nem ilyen helyeken fogom őket megtalálni. Amúgy az összes pasim, meg a férjem is netes ismeretség, én hiszek a módszerben :)

Töksi 2013.05.08. 15:52:49

@fairlane: ez a "mindig a legnagyobb erkölcscsőszök vágynak titokban a legjobban egy kis perverzkedésre" meg a " mindig a legnagyobb homofóbok álmodoznak titkon izmos férfitestekről" nagyon nagy lükeség ám. Főleg azzal a felszólítással együtt, hogy aki nem hiszi, guglizzon utána :-)

fairlane 2013.05.08. 16:26:01

@Töksi: Miért gondolod, hogy lükeség? Jó, lehet hogy a "mindig" túlzás, de nagyon sok esetben így van.

Bajusz1974 2013.05.08. 16:42:03

@fairlane: Az gyanús, aki nem gyanús? :D

estrella_ 2013.05.08. 17:01:40

@Bajusz1974: Múlt héten az a nagymagyar-keresztény motoros csávó a flitteres tangás képein? :D Tényleg mindig az ilyenek a legnagyobb perverzek.

Töksi 2013.05.08. 17:15:58

@fairlane: figyu, ha már ennyire finomítod, hogy nem "mindig", de "nagyon sok esetben", még akkor is nagyon nagy a valószínűsége, hogy titti79 itt álmodozik nekünk az édeshármasról, de amúgy ő a helyi jobbikvezér, és évente egyszer buzikat dobálnak a férjével az Andrássyn. Finomítás nélkül szinte biztos lettem volna a dologban :-)

(sorry, ez kicsit trollosra sikerült)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 17:19:47

@HUN_Sector: igen, sajnos egyetértek. Én is szerelem párti vagyok, ha elmúlik nem kell együttmaradni. Viszont akkor ne vállaljon se nki gyereket se, mert szar csonka családban felnőni. Vagy a szerelem vége után tartson ki a párja mellett, mindenféle össze-vissza mással baszás nélkül. Titti tényleg kis baszáséhes, de miért megy férjhez akkor?

Leone_510 2013.05.08. 17:22:26

tudom, hogy torzít a tükör, de ha nem találtok senkit akkor csak az lehet, hogy le kell adnotok fejenként 30-40 kg-t , hajat mosni , elmenni kozmetikushoz, fodrászhoz, máris sikerrel indultok, ugyanis nem hiszem el, hogy komolyan gondoljátok vagy csak simán luzerek vagytok, bocs a fogmosás kimaradt :)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 17:33:39

@fairlane: én nagyon eltélem a párcserés támadást, mégsem tartom magam erkölcscsősznek. Egyszerűen romantikus a lelkivilágom, hiszek abban, h két ember egymásnak teremtetett és ha szerelmesek vagy szeretik egymást nem vágynak más faszára vagy pinájába. Attól még lehetnek perverz, akár megvalóstható vagy sem, gondolataim, amit a párommal akarok megvalóstani meg.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2013.05.08. 17:36:29

Megérett az emberiség a kihalásra. Erkölcs, tisztelet, becsület 0.
Zsidó értékrend.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 17:37:22

Egyéb iránt eszembe jutott az is, ha egy pár beválik mindkettőtőknek, mivel olyan kurva nehéz talán újra összejöttök velük és a jó szex előbb utóbb átcsap érzelmességbe, akár nálad, akár az uradnál és beleszeretsz a kufircpartneredbe...sztem borzasztó következményei lennének, vagy urambocsá' csak a szex lenne ezerszer jobb, mint az uraddal. Vagy az uradnak a pár női tagja nem jönne be szexuálisan az aktus után, neked viszont a férfi nagyon...akkor kettesben titokban összedugnátok, amitek van?

Hát én elhiszem annak a kommentelőnek, aki azt írta hamarosan váláshoz vezet az ilyesmi...

