Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Silver lining

2013.05.16. 10:40 titti79

A nagy balhék után mindig ez van. Egymásra találás, egymás értékelése, intimitás, nagy dugások. Talán épp ezért szeretek nagyot balhézni. Meg, mivel drámakirálynő vagyok, csak úgy önmagáért is szeretek nagyot balhézni.

Ti persze közelről nézitek, mert én közelről mutatom. Ez első sorból csak az látszik, hogy ez a házasság egy kalap szar, össze nem illő felek szánalmas vergődése, hanyatló, sőt végstádiumú kapcsolat. Ezt láttatom, mert abban a pillanatban én is azt érzem. De ha néhány lépést hátrálunk, azért láthatjuk, hogyha a hullámzásokat kiiktatjuk a modellből, egész jó kis lassan emelkedő trendvonalat lehet ráilleszteni.

Mert vannak szuper napok, és a tegnapi nap vége, meg a mai is ilyen szuper nap. A gyerekek normálisak voltak, nem volt fölösleges nyávogás - nem volt több, mint ami feltétlenül szükséges -, mi is jól kezeltük őket, meg egymást. Ilyennek kéne lennie. De valahogy sosem ilyen, ha nem dobok le néha némi napalmot.

Igen, köszi, mielőtt megmagyarázzátok, én is tudom, hogy
1) az itthoni nyugi nem ok, hanem okozat. Vagyis ha én kiegyensúlyozott és boldog vagyok, az egész család az. Ha én kiborulok, mindenki borul. Nekem kéne kősziklának lennem, értem én, csak nagyon nem vagyok.
2) a jó és a rossz napok - mint minden a világban - percepcionálisak. A történések szintjén egy idegesítő este és egy kellemes este nem feltétlenül különbözik egymástól annyira, mint ahogy én megélem őket, amikor jó vagy rossz passzban vagyok.

De tegnap meg ma megengedtem a világnak, hogy jó legyen.

Hajnali ötkor ébresztett a pici, mert fájt a foga, meg éhes is volt. Táp, Dentinox, cumi, fél óra, visszaalszik. Van olyan, hogy ilyen helyzetben mindenkit elküldök az anyja picsájába. Ma reggel viszont odabújtam a zapához, és addig simogattam, amíg fel nem állt a farka. Kilopóztunk a nappaliba, felvetette velem a kurvás magassarkúmat, mert egyrészt nagyon izgatja, másrészt így egy vonalban van a csípőnk, és jól megdugott hátulról. Gumiért nem akartunk már visszamenni, úgyhogy a végén a számba verte.

Ha a zanya boldog, mindenki boldog.

lab5.jpg

112 komment

Címkék: szex boldogság szopás balhé jó nap

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr255302725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.16. 12:19:11

@whale: az érfelbontás azért nem ennyire vicces, csak úgy megsúgom

whale 2013.05.16. 12:19:59

Ja, nem is gondoltam, hogy a Parafacipős lány szó szerint értendő.:))

www.youtube.com/watch?v=EyxspsquMJU

whale 2013.05.16. 12:22:04

@titti79: Azzal majd ráérünk foglalkozni a következő depresszív szakaszban. Addig is érezzük jól magunkat.:)

szövetszöcske 2013.05.16. 12:22:30

@Mary fucking Poppins.: Nem mondom, hogy a gruppen rossz. A mi kapcsolatunkba simán befért volna. De max. úgy, hogy békésen éldegélünk egymás mellett, tapossuk a mókuskereket, aztán karácsonykor meg húsvétkor nyomunk egy frissítő, laza gruppent. De ez önmagában nem old meg semmit, olyan mint egy új vibrátorvásárlás. A párom azt hiszem azt várta tőle, hogy érdekesebb-izgalmasabb lesz, visszafiatalodik. (És gondolom nem kimondva ő ezt úgy képzelte, hogy nemcsak gruppendugás, hanem ott egy idegen hapsi aki nyomul rá, ő lehet a királylány az estében). Pedig a többesezés a dugásról szól nem többről...

szövetszöcske 2013.05.16. 12:23:45

Na, húztam ebédelni, sok voltam, azt hittem tényleg érdekli a blogírót, nem baj legalább elszöszöltem az ebéd előtti időt...

Mary fucking Poppins. 2013.05.16. 12:30:29

@szövetszöcske: én sem mondom, hogy rossz. bár még nem csináltam, és a feleségemmel soha nem is fogom, de ezzel együtt tudok élni.

csupán jókat röhögök azokon, akik ilyesmitől várják, hogy az életük egyenesbe fordul és rájuk köszönt a hatalmas boldogság.

bloggerina férje pontosan látja ezt, de szegény belekerült egy csapdahelyzetbe. már inkább leszopná a szomszéd nyugalmazott villamosmérnök lali bácsi, meg megujjazná manyi nénit a földszintről, ha biztos lehetne benne, hogy ez a feleségét is helyrebillenti. de hát ki tudja, mi sül ki ebből, sajnos picit labilis a neje, és nem tudja, mit akarjon az élettől. gábornak nehéz így. te okosan csináltad amúgy, neki ez a menekülő ajtó nincs nyitva.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.16. 12:30:47

