Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Meg kell őket büntetni

2013.04.11. 00:17 titti79

(Lelkizős poszt jön, vigyázat.) Több év pszichoterápiával sem tudtuk igazán feltárni a gyökerét az én férfiakkal való rettentően ambivalens viszonyomnak. Félelem, vágy és agresszió, nagyjából erre lehet felfűzni.

Az egyik alapvetés, hogy félek a férfiaktól. A férfiak rosszak, bántani akarnak, és bántani is fognak. (Ennek valami gyerekkori alapja lehet, talán a szekálások az általánosban? Ennél hátrébb nem tudtunk menni.) A logikus válaszreakció persze ez: ne engedd, hogy bántsanak. És ennek rengeteg remek módja van.

Ez egyik, hogy kikerülöd őket, elbújsz, nem kötsz beléjük, nem szólsz hozzájuk - ez volt a modus vivendim kb. 15 éves koromig. Amikor kibújtam a hernyójelmezből, és pillangó lettem, muszáj volt velük foglalkozni. Mert nyomultak, és hirtelen nem piszkálni meg cukkolni akartak, hanem ledugni a nyelvüket a torkomon (Minimum. Anyám, azok a nyálas, tocsogós béna csókolózások. Mi tudott ezeken 4,5 óráig tartani?).

Akkor jött el a bosszú gyönyörűséges pillanata: EZEKET VISSZA LEHET BÁNTANI! Ott, ahol a legjobban fáj. Szórakozni velük, aztán pofára ejteni őket. Csodálatos! És semmi rossz nincs benne, hiszen abból indulunk ki, hogy bántani akarnak. Szóval jobb megelőző csapást gyakorolni, még mielőtt ezt megtehetnék. És ha már itt járunk, ér élvezni is. (Istenem, hány szegény fiú kapott ebben az időszakban csúnya és megérdemeletlen pofonokat, csak mert Lala és Gyuri uborkaszeletekkel dobálta az arcomat fizikaórán 1993-ban.)

001.png

A második módszer: kartávolságra tartani őket. Testileg közel jöhetnek, de érzelmileg nem. Nyilván, mert ha érzelmileg közel engedünk valakit, az jobban tud bántani, ezt mindenképpen el kell kerülni, lsd. 1. axióma. Szóval ez lett - senki nem jöhetett közel. 18 évesen megszabadultam a szüzesség bénító terhétől egyetlen cseppecske szerelem nélkül, valamiben, ami akkor kapcsolatnak tűnt, ma meg viccnek.

Szerelmes azért voltam, mert minden rendesen működő kislány szerelmes, de ügyesen, távolról rajongva, reménytelenül. Ha valamelyikből kinézett valami alakulás, gyorsan kihátráltam. NEM teljesedünk be, még mit nem.

Ha a pályafutásom során egyszer-egyszer meginogtam, és kezdtem beleszeretni abba, akivel keféltem (jó példa erre Félix, a félkezű könyvelő, meg barátja Armand a kielégíthetetlen, akikről alkalmasint fogok majd mesélni), megint kaptam akkora istenes nagy seggberúgást, hogy azonnal kotortam vissza a jól megszokott metodológiámhoz.

Szóval nagy szerelem most sincs, a férjemmel, nem is volt soha, részemről legalábbis. Szolid szeretés van - egyfajta automatikus válaszreakció az ő szerelmére. Szeretem, bár legtöbbször egyáltalán nem kedvelem. Bántom is, de ez már nem a férfiségének szól, hanem a szerepének és személyiségének, ami tök más téma.

De a férfinem általános büntetéséről nem tudtam leszokni. Jönnek gyanútlan pasik, teljesen ártatlan helyzetekben, és nekik megyek. Beszólok. Megalázok. Felizgatok és kiröhögök. Csúnya, nagyon csúnya dolog. Ma reggel is 10 perc alatt önkéntelenül kasztráltam két harmincas szociológust, és csak a megbeszélés után vettem észre, hogy a kezemben maradtak a golyóik.

A bizarr az, hogy ezt a pasik valami perverz módon élvezik. Nem mindenki, de sokan. És jönnek vissza még egy pofonért. Thank you ma'am! May I have another, ma'am?

A legjobban persze azt a fajtát szeretem, aki felveszi a kesztyűt. Nem üt vissza, de hátracsavarja a kezem, és próbálkozzak úgy. És röhög. Na, az tetszik. Ezek az igazán szemét pasik. A gyengéim. De ez már megint egy másik történet.