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 17:38:59

@Pobjeda Rezső fémipari TMK-s: mivan? már rég megérett, amiért pl. állatokat knoznak, szarok a tiszteletre, becsületre, az állatokat féltem, főleg a kutyákat.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 17:48:33

@Pobjeda Rezső fémipari TMK-s: Még sosem zsidóztak le! Ez csodálatos! Elmondom a főnökömnek, aki zsidó, hátha így végre előléptet, mert gojokat nem szokott :))))))

2013.05.08. 17:53:08

@BlogElla: Bizony, ez itt talán a legfontosabb mondat az összes hozzászólás közül: "Vagy a szerelem vége után tartson ki a párja mellett, mindenféle össze-vissza mással baszás nélkül."
S szerelemben sem szabad össze-vissza dugni.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 19:33:06

@HUN_Sector: @BlogElla: Blogella, el ne engedd, itt a vőlegény :)))))

ordasbacsi 2013.05.08. 19:46:06

Még fiatal az ember, be lehet próbálni egy két escort bitch-et.
Nincs abban semmi.
Házasodni meg csak olyannal akarjon az ember, aki legalább olyan " perverz" mint maga.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:24:59

@ordasbacsi: egyetértek, kivéve a kurvázásban. A perverzió meg maradjon két ember között, ne vonjunk bele egy focicsapatot se!

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:26:56

@titti79: Nem akarok vitatkozni, de nem azt iirta zsidó vagy, hanem olyan az értékrended. Vágod?

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:27:36

@titti79: nem azt iirta, h nős? nincs kedvem visszakeresni:)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:28:28

Örülök, h megint élet van a blogon:D

Hatos. Faszt, kilences! (törölt) 2013.05.08. 21:29:39

A szexhez két ember kell. Azok a férfiak akik két nővel szerencsétlenkednek tényleg elhiszik, hogy amit művelnek az fasza dolog? Azok a nők akik két fickóval szerencsétlenkednek tényleg elhiszik, hogy fogja őket valaha is szeretni épelméjű ember még?
Mi van ezzel a bolygóval?

***Büdösmackó*** 2013.05.08. 21:55:53

@BlogElla: pedig igazán elhúzhatnál a kurva anyádba a korlátolt, ostoba és hisztérikus kommentjeiddel.

***Büdösmackó*** 2013.05.08. 22:01:47

@Hatos. Faszt, kilences!: a faszt kérdezősködsz, te buzi kis béta. Két-három nőt simán kell tudnia vinnie egy átlagos férfinak. Az nem is férfi, aki nincs birtokában ilyen tapasztalatnak.

A nők munkavállalása elvezetett oda, hogy mára már nyíltan vállalják ők is azt, amit eddig titkoltak, és férfijog volt: ők is húznak két-három férfit egyszerre.
Ne lepődj meg, ha a drága feleségedről kiderül, hogy minimum még egy férfival nyomja az ipart...

Ez egy ilyen játék, a nőt szórakoztatási eszköznek kell használni, és kidobni a szemétre használat után. Ha hűséges, kedves vagy és feleségül veszed, ott fog átbaszni, ahol csak tud.

Így megy ez, mióta a világ világ, csak mostanra már nem is titkolják.

Nyehehe!

sleepee 2013.05.08. 22:04:33

Végigolvastam a kommenteket és eléggé vegyes érzéseim lettek.
Csak néhány gondolat tapasztalatainkból:
-Ismerősök között nem jó és szerintem igen kockázatos dolog keresgélni. Egy álomvilág omolhat össze az emberben.
-Nálunk akik tudtak a dologról ismerőseink között mind meg voltak győződve, hogy tönkremegy a házasságunk. Hát nem ment és semmi nem változott közöttünk, viszont találkoztunk olyan emberrel akinek korábban ez megtörtént. Szóval a lehetőség benne van a pakliban de meg kellene érteni, hogy ez nem törvényszerű.
-Párkereső oldalak: :) Azt hiszem életünk egyik legjobb szórakozása volt. Az emberek hihetetlenek. Pasik > ∞, Nő ~ 0, Pár = sok sok szempont
Az emberek nagy része és főleg inkább pasik ritkán értik meg, hogy a párom nem azért van ott, mert hiánya van valamiben vagy rossz a házassága stb., hanem azért, mert olyasmit szeretne kipróbálni ami kettesben nem megy. :) De azért vannak kivételesen értelmes és normális emberek is.
-Aki ilyenre vetemedik az inkabb váljon el? Hmm... Szerintünk ez eléggé egy szűk látókörű nézet. Megcsalás vagy sem - lehet erről vitatkozni aszerint kinek merre húz a szíve de ha ilyesmibe kezd valaki akkor azt úgyis megbeszélik és ha kétely van akkor nem lesz semmi az egészből.
-Olvastam itt olyat is, hogy ne csinald, mert ez lehet meg az lehet a vége. Kétségtelen, őrületes nagy bizalom kell egymás iránt és muszáj, hogy őszinte légy és a botlás is megeshet. De ha ettől félünk akkor az ember ne üljön repülőre, ne ugráljon hidakról egy szál gumikötélhez kötve, stb., stb.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 22:04:42

