Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Az apa övének a csatja

2013.05.30. 13:26 titti79

Csendes-ülős, nemfaszverős

(for whale)

Lassan 10 éve, az akkori életkezdős pánikom kapcsán jártam terápiára, és annak valamelyik pontján hullott le a lepel anyámról. Akkor derült ki számomra, hogy mennyire túl magas az a piedesztál, amire emeltem, hogy mennyire egyoldalú rajongással néztem őt. Elkezdtem látni a hibáit, a gyarlóságait, azt, hogy ő is csak ember. Emlékszem, hogy ez mennyit segített nekem a róla való leválásban, az önálló, felnőtt élet megkezdésében. Ugyanakkor megdöbbentett és megrendített az igazság, hogy ő sem tökéletes, nem egy elérhetetlen magasság, ahova én sosem fogok elérni. Innentől tudtam vele felnőtt-felnőtt kapcsolatban lenni, és merem állítani, hogy a mai napig minimális döccenőktől eltekintve jól működik - nagyon szoros, segítő, de megengedő-elengedő viszony.

Az apámmal kapcsolatban viszont ez sosem történt meg. Vele sokkal kevésbé volt közeli, érzelmi kapcsolatom, mint anyámmal. A mi viszonyunkban sosem játszottak szerepet az érzelmek, apám nem mutat ki ilyesmit (minthogy az ő idős apja és elképesztően hideg anyja sosem tanította meg ilyesmire). Ahhoz az időhöz képest, amennyit abban a világban az apák a gyerekeikkel töltöttek, sokat voltunk vele. Jókat lehetett vele játszani, szórakozni, később beszélgetni, tanulni tőle - persze szigorúan racionális és "értékes" témákról: irodalomról, történelemről, zenéről, filmről, közéletről. A személyiségem jelentős része az apámé, bizonyára részben genetikailag, részben nevelés okán: a hatalmas tudás- és megismerésvágy, a sokaknak némileg bántó / nem érthető szarkazmus, a sértődékenység, és bizony-bizony, az a nem épp szolid felsőbbrendűség-érzés - ez mind ő.

Apámmal sokkal kevésbé intenzív a kapcsolatom, mint anyámmal - nem fordulok hozzá, ha bajom van, nem panaszkodok neki, nem osztom meg vele a jó dolgokat sem. Ritkán kerülünk olyan helyzetbe, hogy ketten beszélgessünk, és ilyenkor is olyan furcsa bizonytalanság van bennem, mintha régen látott baráttal kellene hirtelen 4 megállót csacsognom a metrón, és azon jár az agyam, miről is beszéljünk, milyen témák lennének elfogadhatóak. (A gyerekekről lehet még vele dumálni, hogy melyik mit csinált, miben fejlődött, mit lát rajta, amikor náluk van, ez hálás téma.)

Nagyon más utat választottam az életben, mint az apám. Ő egy modern Don Quijote, a világ elkerülhetetlen változásai ellen harcol, XIX. századi értékeket próbál mesterségesen életben tartani. A viselkedése, a hajlíthatatlansága lehetetlenné tette / teszi, hogy sikereket érjen el a választott, "értékes" szakmájában. Én ehhez képest behódoltam a fennálló világrendnek, elmentem egy olyan egyetemre, ahonnan nem éhen halni mennek, hanem pénzt keresni. Egy kicsit elvágtam magam itt, tudom. Amikor először kezdtem el "kizsákmányoló, vérszívó multiknak" dolgozni. Mert a szemében, bár még magának sem vallja be, az lett volna helyes, hogyha nobilisan nyomorgok a szellemi és morális fölény tudatában.

Apám lovasszobra tehát lassabban, és később kezdett el omladozni. Tulajdonképpen nagyjából még most is áll, bár most már inkább a lelkem egy szoborparkjában, megfosztva a jelentőségétől, de az üzenetétől nem.

Ami viszonylag friss élmény, hogy meg tudtam fogalmazni vele kapcsolatban egy olyan gondolatot, ami valószínűleg determinálja a férfiakhoz való viszonyomat - hiszen a mindenkori apa mindenki személyes férfi-princípiuma.

