Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Terápiás coming-out

2013.05.22. 16:07 titti79

Ma reggel újra mentünk párterápiára. Reggel 8-ra kellett volna, de sikerült pont akkor felébredni, úgyhogy ment a nagy magyar anyázás, dugóban araszolás, sikertelen parkolási kísérletek - röpke egy órát késtünk. A másfél órás sessionről. Ez még tőlünk is sok.

Gábor megmondta, hogy kitálal a blogomról, meg a szexuális fantáziáinkról. Mondtam, hogy jó ötlet, szerintem is itt az ideje. Úgyhogy el is mondtuk. Ő kezdte, szóval az ő verzióját hallották először. Nem akarom bő lére ereszteni, hisz tudjátok.

Terapeutáink meg hallgattak. A fejük valóban vicces volt. Nem volt megdöbbenés, nem is az én szőnyegbombázó stílusomban kapták meg, meg nem is lett volna profi. Viszont tetszett nekik a dolog, tisztán szakmailag. ("VÉÉÉÉGRE valami, bazmeg, már úgy untam a kispolgári nyavalygásaikat!" "Igen, és ez pont belevág a doktoridba a középkorúak (sic) szexuális aberrációiról!") Mosolyogtak, alig bírták tartani a vizeletüket az izgalomtól.

20120224-az-hbo-terapia-cimu-sorozatanak10.jpg

Gábor leszögezte, hogy a többes szex neki is izgi, és ezt mindenképpen ki akarja próbálni velem. De úgy akarja, hogy az egész folyamatban ő is tevőlegesen részt vegyen - és most nem az aktusra kell gondolni, hanem az egész előkészítésére, a keresgélésre. Hogy mindent együtt csináljuk, és én ne nézelődjek meg csetelgessek a saját szakállamra. Nyilván érthető, én nem mondom, hogy nincs igaza.

És persze féltékeny. Nemcsak a szó szoros értelmében, hogy mi van, ha férfi-női viszonyba kerülök (akár levelezés szintjén) egy másik emberrel. Féltékeny arra a kreatív libidóra, amit a blog nekem ad. Féltékeny arra, hogy van egy "hobbim", ahogy ő nevezi, és ez "elveszi az időt tőle". Ami egy baromi nagy bullshit, tekintve, hogy a közösen eltölthető időnkben nem foglalkozom a bloggal. Csak akkor, ha egyedül vagyok (pl. munka közben rekreáció címén), vagy ha ő is csinál valami mást. Én is legyek féltékeny az XBox-ra, amivel tegnap 3 órát töltött, helyettem?

Ez az ő félelmeiről, az ő frusztrációiról szól, amiket kivetít rám. Meg arról, hogy ő is járt ebben a bakancsban, ő is nézelődött már kapcsolat mellett, és az szépen meg is döglött, mert valaki vonzóbb, izgalmasabb volt, mint a dögunalmas Zsuzsi otthon az ágyban. Ettől fél, nem akar Zsuzsi lenni kettőnk relációjában.

Hiába magyarázom neki, hogy mi ezen a fázison túl vagyunk, mi már megjöttünk abból - én úgy gondolom - hogy szebbet-jobbat keressünk megtartósra. Nekem már megvan a megtartós, hozzámentem, gyerekeket szültem neki, közös lakásunk van. Ha másért nem, emiatt biztos nem fogok dobbantani.

Ő konkrétan fél attól, hogy én találok jobbat, akiért mindent odadobok. Nem állítom, hogy nincs a világon jobb fej ember, akivel szívesebben lennék, biztos van. Még az sem kizárt, hogy találkozom vele. És ha igen, éppen az is lehetséges, hogy belém zúg és  ki akar robbantani az életemből. De arra epszilonnyi az esély, hogy az a valaki, aki akar, és akit én is akarok annyival jobb legyen Gábornál, hogyha beledobom a családot, lakás, egzisztenciát az egyenletbe, még így is ő nyerjen.

Retteg attól a pár embertől, akikkel levelezek. Ez nem egy hadsereg, kb. 4-5 állandó ember, ebből 1, azaz egy az, akivel konkrétan akár szexbe is bonyolódhatnánk, ha úgy jönne ki, a többi teljesen plátói, érdeklődő, baráti. Nem tudom, hogy nem hiszi el, hogy baráti, vagy attól is fél, még barátokat sem akar nekem. Én kizárólagos vagyok neki: én vagyok az egyetlen szeretője, és kb. az egyetlen barátja. Utálja, hogy ő nem az én világom egyetlen férfija / barátja.

Szóval nem csak, és nem elsősorban az a baj, hogy ő nem akar más farkat az én puncimba. Ő az én érzelmeimet akarja kizárólagosan, és ez az, amiben nem biztos.

Gyorsan letelik a fél óránk, főleg Gábor, és az ő szenvedése van terítéken, én inkább bölcsen hallgatok. János mond a végén váratlanul valamit arról, hogy "ne játsszuk már az eszünket, és mondjuk már ki, hogy Gábor irtózik attól, hogy farok-összeméregetésre kerül a sor, és ő alulmarad" nem tudom visszaadni, de annyira kilép a pszichológus szerepéből, hogy elkezdek röhögni. Nem bírom abbahagyni, potyognak a könnyeim.

Abban maradunk, hogy kivételesen jövő héten jöjjünk újra, ne hagyjunk ki két hetet, mert most action van. Itt tartunk.

178 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr395312879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.05.23. 15:34:04

@szövetszöcske: Pont ez a kispolgári lét esszenciája.

Mary fucking Poppins. 2013.05.23. 15:34:57

@szövetszöcske: vegyél fel egy szűk gatyát.

amúgy szükségszerűen a történet része, hogy a szarul karaokézó szentül meg van róla győzödve, hogy van benne egy jó adag beyoncé, és aki ezt nem érzi, az botfülű, rosszindultú, és hülye?

az egészséges kétkedést hiányolom bloggerinából.

florence 2013.05.23. 15:40:41

@titti79:

És képzeld el, a házasságom, a gyerekeim megszületése annyi boldogságot és biztonságot és bizonyosfokú kiszámíthatóságot hozott az életembe, hogy valósággal megrettentem tőle. A csapdát, a megtévesztést kerestem mögötte. Érdemtelennek éreztem magam ezekre. Nyomasztott a felelősség súlya is, amit amiatt éreztem, hogy a fenntartáshoz kevés vagyok (túl sok külső baj fenyegeti) de az elrontásához sok kisértésnek engedéssel egyedül is elég vagyok.
A te blogod pont ezt példázza. Hülye vagy. A férjed meg dettó. A sértés szándéka nélkül írtam. Belepofázó-megmondóemberként. Kéretlenül. Pont annyit is ér. Tudom jól, hogy fogadatlan prókátornak szar a fizetsége, de én örülnék, ha ilyen meggondolatlanságtenger partján állva, mint te, valaki igazán, erőből seggberúgna, a szárazföld belseje felé irányítva...