@szövetszöcske: nagyon sokban hasonlít a mi szitunkra, és nem mondom, hogy ez nem egy lehetséges szcenárió.
Én inkább azt tippelem, hogy kipróbáljuk, nem nagy szám, és szép lassan elsikkad.
A legrosszabb, hogy valahogy begabalyítja a kapcsolatunkat.
A legjobb, és ez tényleg kb. a legjobb kimenetel, hogy tök jó, bejön, havi egyszer összejövünk, perverzkedünk, és örülünk neki.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.16. 12:31:53

@szövetszöcske: érdekel, csak dolgozom, meg összeszedtem a gondolataimat - mimóza

szövetszöcske 2013.05.16. 12:37:56

@Mary fucking Poppins.: Nem lehet okosan csinálni. Kinyitottam a kalickát, azért is megkaptam a magamét (márhogy mekkora genyó vagyok, tudtam, hogy ez lesz, odalöktem másnak).
A párom függő személyiség, függ az állandó pozitív visszajelzéstől. Egy bő 10 éves kapcsolatban ami eleinte elég pozitív ingert jelentett neki, az már elszürkül, amit pedig sohasem adtam, abban bénázom, nem vagyok benne jó.Így ő fuldoklik, de pontosan tudja, hogy ha valakitől megkapja az újdonság buksisimit, annak ára van. Szerintem előbb-utóbb lelezakkan abba, hogy nen tud királylány lenni úgy, hogy annak ne legyen túl nagy ára.

Mary fucking Poppins. 2013.05.16. 12:44:21

@szövetszöcske: van rossz, meg nagyon rossz megoldás. te a rosszat választottad, ráadásul a felelősség az övé, ezért még dühösebb rád, de majd elmúlik.

sajnos sokan nem értik meg, hogy nem lehet 40-50 évig lángolva megőrülni, és dühösek a házastársra, a gyerekre a világra, mindenkire, aki ezt látszólag elvette tőlük. torz önkép, torz elvárások. picit magukra is mérgesek, de az csak önsajnálatból fakad.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.16. 12:47:19

@szövetszöcske: van ebből az igényből, amit te királylánynak hívsz, bennem is, ez tény. Én úgy nevezem, hogy "virágokkal dobáljanak". az a jó, hogy én ezt nem csak férfiak és nem csak szexuális természetű érdeklődéséből és rajongásából is tudom táplálni. Nekem ezt tudja pumpálni egy szakmai vagy művészeti siker, hobbi, egy új barátság, bármi. Más kérdés, hogy ezek is tudnak rombolóak lenni egy házasságban - ha az egyik félnek "túl sok élete van". Nem kell ahhoz félrekúrni, kérem.

whale 2013.05.16. 12:57:30

@titti79: Cserepes kaktusz megfelel? :D (a magas labdákat kényszeresen lecsapkodom, bocs. na, megyek füvet nyírni.)

whale 2013.05.16. 12:59:02

@Mary fucking Poppins.: Nagyon röhögök. Vizuális típus vagyok.

szövetszöcske 2013.05.16. 13:03:49

@titti79: Ja, a nőmnek az is belejátszott, hogy a kölykök előtt tizensokemberes multis menedzser vót, akinek mindenki megveregette a vállát, a kölykök óta pedig elemző 6 órában, sokkal kevesebb kockázattal (és így vállveregetéssel vagy lebaszással), viszont délután 3-kor véget ér.
Alkat kérdése, van aki mint majom a farkának a jól fizető hatórás melónak úgy örülne, ez neki kudarc, semmi értelm meló, soha nem mondják, hogy olyan fontos vagy, dolgozz már hétvégén is.
Tényleg annyira hülye, de ez benne a vonzó:)

florence 2013.05.16. 15:13:37

@szövetszöcske:

már két poszttal ezelőtt is nagyon érzékletesen fogalmaztál :-)
A mostani hsz-aid pedig méginkább plasztikusak.

@titti79:
Rajtad meg nem csodálkozom. Pont mint az unokatesóm. Csak ő nem eretvág, hanem a balkon korlátot markolászva készül kárttenni magában. Ha lecseng nála a negatív hullám, mintha 'misem történt volna, megy minden tovább, a "normális" kerékvágásban. De ő annyiban mégis csak le van maradva, hozzád képest, hogy a megmormálisodás (sic) után vagy amnéziás lesz (ezzel mutatva "követendő példát" a tisztázást óhajtó környezetének), vagy szentül meg van győződve az őt ért sérelmek kimagaslóan durva szintjéről (ami, ugye, magyarázza a tettei drámai szintjét).

Furcsa, hogy ha te ennyire jól látod magadban az eseményeknek a szubjektiv megitéléséből fakadó hatását rád, akkor mi "tart vissza" egy egy piszlicsári probléma leszarásában, vagy saját értékén kezelésében?

Nem lehet, hogy te mégis csak egy egyszerűen elkényeztetett hülye úri kislány vagy?