34 komment

Címkék: férfi agresszió férfiak szerelem férj

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr135216023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbateman 2013.04.11. 09:53:30

Na alakul a lelki strep teez.:-)

Ha igazán erős vagy, akkor bármikor megengedheted magadnak a gyengeséget! (vagy valami ilyesmi,...a főorvos úr ezt olyan szépen tudja mondani, azokkal a metszően jéghideg, acélkék, vesébelátó szemeivel)

Nem érdemes keménynek lenni, mert az élet megszopat, jellemzően pont akkor, mikor szentimentális vén hülyeként várnád a pihe-puha, törődő melegséget, de addigra már mindenkit elmartál és időd meg nincs visszacsinálni!

Fentiekre tekintettel küldöm sok-sok szeretettel az alábbi nótát: www.youtube.com/watch?v=23i_pqSBuUE

"...a gyorsan elszálló éveket, tegyük hát boldoggá..."

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 11:25:25

@mrbateman: Ne értsd félre, ez nem azt jelenti, hogy elmarom az embereket. Az emberek imádnak. Igazából nem nagyon van olyan, aki nem szeret, mert magával ragadó és szórakoztató vagyok. Aki nem kedvel, az inkább tart egy kicsit tőlem. Nagy a pofám, kimondom azt, amit más csak gondol, olyan stílusban, ahogy még gondolatban sem fogalmaznak. Szeretek meghökkenteni. Érdekes vagyok, megjegyeznek. Én nem azt várom, hogy azért szeressenek, mert kedves vagyok. Nem vagyok az, illetve csak nagyon kevesekkel. Aki azt mondják, hogy kedves, arra nem tudnak jobbat mondani. Ez a legrosszabb rémálmom, hogy valaki kedvesnek tart :)

H.Solo 2013.04.11. 11:39:39

Olvaslak, mert érdekel, hogy hova lyukadsz ki, meg mert megérdemled. Ha nem is kommentelek minden esetben, amikor van valami mondanivalóm.

Most is csak egyetlen momentumra reagálnék.

Ne elemezd a helyzetet. Vannak dolgok, amiket hagyni kell megtörténni és a gyakorlati tapasztalat fogja megadni a magyarázatot. Tudom, hogy elragadja az embert a hév, hogy mindennek legyen magyarázata, oka, miértje és kiszámítható következménye. Lesz is! De csak a végén.

Látom igyekszel ellenállni :-), nem is rossz az, nem hiába kedvelik a pasik a makrancos katákat! :-) De itt nem is ez a lényeg most.
Ha érdekel a tanácsom :-) állj neki saját magadnak ellenállni. Mondjuk néha engedj meg magadnak valami olyat, ami egyébként - tapasztalataid szerint - nem te vagy. Élvezni fogod! (Persze utána felállíthatsz egy elméletet, hogy ennek mi volt az oka, értelme stb.) ;-)

Sok sikert!

H.Solo 2013.04.11. 11:41:24

@H.Solo: és persze el is határolódhatsz magadtól egy - gondolom - szokásos: "csak vicceltem" dumával.

mrbateman 2013.04.11. 11:43:27

@titti79: Az egy dolog, hogy te mit gondolsz magadról és az interakcióidról és egy másik dolog, hogy a partner mit gondol róla(d). Az ő magatartását a saját gondolatai fogják alakítani, nem az, hogy te szórakoztatónak tartod-e magad!

Bonyolult vagy! (ez gondolom jobban esik, mint a kedves jelző)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 12:00:07

@H.Solo: elemzős vagyok, nem tudok ebből kiszállni. És ez egy olyan platform, ahol elemezgethetem magam, meg a helyzeteim. Közben rájövök dolgokra, nekem ez így jó.
Az a baj, hogy az életemben sok olyan korszak volt, ahol belevágtam dolgokba átgondolás nélkül, és sosem sült el jól. Ezért is igyekszem körüljárni a problémákat.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 12:03:57

@mrbateman: Azt hiszem, nekem éppen elég, hogyha azt gondolom, hogy szórakoztató vagyok. Amíg ilyen típusú hiteles visszajelzéseket kapok, addig nekem jó. Aki hitelesen el tudja ezt nekem játszani - most nem a közvetlen köreimre gondolok, ott azért más a helyzet, de mondjuk egy haver vagy egy kolléga - akkor nem kezdek el morfondírozni azon, hogy tényleg így gondolja-e.
Tudod, ha valakinek problémája van velem, az az ő problémája. Azt neki kell kezelni.
A partner, az egy más kérdés. Ott közösek a problémák, ott nagyobb a veszélye annak ha elbeszélünk egymás mellett. De hát dolgozunk rajta.

H.Solo 2013.04.11. 12:10:00

@titti79: Tanultál belőlük? Naná! Az alapos elemzéshez hozzátartoznak a hibák is.

Én azt vallom, hogy a valódi tapasztalatok kizárják a kontrollt.