A véletlenek összejátszása révén egy projektben együtt, egymás mellett kell dolgozunk. Valami olyasmit kell csinálnom, ami inkább az ő területe, de az én látásmódom kell hozzá. Együtt nyomjuk, segít, gyorsan tanulok. Összeeszkábáljuk az outputot. Büszke vagyok magamra, elég jól sikerült, ráéreztem.

Pár nappal később anyukámmal beszélgetek, mondja, hogy hogy dicsért neki apám, hogy milyen ügyesen vettem az akadályt. Csak nézek rá. Nekem egy szót sem szólt. Ugyanez megismétlődik a férjemmel, amikor együtt autóznak valahova. Neki dicsér az apám, szembe soha.

Próbálok visszaemlékezni, hogy dicsért-e valaha. Amikor gyerek voltam. Amikor csak ötösöket hordtam haza, meg tanulmányi versenyeket nyertem. Amikor zongoráztam. Vagy amikor egész pici voltam, és a nyelvileg naivak gyönyörű kiejtésével mondtam neki vissza az angol szavakat. Nem emlékszem dicséretre.

A vasárnapi ebédnél csak úgy mellesleg megemlítem: "Apa, te miért nem dicsértél meg? Miért nem mondtad, hogy jól csináltam?" Nem teszem hozzá, hogy szükségem lett volna rá. Azt válaszolja, félig viccesen, nevetve, de tudom, hogy komolyan gondolja: "Nem kell a gyereket annyit dicsérni, mert elbízza magát." Egy lehetetlen, anakronisztikus mondat, amit 1961-ben ugyanebben a formában hallhatott a saját szüleitől.

Egy kicsit helyre került ettől nekem a saját teljesítménykényszerem is. Hogy miért akarok egyre jobb lenni, mindenkinél jobb. Hátha akkor majd egyszer megdicsér az apám. Hátha akkor szeretni fog.

Minden férfiakkal való konfliktusomban az apámmal veszekszem. Minden férfiaktól jövő kritika az ő rosszallását fejezi ki. Azt a rosszallást, amit sikerült teljesen internalizálnom, így apám helyett apám vagyok, magamat is tudom bántani, elhanyagolni és sarkantyúzni.

Ezért éhezem és szomjazom az elismerést, és főleg a férfiak elismerését. Részben ezért bánt irracionális mértékben egy rossz mondat, egy becsmérlő komment például, amikor a felettes énem tudja, és érti, hogy ez semmit nem számít.

Minden férfitól azt várom, hogy azt mondja: nagyon jó vagy. Vagy legalább: elég jó vagy. Nekem elég jó vagy.

49 komment

Címkék: anya apa lélektan teljesítménykényszer

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr95335782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.30. 14:24:10

Tudtam, hogy hasonlítunk, de hogy ennyire???? Ráadásul apám lovasszobra sosem fog leomlani, sőt, még inkább megdicsőül azáltal, hogy nem él. Mindig ott van bennem a "Vajon apu büszke lenne rám?" dolog. Annyival megtoldva, hogy anyutól sem kaptam soha visszacsatolást, ezért extrém mód keresem a pozitív "érintéseket" mind a munkában, mind a magánéletben. Meg van az a: na majd ha doktorrá avatnak azon az egyetemen, ahol apu dolgozott...stb. Ráadásul a párkapcsolataimban is mindig olyan pasikhoz vonzódtam, akik nem mutattak érzelmet, lelkesedést irántam. Hülye azért nem vagyok, tudtam, hogy van érzelem, meg megbecsülés, csak nincs kimondva. Én meg pedáloztam a legapróbb elismerésért is. És szerintem abban tévedsz, hogy minden pasitól ezt várod. Te is csak azoktól várod, 1. akiktől nem kapod meg (vagy nehezen kapod meg) 2. olyan minőségi pasik, akik megfelelnek a mércének (imponálóan okosak, szépek, viccesek, vagy ezek tetszőleges kombinációja). Mert a "kiskutyák" véleményei nem mérvadóak pozitív értelemben. Azok, akik ott lihegnek a sarkamban és elájulnak minden mozdulatomtól, az nem kihívás. Vagy aki egyszerű, mint a barlangrajz és csodálja az intelligenciámat... Hát az sem nagy dolog. Viszont a negatív kritika totálisan megérint olyanoktól is, akik a lábam nyomába sem érhetnek, már bocs a kifejezésért. Nem tudom, miért, de így van.
Én viszont az utóbbi időben mesterségesen teszem magam boldoggá olyan dolgokkal, hogy a rohadék megfelelési kényszerem és magammal szembeni maximalizmusomat félretéve, kívülről próbálom szemlélni magam. És összehasonlítva másokkal, felém billen a mérleg. Mármint olyanok, hogy ja, baszki, járok futni, ápolt vagyok, vékonyabb, mint a 2 gyerek előtt, házias, 3 nyelvet ismerek, hozzá tudok szagolni az irodalomhoz, politikához, van jogsim, sőt, vezetek is, nem okoz gondot megszerelni a mosogatógépet és mellesleg (a férjem szerint) én tudok a világon a legjobban szopni. Szóval, mégis mi a szar okom van arra, hogy ne legyek boldog, de most komolyan?????