A sértés és bántás szándéka nélkül használtam a jelzőket. Pudztán leíró jelleggel.

szövetszöcske 2013.05.16. 15:58:11

@florence: A feleségem ebben (a probléma utólagos tisztánlátásában) szintén a posztolóra hasonlít. Lófasz dolgokból képes önérzeti kérdést csinálni (legutóbb két nap harag volt belőle, hogy kell-e füvet locsolni esett-e az eső, dührohamot kapott mert kijavítottam, majd zokogott, hogy igazam volt, és hogy jó, akkor legyek boldog, hogy én is őt bántom, ő semmit sem ér, mindenki hülyének tartja). Eltelt két nap, békedugás, összebújás. Jóízűen elemezgette, hogy ő aztán mennyire hisztis hülye picsa és én meg mennyire a hapsik királya vagyok, hogy ezt ilyen hosszú időn keresztül hajlandó vagyok elviselni tőle. Két nap alatt elfújta a szél, de ha akkor a balhé hevében hergelem, szerintem simán nekem (vagy saját magának) ugrott volna a nagykéssel, vagy beadja a válópert (és ha nem hátrálok meg, el is válik, egyszerűen képtelen veszíteni)
És a nőm tutti nem elkényeztetett, cudarhangulatú tanyasi családból származik, alkoholista apával, mindent amit elért ő maga érte el. Szerintem valahol a bipoláris, a paranoia és a hormonális hiszti háromszögében tolja amikor olyanja van. (ha ezt olvasná, azt hiszem letépné a pöcsöm, már a gondolattól rosszul lenne, hogy biztos idiótának akarom beállítani, akit majd nyugatózni-gyógyszerezni kell...)

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.16. 16:17:54

Óóó, hát nagyon emlékszem én, mikor egy valaha volt blogomat kénytelen voltam a - hamarosan volt- férjem elé tárni, hogy ezzel mentsek sokkal- sokkal fontosabb dolgokat. Gyökeres fordulatot vettek attól kezdve a bejegyzések. Hirtelen minden kezdett felfényleni s a trutyi nem is volt annyira szagos. Főképpen, hogy a zapa időnként- mikor úgy érezte, zanya nem kellően derűs és készséges átnézte a bejegyzéseket. Ja, kíváncsiságból soha, azt nem gondoljuk tán, hogy időt pocsétázott volna a neje majdhogynem irodalmi minőségű írásaira, ámde ha csökkent szex mennyisége, vagy intenzitása, vagy a zanya "má' megen annyit baszogatol" üzemmódra váltott (megint lehetne hosszan ecsetelni ennek a zokait), akkor a zapa olvasott. :-) A zanya meg tudta mit kell írni, hogy békén hagyják, és ne kelljen meddő, sehova nem vezető szarakodásokba belemenni.
Hát csak úgy eszembe jutott ez most.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.16. 16:23:05

@szövetszöcske: Bocsánat, csak megjegyzem. Elképesztően pökhendi, nagyképű, arrogáns és felháborító modorban beszélsz a nejedről. A reakciói tipikusan az elnyomott, verbálisan bántalmazott, rendszeresen lehülyézett- lesajnált, alacsonyabb rendűként kezelt nők reakciói. És szegény még bocsánatot is kér.
Nagyon sajnálom őt, bár nagyon sokan kénytelenek így "tolni". A zapa meg a nagyon okos despota nagyúr. A mindentjobbantud alfahím. Pfff.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.16. 16:35:42

@szereto: Emiatt nem engedtelek be hozzám. Elég sokat töprengtem, hogy elindítsak- e egy lavinát az oldalamon, de végül arra gondoltam, hogy az a társaság annyira előrébb van ennél a szemléletnél. Köztünk már nem kérdés a férfi- nő minőségi kapcsolat, vagy a kölcsönösség, vagy az egymás iránti tisztelet.

szövetszöcske 2013.05.16. 16:37:14

@szereto: Némileg önigazoló a világképed. (Aha, nagyon sokan kénytelenek így tolni mint a nőm, de te azért megmutattad hogy nem teszed, te valójában nem egy szimpla szerető vagy, hanem egy forradalmár, egy hős:) )
A párom nem kénytelen. Többet keres mint én(illetve mostmár nagyjából csak ugyanannyit), nem zsarolom semmivel (sőt támogatnám ha új életet akarna kezdeni, ha azt mondaná vagy érezném, hogy ez boldogabbá tenné) Bármikor szétköltözhetnénk, pár hét alatt.. Igen, szőrszálhasogató vagyok, sokmindenbe beleszakértek, velem sem könnyű együtt élni (ahogyan vele sem). Kvittek vagyunk nagyjából
Az elnyomás és a bántalmazás az én sztorimban csak a a te világképedbe illik, ha valaki kettőnk közül megalázza néha a másikat az mindig ő (mondjuk rólam meg lepereg, pragmatikus alkat vagyok és szeretem is, így ez nem válóok).

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.16. 16:38:30

@szövetszöcske: :-) Nagyon jellemző a reakciód.
Megálltam.

whale 2013.05.16. 17:17:02

@szövetszöcske: Ne fáradj. Elég nyilvánvalóan sérült a személyisége korábbi kapcsolataiban, ezért aztán túlreagál mindent, ami csak kicsit is emlékezteti a múltjára...

florence 2013.05.16. 17:55:09

@szereto:
Nálam nagyobb drukkert keresve sem találnál a szerelmed és életviteled változtatásában megéld dolgaidhoz. De szerintem itt és most "túlforradalmárkodtad" a szitut @szövetszöcske: esetében.
Félre ne érts! Én sem tudom a tuttit. Csak épp az unokahugom példája jut megint eszembe.