szövetszöcske 2013.05.23. 15:42:38

@Mary fucking Poppins.: Szerintem a kétkedésből iszonyú adag lehet benne, azért leplezi görcsösen, azért hiányzik annyira látványosan abból a nézetből amit önmagából mutat itt.
A szarul karaokézó is tudja, hogy nem bejonszé(gondolod nem veszi észre a visszajelzéseket???), a villantós nagymutter is tudja, hogy van az övénél jobb segg , de ha erre koncentrálna, akkor nem menne kiénekelni, nem venne villantós ruhát, hanem ő is fikázná a többi bejonszét. A nem bejonszé, az vagy egész életében fikázó közönség marad, vagy ki kell hogy fejlessze az önlelkesítés, sajátagykábítás képességét.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 15:45:47

@florence: Abból indulsz ki, hogy mindenkinek ugyanazt kell átélnie, és ugyanúgy kell reagálnia helyzetekre, mint neked, mert te vagy az orákulum. Én nem gondolom ez magamról. Úgy gondolom, hogy azt csinálom, ami nekem ebben a helyzetben jó és működik. Te meg azt , amit te. Én nem mondom, hogy élj úgy, mint én, Te se mondd, hogy érezzek úgy mint te. Tényleg, a legnagyobb szeretettel és jóindulattal mondom, hogy egy antipatikus, anális, bölcselkedő, felsőbbrendű picsa vagy. Remélem, ezzel elindítottalak a megfelelő úton.

MEDVE1978 2013.05.23. 15:45:56

"De arra epszilonnyi az esély, hogy az a valaki, aki akar, és akit én is akarok annyival jobb legyen Gábornál, hogyha beledobom a családot, lakás, egzisztenciát az egyenletbe, még így is ő nyerjen."

"mondjuk már ki, hogy Gábor irtózik attól, hogy farok-összeméregetésre kerül a sor, és ő alulmarad" nem tudom visszaadni, de annyira kilép a pszichológus szerepéből, hogy elkezdek röhögni."

Na ebből a kettőből elég rossz dolgokat lehet rád nézve kiolvasni. Egyébként vicces a dolog, mert egy "fordított" helyzet van - legalábbis én többször láttam fordítva, úgy, hogy a pasi néz ki öregecske feleségecske mellől a kapcsolatból és kúr össze vissza fiatalabb csajokkal. A feleség ilyenkor hüppögve ül össze rokonaival, barátnőivel stb. és együtt megtárgyalják, hogy az XY mekkora gané. Az, hogy most fordított a helyzet téged sem ment...

Bedobod a családot, a gyerekeket az egzisztenciát az egyenletbe és akkor a férjed mellett maradsz? Régóta nem titok, hogy a nők egzisztenciális szempontokat is erősen számba vesznek a párválasztásnál, de ez kb. úgy hangzik, hogy beleülsz a jóba. Ez egy végtelenül cinikus és gyáva döntés jelen formájában. A fiatalabb fasz szebb és jobban dug, de annyira macerás lenne elválni, meg ugye szarabbul élnék jóval - vagy nem is élnék meg, meg nem menne senki a gyerekért a sport után, amikor a barátnőimmel fecsegek stb. Ezért maradok a kényelemben, de azért félrekúrogatok.
No ne legyünk őszintétlenek, van olyan kapcsolat, ahol ez működhet egy bizonyos szintig, akkor ha mindkét fél egyetért benne. De hát pont most jön ki, hogy szerencsétlen férjed irtózik ettől és nagyon utálja. Tehát ez így nem nagyon működik, hiába mondogatod magadnak, hogy "ő jókat élvezkedik erre". A legtöbb férfi úgy működik, hogy szereti a könnyű nőket, de az élete párjaként nem egy kurvát képzel el. A te férjeddel is ez a helyzet úgy tűnik, lehet, hogy szívesen nézi a pornót vagy azt, hogy az asszony másra izgul, de már azt, hogy más töcsköljön vagy másnak mutass érzelmeket, azt nem.
Három lehetőséged van: az első, hogy veszel egy vibrátort, illetve dugsz a férjeddel látástól vakulásig, ezzel levezetve a "libidódat és kreativitásodat". A második, hogy titokban félredugsz és bujkálsz. A harmadik, hogy elválsz.

Mindenesetre a második idézetből kérdéses számomra, hogy egyáltalán szereted-e a férjed. Leírod ugyanis, hogy a pszichológus vagányul bevágta, hogy a férjed csak a faszméregetéstől fél. Erre te kislány módjára vihogni kezdtél. Amikor a házasságodról van szó és a férjedről, aki fél valamitől vagy féltékeny rád. Annak az embernek a félelmén, kínján nevetsz, akit elvileg szeretsz.

Csaba Sugár 2013.05.23. 15:46:12

Én ebből a fenti pár sorból azt olvasom ki, hogy azért te is tartasz attól ami felé ez a dolog halad.

Nem biztos hogy a tagadás a jó válasz..de persze ez csak az én véleményem.

Dekatlon 2013.05.23. 15:52:00

@florence: aztán, ha a férjed megcsal, összetörik a kiszámítottság, akkor mi van?
Mert pusztán statisztikai alapon nézve ennek az esélye nem elhanyagolható. Az ember, mint faj csak időszakosan monogám.

szövetszöcske 2013.05.23. 15:52:30

Ja, kurvásul örülök, hogy kaliber lettem. Remek dolog fogalomnak lenni(főleg ilyen felemelő unalmasrendesférj-szinonímának, aki megakadályoz az izgalmas dolgok kipróbálásában) , de lassan ideje nicket váltani. Különben meg én a feleségemet szoktam seggbekúrni, nem a titkárnőmet. És ha egyszer megszűnnek közöttünk a meccsek(egyelőre ez a hosszútávú trend), akkor majd elmegyek vele gruppenezni, rendesen, közönségesen, mint a malacok, aztán majd írok róla egy bezzegblogot.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 15:56:23

@szövetszöcske: akkor majd meglátod milyen, ha akasztják a hóhért, kedvesem. ha olyan lennék, mint ti, kedves kommentelők, akkor a ti csodás házasságotokból is válást vizonálnék, nem gruppent. De ne legyen így.

florence 2013.05.23. 15:56:37

@titti79:

Nem jól látod. Még azt sem, hogy neked így jó. Mi a f@sz jó így neked? Még nem is csináltad hármasban-négyesben.... még csak a férjedet aláztad le, adtad ki országnak-világnak... még csak az ereidet vagdostad rosszabb napjaidon... mi a pics@ jó ebben neked ?! Pláne mi jó ebből a férjednek !?
Meg vagy róla győződve, hogy jó lesz..... erre mondtam, hogy hülye vagy....