mrbateman 2013.05.30. 14:27:09

Vicces kissé a hobby pszichológus törzskar, hogy reggel 8-tól estig futószalagon alanizál, majd itt a mellkasról a blúzt letépő ide lőjjetek poszt és mindenki ijedten kussol!

:-DD...épp meeting volt, meg leesett a ceruzám!...na ja, így van ez!

Akkó kezdem:
ha már meg tudod fogalmazni magadnak, hogy mi frusztrál, akkor a nagyobb lépés megvan, onnan már lófasz tudomásul venni és nézegetni, forgatni egy darabig, aztán röhögve továbblépni!

"Minden férfiakkal való konfliktusomban az apámmal veszekszem. Minden férfiaktól jövő kritika az ő rosszallását fejezi ki. Azt a rosszallást, amit sikerült teljesen internalizálnom, így apám helyett apám vagyok, magamat is tudom bántani, elhanyagolni és sarkantyúzni."

Ha ezt meg tudtad fogalmazni, ez nem az a kategória, ahonnan egy felnőttnek gondot okozna továbblépni.

Ha gond akkor még nem vagy felnőtt!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.30. 14:27:25

@Mrs. Műfajteremtő: ebben teljesen igazad van - mármint abban, hogy bizonyos emberek elismerése semmit sem jelent, mert könnyen jön. Azt mondja, "gyönyörű vagy", és meg azt, hogy "te meg hülye". Dettó, dettó, dettó. Az ütés viszont mindenkitől fáj. Olyan, mint a "szépség csak felszín, a rondaság viszont átjár mindent".
nem tudom, anyuska, miért nem vagy boldog... :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.30. 14:29:40

@mrbateman: nem hiszem, hogy ettől nem vagyok felnőtt. a legtöbb felnőtt a megértésig sem jut el.

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.30. 14:35:10

@titti79: látod Cuki, ez a baj Veled (Velünk) hogy másokat istenítünk, míg magunkat a béka segge alatti szargalacsinnal azonosítjuk, amit nem értek, mert mások lenézésében és fikázásában is nagyszerű vagyok. Szóval én Téged emellek piedesztálra, na jó, tanulj meg levest főzni. Bár... ki a faszt érdekel, úgy sem vagyok leveses fajta!!!! :D

mrbateman 2013.05.30. 14:36:43

@Mrs. Műfajteremtő: A vége egy kicsit Cosmo-s lett, az eleje meg olyan girl power, az a szexi szemüvegkeretes, szemüvegszárat szopogató fajta, mert a szemüveg az olyan intelligenses.
/hihetetlen, hogy emancipunci mennyire bűvöletében él ennek a szónak, minden önmagával kapcsolatos gondolatában benne van, de jó kislány és visszafogott, ezért csak 3-szor mondja ki 5 perc alatt/

Jó-jó, nekem meg szőrös a hátam és pörköltsszaftos a neccatlétám!