Amikor az egész family nógatta, járjon utána, hátha valamilyen szakember segíteni tudná, azt támadásnak vélte. A férje állt mellé, hogy ez a kettejük problémája, és párterápiára csalogatta el a feleségét. Ott élből a verbális agresszió ugrott be a képbe. Hogy niztos a férj (öntudatlanul) lenyomja a feleséget. Kötelező olvasmánnyá tették a "szavakkal verve" című nő és anyavédelmi szakkönyvet. Aztán, mire a végére értek a dologmak, az jött ki, hogy a verbális erőszak ugrott, a "mérges csecsemő" szituáció és a szexuális fixáció (ez valami tanult dolog, vagy inkább "eltanult", esetleg véletlenül rögzült kapcsolódás, hogy a nő mihez rendeli hozzá az orgazmus élményét és hogy emiatt lehet-e egyátalán kielégülést adó, az egyébként orgazmusokat nyújtó, szex) mint probléma.
Azóta azon megy adurci, hogy akkor ő beteg és gyógyíttatni akarja mindenki, mikor neki a szex a legjobb és a mindenre gyógyír is, meg ő csak tudja, hogy mennyire élvezi, stb....
Pedig senki sem a szexét akarja átformálni. Senki sem beteges szexualitású nőt lát benne.... de most ez csípődött be nála.....
Ezt csak azért írtam le, hogy lásd, nem olyan egyértelmű mindig, hogy a férj nyomja le a feleséget.
Nem tudom, mennyire igaz a diagnózis az unokahugomnál, mert csak annyit tudok az egészről, amit eddig elpanaszolt belőle. De annyi biztos, nem egyértelmű a férj erőszakossága, elnyomó, lenyomó attitűdje.

whale 2013.05.16. 18:08:07

"De ha néhány lépést hátrálunk, azért láthatjuk, hogyha a hullámzásokat kiiktatjuk a modellből, egész jó kis lassan emelkedő trendvonalat lehet ráilleszteni."

Arra azért kíváncsi lennék, hogy ezt mire alapozza a blogger?:)

Mrs. Műfajteremtő 2013.05.16. 19:03:12

Ismét szívemből szóltál. Rohadtul irigylem azokat az embereket, akik mindent nagyobb kilengések nélkül élnek meg. Egyúttal ha épp olyan passzban vagyok, kibaszott unalmas, sótlan seggfejeknek tartom őket. Én az olyan "do it with passion or not at all" típus vagyok. Valami vagy jéghideg, vagy tűzforró, fekete, vagy fehér. De sosem szürke, langyos, mert attól megőrülök. Ezt rohadt nehéz lehet kezelni a másik oldalról nézve, de csak akkor tudok hálás lenni érte, ha épp olyan passzban vagyok. A házasságban is azt érzem, hogy egyik nap kurva jó, minden hepi, aztán másnap váljunk el a picsába. Legbelül tudom, hogy nem választhattam volna jobban. Hogy igen, megölni, igen, de elválni nem!!! És hogy ez majd idővel szelídül. Hogy majd együtt öregszünk és majd egyre kisebbek lesznek a kilengések. Talán nem is vágyunk majd az örökös kihívásra. Vagy nem tom.

florence 2013.05.16. 20:31:25

@titti79:

Átolvastam a neked szánt kérdést és arra jutottam magamban, hogy a hülye elkényeztetett úrilány jelző (kérdésbe burkolva) leginkább a leegyszerűsítő előitéletemet fejezi ki.
Bocsánat érte!
De emészthetetlen számomra, hogy ha ennyire világosan látod magadat (hisztikirálynőnek, meg a balhét a feloldozásért is kiprovokálónak, stb...) , akkor miként gondolod, hogy az ezek miatt IS döcögő párkapcsolatotok, családi "békétlenségetek" majd pont az egyetlen jólműködő és többfunkciós részét (szex) továbbterhelve (még egy "nemegyértelműenjó" ) fog helyrebillenni? Biztos vagy a férjed határaiban? Biztos vagy abban, hogy megfelelnivágyásmentes, őszinte akarás mutat az ő részéről is abba az irányba, amit még te sem látsz pontosan?
Kicsit olyan a hozzáállásod, mintha arra játszanál, hogy egyetlen rossz dolog sülhet csak ki egy többesszexből, hogy nem is olyan érdekes, nem is olyan izgalmas, nem is olyan trendi, stb..... álnaívnak tünsz etéren.
Ha beficcen egy-két "nem várt" következmény, nembiztos, hogy ki tudod hisztizni az arra adekvát javítást Gáborból. Egy férfi lelke csak egy hosszabb kapcsolat alatt kezd el kötődni a szexhez, ha ezután sérül ez a kombó, igen nehéz javítani. Mi nők még veszélyesebbek-veszélyeztetettebbek vagyunk. Nálunk hamarabb összezavarja egy érzelem egy jó szex az egyensúlyt. Az érzelmi degicit, ami ilyen kalandokba sodor téged, hamar tökéletesnek tüntethet fel arra érdemtelent (hosszú távon bizonytalan-vállalhatatlan), miközben elsöprő szerelmet és virágesőt bizionálsz egy hülye kalandba....
Szerintem te a tűzzel játszol.