Persze azt csinálsz, amit akarsz, nyilván! Elemzőként így elemeztem az elemzőt! ;-) :-*

H.Solo 2013.04.11. 12:13:38

"A legjobban persze azt a fajtát szeretem, aki felveszi a kesztyűt. Nem üt vissza, de hátracsavarja a kezem, és próbálkozzak úgy. És röhög. Na, az tetszik. Ezek az igazán szemét pasik. A gyengéim. De ez már megint egy másik történet." Akkor miért dobtad JMH-t?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 12:21:59

@H.Solo: Ő azért ütött is :) Meg okosodtam is azóta. Még mindig csípem a gazembereket, de kontrollálom. Tudod, control-freak in action :)

mrbateman 2013.04.11. 12:53:37

@titti79: Ok! nem ismerlek, nem tudhatom pontosan.

Neked kell érezned, h. mennyit visel el a környezeted belőled, viszont nem mindenki mondja face to face a frankót, így hajlamos lehet az ember alábecsülni a saját egójának környezetterhelését, szóval nem árt egy kis ráhagyást kalkulálni.

De ha rám hallgatsz, azt csinálsz amit akarsz!:-)

estrella_ 2013.04.11. 14:17:53

Te, és az önelemezgetések nyomán van valami fejlődésféle? Hogy kevesebb hülyeséget csinálsz? Akarsz egyáltalán "megjavulni" (whatever it means)?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 14:35:34

@estrella_: ez nem megjavulasrol szol. vagy elromlasrol. meg akarom erteni magamat, es rajonni, mit akarok. az meg, hogy mit fogok ebbol megvalositani, megint mas kerdes. amugy meg jo par eve nem csinalok "hulyesegeket" :)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.11. 15:34:02

Határozottan bejön a blog, izgatottan kattintok a következő (időrendben) posztra és már előre tudom ürességet fogok érezni, ha eljutok az aktuálisan utolsóig. Nem teljesen értek egyet mindenben sőt van, hogy vitatkoznék, de ettől még lehet érdekes a gondolatmeneted nekem is, nem állófaszú pasi vagyok, maximum nedves bugyijú nöci, de biztosíthatlak, h nem fogok faszt verni a blogodra;)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.11. 15:45:19

@BlogElla: Örülök neked :) csípem, hogy egy nő is olvas, és nedves a bugyija :) (nem csak nekem, miközben írom) És vitázhatunk nyugodtan. Nem akartam már ma többet írni, de szarok a mosogatásra, és kapsz egyet újat. Welcome poszt :)

estrella_ 2013.04.11. 19:43:39

@titti79: na jó, de nálam az már valami fejlődésféle, amikor rájövök, hogy miért és mit akarok. Vagyis feltételes mód az egész, mert általában rá sem jövök, aztán ugyanazokba a gödrökbe esek bele folyton. :D

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.12. 16:47:22

@estrella_: én még mindig nagyon távol vagyok attól, hogy full megértsem magam, de hát mi bonyolult lányok már csak így vagyunk :) Amúgy ez az ugyanazokba a gödrökbe esés nálam is megvolt. Én egyfajta növekvő amplitudójú hullámzásként éltem meg - egy kis nyugalom, egy kis felelőtlenség, egy kicsit nagyobb nyugalom, kifejezett felelőtlenség, még nagyobb, még hosszabb nyugalom, ISZONYATOSANNAGYERESZTDELALHAJAMATSZILAJKODÁS, és most. A hosszú, nagy nyugalom. Ugyanabba a gödörbe, csak egyre mélyebben.

whale 2013.04.14. 02:32:59

@titti79: "ISZONYATOSANNAGYERESZTDELALHAJAMATSZILAJKODÁS, és most."

Azért erről olvasnék többet szívesen, hogy mit jelent neked az "ISZONYATOSANNAGYERESZTDELALHAJAMATSZILAJKODÁS", csak hogy értsem, mihez képest gondolod a mostani állapotot inverznek?

whale 2013.04.14. 02:35:53

Ja, és persze a jól ismert lemez. Látens férfigyűlölő, aki a pinájával akar uralkodni.
Volt egy ilyen sejtésem a kezdetektől, bár várni kellett egy keveset, de csak kibújt a szög a zsákból.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 07:51:32

@whale: ez még azért nem akkora szilajkodás. Egyelőre a maximum, ami történt, az hogy írogatok a neten. A szilajkodáshoz nekem hozzátartozna valami fizikai kontaktus, ami (mióta a férjemmel vagyok), nem történt más férfival.
Amúgy a férfigyűlöletem nem hiszem, hogy látens :) Nem kellett olyan nagy lelki finomság ezt meglátni.

whale 2013.04.14. 13:58:13

@titti79:

Én a múltra kérdeztem rá...:)