@***Büdösmackó***: szívesebben venném, ha a kevésbé troll, konstruktívabb alteregódat használnád, már egészen kezdtem megkedvelni...

***Büdösmackó*** 2013.05.08. 22:09:14

@titti79: csitt, némber, véleményed nem számít!

whale 2013.05.08. 22:10:27

@titti79: Akkor? Hajrá, irány a párkeresős oldal(ak)...:)
Igazából azt gondolom, hogy csak a szátok nagy. Főleg a tiéd.:)
Apu ezzel pörgeti magát dugás közben -ezen is érdemes lenne elgondolkozni, hogy miért van erre szüksége:)- te meg dugás előtt-után szellemi maszturbálsz a témára itt.
Van rá húsz forintom, hogy az életben nem fogtok senkit beengedni az ágyatokba!:) Ami persze nem baj.
Ha arra jó az egész fantázia, hogy olajozza a házasságotokat és ezért ne váljatok el pár év múlva, tönkre baszva a gyerekeitek életét-már megérte...

***Büdösmackó*** 2013.05.08. 22:16:34

@whale: figyelj, akartam már kérdezni: te azért hívod magad bánának, mert egy hájas geci vagy?! amúgy mi a faszt okoskodsz, a blog írója is tudja, hogy szarban van -nagyon nagy szarban- és a házasságuk is egy csőd.

legalább vidáman kikefélik magukból a bajt, ha meg nem is fogják oldani.

whale 2013.05.08. 22:19:28

@titti79: Óóóó, pedig az nyami!:) Miért vagy ilyen elutasító?:))

whale 2013.05.08. 22:25:30

@***Büdösmackó***: A gondolatmeneted szerint te sem vagy kicsi, de legalább büdös, ha jól értem.:)
Egyébként nem nyert. Még az első feleségemtől kaptam becenévként, mivel egyrészt tényleg nem vagyok kicsi, másrészt vízilabdáztam, szóval imádom a vizet és ez jutott eszébe rólam, amikor látott úszni. Aztán így maradtam.:)

2013.05.08. 22:52:39

Új világ nyílt meg előttem, bazzeg. A subba mellett ezentúl néha - mert nagy mennyiségben megárthat - ilyen és ehhez hasonló blogok hozzászólásaiba is beleolvasok majd, mert ez a cucc nagyon unikum; a humor, elfojtás, megmondás és észosztás elegye, újabban némi zsidózóssal, amiért kár, mert zsidózásért máshová járok.

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2013.05.08. 23:04:19

@BlogElla: Helyes. Az állatokból hiányzik a gonoszság és kapzsiság.

@titti79: Ugye-ugye :) Csak vigyázz a térdeidre és vigyél valami fertőtlenítő szert!

chocco channel 2013.05.08. 23:43:02

Kb.4 eve tortent hogy sorbanallok a kisboltban (London), elegansan mint mindig, es akkor a hatam mogott allo jol oltozott pasi beszelgetest kezdemenyez a krumplirol es kb.2 perc mulva elmondj, h o es a felesege 3.-t keresnek es lenne e kedvem beszallni. Mondtam, h igazan orulok, h neki ilyen szenzacios szexualis elete van, de en hazas vagyok es monogam ennelfogva koszi, kihagynam.

Folytatja, h o remelte h beszallok (mi vaaaan?) eshat sajnalja, h nem. Mindegy, jot rohogtem:-))Ez kb.olyan volt mint a szomszedban elo blues enekes atkopog ejjel, h hozott nekem egy cedet hallgassam meg...es kerhet egy puszit???:-))

Ooooo hat persze-NEM. En valamiert vonzom az elmebetegeket, pedig tenyleg nem vagyok kihivo (a munkam miatt sem lehetek, de egyebkent vagyok az az alkat aki koldokig kivagott olcso kinai felsoben roja az utcakat).