szövetszöcske 2013.05.23. 16:00:03

@titti79: Én majd akkor blogoloke erről, ha majd legalább 1-2 éve jóízűen toljuk a gruppent. Eszem ágában sincs elébemenni a lófasznak, sunyiban a fürdőszobában éneklő kritikus vagyok, nem botcsinálta bejonszé:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 16:01:15

@florence: nem, nem vagyok meggyőződve. de csinálom. nem pedig ámítom magam azzal, hogy az akolmeleg jó, amikor nem jó. nekem nem jó. nem tudom, mi lesz, de nem vagyok hajlandó ilyen szinten megalkudni. te meg igen. ennyi. ha ez így jó neked, és hosszútávon tartható, akkor csináld. mondd el még hússzor a képmutató faszságaidat, drága, ha ez ad neked valamit. ha így könnyebb elviselni az uncsi kis férjedet, meg az elnyomó gyerekeidet.
Na, megpróbálok több dologra nem reagálni, cibáljátok egymás haját a játszótéren, mert tényleg időrablók vagytok, de nem kicsit.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 16:02:40

@szövetszöcske: teljesen közepesen jó beyoncé vagyok :) nem igazi, de ide az udvarra jó :))

Csaba Sugár 2013.05.23. 16:03:38

Én azt gondolom, hogy nagyon nehéz dolgon mész most keresztül és természetes, hogy a feszültség vagy a csalódás ilyen indulatokat vált ki.

Nem gondolom, hogy temetned kéne a házasságodat maga a tény, hogy a férjed is beleegyezett a párterápiába biztató lehet.

szövetszöcske 2013.05.23. 16:08:20

@titti79: Oké, ide túl jó is vagy bejonszénak. Cserébe kérlek ne használd a florence szövetszöcske-kaliberű férjére az uncsi kis jelzőt, mivel én az ő szinonímája lettem bm., ha pedig én kis uncsi vagyok, akkor bénának érzem magam, nem szexelek a nőmmel ma este és ha anyarosszkedvű, akkor mindenki rosszkedvű, ahogy írtad is. Áll a díl?

florence 2013.05.23. 16:09:47

@Dekatlon:

Mint azt fentebb írtam: egyedül fenntartani ezt a kegyelmi állapotot képtelen vagyok. De elrontani egyedül is tudom.....
Senki nem igérte meg, hogy örökre így lesz.... De nem másokra várok, nem másoktól félek, amíg magamban is van mit helyretenni időről időre...
Nem akarom az általad vízionált események esetleges bekövetkeztekor azt érezni, hogy amikor lett volna minek örülni, egy rövidke időszakra elégedettnek lenni, a biztonságot és békét kiélvezni, akkor én olyan álmokat kergetve elégedettlenkedtem és olyan hiányoktól szenvedtem, amik még pótcselekvésnek is kevesek lettek volna.... kifogásnak, nyafogásnak, gyerekes hisztinek viszont kellő alap. Meg neked, hogy hitelbe félrekúrj (mert a párod úgyis biztos magteszi)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 16:11:18

@szövetszöcske: kezdesz egy lehelletnyit szimpi lenni. szerintem nem vagy a férje. ő benne nem lehet ennyi tudatosság. bírom, ha valaki látja a saját nyomorát.

szövetszöcske 2013.05.23. 16:12:36

@florence: A férjed tudja, hogy ráfogod, hogy miatta holnak hamvába a libidógerjesztő fantáziáid, ő az akadálya a megvalósulásuknak? (persze, persze, te ezért nem haragszol, de azér miatta mondassz le ezekről?)

florence 2013.05.23. 16:28:00

@szövetszöcske:

Én a szövetszöcske kalibert arra értettem, ahogy érzéseidet pontosan meg tudod fogalmazni. Nem kell desiflirozni a mellébeszéd-elhallgatott reakcióit.
Lehet vele mindenről beszélni, beszélgetni, vitatkozni. Néha meg is tudom győzni. Néha meg is tud győzni. Néha meg a meggyőzés sikertelenségét a másik legyőzésével akarjuk kompenzálni. Szóval a ketrecharcban is méltó ellenfél. De eddig még sikerült egyenesnek maradnunk. Kikerültük a kinálkozó alkalmakat, amikor egy kis övön aluli ütéssel talmi győzelmet arathattunk volna....
Titti már bevitt Gábornak egy két 8 napon túl sem gyógyuló "alsómadárfogást"..... kizártnak tartom, hogy ne induljon be ezek után az "adokkapok" genyáskodás.... sem az idő, sem ez a blog nem kedvez a sebgyógyulásnak.
Ne nekem legyen igazam!!!! Előre fáj, ha mégis csak kiderül, hogy szokványos helyzezekben szokványos megoldások születnek.

A budai dombok lakásaira sem árvízi biztosítást kötnek. Ezt arra föl írtam, hogy értékén kezelni dolgokat, kell egy kis belátás....

Fejesrob 2013.05.23. 17:01:58

@titti79: Itt abból ítél mindenki, amit te leírsz. Ahogy elnézem a kommenteket, nem tapasztalatlan emberek, értenek a félmondatokból is.

Nem kellene ennyire görcsölni, egyrészt a rossz döntés is döntés, másrészt nem ismerünk, tehát vállalni is simán lehet. A gruppen pedig egészen jó, szerintem neked feküdne is, mert extrovertált alkat vagy, érdemes kiprószálni, persze nem lépten-nyomon, mert az gyógyszer és nem megoldás. (Jót tesz a vérkeringésnek, továbbá fejleszti a szociális érzékenységet).

Sértődékenységed pedig jól mutatja, egyáltalán nem vagy te olyan laza aminek itt előadod. Szerintem nem is kellene, miért ne lehetnének neked is problémáid, minden embernek vannak.

estrella_ 2013.05.23. 17:03:49

@titti79: :D ez már időszerű volt!

szövetszöcske 2013.05.23. 17:06:56

@florence: Szóval, vágja a párod, hogy ő áll a libidógerjesztő fantáziáid megvalósulásának akadályában? Mondtad már neki?(tényleg érdekel, mert engem rettenetesen zavarna, inkább lépjen félre vagy balhézzunk össze, csak élménygát ne legyekmár...)
Az én kapcsolatom közelsem annyira tiszta-egyenes-szép, mint amit te leírtál. Van benne egyenesség és van alsó madárfogás mindkét részről, van nyíltság és elhallgatás, van őszinteség és kamu. Ez a csudaszép életkép amit leírtál max kifacsart végbéltükrözős nézőpontból fedi a teljes panorámát nálunk.
Egyébként a posztoló alsómadárfogásainak szerintem nincs köze a gruppenhez. A megalázós dolgok abból jönnek, hogy ő dühösen, felhorgadásképpen, izomból tolná a gruppent, az egész nem arról szól, hogy ketten lepacsizzák mi legyen és próbálják kezdőként-idétlenkedve-óvatoskodva megtanulni, hanem nagymellénnyel megmutatom a bénafaszimnak hogykelleztcsinálni. Praktikusabb lenne előbb a férjet nembénának látni és utánna gruppenkeresgélni, mert így a gruppen nem közös szórakozás lesz, hanem egy front a csatatéren.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 17:19:54

@szövetszöcske: erről a lepacsizós kommentedről incidentally beszélgettem egy olyan emberrel, aki eléggé vágja a témát, és akinek a véleményére komolyan adok (talán ki is találod, hogy ki az) - és ő azt mondta, hogy a "lepacsizás" mellett egy csomó érzelem elfér egy ilyen viszonyrendszerben, akár egy aktus során is. Szóval nem kell olyan dichotóm módon nézni a helyzetet, hogy vagy baráti lepacsizás és partibavágás, vagy harc a nőstényért. Mert van benne mind a kettő, és még sokkal több.