Akkormeg egyszerű az ügy, mint egy vasgolyó, ami a motivációdat illeti. Simán csak szopatni akarod apát, kvázi egyenlítésül.:D Úgy vagy vele, hogy inkább az ő anyja sírjon, ne a tiéd.
Az ilyen csajoknak szoktam mondani, hogy ha rühellik a faszikat, akkor basszanak egyedül.:))
Azt mondjuk érdekes lenni kideríteni, hogy mire ez a nagy férfigyűlölet, mert azt nem hiszem, hogy azért van, mert áltisiben pistike megdobált ubival.
Valami sötét családi titokra tippelek, amivel te jó eséllyel tisztában is vagy, csak eszed ágában nincs nyilvánosan leírni...:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 14:59:57

@whale: Ó, menj el kávézni az expszichológusommal, jól megértenétek egymást :) Ha lenne családi titok, miért pont az ne mondanám el?

whale 2013.04.14. 17:18:48

@titti79: Wehheheh, akkor jó a nyom ezek szerint. A legbiztosabb jel, hogy kirúgtad azt az embert, aki erre rávilágított....:DDD

Ezer és egy oka lehet. Pl, mert hárítod és szívesen söpröd (söpörnéd) a tudatalattidba.
Aztán ennek a fából-vaskarika műfajnak-ti. privát napló, nyilvánosan:)- is megvannak a maga intimitási szintjei. Ha egy word docba írnád ezt az egészet -(kvázi az asztalfióknak, ugye:))- lehet, hogy már rég leírtad volna, hogy miért alakult ki a férfigyűlöleted.
Mittudomén. Az viszont biztos, hogy defektes a lelked és a defektből kiáramló tartalom az, amit itt mi olvashatunk. Kár, hogy túl sok a szűrő, meg a gát-akár tudattalanul. Így mire írás lesz belőle, a lelki tartalom nagy része kilúgozódik és marad az amusement...:D
Ja, és remélem, hogy nem lányod van, hanem fiad.:) Kár lenne bele is elültetni a saját nyomorodat...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 17:26:30

@whale: ezen beszélgethetünk még egy csomót, ha akarsz, én nem tudtam rájönni, hogy mi lehet ez a gát, nem is biztos, hogy olyan sordid, még ez is lehet, hogy totál banális, ami egy kislány fejében valahogy összeállt. de nem lenne termékeny ez a beszélgetés. szerintem. Én lennék a legboldogabb, ha meg tudnám fejteni. A gyerekeimről viszont egy szót sem akarok hallani. Pont.

whale 2013.04.14. 17:52:29

Mivel nem tudok rólad semmit, csak ezt a szépen satírozott "szabad szájú kúrógép vagyok, aki dugás után megeszi a hímet" képet látom rólad, így elég nehéz erről beszélgetni.
Igen az is lehet, hogy valami banális ok, semmi vérfertőzés.:) Lehet, hogy nálatok családilag a nők státusza másodrangú és te ebből próbáltál-próbálsz kitörni a magad módján.:) Lehet, hogy apád/anyád fiút szeretett volna, de "csak" te jöttél és sosem fogadtak el igazán. Mittudomén, kismillió oka lehet...

whale 2013.04.14. 18:00:21

@titti79: Abban viszont elég biztos vagyok, hogy te legalábbis sejted, hogy mi lehet az ok. Csak nem akarod leírni ide...:))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 18:20:42

@whale: ha rendesen olvasol, azért láthatsz mást is

whale 2013.04.14. 18:25:51

@titti79: Szóval nem beszélgetünk. Pedig lenne miről és nem is harapok.:) (most hazudtam:))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 18:58:53

@whale: Most mit mondjak erre? ha ismernél, tudnád, hogy nem titkolózok, és szívesen megbeszélem mindenféle neurózisomat de mi értelme egy idegent győzködnöm?

whale 2013.04.14. 19:07:37

@titti79: Mi értelme blogot írni a neurózisodról?:)
Nem kell győzködni. Inkább csak írd le, hogy szerinted miből ered a férfigyűlöleted?:)

sorica123 (törölt) 2013.04.14. 19:36:38

@whale: semmi, hallgatni kell, jó dolog a komposzt... Mondjuk én igazán _gyűlöletet_ nem látok itt, csak herótot. Azt, hogy "érzelmet el nem árulunk, mert akkor az első vércseppre jönnek és kibeleznek". Ez is elég negatív, de messze nem gyűlölet.
Egyébként miért ne lehetne ezekről írni? Más kérdés, hogy baromi nyomasztó, ha az ember nem is akarja érteni, csak valami szórakoztató olvasmányra vágyik. Annak nem túl buli:)

whale 2013.04.14. 20:05:56

@titti79: Ha nyilvánosan nem megy, jöhet privátba is, tényleg érdekel...
süti beállítások módosítása