Szoval azert jo latni, h vannak meg remenykedo emberek, es ezt most ironia nelkul mondom. Akarhanyszor leszolitottak mindig elmondtam, h koszi de nem, viszont mindig hozzatettem, h ez kedves volt, jolesett es ne adja fel mert lehet h pont igy talalja meg az igazit:-)

Hatos. Faszt, kilences! (törölt) 2013.05.09. 14:54:52

@***Büdösmackó***: Szerintem vedd fel az egyik ilyen nemes pillanatot, amikor éppen lerendezel három nőt egyszerre.
Csak utána ne felejtsd el felrakni subbára is.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 22:58:41

@whale: uhhh épp ez a nagy probléma, pár éves házasok és már unalmas a szex kettesben, oké, h most bevesznek egy harmadikat, negyediket, de mi lesz, ha már az sem lesz elég, nem nyújt elég izgalmat? Jön a jelmezbál, vagy a pisi-kaki?

whale 2013.05.09. 23:27:06

@BlogElla: A mesék alapján nem tűnik unalmasnak-feltéve, ha nem csak a blogina fejében játszódnak le ezek a párnacsaták, ugye...:)
Én inkább alapvető önértékelési, bizalom és egyéb érzelmi problémákat látok jó mélyen besöpörve a tudatalattiba itten.
Ezekre próbál valamiféle gyógyszer lenni ez a hármas-négyes szex téma. De szerintem ez a legjobb esetben is csak valamiféle pszeudo-placeboként játszik ebben a történetben.
Mindegy is. Mondom, ha az egész csak arra jó, hogy egybe tartsa őket, már megérte...:)

***Büdösmackó*** 2013.05.09. 23:32:46

@whale: diagnózisom lesújtó, viszont alap, hogy nem szembesítjük a beteget a diagnózissal, hanem rávezetjük arra az útra, ahol felismeri lelki problémái gyökerét és feldolgozza azokat. Csinálja ingyen az, akinek két anyja van.

***Büdösmackó*** 2013.05.09. 23:35:00

@Hatos. Faszt, kilences!: szerintem te kurvára ne utasítgass. Sajnálhatod, ha neked kimaradt ez a móka az életedből. Soha nem késő bepótolni. Az erkölcsöt és hűséget kurva gyorsan felejtsd el.

***Büdösmackó*** 2013.05.09. 23:36:43

@BlogElla: eszméletlenül irritálsz. Remélem, hétvégén elvisznek az ufók téged a faszba.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 23:40:43

@***Büdösmackó***: Örömmel olvasom, ezek szerint jobban, mint titti?:) Csak azt viszik el, aki hisz bennük, pápá!;)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 23:45:25

@whale: sztem ne ilyesmi tartson egyben párokat. Hanem a szeretet, a tisztelet és a hűség. Sztem azért annyira nem halál izgalmas, a bloggerína jól írja meg a nagy "semmit" (no nem egészen semmi, de azért nem olyan nagy dolgok). Bár talán annyira mégsem ír már jól, ha több poszt óta nem volt humor a blogban. Nagyon hiányolom, pedig az első bejegyzésekben mindig volt.

***Büdösmackó*** 2013.05.09. 23:55:04

@BlogElla: figyelj. Most mondom utoljára: velem ne szmájlizz, ne kérdezősködj. Nem bírom azokat az embereket, akik annyit nem feltételeznek az őket olvasótól, hogy tudják hogy érti a másik. Gondolom te a házi feladataidat is emoticonokkal cicomáztad ki.