florence 2013.05.16. 20:34:49

@florence:
sok az elütés. hülye telefon (nem is én, véletlenül sem :-)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.16. 20:39:18

@florence: ja, az elég nagy bunkóság volt. csak azért nem bunkóztam vissza, mert mobilról hosszú lett volna. A hülyét mindenképpen vissza kell utasítanom.

mindnyájan félreértetek. én nem gondolom, hogy a perverzióim kiélése megoldja a problémáinkat. de jól esne. és az én érzelmeimet nem zavarja össze a szex. ennyit le lehetett már volna venni. de biztos én nem vagyok egyértelmű. a túltenyésztettségem lehet az oka.

whale 2013.05.16. 20:40:20

@titti79: Akkor tessék az asztalfióknak írni, az nem pofázik vissza.:P

whale 2013.05.16. 20:46:04

@titti79: Igen. Neked. Gábornak is? Biztos? Gondolod segítené a hullámzó kapcsolatotokat? Biztos? Ha mégsem, van vészforgatókönyved?

florence 2013.05.16. 20:50:46

@titti79:

bunkózz csak nyugodtan vissza :-) !
Jól birom.
Most amúgy is lekvárt főzök a fiúknak. Amíg hűl, ráérek itt rongálni a közjót.

florence 2013.05.16. 20:56:18

@titti79:
Azért abban az " engem nem zavar össze a szex" dologba ne éld bele magad!
Nem gondoltál még bele, hogy miért pont ebben a szegmensben keresel "hiánypótlást" ?
Egyátalán, te elhiszed, hogy ez a részedről csak annyi, hogy "nekem jólesne" ?

florence 2013.05.16. 21:06:39

@titti79:

Az a mondatrész, hogy téged (az érzéseidet) nem zavar össze a szex, zsigeri "félelmet" kelt bennem.
Ez most vagy nagyképűsködés vagy szocipataság a részedről. A férjedről, a táryadról van szó. Nem egy tétnélküli, függetlenkori dugópajti melletti kisérldtezésről. Felfogod a különbséget. Legalább kétségeid lehetnének.

***Büdösmackó*** 2013.05.16. 21:54:13

áááááá

baszki, a pszichológia és pszichiátria egyik állatorvosi lova lehetnél

annyi, de annyi mindent írnék, de minek.

whale 2013.05.16. 22:08:01

@florence: Most éppen mániás szakasz van. Ilyenkor minden könnyű és szuper, az élet szép, a lehetőségek korlátlanok.:))

***Büdösmackó*** 2013.05.16. 22:11:20

Na, vegyünk pár dolgot:

-Pontius Pilatus nem volt lovag. Minimum 800 évet tévedtél. Ejnye. Pontius procurator volt, helytartó.
-Bulgakov veseelégtelenségben fejezte be élete földi pályafutását, ez az eshetőség nem látom, milyen kapcsolatban van a férjcserével
-Bulgakov előbb olvasta fel az ismerőseinek, családtagjainak a művét, utána publikálta.

Namost... amennyiben te azért fizetsz, hogy cirkuszi mutatvánnyal szórakoztasd a terapeutád, hát örömmel fogja nézni azt. A végén te fizetsz is, plusz ott a show.

A terapeutát nem értem, miért akarod letaglózni, elkápráztatni. Nem ez a célja.

A férjedet manipulálod, orránál fogva irányítod, a családodat manipulálod, a terapeutád manipulálod. Eltakarod a belsőd, és kontroll alatt akarsz tartani mindent és mindenkit magad körül.

Nem folytatom. Pá-pá!

***Büdösmackó*** 2013.05.16. 22:16:28

@whale: ha slendriánok akarunk lenni, ultradián BD I. kevert utáni mánia

szövetszöcske 2013.05.16. 22:19:24

Amikor annak idején beszálló hapsit kerestünk harmadiknak a párommal, ugyanaz a perverzió dolgozott mindkettőnkben, mégis egészen más konfigurációban képzeltük el.
Én úgy, hogy begyűjtünk egy jótestű nagyfarkú Feri a hegyrőlt, akivel együtt, vállvetve megdugjuk az asszonyt hogy a füle is kettéáll, és a végén összepacsizunk és megiszunk egy pofa sört a teraszon, dumálunk egyet hármasban vagy leülünk kinevet a végént játszani zárásképpen. Aki együttműködik velem egy szendvicsben vagy bármi bonyolultabb felállásban. És a végén majd bepárásodik a párom szeme, hogy mekkora jó estét dobtam már össze neki
A párom valaki olyat képzelt el, aki nyomul rá (nem úgy mint én), aki irányít és elvesz (nem alkalmazkadó mint én, én csak felszólításra durvulok), aki szimpatikus (és nem Feri a hegyről, faék egyszerűl).
Ő nem egy egyszerű pluszfarkat akart, aki beszáll a kettőnk együttlétébe, én viszont nem gerjedek arra a megalázó élményre, hogy jön egy nálam alfább-dominánsabb csávó,nekiáll velem versengeni és demonstrálni, hogy az ő karizmájától jobban nedvesedik az asszony bugyija.
Azért az élményért, hogy most lehengereltem szexuálisan a nőm, bizonyítottam, szívesen együttműködök bárkivel, de másodosztályú hapsinak lenni, vert pozíciós szituációban, azt nem.
Lehet, hogy te is megkérdezhetnéd a hapsidat, pontosan hogyan zajlik le a fantáziájában egy ideális gruppen, mit is keres benne(engem a feleségem sohasem kérdezett, csak keresgélt, majd felhúzta az orrát, ha nekem nem tetszett valaki, akivel ő már tárgyalt és szimpatizál, nekem viszont alap, ha valaki nem hiányolt a csetből mikor hármasozásról tárgyalt a nőmmel, az gyaníthatóan nem ideális csapatjátékos inkább konkurencia)...