szövetszöcske 2013.05.30. 14:42:27

Ez nálunk is alapjátszma, a zasszony annak idején hótziher hogy max. azt találta bennem érdekesnek, hogy ugyanolyan szőrszálhasogató-kötekedő okostojás vagyok mint a faterja vót (csak valamivel szalonképesebben, én kevésbé Besenyőpista bácsisan és alkoholnyomás nélkül adom ezt elő).
Annyira alapjátszma, állandóan küzd az elismerésemért, de nem nagyon hatja meg, ha tényleg elismerem(átlép rajta, hogy csak jópofiból mondom), veszekszik, hogy okoskodom-kötözködöm-kijavítom, de ha nem teszem, rögtön laposodik a beszélgetés és érdektelenné válok.
Sokkal kevésbé osztom már az okostojásságot magas lóról mint mondjuk 10 éve, ez az érzelemmentes szakértés-kijavítgatás mégis kötelező eleme a szerepemnek, ha próbálok leálni, még a szex is bepunnyad. Az az abszurd, hogy a legtöbb területen nyilvánvalóan sikeresebb mint én, mégis újra és újra muszáj valamiért átélnie azt a szitut, hogy akkor most kitör a kishülye szerepkörből.

mrbateman 2013.05.30. 14:42:41

@titti79: viszont ha eljut, akkor továbblép! (saját példáktól eltekintek)

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.30. 14:48:46

@mrbateman: ühüm, aha, biztos, ja... Kettőnk közül csak Te olvasol Cosmot, azt ugye biztos tudod!!!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.30. 14:53:09

@mrbateman: 4 napos a történet, nem forog elég gyorsan a teleregény, vagy mi? :)

mrbateman 2013.05.30. 14:56:10

@Mrs. Műfajteremtő: nem állítottam, hogy olvasod, felesleges tiltakoznod ellene.

Amúgy meg nem szégyen az, jól esik az néha két Coelho közt nem igaz?!

mrbateman 2013.05.30. 15:00:55

@titti79: ja nem tudtam, hogy ennyire real time-ba váltottatok.

bár eddig is volt interaktivitás, hiszen lett spriccelső orgazmus...érzésem szerint hetek kérdése és lesz elégedett beszámoló az anális játékokról is. Hiába kegyetlen dolog ez a show business, nem adják ingyen a közönség figyelmét.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.30. 15:07:26

@mrbateman: ma kiegyensúlyozott vagyok, úgyhogy mosolygok rajtad

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.30. 15:09:29

@Mrs. Műfajteremtő: bocsáss meg neki, nem tudja, kivel beszél :)))))

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.30. 15:13:05

@mrbateman: Coelho? Gondoloatolvasó vagy! Az a baj, hogy idén csak Fejős Éva meg a Müller Péter fér bele az évi max 2 könyvbe, ami az átlagom. :)

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.30. 15:18:27

@titti79: BTW Te olvastad már Máraitól az Az igazi, meg a Judit... és az utóhang-ot? Asszem nem Hozzád került a könyvcserés bulinál (mellesleg nálam van még a Mérő Lászlód, ideje lenne visszajuttatnom - írtam belőle egy olyan remek házi dogát, hogy a tanár megkérdezte, hogy publikálhatja-e. Csak azt nem tette hozzá, hogy a saját neve alatt... Hehe! :) ) szóval Márai: nekem az a könyv nagyon sokat adott, többször is olvastam és mást jelentett 18 és 28 évesen is. Szeretem Márai stílusát is, de amit abban leír, mindenki nézőpontjából. Nekem nagyon bejött, na...

mrbateman 2013.05.30. 15:20:43

@titti79: Döbbents meg! Tán Dávid Ibolya?

Hát ez nem fog kiderülni, és amíg így van, addig a nagy multi legkisebb gyarmatának fontos senior expert szakértője úgy éreztetheti, ahogy ő maga is érzi. És ez így van jól! (mondjuk vicces közben a Nobel-díjasokat alázó tulzó magabiztosság)

Na most megyek vissza kapálni, mert én nem érhetek fel a ti szintetekre!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.30. 15:22:08

@Mrs. Műfajteremtő: nem, de majd beszerzem. csak súlyos restanciáim vannak olvasásból, legalább 15 könyv van várólistán

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.30. 15:26:15

@titti79: Az akkor még vagy 7-8 év, ugye? ;) Amúgy ne is mondd, lassan veszek egy nagy polcot az éjjeliszekrény helyére.