A kérdezősködés pedig alapból idegesít. Csak a buta nők és a buzik kérdezősködnek.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 23:58:43

@***Büdösmackó***: meg még azok kérdezősködnek, akik kiváncsiak. Bocsi a szmájliért. Mosolygóarc, fülig érő szájjal. Na pusza

p.s. : nem válaszolsz? Szomorúarc, lebiggyesztett (érzéki) ajkakkal

***Büdösmackó*** 2013.05.10. 00:16:01

@BlogElla: kétszer nem írom le. Tittiről rövid véleményem a rinyaposztban. A buták kíváncsiak, mások tanulnak, gondolkodnak. Na aludj, te liba.

whale 2013.05.10. 03:17:41

@***Büdösmackó***: Bloggerina meggyőződésem szerint tökéletesen tisztában van problémái gyökereivel, a feldolgozásukra találta ki ezt a többes szex fantáziát. Sajnos ezt nem hajlandó megosztani velünk, pedig érdekesebb lenne, mint ez a kékharisnya baszóblog.
Gyakorlati megvalósításig szerintem soha nem fog jutni, ahhoz túl sok benne a gátlás, túlságosan rabja a saját sérült személyiségének.
De nem baj, pusztán a fantázia is egyfajta terápia, még az is lehet, hogy elég lesz...

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 04:22:46

@whale: hú bazmeg mennyi önjelölt analizáló észkombájn FASZ.

Taylorg 2013.05.10. 08:27:14

@BlogElla: Adj nekik kislány! hehehe. Végre egy olyan hely, ahol mackók , önjelölt bukmékerek, tisztánlátók és fénylőarcúak foggyökérig nyelhetik a pofont, ha ragaszkodnak saját zsíros, hónaljszagú elveikhez.
Az oké, hogy a házas-páros élet +gyerek csak a színes prospektusokban vidám és virágrétes, de be kell látni, ezekkel a gondokkal mindenki szembesül, kivéve, ha ökölbe szorult lábujjakkal miatyánkozik , várva a megtisztulást. Lehet itt ragaszkodni dohos elvekhez vagy lengetni bármilyen zászlót, hogy ratyikirályoktól kezdve a leszbikus kurvákig itt el van ásva mindenki a faszba, és jöhet a napalm, de senki sem találkozott még azzal a flessel, hogy némá ba, hát ez azt mongya,amiről én filózok má napok óta, csak nem merem mondani a csajomnak/pasimnak, mert felrug a holdig. Na ilyenkor kéne háttal a holdnak szembeállni vele, és feltenni ezeket a kérdéseket. Nincs vér a pucába? Nem merem vállalni? Igen-nem.
Mingyár éhenhalna ezer piszobúvár és lélekcsősz, mert vállalnánk, hogy dőlhetnek a tabuk.
Embere válogatja, vagy a sors, vagy a faszom, épp amelyik aktív.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 09:29:09

@BlogElla: nem utállak, drága, sajnállak, mert mazó vagy, és járulsz a pofonokért. Azzal áltatod magad, hogy szexuálisan szabados hobbikurva vagy, csak mert volt már vagy 3 fasz a szádban. Két poszttal később meg rísz, hogy a pasik perverzek és hűtlenek, és utálsz szopni. Sajnálom, mert én is eveztem ebben a cipőben, de kísértetiesen ugyanebben. Nem 31 évesen ugyan, amit egy picit túlkorosnak érzek ehhez az életfelfogáshoz. Döntsd el, hogy mi vagy, és ha úgy döntesz, hogy a konzervatív istenhazacsalád zabszemet dugdosod a seggedbe, amilyenek amúgy az értékeid, akkor ne írj szexis-cukis blogot arról, hogy mekkora ho vagy.
Egyébként a humorhiányod vettem, és igazat adok, ezek most tényleg nem olyanok. El kell telnie pár évnek, hogy a jelenről viccesen tudjak írni.

@whale: ez a mániád, ez a mocskos titok. szeretnéd azt hallani, hogy a szomszédbácsi megmutatta a fütykösét, amikor 3 éves voltam? Ha volt ilyen, nem emlékszem rá. Az analízis, amiért minden rendes neurotikus huszonéves meggárgyul, fényét vesztette több év hasztalan, aranyárban mért terápia után. Adj viszont jó kis behaviorista, két lábbal a Holdon álló rendszert, és kifordítom sarkaiból a világot. Büdösmackó óradíját nem tudom megfizetni.

***Büdösmackó*** 2013.05.10. 10:28:40

@titti79: messze vagyok én attól, hogy segíteni akarjak neked.