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 17:32:05

@titti79: Két kérdés. Lehetne maszekban is, de most itt:
1. Mi van, ha terápia-vezetőid olvassák a blogot és magukra ismernek???
2. Nem akarod leírni részletesen, hogy képzeled a négyest? Nem csak címszavakban, ahogy Gábor fülébe suttogod egy péntek reggeli baszás közben, hanem a szaftos részletekkel együtt, minden mozzanatával, hogy a kedves "verbálerotikus-szájhős" kommentelők leszálljanak a témáról és a szegény "overworked and underfucked" papucsférjeknek is lenne mire rejszolni a hétvégén. Hm?

whale 2013.05.23. 17:38:59

@szövetszöcske: A megalázós dolgok abból jönnek, hogy ő dühösen, felhorgadásképpen, izomból szopatja aput, revansként az elqrt életéért.
Szerintem így pontosabb.:))

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 17:42:30

@Mrs. Műfajteremtő:
1. benne van a pakliban. profik, nem hiszem, hogy személyes sértésnek veszik. (kicsit itt is lebukásra játszom)
2. Ó, nagyon nem címszavakban suttogom :) Jó ötlet, lesz belőle egy jó kis recskaposzt - és majd jönnek a megfejtések, hogy mit mond el rólam, hogy bal kézzel szeretem verni a faszt, kivéve, ha van egy a számban, mert akkor jobbal :P :))

whale 2013.05.23. 17:44:12

@Mrs. Műfajteremtő:
Ne már, b+! Akkor van itt némi életszag, amikor megy a lelkizés. Egyébként egy másodosztályú pornóblog csupán. Uncsi.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 17:44:52

@whale: a másodosztályút visszautasítom

szövetszöcske 2013.05.23. 17:46:09

@titti79: Gyanitom hogy a valaki akivel megbeszelted az nem a ferjed volt. Mar a kompetens jelzo miatt gyanitom. Gondolom az allatias szexualitasu harmadikjelolt akinek nagyon tetszik hogy ebben a szituban az o farka lett a nagyobb. Nem a harmasra lo hanem szimplan le akar vadaszni erzelmileg is mert ugy izgi. Az ertelmedre hat hogy lazulhatsz mert ez hozzatartozik a harmashoz es emeld fel szepen a vedoernyot... En azt gondolom ebbe a viszonyrendszerbe az tartozik amiben a ferjeddel megegyezel es nem amit a kompetens mond.

whale 2013.05.23. 17:49:18

@titti79: Mindegy. Uncsi. Utoljára katonáéknál vertem ki pornónovellára, az pedig akkor volt, amikor te a csattogós falepkédet tologattad, ha volt neked olyan.:)

szövetszöcske 2013.05.23. 17:50:03

@titti79: lehet , vegul is csak egy okostojas kommentelo vagyok.

whale 2013.05.23. 17:51:08

@titti79: Csak nem büdösmaci? Feltűnően eltűnt mostanság...:))

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 17:51:26

@whale: Na de hogy legyen életszagú a négyesünk, és hogy mondjak igent rá és hogy dobjam be a Lajost meg a saját segglyukamat a közösbe, ha nem ismerem a részleteket????? :)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 17:54:10

@Mrs. Műfajteremtő: csak a Te kedvedért. Meg a magaméért. Meg mert nem 3 bizarr férfi-kékharisnyának íródik csak a blog, hanem a néma tömegeknek is, akik nem lepkét, hanem fitymát csattogtatnak, és arról álmodoznak, hogyha az asszony ott is bevállalós lenne, akkor ők tolhatnák Mrs. Műfajteremtőt (aki nevezzük mostantól Gizának) és a Lajosát :)

szövetszöcske 2013.05.23. 17:55:53

Gondolhattam volna ha nem egy sunyivadasz hapsi akkor egy erzelemehes no... Es a lajos mit gondol errol?

florence 2013.05.23. 18:06:21

@szövetszöcske:

Nem ezt tudja, mert nem így áll a dolog. Amik libidógerjesztők, azok nem kizárólagosak. A libidómat meglehetősen sokminden képes előhívni. Fokozni pedig a férjem is tudja. A körülmények is tudják és a tapasztalatok-emlékek is tudják, és a legjobb vágyfokozó-libidóerősítő (legális) szer a hiány. Kicsi gyerekek, munka, stb.... mind permanens hiányérzetet generálnak. A nem legális ajzószereket pedig nehéz jól kalibrálni. Mi, a férjemmel, ezekről is beszélünk. Szándékosan nem szex közben, vagy előtte közvetlenül, mert nem vagyunk biztosak benne, hogy a kifejtett hatás mennyire ír felül vagy anulál meglévő jó tapasztalatokat, kiélhető és megvalósítható vágyakat.
Nem vagyunk prüdek. De az óvatosság hiánya okozta rosszpéldák gyakorisága elgondolkodtatott minket.
Félre ne érts! De egy erős túlzás segíthet megérteni, mire értem mindezt. Ha egy férfi sokminden inger hatására (pl internet) olyat tapasztal, ami számára furcsa (pl gyerek vagy állatpornó, kakiszex, stb) de izgalmas, ugyanakkor erősen sanszos, hogy a párkapcsolat, család, esetleg törvények megsértése nélkül kiélhetetlen, akkor talán bölcsebb nem beleásnia magát ilyesmikbe. Csak veszíthet vele.
Bennem ilyen mérvű kíváncsiság nincs. De ami van, azokról is tudom (pl innen, vagy wh blogjáról), hogy olyan változásokat hoz, amiket több erőfeszítés medrben tartani, bizonyos szint felett akár elfojtani, mint amilyen plusz jóval kecsegtetne. Nem gyávaság ez. Utálnám a férjemet, ha én tenném ilyen sub-bá, mint Gábor vagy Willi Harford.... Nekem ajzószer, hogy egyenlő fél, néha erős ellenfél a férjem. Azt hiszem, titti maga nyomta le oda a férjét, ahol már csak lábtörlő... gyakorlatilag hasznos, de lenézett tárgy....
Szánalmas és fájdalmas kép Gábor helyzete. Titti szemlélete gyilkos farigcsálása egy férfi egójának. Innen visszafordíthatatlan a dolog. Párterápia ide vagy oda. Ezt csak elbaszni tudta titti... hampti danti tojása...