whale 2013.05.30. 15:39:34

Meg vagyok hatva.:) Csak eljutottunk ide. Nem ment könnyen, de itt vagyunk. Örülök.:) Valami ilyesmire gondoltam az eddigiek alapján. Nyugi, elég jó vagy. Már csak a szuiciditásra kellene rávilágítani, hogy hogyan és miért lett?
Egyébként kb. ugyanez van nálunk pepitában, csak nekem mindkét szülőm ilyen. Hideg-rideg, kemény nagyszülők, ezért aztán érzelmi analfabéta szülők és így érzelmileg rokkant gyerekek. Ez van, ezt dobta a gép.:) Az, hogy tudod ezt és képes vagy rá reflektálni, sokat segít. Persze ettől nem lesz sokkal könnyebb.:)

whale 2013.05.30. 15:46:25

@mrbateman: Az nagyon két dolog, hogy tudod, hogy mi a szar és hogy képes vagy kivakarózni belőle. Ez nem felnőttség kérdése. Rengeteg "felnőttet" ismerek, akik fel sem ismerik, hogy mi a szar van velük...

Majomvári Kajetán 2013.05.30. 17:52:43

Ez egy nagyon érdekes része az életünknek. Titti, ha apád a hátad mögött dicsér de szembe nem ez egy magatartásforma. Ettől még büszke rád és szeret csak a XIX. századi hagyományok szerint ezt másképp kellett akkor egy férfinak kifejezni.

A szüleink voltakaz első magatartásminta, továbbá genetikailag is közünk van általában hozzájuk, vagyis egye tulajdonságaik akár szeretjük ezeket, akár nem megismétlődnek.
Pl. érdekes nézni a feleségemet, nagyon utálja az apját mindemellett kialakult egyfajta hülye apa szerep náluk. Engem óvtak ettől, hogy nálunk megismétlődik. Igazuk lett csak annyi a csavar, hogy a feleségem lett a hülye anya és a nagyobb fiaik hasonlóan "kedvelik", mint ő az apját.

Engem ez az egész történet a "túloldalról" is érdekel: mármint nem az, hogy én hogy viszonyulok a szüleimhez, hanem, hogy a gyerekeim hozzám.
Nekem ebben sokat segített, hogy egy hagyományos értékeket őrző magyar intzéménytől átmentem egy multihoz és kábé 15 évig különböző nációjú főnökeim voltak, vannak akiktől megtanultam azt, hogy ők hogyan kezelik a dolgaikat.
Ezzel most én vagyok a példakép a gyerekeim előtt, ámbár látom ők is feszegetik a korlátaimat :-) Pl. a nyelvtant egyik nyelvben sem szeretem stb. Nade ennek ellenére pl. az egyik nagyfiam nekem elmondja ha van csaja, az anyjának meg nem :-)

Szőkeherceg-bombanője 2013.05.30. 20:57:24

A szegény, 30-as kisgyermek panaszai? Óh jaj...

Wintermoots (törölt) 2013.05.30. 22:28:25

"Arrogáns, trágár, egoista.
Minden férfitól azt várom, hogy azt mondja: nagyon jó vagy."

ennyi a lényeg, a többi mese, hogy érdekesebbnek hasson, egy-két embert elkápráztasson, és elfedje az ennek ellenére nyilvánvalót.
és valamit írni kell!

***Büdösmackó*** 2013.05.31. 07:33:23

Evidens a PFL pótlás, de ez még mindig csak a felszín kapargatása.
Azon kéne gondolkodni, miért volt appuka ilyen gecó. Mondjuk van egy pár tippem, de minek belemenni...

Megjegyzem, ez kezd átmenni pesti entellektüel-blogba. Tittike, ha nincs baszás, nincs címlap!

***Büdösmackó*** 2013.05.31. 07:34:41

@titti79: nyehehe. a kommentelők elsodortak. tegyél rendet bazzeg, ebből így picsablog lesz!