whale 2013.05.16. 22:24:16

@***Büdösmackó***: Én ultra rapidra tippelnék, de ezen nem veszünk össze.:)

whale 2013.05.16. 22:59:29

@***Büdösmackó***: Bulgakovnál lovag volt, nyugi.

"A nyitott ablaknál ültem a második, picike szobámban - folytatta a látogató, s kezével mérve
mutatta: - Így állt a dívány, szemben vele egy másik dívány, a kett
ő
közt asztalka, rajta csinos
éjjeliszekrény-lámpa, az ablaknál könyvek, emitt meg a kis íróasztal. Az els
ő
szobában pedig,
az óriási nagy volt, tizennégy négyzetméter, csupa-csupa könyv, és semmi más, csak egy
kályha. Nagyszer
ű
en berendezett kis lakás volt! És hogy illatozott az orgona! Pihekönny
ű
nek
éreztem a fejemet a kimerültségt
ő
l, Pilátusom már a vége felé járt...
- Fehér köpeny, vérvörös bélés! Értem! - vetette közbe Ivan.
- Úgy van! Pilátusom szélsebesen vágtatott a befejezés felé, és én már tudtam, hogy regényem
utolsó fél mondata ez lesz: „Ponczius Pilátus lovag, Judea ötödik helytartója.”

whale 2013.05.16. 23:00:59

Bassza meg a blogmotor.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 07:32:39

@szövetszöcske: ez volt az első hasznos dolog nekem ebben a folyamban

florence 2013.05.17. 08:14:23

@titti79:
Annyira jók a fiúk hsz-ai. Szöcske a kedvencem.
Már egészen mély dolgokról fecserészünk itt felszinesen. Hátborzongató néha.

cunningman 2013.05.17. 08:25:15

@***Büdösmackó***: lovagok a rómaiaknál is voltak (equites). Olyan társadalmi osztály, rend, mint a plebeius, senator. Az adózáshoz, katonáskodáshoz volt köze a megnevezésnek, ők kiváltságokban a senatorok után következtek. Szokás volt konzult is úgy választani, hogy egyik lovag, másik senator. Attól még lehetett helytartó, az csak a posztja.
Mindjárt jön valaki nálam is latinosabb, és kiigazít.

mrbateman 2013.05.17. 08:54:45

@titti79: Árulkodó, hogy ezen érdekes módon még nem gondolkodtatok, pedig azért elég alap, hogy ki mit vár el egy nagy horderejű eseménytől.
Az hagyján, hogy E/1 tudná, csak igazából leszarja a másikat...de nálad ez szinesedik azzal, hogy te magad sem tudod mit akarsz (és nem csak ettől az egyetlen területtől)

Némileg hasonlítasz anyámra, meg a kapcsolatotok (bár Gábor nézőpontjait nem ismerem) - kapcsolat mert ez az én definícióm szerint nem házasság, hanem inkább közös fogyasztásra és feladatellátásra szerveződött szövetség, egy háztartás - a szüleim kapcsolatára. Szerencsére elváltak, szerencsétlenségemre kicsit későn, mert így életem egyik keresztje, hogy csak olyan/olyanok ne legyünk, mint ők voltak...napokig szarul érzem magam, ha pl a feleségem azt mondja, hogy ezt most úgy mondtad/olyan voltál, mint apád.

Én elbúcsúztam, mert frusztrál, hogy már úgy érzem magam mintha. egy tag lennék a fehérköpenyes konzíliumból, akik üvegtábla mögül figyelik az öncélú nyüglődésedet. Egy web2-es Sebeők János vagy, aki a párducketrec helyett a blog.hu-t választotta a polgárpukkasztásához, ami szintén egy álca, mert nem megbotránkoztatni, elgondolkodtatni, vagy megoldani akarsz, hanem gyermekiségedben csak a figyelemre és nyüzsire vágysz...ahhoz viszont kurvára kevés vagy, hogy ezt valós értékeiddel érd el! Bizonyára megéri tönkrebaszni a körülötted lévőket, mert neked ez jár...és mindenki értse ezt meg! Aztán majd 20 év múlva bocsánat kérős szakasz jön, amikor mindenki szemétláda lesz, h. nem hajlandó ennyire sem, már megint veled baszik ki az élet, sajnáljatok, foglalkozzatok velem, stb.

Na jó szelet!