***Büdösmackó*** 2013.05.10. 10:43:15

@whale: bloggerina kurvára nincs tisztába. érez valami nagy gázt. be van szorítva egy félhülye férj, egy családi idill összes követelménye és két gyerek okozta nyomás háromszögébe.
hogy miért olyan a férj, amilyen, hogy ő miért úgy oldja meg a dolgokat, ahogy, és miért érzi magát csapdában, na ezek a nagy kérdések.
Érdekes lesz szemlélni, amint agyból akarja majd megoldani a tudatalattija szép nagy mócsingjait. Egyelőre nem hazudtolja meg magát, és érzelmileg retardált választ ad az élethelyzetére. Eddig eléggé megjósolhatóan projektív identifikációval machinál, amire a férje nem meglepő módon abszorbens (nem is csoda, hiszen pont ezért volt kiválasztva). Megoldásmátrixa beszűkült, de reményteljes, mivel többször mutatta jelét önmaga széles látókörű felülvizsgálatának. Ennek a szinergiának a mentén képes >lehet< egy magasabb szintű rezolúció kidolgozására, de lehet, hogy az éppen aktuális mentális és emocionális pozíciója nem engedi át ezt a törekvést, győznek a jól megszokott neurózisai.

Hát meglátjuk. Drukkolok Tittikének. De addig is kurva anyját mindenkinek!

***Büdösmackó*** 2013.05.10. 10:50:30

@Taylorg: tapasztalatom szerint 90%-a a pároknak gyáva. Gyáva akkor is, ha szétmennek, azonnal új társat keresnek, és végigjátszanak egy hasonló kört, mint amiből kiszállnak, de legtöbben sunyiznak és a titkolt félrekúrásban találják meg a megoldást a nyomorukra.

És lássuk be a férfiak jóval nagyobb százaléka gyáva és ugrik bele azonnal egy új kapcsolatba, vagy újít be egy titkos szeretőt.

Nagyon-nagyon kevesen vállalják be a teljes paradigma-váltást és fordítanak hátat a társadalom papás-mamás faszombaszom dögunalmas játékának.

Ebből a nagyon-nagyon kevésből pedig még kevesebben dolgozzák fel az addigi szaros kis életüket és rúgnak le magukról minden sallangot, szabadon folytatva azt.

Ezek lépcsőfokok. Ki itt, ki ott toporog.

Jópofa.

Nyehehehe

mrbateman 2013.05.10. 10:56:41

Igazán kényelmes alaphelyzet az, amikor valószínűleg fogalmam sincs arról ki vagyok, mit szeretnék egyáltalán kihozni a rendelkezésre álló 60-70 évemből és kikkel akarom megosztani, de majd megmondom a másiknak a frankót az ő életéről...hátha azzal egyben a magam dolgát is elrendezem.

Ennek jegyében: Tittikém ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz, csak szállj le arról a magas lóról, mert rém hülyén nézel ki rajta.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 11:47:43

@***Büdösmackó***: az entellektüel troll archetípusa

@mrbateman: nem tudom, miből érzel magas lovat

***Büdösmackó*** 2013.05.10. 12:27:08

@titti79: talán ha visszaengednéd a kétcsillagost, mindenkinek jobb volna. Kurvanyáznék bőszen, meg várnám a címlapgeciket, amikor.
A háromcsillagos látod már elmélkedik, hogy a kurva anyját neki.

whale 2013.05.10. 17:22:08

@titti79: Nem, de ezt már megbeszéltük. (bár nem lennék meglepve, hehe) Amit hallani szeretnék, az a te elképzelésed a problémáid gyökeréről, de erre meg sajnos nem vagy hajlandó.
Szóval a továbbiakban is marad a találgatás...

whale 2013.05.10. 17:31:47

@titti79: Illetve a hasztalanságban sem vagyok biztos, simán el tudom képzelni, hogy-ahogy Büdösmackó írta-agyból akartad megoldani a problémát és egyszerűen elutasítottad az analízis eredményét. Mintha írtad volna, hogy kirúgtad a pszichológusodat.:) Na, például az is nagyon érdekelne, hogy ő mire jutott veled.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 19:48:27

@***Büdösmackó***: nem, mert a háromcsillagos egy igazi ál-tajparaszt, egy Tourette szindrómás, projektálós, anális köcsög, akit legszívesebben pofánbasznék egy nagy büdös hallal.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 19:56:06