***Büdösmackó*** 2013.05.31. 07:36:46

Fúj. Na, csak a nők képesek abból versenyt csinálni, mennyi könyvet NEM olvasnak el. Hányinger.

szövetszöcske 2013.05.31. 09:23:35

Hát, eddig azért megvolt a vonzó rögvalóró jelleg (ha a cím igérte ánuszmutogatás, meg dugássztori el is maradt). Ez most átment az érdektelen bölcsészpicsák izzadságszagúan sznobfeszengenek kiperfektebb az aktuális coelhóból stílusba.

Majomvári Kajetán 2013.05.31. 09:46:16

@szövetszöcske:
Igazad van, csak titti posztjából ilyen ál és néha valódi intellektuális tartalomnak kellett kisülnie.
Nyilván majd ha másról ír és pl. a férje is tollat ragad, akkor lesz ám a hangsúlyeltolódás... :-)

***Büdösmackó*** 2013.05.31. 10:50:06

@titti79: a kétcsillagost nézd hülyének. tudom, hogy az >volt< de nem lesz az, ha nincs dugás.

***Büdösmackó*** 2013.05.31. 10:50:36

@szövetszöcske: aki coelhót olvas, nem lehet sikeres ember.

mrbateman 2013.05.31. 10:56:55

Nyugi baba a többiek csak viccelnek!
Igazából le vannak nyűgözve a modern és öntudatos NŐ intellektuális fölényétől, közben frusztrálódnak, hogy otthon hibáztak mert többet kellene adni Nektek minden téren, mert manapság ez nektek jár (hát ne kelljen már hisztizni érte nem igaz? Találjuk ki!)...frusztrálódnak és ezért persze projektál is a sok disznó! (de jó, hogy megtanultuk ezt a szót "projektál", lehet puffogtatni mindefelé, jól belesimul tetszőleges kontextusba)

Persze egy szexuális atombomba is vagy közben, mert azért a nagy férfiimitátorkodás közben még nagybetűs NŐK vagytok, hú de vonzó karakter! Engem teljesen intimidál!

szövetszöcske 2013.05.31. 11:22:51

Azon gondolkodom, hogy T. vajon direkt csinálja-e. Márminthogy ír egy nem magas lovon ülök posztot, magyarázatképpen mért ül általában magas lovon. Majd miután ez nem provokál elég népet ahhoz, hogy leosszák, előjön a provokatív 15máraitolvasok (ti meg kommentelők valószínűleg annyit mint a malacmódra kefélő csúnyakövér szvingerek kasztja szokott).
Tényleg lehet, hogy ez ennyire zsigerből jön, hogy leosztás nélkül egy poszt sem élhető túl, ha nincs toroknakugrás, akkor jönne a talajvesztettség? Vagy kibírná, de direkt illusztráció, hogy nna, így szokott ez működni, így működnek a mindennapi T. játszmák?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.31. 11:36:41

@szövetszöcske: ez nagyon egyszeru, ha beszoltok, visszabaszok

orsiw 2013.05.31. 11:37:00

Jó a poszt, kicsit valóban kirí a profilból, de ilyen is kell. Gondolkoztam rajta, hogy beírjam-e aztat, hogy őszintén szólva ez a "megakarokfelelniapunak" krízis annyira tipikus és általános dolog a nőknél, mint a szúnyogcsípés utáni viszketés. Ezt szerintem a nők 90%-a átérzi, de az életében 1x legalább és mondjuk akkor mehet az "izmozás", hogy kinek NEM fejezte ki a szeretetét, elismerését jobban apu. A jutalomzsetonja az, hogy egy pillanatra elháríthatjuk a felelősséget magunkról, és apura kenhetjük a szart, hogy "na, miattad csőd az életem, mert TE akkor és ott és akkor se...stb." Biztos a fiúknál is van ilyen a szülőkkel szemben, csak ők nem lelkiznek ilyesmiken (sem) ennyire erősen.
A legjobb komment: "Szegény 30-as kisgyermek panaszai...teccett.

szövetszöcske 2013.05.31. 11:40:52

@titti79: Ezt értem is, de ha nem szól be senki, mert nem olyan a poszt, akkor kommentekben provokálod ki, hogy a beszólnak te meg visszaszólsz legyen az alapállás...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.31. 11:45:52