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 09:38:36

@mrbateman: képzeld el, hogy benézel egy 10*10-es lukon, azt mondják, ott egy teve. De te csak egy randa, büdös, szőrös subaszőnyeget látsz. Nekiállsz reklamálni, hogy ez nem teve, a teve sokkal nagyobb, és hol a picsában vannak a púpjai? Ez egy szar, diszfunkcionális teve! Itt is hagyom, mert engem fáj, hogy ez tevének meri tekinteni magát!
Nevess már magadon egyet.
És szép életet oda is :)

***Büdösmackó*** 2013.05.17. 10:15:10

@mrbateman: itt tart, ennyire képes. de képes felülről is látni magát és képes az önkritikára.

sajnos a belső kommunikáció csökkentett, tehát minden agyban fog lezajlani, a személyiség nem tud megújulni így.

szerintem az érdekes, ahogy egy ilyen személyiség leírja a gondolatait, nem az, hogy félredug vagy nem. többnyire a fordulatai kiszámíthatóak, ebben igazad van.

valamint a legnagyobb érdekesség, ahogy manipulál, projektál, és ahogy a családját hullámoztatja. tankönyvbe való.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 10:55:43

@***Büdösmackó***: megy a vivisection, látom.
te is a subaszőnyeget látod, mert annyira azért nem vagy profi. minden neurotikus pszichológusnak hiszi magát.

de ha ez titeket boldoggá tesz, csináljátok

mindenki manipulál, és projektál. annyiban előbbre vagyok a legtöbb embernél, hogy ezt tudom magamról. de őszintén, néhány ezer generáció már lement enélkül a tudás nélkül.

***Büdösmackó*** 2013.05.17. 11:10:29

@titti79: te pedig hárítasz, kapálódzol.
titti, markodba akarod tartani az életed, elbástyázod magad és regresszív érzelmi síkokon akarod megkapni az enyhülést.

hát tedd azt, ha neked jó, csak ne csodálkozz, ha rendszeresen összeroppansz benne. ha te a fennmaradó 35-40 évedet íg akarod végigvergődni, hát legyen.

viviszekció nem megy. nem is célom. te vagy paranoiás.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 11:25:32

@***Büdösmackó***: ahha, akkor most már dobd be a megoldást is mackó. hagyjam áramolni a csít? vagy írjam le egy táblára 100szor, hogy gyerekes és érzéketlen vagyok? igen, az biztosan segítene

szövetszöcske 2013.05.17. 11:34:46

Hát igen, ez a blog (időközben kezdtem végigolvasgatni) olyan, mintha valakit egy végbéltükrözésen ismernék meg, alulnézetből:) Kevesen ismerik ebből a nézetből, kétségtelenül nagyon fontos szemszög valóban, de nem biztos, hogy a legtipikusabb. De trécselni jó róla, jó szaftos:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 11:43:46

@szövetszöcske: ez így van. és segglyuka mindenkinek van. csak nem mindenki mutogatja :)

whale 2013.05.17. 12:44:00

@titti79: Hehe, ez jó, ez teccik.:)
Tittike, többünk szerint itt az van, hogy te egy olyan neurotikus teve vagy, aki subaszőnyegnek álcázza magát.
Jövünk benézünk a 10X10-es lukadon:), ami fölé az van írva, hogy itt látható egy subaszőnyeg.
Benézünk és egy tevének látszó subaszőnyeget látunk. OK, a púpjait még nem láttuk:)-bár előbb-utóbb eljön az is-de a szagát érezzük, meg látjuk, hogy izeg-mozog, nem fér a bőrébe.:)
A terápiás javaslatunk konszenzusosan szerintem az, hogy fogadd el magad tevének és ne akarj minden áron subaszőnyegnek látszani, pláne lenni.
NA, most megyek tortát hegeszteni.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 12:45:14

@whale: én egy kibaszott jó kis teve vagyok, csak úgy mondom :)

whale 2013.05.17. 12:45:20

@titti79: A saját életedet éld, ne valaki másét. Csók.

whale 2013.05.17. 12:46:27

@whale: Ebben biztos vagyok. Akkor miért akarsz subaszőnyeg lenni? Teljesen belegárgyultál már.:)

whale 2013.05.17. 12:49:49

@whale: Illetve jut eszembe, már a púpjaidat is láttuk.:D
Szóval te egy teve vagy és nem egy subaszőnyeg.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 12:58:12

@whale: azokat csak nyeregben láttad, apukám

***Büdösmackó*** 2013.05.17. 18:28:32

@titti79: dehogy. a megoldás nem pontszerű. hosszú, lassú folyamat.
semmi értelme kifejtenem.

whale 2013.05.17. 18:45:42

@titti79: VAlamint a vélemény is olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 19:05:38

@whale: ja, babám, csak a mániás szakaszok hiányoznak. nem te vagy az első, aki ezt rám akarja erőltetni, de valódi szakember eddig nem...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.17. 19:09:58

@whale: és te is tudod, hogy ez egyik esetben sem mindig igaz :P

whale 2013.05.17. 19:30:14

@titti79: Hiányoznak??? LOL Ez a blog maga az...

whale 2013.05.17. 19:32:08

@titti79: Te még csak 33 vagy. A cikk szereplője 49. Van még időd.:D

***Büdösmackó*** 2013.05.17. 19:33:02

@whale: dg-t csak a papír miatt kell adni. Igazán mindenki leszarja. Minden ember más. Titti nem akkora gáz, teljesen jól kezelhetô eset.

whale 2013.05.17. 19:41:43

@***Büdösmackó***: Lenne. Ha kilépne a tagadási fázisból.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.18. 11:33:50

@whale: Jöhetne egy jó kis mániás fázis, mert 2 nap alatt kell megírnom egy tömény 60 oldalas anyagot. Még jó, hogy ezek szépen beidomított fázisok, és jönnek, ha hívom őket.

orsiw 2013.05.18. 15:01:09

A kommentek miatt megéri idepislogni néha!
Jókat röhögtem!
"Olyan, mintha valakit végbéltükrözésen keresztül ismertünk meg volna."