@whale: igen, kirúgtam, mert azt mondta, hogy gyerekes vagyok, és takarodjak vissza a szürke kis életembe, ne álmodozzak, ne próbálkozzak semmi kreatívval, mert ez minden, amire képes vagyok, és amit érdemlek. (És még csak nem is büdösmackó volt az.) - ja és nagyon nem a szexről volt szó.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 19:58:12

@Taylorg: nem értem ezt miért pont nekem írtad, én abszolút nem érzem, h bármiféle filómat bárki is kiírta volna. Abszolút hányok ettől a párcserés beteg szartól, sztem inkább váljanak el, jobb az úgy mindenkinek. Vagy akasszák fel magukat gruppenben!:)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 20:08:36

@titti79: honnan jött az, h utálsz, azt írtad "nem utállak" ráadásul "drága" ami eléggé lekezelő, na de bennem fel sem merült, h utálsz, csak féltékenykedtél amikor minden komment nekem szólt a te blogodban:) De abszolút nem érdemeltem ki a sajnálatodat sem, sztem semmi sem kórhoz kötött. Háromnál sajnos több fasz volt a számban, természetesen nem egyszerre, mint ahogy te vágysz rá:) Tény, h van bennem kettősség, van amikor a szexéhes istennő uralkodik el rajtam, van amikor meg a bújós, érzékeny kiscica. Miért kéne választanom? Mindkettő bennem van és hangulatfüggő.
Teljes mellszélességgel (de még mekkorával) kiállok a blogom minden leírt szava mellett és az összes férfigyűlölő (és imádó) kommentem mellett is.

A családban, mint olyanban én nem hiszek, az én szüleim elváltak és a nagyszüleim ugyan sosem váltak el, viszont ők sem voltak boldogok, egész életükben zsémbeskedtek egymással.
A házasságban sem hiszek, az érzelmeket nem kell papírra vetni és mindenféle anyagi közösségbe szerződtetni!
A szerelmet érezni kell!
Egy kapcsolatba csakis ketten férnek bele méghozzá egy FÉRFI és egy NŐ.
Ha már nem elég izgatóak egymásnak, vagy nem szeretik egymást, elválnak útjaik, persze nem kell mindenfelé pulyákat potyogtatni közben mindenfelé.
Ha valaki gyereket akar, akkor mondjon le az örökké tartó izgalmas szexről, ez egy döntés.
Én utálom a mondást: A kecske is jóllakott és a káposzta is megmaradt.
Nekem minden vagy igen vagy nem. Vagy fekete vagy fehér, nincs átmenet.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 20:13:20

@BlogElla:*jav. "korhoz", hogy baszná meg az a szájbabaszott, utólag javítgattam át, de bazmeg kiragadva a szöbegkörnyből, na mind1 majd megkapom érte büdösbuzimacilacitól:(

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 20:16:29

@BlogElla: akkor félreértettem, mert mintha olyat írtál volna, hogy én utállak Téged, de akkor sorry.
Igen, előfordul, hogy lekezelő vagyok, főleg, ha lebetegeznek a saját játszóteremen. szmájli.
én nem hiszek a fekete-fehérben. ennek pontosan az ellentétében hiszek.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 20:18:01

@titti79: akkor miért hiszed, h annyira hasonlítunk?

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 20:20:39

@titti79: lehet, h olykor elragadtattam magam, de egyszerűen nem tudom elképzelni, h normális emberi lények, többesben ráadásul vadidegenekkel, akarnak baszni pl. egy szvsz értelmes nő, gyermekei apját egy másik nő pinájában akarja látni, vagyis, elviseli, hogy ő más faszát apjuk láttára befogadhassa. Nálam ez kimeríti az elmeháborodás fogalmát. Viszont én sem vagyok normális a domos-subos vágyaimmal és tetteimmel. Szóval én magamat is kritikus szemmel nézem ám, hej. Viszont meg van rá a jogod, h megsértődj:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 21:03:11

@BlogElla: már nem. de régebben én is ilyen voltam mint te. ilyesmi.

whale 2013.05.10. 21:37:11

@titti79: És? Visszatakarodtál vagy megváltottad a világot? Egyébként miről volt szó?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.10. 21:39:42

@whale: nem takarodtam. baby stepekben valósítom meg magam. ennek egy része a szex. egy csomó részt nem írok le, mert egy ponton túl rám lehet ismerni

whale 2013.05.10. 21:46:53

Nyugi, aki ismer és idetévedt, az már rád ismert, a vadidegeneknek meg bármit leírhacc, úgy sem ismernek rád...:)

whale 2013.05.10. 22:05:13

@titti79: Ilyen ambícióid vannak?:)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 23:10:45

persze most senki nem ír semmit, nehogy kiderüljön, h péntek este otthon van...