Whatever.innentol a ti jatszoteretek,szorakozzatok

mrbateman 2013.05.31. 11:58:45

Szólt a lány a saját blogján, miközben már azon gondolkodott, hogyan lehetne felfejteni - hogy a varrás nyoma kevésbé látszon meg - a Gordius-i szálat, melyet talán idő előtt varrt el. Most már mindegy - duzzogta magában - de legközelebb nem fogok megijedni az első puskalövésre!...Persze, ha apám anno megtanított volna, hogyan kell bátornak lenni....áhhh, szar az élet!

szövetszöcske 2013.05.31. 12:43:53

@orsiw: A fiúkban ritkán van ekkora megfelelési kényszer. A lányoknak általában kell az erkölcsi fölény, az igazságérzet, nem nagyon tudják az énképükben elviselni azt, hogy igenis genyó vagyok, önző vagyok, nemtörődöm vagyok, irígy vagyok és hasonlókat A faszik simán túllépnek ezen, genyó voltam xy-nal és kész (max. ha magyarázkodni kell másoknak, akkor tesznek úgy elég bénán, mintha tényleg igazságérzettel meg tulajdonképpen áldozat vagyok szereppel próbálnának védekezni, de ha nem kényszerülnek magyarázkodásra, akkor az énképükbe simán belefér, leszarják). Én pontosan tudom magamról(utólag), mikor voltam rosszindulatú genyógonosz, mégsem magyarázkodom erről sajátmagamnak, nem keresek felmentést, nem érdekel, más mit gondolna erről.

Kwisatz Haderach 2013.05.31. 13:17:03

Olvasgatom a kommenteket, ahogy apu elcseszett élete osztja az észt apu fortyogó epéjének, és vissza. Titti lassan már tényleg csak a bárpult mellől nézi a cicaharcot, és rendeli magának a köröket, néha odapillantva, hogy épp ki osztja a körmösöket. Talán megérjük, hogy visszatér közénk , és érvagdosás helyett haladók részére tart baszáslélektant, a fanyalgók, kisiklottak, magányosan gubbasztó kis pöcsök meg elhúznak a romkocsmák mélyére töprengeni az élet és a nők rejtélyéről.

orsiw 2013.05.31. 15:24:43

@szövetszöcske: ez is lehet megette. De vannak nem lelkiismeretfurdalásozó genyó lányok is, szóval sokmindentől függ. (Szeretetigény!)
Haladó baszáslélektan? Hát várjuk, várjuk!

whale 2013.05.31. 19:17:59

@szövetszöcske: Rögvaló ez is. Nagyon is. Nekem tetszett. Jó stílusban, könnyű kézzel, élvezetesen megírt történet. Szerintem többet ér, mint a mekkorátspricceltemtegnap típusú posztok.
Nyilván az is kell, ha már baszóblog, de felüdülés néha az ilyen poszt.:)

whale 2013.05.31. 19:24:36

@szövetszöcske: Inkább 15 máraitnemolvasok volt az. Meg is lepődtem kissé, hogy ekkora reveláció volt az idézet.:D
Nem annyira gigantikus életmű kilóra, rákattanás esetén egy év alatt megvan oda-vissza, de akkor már idézni is tudod a romkocsmában.:))

whale 2013.05.31. 19:40:02

@Mrs. Műfajteremtő: Hehe. Amikor összebútoroztunk a zasszonnyal egyrészt kiderült, hogy a könyvtárunk kb. 20-30%-ban azonos-vicces módon még az örökölt is:)-másrészt, hogy nem férünk el a polcokon, bár vettünk újakat. Azóta két sorban vannak. Így mindig előkerül valami meglepi a hátsó sorból.:))
Ja, és vadul ex librisezünk, hogy ha a szétköltözés nem várt eseménye bekövetkezne, tudjuk, hogy ki mit vihet. Én stikában pecsételek az ő könyveibe is, ha tetszik...:D

whale 2013.05.31. 19:46:02

@mrbateman: Nem az első puskalövésre ijedt meg. Megy a birkó G.-vel, ennek lett áldozata Gordius, ha jól emléxem...
Amíg ők meccselnek, nem lesz itt grupi, az héccencség.
süti beállítások módosítása