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 18:20:42

@szövetszöcske: tévedsz! Nem rám gondol! Lajos meg régóta akar swingerezni. Meg az izgatná, ha látna egy pasival. De nálunk komoly, részletekre kiterjedő megbeszélést igényelne a dolog.

whale 2013.05.23. 18:21:00

@Mrs. Műfajteremtő: Van egy káprázatos technikai vívmány, nem tudom ismered-e? E-mail-nek hívják.
Titti úgyis imád lepkét csattogtatni levélben. Te még hiányzol a gyűjteményéből...:DDD

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 18:21:29

@florence: figyeljetek, mert ilyen lesz a blogellákból, ha férjhez mennek :)

whale 2013.05.23. 18:24:06

@Mrs. Műfajteremtő: Úgy mint, hogy ki-mit-mikor-hova? És a spontaneitás? Azzal mi lesz?

whale 2013.05.23. 18:26:06

@titti79: Gondútam.:) Akkor mi az akadálya, hogy a szaftos részleteket privátban intézzétek?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 18:26:46

@whale: @Mrs. Műfajteremtő: vigyázz vele, Gizám, mert ez egy nagy genyó :) rádcuppan, mint pióca és szét akar szerelni, hogy lássa, hogy működsz :)

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 18:33:03

@whale: szerintem a szabályokat tisztázni kell. Ez nem az a műfaj, ahol menet közben kell megbeszélni, megdughatod-e a másik nőjét, vagy csak szopás fér bele, netán csak egymás mellett óhajtotok baszni egyet!!! A spontaneitás meg a kivitelezésben van. Mondd, Te minden esetben spontán "facial cumshot"ban részesíted a kedves leányzót az első randin, ha olyanod van???

whale 2013.05.23. 18:33:48

@titti79: Csak azt, aki nyilvánosan ki(szét)teszi a lábát.:P

whale 2013.05.23. 18:38:23

@Mrs. Műfajteremtő: Nem, természetesen mindegyikkel aláírattam egy 5 oldalas beleegyező nyilatkozatot, amiben részletekbe menően taglaltuk, hogy mit lehet és mit nem.
Szerződésszegés esetén természetesen kötbért kötöttünk ki, egyéb vitás kérdésekben pedig elismertük a PKKB illetékességét.

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 18:39:20

@whale: én nem, most nem, legalábbis az tuti! Megyek és odateszem a "fasírozottat" meg a kelkáposztafőzeléket a Lajos elé! :)

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 18:42:28

@whale: szar lehet így élni, hogy minden vagy fekete, vagy fehér. Középutat nem ismersz??? Pl az utolsó előtti pillanatban megkérdezni, hogy "mennyire vagy perverz? Kezedre pisilni lehet????" :)

whale 2013.05.23. 18:44:59

@Mrs. Műfajteremtő: Jézus, bazmeg! A humorérzékedet belesütötted a fasírtba?!?!

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.23. 18:55:30

@whale: Ja! Az hagyján, de a Tiédet is!!!! :)

whale 2013.05.23. 19:00:36

@Mrs. Műfajteremtő: Ha nem ismered, hogyan, drága, hogyan?:D

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.23. 19:02:30

A gay chap who lived in Khartoum
Took a lesbian up to his room
And they argued all night
About who had the right
To do what and with which and to whom

florence 2013.05.23. 19:38:05

@titti79:

Egészen pontosan mire gondoltál? Mi a közös bennem és blogellában? Az előéletünk biztosan nem. A családhoz való viszonyáról mit tudsz? A majdani férjéhez (nem is akar se férjet, se gyereket. csak szerelemhez társat. tart ameddig tart) való viszonyáról mit tudsz? Mert én semmit.
Fene nagyra vagy, mert azt hiszed, ha elő mertél hozakodni egy "titkos vágyaddal", akkor valami localhero vált belőled rögvest.
Közben annyi történt mindössze, hogy kiírtál a netre olyasmiket, amiket még kettesben sem tisztáztatok. Lejáratrad a férjedet, hogy legyem kihez képest bevállalós vagány csajnak látszanod. De kb annyira vagy vagány a mai web2 térben, mint anyáknapi ünnepségen egy tangavillantós gatyában leguggoló nagymama.
Meggondolatlan buta gyerek vagy. Azt hiszed, hogy modern vagy, ha kibeszélsz olyasmit, amiről azt hiszed, hogy csak neked van merszed szóbahozni. Hogy polgártpukkasztasz, hogy tabut döntögetsz, hogy vagabond vagy. Lenézed és prüdnek és elfojtónak titulálsz mindenkit, aki nem tett még olyat, amiről te biztosan tudod, hogy te meg fogod tenni. De nem tedzed. És még az előkészítéssel is csak bajt, kárt, sérülést, bizalomaláásást tudtál elérni.
Annyira autogén megelégedettségmámorban vagy, hogy azt sem érzékeled, amikor már ott tartasz, hogy a józan pillanataidban keresett terapeutáidat is csak fizetett közömségnek, jobb esetben statisztáknak képzeled.
Te komolyan elnyírtál valami zavaros mezőre.

mrbateman 2013.05.23. 19:50:55

@florence: Köszönöm!
Mit iszol?
Nagyjából ennyi, persze lehet a kihűlt szart még hetekig pofozgatni...csak minek!

Tea IWO 2013.05.23. 19:58:05

Úristen, milyen témák :)

whale 2013.05.23. 19:59:01

@mrbateman: Naaa-naaa-naaaa! Nem olyan rossz ám ez. Ez a mai, meg az ehhez hasonló posztok kifejezetten érdekesek. Amennyire zakkant a poszter, élőben követhetjük a házassága alakulását a végkifejletig.:) Bármi is lesz, izgi...
Szóval, hajrá Titti!:D

whale 2013.05.23. 20:01:42

@mrbateman: Ami meg a kihűlt szart illeti, évekig-évtizedekig-élethosszig el lehet pofozgatni. Titti ennél impulzívabb, nem fog addig tartani.:))

florence 2013.05.23. 20:02:44

@mrbateman:

Áááh.... igazad van :-(
Csak én nőből vagyok. Én nem tudok olyan viccesen elkvaterkázni egy anya-feleség betegágya felett, mint ti, fiúk...
Persze, hogy hülye vagyok.... de ki mondta, hogy pont én lennék a tökéletes közöttetek.....?