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.10. 23:11:27

most jó lenne ha lekötne valaki a faszkodásával...büdösbunkómackót elvitték az ufók:( kár, h hitt bennük:(

whale 2013.05.10. 23:48:05

@BlogElla: Jézus, bazmeg! Te hány éves vagy? 12?:D

whale 2013.05.10. 23:48:44

@BlogElla: A jobb kezedet tudnám javasolni.

2013.05.11. 00:54:49

Ez a mai (tegnapi) egészen szürreális felhozatal volt. Nem is tudom, mint gondoljak. Még trollkodásnak is egészen expert és a legszebb, hogy fogalmam sincs, mennyire veszitek komolyan. Ha esetleg 100%-ban valós (nem poén, nem trollkodás) élethelyzetekről és gondolkodásról van szó, akkor őszintén jobbulást. (Nem mindenkire vonatkozik, de azért a hozzászólások nagyobb része.)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.11. 01:01:26

@queensryche: jesszus, az érdeklődési köröd után, jobbulást neked (te jó ég) !!!

2013.05.11. 01:04:47

@BlogElla: mi az érdeklődési köröm?

Sztavrosz_ (törölt) 2013.05.11. 09:29:55

Hatalmasak vagytok! :)
Egy kis fantáziával simán összejön egy tiffany regény vagy egy vígjáték. Sok sikert!

***Büdösmackó*** 2013.05.11. 10:28:05

@titti79: az a kétcsillagos. de nem igaz amit állítasz róla, csak meg kell találni vele a hangot.

***Büdösmackó*** 2013.05.11. 10:29:12

@titti79: kóklerrel hozott össze a sors. Ezeket tipikusan tilos mondani/csinálni egy pácienssel.

vagy füllentesz, te gombóc!

***Büdösmackó*** 2013.05.11. 10:31:15

@BlogElla: hmmm... megejtően primkó vagy. kezdek szerelmes lenni beléd.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.11. 13:16:48

@***Büdösmackó***: igen, bocsi
sok boldogságot nektek
a gombóc szíven ütött
nem kókler. meg nyilván nem ebben a csernusos formában mondta ki, de én így értelmeztem. nem hitt bennem, és ezzel elvágta magát

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.11. 18:22:40

@queensryche: subba és comment.com, más szóval bulvár, nem lepődnék meg, ha a blikket és a storyt is minden nap megvennéd.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.11. 18:26:21

Mielőtt még megkövezne vki...a subba-t, tőletek hallottam életemben először, olyasmire gondoltam, mint a napiszar, mert az azért híresebb és kiderült, h tényleg valami olyan...az ilyenektől hidegrázásom van.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.11. 18:27:06

@BlogElla: édesem, a comment.com nagyon más, tudhatnád, ha egy picit is érzékeny lennél ilyesmire

2013.05.11. 20:56:27

@BlogElla: Mindezt egy blog.hu profilból és a subba-hozzászólásokból leszűrve. Oké. Ezzel tulajdonképpen megkönnyíted a dolgom és nincs szükség bővebb kifejtésre a témában, nem látom értelmét ugyanis. Annyit azonban iróniától mentesen leírnék, hogy ezen 'megismerési módszer' és logika mentén még sok aknára fogsz futni a későbbiekben az emberekkel kapcsolatban. Persze könnyen lehet, hogy nem fog zavarni/érdekelni, azt és úgy fogsz látni és gondolni, amit és ahogy látni és gondolni szeretnél, legyenek azok emberek, vagy bármilyen téma. Ez a hozzáállás - amennyire az elmúlt napok hozzászólásaiból látom - eddig is jellemzett és 31 évesen valószínűleg már nem a kamaszos hévnek és konokságnak tudható be. A fenti válaszomat egyébként nem neked címeztem, bár kétségtelenül primer módon hozzájárultál ehhez a képhez.
süti beállítások módosítása