Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Combfix és vérzivatar

2013.07.13. 13:53 titti79

Biztos mi vagyunk rosszul bekötve, de ez a négyesezés tényleg nem több, mint a szabadidő kulturált eltöltése. Nem hagyott bennem tüskéket, nincs bennem féltékenység, megbánás, szégyen. Ha valamit másképp csináltam volna, az az elfogyasztott italmennyiség redukálása lett volna, nem az idegen fasz lelkes szopása. Párok interaktálnak és közben jól érzik magukat. Mások tarokkoznak, vagy inni járnak, mi meg baszunk. Közösen. És?

Ahogy azt kommentben írtam is, embereink visszajeleztek, pozitív érzésekről számoltak be (naná), és várják a folytatást. Jövő hét nem jó nekik, de utána szabadok. Úgyhogy ez az út járható, és járni is fogjuk, úgy tűnik. Gábor is várja, tulajdonképpen sürgeti is, mintha kompenzálni akarna teljesítőképesség legutóbbi hiányáért. Sőt, továbbmegyek, tovább akar menni. Voltak / vannak még olyan párok, akik válaszoltak, képcsere is OK volt, és sürgeti, hogy azokat is kontaktáljuk, találkozzuk, essünk egymásnak. ("Írtál már nekik? Miért nem írtál? Írjál már! Írd meg nekik, mikor érünk rá! Szeretem a szőkéket is ám! Bár ennek sincs segge, de mindegy. És azok a másikok mikor jönnek haza a nyaralásból? Azoknak nem írsz? Kéne már írni nekik!")

Szóval úgy állunk, hogy jövő hétre még semmi pajzán programunk sincs, a nyomás meg nagy, úgyhogy ha nem figyel be semmi, még az is lehet, hogy elugrunk egy swingerbe pénteken, úgyis az jönne be emberemnek legjobban, ha legalább hat pasi mászna rám egyszerre, és tulajdonképpen én is kipróbálnám, mert egy ilyen perverz őrült vagyok.

Közben megjött a piros betűs látogató (tudjátok, akitől féltünk, hogy tönkrebassza a keddünket), meg egy nap a kórházban, úgyhogy a nem gyenge szexuális felpörgést nem igazán tudtuk levezetni, még egymáson sem.

Hirtelen felindulásból vettem egy fekete combfixet meg egy hozzá illő rendes fekete magassarkút (jó magas), persze nem szívesen túráznék bennük, de itthonra jó. Férjegység amúgy is szívesen orientálódik láb-harisnya-cipőfétis irányába, úgyhogy csináltam neki gyereknapot. Felpróbáltam, készítettem gyorsan benne egy-két selfie-t, és beküldtem a munkahelyére - hát, volt sikere, álló fasszal dolgozott egész délután.

cf4.jpg

Mondtam persze, hogy most még nem tudja kibontani az ajándékot, mert torka véres, de aztán úgy alakult, hogy a gyerekmentes reggelt nem bírtuk ki szex nélkül, szoft nem volt elég jó neki ("Leszoplak szívesen!" "De az nem jó, én punciba akarok! Nem lehet, hogy gumit húzok, és csak úgy?" "Jó, hozz egy nagy sötét törölközőt meg sok zsepit!"). Hozta is a kellékeket, persze vegyem fel a harisnyát. Közben ment a verbális perverzkedés, hogy ki kit dugna, meg az élmények felidézése, úgyhogy elég kellemes volt, kár lett volna kihagyni. (Törölközőt mosunk.)

13 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr455403019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.07.13. 17:17:46

Jók a sonkáid, husi!:)) A kannáidat kisatíroztad fotóbolttal, vagy mi történt?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.13. 18:20:50

@whale: nem szoktál ilyen paraszt lenni, mi történt, ittál?

whale 2013.07.13. 19:27:43

@titti79: Ááá, csak próbáltam kedves lenni.:) Ha iszom, sokkal cukibb vagyok.

Mészáros Laci 2013.07.14. 19:55:53

Aranyos.
Az jó, ha ilyen laza a pár, hogy egy sötét törcsivel lerendezik a vérzivataros szexet :-)

miazmás (törölt) 2013.07.15. 20:20:40

@Mészáros Laci: miért ez olyan extra? Sztem épp elég nagy kitolás az élettől, hogy Piroska néni vendégeskedése alatt is van ölég nagy kívánás...

Mészáros Laci 2013.07.15. 21:05:20

@miazmás:

Mondom, az a jó, ha ilyen laza a pár. Sokan nem ilyen lazák. Egyébként:
1. kis kényelmetlenség a törcsi és rögtön utána fürdés
2. a nők egy (nem kis) részének a mensi első két napja nem kívánós, hanem görcsölős.

miazmás (törölt) 2013.07.15. 21:33:40

@Mészáros Laci: nyilván nem görcsök közepette jön a kívánás, de a fájdalomcsillapító csodákra képes...kicsit macerásabb viszont van kárpótlás. :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.16. 08:44:06

@miazmás: @Mészáros Laci: én nem szeretem vérzés közben, állandóan összeszedek valami fertőzést, mert sokkal érzékenyebb a szerkezet ilyenkor

miazmás (törölt) 2013.07.16. 09:55:02

...a szükség nagy úr...

Mészáros Laci 2013.07.16. 11:47:11

@titti79:

Én még csak olvastam ilyesmiről (hogy érzékenyebb a betegségekre), de egyébként is igen ritkán fordul elő a piroskás játszadozás (kb egy kezemen meg tudom számolni), mert többnyire megoldjuk másként. Például moziba megyünk. Helyette.

Mrs. Műfajteremtő 2013.07.17. 19:13:33

Hatszor inkább seggszex (igen, szatyor-segg-szex), mint a véres. Érdekes, mennyire esélytelen lenne engem rávenni olyankor. Valahogy még sosem tiltakozott senki, hogy "ne, nehogymá' leszopjá' helyette". :) Asszem egyszer, zuhany alatt, az utolsó napján bevállaltam. De nem volt jó. Már előtte egy-két nappal, amikor fel van puhulva a méhszáj, már egészen fájdalmas, amikor tövig betolják.

MangalIca 2013.07.17. 23:25:54

Engem abszolút nem zavar, ha menzesz közben dugunk, sőt kifejezetten kívánom a szexet, sztem a pasiknak is jobb, mivel még forróbb, még csúszósabb, mint valaha. Kifejezetten gyakran maszturbálok menzesz közben is, akik kifejezetten undorodnak a vértől, azoknak azt ajánlom, toljanak fel egy tampont és élvezzék, ahogy a pasi kényezteti a csiklójukat. Furcsállom, h van aki itt seggbebaszatná magát, ami abszolút nem normális dolog, hiszen a seggnek nagyon fontos funkciója van az emésztésvégső szakaszában, a kiválasztásban, nem átallanak, ezt a testrészüket tönkrevágni 8igen tönkre, csak még nem tudjátok, de majd...), de bezzeg egy kis véres szextől kimenekülnének a világból. Én tuti nem jövök össze olyan manusszal, aki undorodik a véremtől, de szemrebbenés nélkül lenyeletné velem a savanyúgecijét.
süti beállítások módosítása