Lopez de Futastan y Ramodon 2013.05.23. 20:09:27

Nem értem ezt a tipródást. Kimész a tér közepére, bepucsítasz, aki éppen arra jár az televágja a burkeszt, a férjed a bokorból lesi és csapja neki, ennyi. Aztán megvárjuk mikor akasztja magát az embered.

Vagy megbeszéltétek, hogy senki nem kúr félre, de beszéljünk róla, tegyük ki a netre, aztán röhögjünk a reakciókon, meg rendezzünk ál-vitatkozást. Ha ez utóbbi, akkor grat, jól működik.

mrbateman 2013.05.23. 20:09:33

@whale: Ja persze, csak elég prosztó dolog ha belegondolsz, h. itt tobzódik a nép és röhög a nyomorukon, mászkáltok az állatkerti ketrecek között és közben röhögtök a páviánon, h. vörös a segge meg áll a fasza...figyejjed má, degáz!...várjá-várjá mi lesz a vége, megbassza a másikat?

Jó, oké a bloggerina ezt élvezi!...de nam vagyok biztos benne, h. ura a saját helyzetének.

Áhhh gáz!

chocco channel 2013.05.23. 20:11:08

Haaaat ezzel poszttal most nem ertek egyet, de nem is ez a lenyeg, hanem a megismerese egy masik aspektusnak, en ezert jarok ide.

Ennelfogva pedig nem ertem, h kommentelok miert veszik ezt veresen komolyan es vitazzak ki a lelkuket mikozben fontos es draga idejuket eletukhoz tokeletesen illo himezgetetessel es kerteszkedessel toltenek.

A kommentek hallatan pont olyan mintha a sogoromat hallgatnam, de ez igy egy nezopont es ismet: senkinek nincs igaza, megis mindenkinek igaza van.

Na, oszoljunk es menjunk dugni:-)

whale 2013.05.23. 20:32:40

@mrbateman: Bocs, de ez erről szól, nem másról. Hogy az állatkertes hasonlatodnál maradjunk, anno a Sebeőkön simán ért röhögni, amikor bezárta magát a majomketrecbe, köztéren.
Azért csinálta. Titti is azért csinálja, hogy jöjjenek a népek ámuldozni-pukkadozni-röhögni, ki-ki vérmérséklete szerint.
Persze a dumcsi az, hogy dehogy, de tudjuk, hogy ez kamu.:DD A műfaj maga erről szól...

whale 2013.05.23. 20:38:50

@mrbateman: Meg egyébként egyfajta terápiának sem rossz. Ha pusztán emiatt 10 évvel később pattintja fel az ereit, már megérte...

mrbateman 2013.05.24. 08:26:19

@whale: párducketrec és állatkert

persze, mert az egy tudatos termék volt, máshogy mondva nem mindegy, h. a bohócon röhögsz, vagy a nyáladzó értelmi fogyatékoson.

(elnézést a nyilvánvalóan túlzó példákért)

szövetszöcske 2013.05.24. 09:29:50

@florence: Bennem ilyen mérvű kíváncsiság nincs... Óvatosság, óvatosság hiánya. Rosszpéldák. Nem gyávaság. Felelősség. Csak veszíthetsz...
Ezért is kérdeztem, hogy a férjed milyen verzióban tudja ezt. Engem egy beszélgetés az asszonnyal ilyen érvekkel rettentően letaglózna. (pont ahogyan őt is letaglózta, ahogy hasonló érveket használtam amikor otthon befordult gyeses feje volt, nem véletlen szeretőzött be abban az időben).
Rettentő nehéz meghúzni a határvonalat a vágyak megvalósítása érdekében bevállalható kockázat és a túl nagy kockázat között. Gyakorlatilag minden kockázatos, nem csak a gruppen és a korbácsolás... Egy popsiszex kipróbálásában is benne van, hogy a hapsit elkapja a hév és gyűlölni fogod érte, vagy balesetes lesz a farka, aztán fél évig nem áll fel, mer kiderül hogy finnyás. Egy sima pedáns misszionárius házasélet kezdeményezésében is benne van a visszautasítás kockázata, márpedig minden visszautasítás egy szög a közös szex koporsójába.
És ha megvan a konszenzusos határvonal, hogy ezeket kipróbáljátok azokat meg nem, akkor állandóan ott lebeg a kisértés, ha bármelyikőtök lázadna az élete ellen, ez a határvonal lesz a kalicka szimbóluma amit először fel akar rugni (nem véletlen jönnek ezek a kapuzárási pánikok, sokszor iszonyú nehéz azzal szembenézni, hogy a szomszédban a szvingerklubban kúrnak carpediem mint a malacok, te pedig bénán nyávogsz, józan érvekkel hülyíted magad az évek pedig telnek közben).
Te is itt lógsz, nem véletlenül, amikor kioktatod a posztolót a józan észről, tulajdonképpen magadad győzködöd. Amikor az leoszt téged, hogy fapina vagy, magát győzködi, hogy jól választott, hogy nekiugrott a határnak. Pedig nincs jó vagy rossz, mindenki megül a kalickájában szépen és praktikusan, amíg rá nem jön a hoppáré. Előbb-utóbb szinte mindenkire rájön...
Ha megnézed a legtöbb pár játszik egymással, nem beszél meg határvonalat (mert a határvonallal nehéz élni). Ennek meg hosszú játszmázás, húzd meg-ereszd meg a vége. Mi keresgéltünk gruppenpartnereket egy időben, párok ezrei keresgélnek a neten. Rengetegen vágynak erre. Mindenki óvatoskodik, előre lefektetett szabályokkal próbálja a biztonságérzetét megőrizni. Mind a határvonalat feszegetik, átlépni nem merik, vagy ha merik, akkor is botladozva-bénázva, legtöbbször kudarcélménnyel, de azt sem merik kimondani, hogy a határ szent (mert ilyenkor csak idő kérdése, mikor lesz valamelyiküknek hazugságban élünk, hazudok magamnak, igenis csoportdugni akarok életérzése),
Nna, ezért érdekelt milyenek azok a beszélgetések a férjeddel. A nagypedáns, józanészre hallgató beszélgetésekben különösen szeretek vájkálni:)

florence 2013.05.24. 10:51:31

@szövetszöcske:

Ki kell, hogy ábrándítsalak :-) A fapinaság, mint jelző, még titti szemszögéből sem áll meg rám. Semmivel sincs előrébb avval, hogy a határok feszegetésében ott tart, ahol. Nyilvánvalóan a személyisége impulzivitása túllépett egy határt. Nem a szexben lefektetett határt. A legfontosabb emberi kapcsolatában lépett át egy határt. A szexben még csak ugyanazt tette eddig néhány tucat fiúval. Semmilyen olyan határon nem lépett át, ami benne, magában húzódik. A férjét okolja ezért is. A körülményeket okolja ezért is. Szociopata módon érzéketlen az ezzel járó sérülésekre. Néha beleborzongok, hogy milyen kevéssel "el tudnám intézni", hogy a férjem is ilyenekkel sebzetté váljon. És persze világos előttem az is, hogy egy évtized se kell már és ugyanilyen sebezhetővé válok én is általa.
Az, hogy miként keveredtem ide és más, hasonló posztra, nem függ össze avval, hogy miként hat rám a felismerés, hogy minden terén az életnek (így a szex terén is) több ajtó, út, lehetőség, stb marad zárva, bejárhatatlanul ill. kipróbálhatatlanul, mint amennyi kinyílik, bejárható vagy kiélhető lesz.
Ha azt fájlaljuk (szoktuk mi is) ami szinte már örökre elveszett, akkor addig sem a meglévöt élvezzük, az elérhetőért törekszünk, stb... ez, így bölcsebbnek (bölcselkedő-okoskodó) hangzik, mint ahova a beszélgetéseink közben, egymással izmozva, egymást nem mindig értve, vitatkozva (részemről hisztivel, a részéről némi agresszióval) jutunk el. De visszatekintve a vitákra, amik már lezártnak tünnek, ez a konklúzió világlik ki.

De hohy arra is válaszoljak, amivel kielégíthetem a kiváncsiságodat:
A férjem csak annyiban hasonlít rád, hogy ugyanilyen világosan és lényegretörően fogalmaz meg érzéseket, mint te, kertelés nélkül. De ő nem olyan megkeseredett sub, mint amilyennek téged érezlek. Remélem, hogy nem történik olyan velem, ami rá ilyen hatással lenne.
Most, itt a neten, nem fogok megosztani veled (sem) olyan intim dolgokat, amik a határainkat jelezték eddig és konfliktust okoztak. Mert okoztak, nem egyszer. És ahogy írod, minden határrevízió határmenti villongással-csetepatéval jár. De amíg ketten jutunk tűzszünetre, addig nem fogunk "beavatni-belevonni" senki mást.
A te példád és a feleségedé is, mutatja, hogy sem a te engedékenységed (amit pragmatizmusnak hívsz :-) , sem a feleséged lehetősége (hogy szetetőt tarthatott, hogy hármasozhatott) nem hozott békét, csak az elszenvedett veszteség teremtette mélypont teremtette meg az alapját annak. Szerintem (remélem) van szerencsésebb módja is :-)

A fantáziáim meg olyanok, hogy egy jóideje már békével tudom őket szemlélni. Nem csapnak be.

Átlátni vélek a legegyszerűbb csapdákon. Nem hiszek a pornófilmekben . Azt hiszed ez evidens? Ne hidd! Sokan mondják, hogy az kamu, de közben olyasmikre vágynak, amit ott látnak.
Nem tévesztem össze már a mások történeteiben szereplő irigyelt akciókban az okot az okozattal.
Ezalatt azt értem, hogy ha régen azt olvastam, hogy valaki a vonat vagy repülő wc-ben dugott, akkor átéreztem annak izgalmát és arra kezdtem izgulni-vágyni, hogy én is kipróbáljam. Aztán rájöttem, hogy nem a wc-ben dugást irigyeltem, hanem azt az elnyomhatatlan vágyat, ami azt eredményezte, hogy akár a wc-ben is, csak duhjon már meg a palim :-)
Kis lépés ez a fajta szemléletváltozás, de nekem nagy ugrást eredményezett.
A vágyat pedig, csak úgy önmagáért már nem vágyom.
Arra a fajta kielégülésre vágyom, ami nagyobb szokott lenni, ha nagyobb hiány táplálta vágynövekedés előzte meg. De tudom azt, hogy ha mesterségesen gerjesztem, ha stimulációval vagy önbecsapással spannolom fel a dolgot, akkor kielégülés nem lesz nagyobb, viszont egyfajta addikció alakul ki, hogy egyre jobban próbáljam felspannolni a vágyat, hogy egyre vadabb dolgokat próbáljak ki, hátha elérem a kívánt extra kielégülést. Gyűlölve mindent és mindenkit, aki ebben akadályoz és visszahúz. Imádva mindenkit, akiről feltételezem, hogy segíthet (esetleg csak példát mutathat) nekem ezekben.

A hűtlenség blogra, majd az erotikusmeoar blogra és végül ide is "tréningezni" jöttem. Hogy felismerem-e a "csapdahelyzeteket" és azok következményeit, vagy találok-e átgondolni, legalább elvi szinten kipróbálni érdemes példát. De ami egy kicsit is valóságszagú, az mind rosszabb, mint ami nálunk bármikor a legrosszabb volt. És nem hogy jobbat, de még csak hasonlóan jót sem láttam ezeken a blogokon. Nagyrabecsülöm amink van. Nem szeretnék a közmondásos kutya helyzetébe kevetedni, aki jódolgában veszett meg. Azt érzem, hogy ha nagy a kisértés, akkor az talán azért van, mett magyon jó dolgom van MOST. És senki nem igérte meg, hogy így is marad örökre.

Csaba Sugár 2013.05.24. 14:59:35

Én azt gondolom, hogy az ember akkor hozza előtérbe a szexuális vágyait ha a valódi vágyait túl távolinak, megközelíthetetlennek vagy megvalósthatatlannak látja. A szexuális vágyak élesebben élnek bennünk, könnyebben körvonalazódnak de közük sincs a valódi vágyakhoz.

Ugye azt senki nem gondolja, hogy csak azért mert kipróbál pár új dolgot a szexben drasztikusan megváltozik az életminősége? Rövidtávon adhat izgalmat meg változatoságot de az újdonság varázsa után marad ami volt.

Szerintem a cél hogy kiderítsük a valódi vágyainkat, azokat amik mélyen bennünk élnek és valóban változást hozhatnak hosszútávon.

florence 2013.05.24. 16:02:33

@somatic333:

ez tény. a szexuális vágy és öröm egyszerre gyógyír és tévútra csábító lidérc is. ahogy azt szöcske írta volt feljebb: nehéz kijelölni a pontos határvonalat, ahol átcsap egyik a másikba.....

whale 2013.05.24. 17:06:20

@***Büdösmackó***: De legalább erősen meghúzhatná a szövegeit. Én már csak minden második bekezdését olvasom el. Elég fárasztó és uncsi.

whale 2013.05.24. 17:16:06

@mrbateman: Itt nincs nyáladzó értelmi fogyatékos, csak egy cigánykerekező bohóc. Rajta meg ér röhögni, még akkor is, ha vélhetően kínjában cigánykerekezik.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.05.24. 17:26:19

Néhány hetet kihagyok és mi történik, mi? A nagy büdös SEMMI. Ok, volt egy kis öngyi depi hiszti, mondjuk kár hogy arról is messziről lesírt hogy műbalhé...
Komolyan nem értem hogy ha valaki tényleg annyira akarja ezt, meg tényleg annyira bevállalós, meg határ feszegetős akkor mi a frászt kell ezen ennyit rinyálni???
Mióta van ez a blog? És azóta csak egy helyben topogás. Változás, előrelépés nulla.

De a kommentek változatlanul jók. Mondjuk ha ezek nem lennének már régen kinyiffant volna a blog, az tuti.

whale 2013.05.24. 17:37:57

@mrbateman: Egyébként nekem rémlik valami, hogy a Köröndön is ki volt állítva egy ideig.

florence 2013.05.24. 17:40:27

@***Büdösmackó***: @whale:

annyira kedvesek vagytok. kár, hogy nem ismeritek az egereteken azt a kis tekerős bizbaszt.... az ott azért van, hogy ami olyan hosszú, hogy fárasztó vagy érthetetlen vagy érdektelen számotokra, akkor ripszropsz átgördülhessetek felette.
Majdnem olyan egyszerű használni, mint a kis pöcsötökkel babrálni ilyesmi posztok olvasgatása közben :-)

Ja... és ha ügyesek vagytok, a kettőt egyszerre is megpróbálhatjátok.... jó gyakorlást !

HVDJE 2013.05.24. 18:36:44

Nagyon nehéz ennyi minden után hozzászólni. Olvastam néhány posztodat és egyet kell értsek AdélAnitával mert ugyanazok a körök mennek körbe körbe.
Valami paradigmatikus változás kellene, talán. Küldök egy linket, egy hasonló témáról talán van benne egykét hasznos gondolat.
www.ted.com/playlists/4/what_makes_us_happy.html

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.24. 19:04:36

@HVDJE: @AdélAnita: Kedveseim, nem kötelező olvasni. ez nekem ilyen tempóban megy. Mások évekig "gondolkodnak" rajta. Illetve lehet csak a kommenteket olvasni, és egymás faszát szopni :) nekem az úgyis viccesebb. A reflexiókra reflektálni, és aztán szekértáborokba rendeződni, a szekértáborokon belül palotaforradalmat csinálni, elhatárolódni, besértődni. Kibaszott jókat nevetek rajtatok, egy kész tanulmány vagytok :)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.05.24. 19:21:51

@titti79: Éppen erről beszélünk béééjbe, hogy nem megy, mert rohadtul nem történik semmi, hiába a magas ló, ettől nem leszel érdekesebb.
Az olvasással kapcsolatban meg igazad van egyébként, már jó ideje a kommentek viszik a blogot.

whale 2013.05.24. 19:23:28

@titti79: Erről van szó! A lényeg, hogy mindannyian jól szórakozzunk!:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.24. 19:45:04

@AdélAnita: mond el még kétszer, kicsim, mert elsőre nem értem, nem hallatszik fel a magas lóra

SinglElla 2013.05.24. 19:53:38

@AdélAnita: ebben egyetértek, csak a kommentek miatt járok vissza, sőt az utolsó 2-3 bejegyzésből már csak egyet futottam át...

Sosem gondoltam volna, h összevesztek, olyan ügyesen nyaltátok egymás sejhaját:D

SinglElla 2013.05.24. 19:55:50

@mrbateman: dehogy ura, dehogy ura...de várjá minnyá jön a depi, öngyi, mi meg élvezzük:P

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.05.24. 19:56:54

@SinglElla: Szerintem valamit félre értettél. Én eddig sem voltam Titti drukker, és most sem érzem hogy ellenség lennék. Ha már állni kell valamelyik oldalra az a sajátom. :-)

Úgy emlékeztem ki vagy tiltva..., bár látom ebben is nagy a következetesség, BM is itt van. Hiába na, kellenek azok a nyamvadt hozzászólások bármi áron.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.24. 20:08:52

@AdélAnita: mind a két kis kurva, Blogella (Singlella), és büdösmackó is visszajött egy másik névvel. Te pont egy kommentnyire vagy ettől a lehetőségtől.

HVDJE 2013.05.24. 20:58:49

@titti79: Minden bizonnyal félreértettél, én nem kritikát szerettem volna megfogalmazni. Drukkolok Neked, nektek, a gyerekeknek, de ezek szerint ezt inkább csendben teszem ...

***Büdösmackó*** 2013.05.24. 21:48:21

@florence: a beteg kurva anyád, azt utasítgasd.

***Büdösmackó*** 2013.05.24. 21:50:31

@titti79: ne piszkálj, mert felbosszantasz.

***Büdösmackó*** 2013.05.24. 21:51:15

remélem boldoggá tett a címlap. viseld jól magad.

csacsacsa 2013.05.25. 19:43:14

Titti Királylány!

Csók!

***Büdösmackó*** 2013.05.26. 20:17:27

kommenteljetek, hé!

látod titti, így jár az, aki a blogjában házmesterkedik...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.26. 21:34:43

@***Büdösmackó***: kifejezetten fellélegeztem. nincs itt már mit mondani, miért mondaná el mindenki még huszonhatodszor ugyanazt? pihenő van.

orsiw 2013.05.27. 18:35:31

Tényleg a kommentek miatt érdemes ide vetődni.
Fifikát sejtek a háttérben: a posztok fiktívek, a cél pedig az okosan tanácsokat adók okos tanácsainak kisajtolása és ezáltal megszilárdításuk saját hitükben. Ha ez a misszió, akkor tényleg respekt, mert tök jól játssza a szerepét a bloggerina. Gyanúsan jól. Élethűen. A férjével jókat röhögnek igen, mert amúgy tök jól működik a házasságuk, ezzel dobják fel. Érdekes módon a nők le vannak ugatva, a fiúk maradnak, bár a két vitastílus sem egyezik. A nők anyai/jóbarátnői tanácsai lepattannak és lehülyepicsázzák őket (nehogy más tyúk is legyen az ólban!), a fiúk meg jókat röhögnek a főhősnő "nyomorán". És az sem baj, ha főhősnő saját maga karikatúrája lesz. Ez a rejtett cél.

Majomvári Kajetán 2013.05.27. 21:21:15

Én nem zárom ki annak esélyét, hogy mindez így van, ahogy a bloggerináéknál. Szeretem olvasni mindazonáltal a blogot és a kommentket, köszönet érte.
Sejtésem szerint a főhősnő otthon van 2 kicsi gyerekkel, láttam már ilyet, a feleségemnek is elég nehéz volt a gyes vége, akkor tört elő belőle a független modern nő, akkortájt sokszor kellett tízig számolnom, de megoldottuk.
Egyébként ha a bloggerina az energiáinak egy részét levezeti itt a blogon akkor nem igazán értem a férjét, mert ennek alapvetően örülnie kéne.

ZElla 2013.05.28. 22:38:50

@orsiw: "(nehogy más tyúk is legyen az ólban!)"
ZElla, helyeslően bólogat
süti beállítások módosítása