Jóindulatból én is csak annyit fűzök hozzá, hogy az életben elérhető boldogság és elégedettség forrása nem kizárólagosan a szex útján érkezik meg hozzánk (és nem is a tajcsi vagy a mandalafestegetés által, bár valószínűleg ezek is lehetnek szórakoztatóak).
És hogy egy ember (vagy itt most egy nő) nem a hisztériái és a hektikus hormonkilengései miatt lesz érdekes személyiség, hanem esetleg attól is, hogy ezeket tudja uralni.

Titti, te látod a tevédet? Mert egyáltalán nem úgy tűnik, hogy a hátán ülsz és vinne valahová. Ha így lenne, belebámulnál a tájba, ami körülötted terül el és tök jelentéktelen dologgá törpülne hogy kivel/kikkel és hányszor dugsz.
Ha a hisztikéiddel szeretnél elismerést besöpörni magadnak, nem fogsz kilépni a tükrözőből...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.18. 15:08:38

@orsiw: nem, sok más okból vagyok érdekes személyiség. de abban nem hiszek, hogy ATTÓL leszek érdekes, hogy uralom őket. picit nagyzoltál itt, és nem figyeltél rá, hogy jelent-e valamit, vagy csak jól hangzik (én is beleesek néha ebbe, sose szégyelld).

Feltehetőleg az én hibámból alakult itt ki valami érthetőség-deficit, itt senki nem ül senki hátán. A szex az életem egy eleme, ami tud érdekes lenni. Lehet róla jókat írni, van piaca. Ki mondta, hogy ez meg fogja oldani a problémáimat? Ha írtam ilyet, akkor az butaság volt, de szerintem nem írtam. A szexuális élet ugyanakkor szerintem lehet egy szelep, ahol kiengedi az ember a gőzt. Ennyi.

orsiw 2013.05.18. 15:38:08

@titti79: igen, ha te is látod, írod, hogy a művészet, szakmai siker...stb. is feldob, akkor miért ragadsz le a hangulatváltozásoknál és a szexnél? Azért mert szórakoztató téma és "erre van igény"?
Neked ennyi megéri, mert "erre van igény, erre jönnek a kommentek"? Másvalamiről nem olvashatunk? Van-e egyáltalán?

Kevesebbszer szakít félre egyéni hobbi, érdeklődés vagy a "több élet" párkapcsolatot, mint a hűtlenség.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.18. 15:41:11

@orsiw: nem, ebben a blogban, nem lesz szó művészetről, meg szakmáról. de ér ilyeneket olvasgatni, máshol. pont elég komoly dologgal foglalkozom, itt lazulok. miért fáj ez így neked?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.18. 15:44:41

@orsiw: ja, és a hangulatváltozás nem egy hobbi, nem egy választás, hanem van, jelentkezik. próbálom kezelni, ennyire sikerül, és nekem ez már elég jó.
úgy érzem, rossz helyen jársz, alapíts valami klubot az itteni hobbipszicho-projektáló-neurotikusokkal, és beszélgessetek El Kazovszkijról. Más néven még lehet, hogy bele is szólok. nem itt.

orsiw 2013.05.18. 16:12:12

@titti79: jó nem hergellek. Leléptem.
Nem nekem fáj. Úgy tűnik, hogy neked.

whale 2013.05.18. 21:59:39

@titti79: " Még jó, hogy ezek szépen
beidomított fázisok, és jönnek, ha hívom őket."

Vs.

"ja, és a hangulatváltozás nem egy
hobbi, nem egy választás, hanem van,
jelentkezik. próbálom kezelni, ennyire sikerül,
és nekem ez már elég jó."

Ööööö.....HA-HA-HA. Kilóg az összes lólábad, muci...:D:D:D

whale 2013.05.18. 22:21:00

@titti79: Na persze. Akkor nem írod meg?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.18. 22:43:50

@whale: neked? semmit. nem ez a módszer hozzám.

whale 2013.05.20. 09:43:35

@titti79: A munkádra gondoltam. :D Tudod, nem minden rólad szól...
Az ígért, de meg nem írt levelet betudom az állapotodnak.:)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.20. 10:02:18

@whale: de, az a helyzet, hogy itt minden rólam szól, pont itt igen :) 25-ödszörre sem érted meg, hogy rosszul közelítesz hozzám. már egy hónapja tudhatnál rólam mindent, ha jól csinálod. de nem csinálod jól. dafkés leszek tőled, és nem nyílok meg. viszont ha csak úgy szimplán idegesíteni akarsz, azt elég jól csinálod.

Cavalcanti 2013.05.28. 07:58:15

Ha ez itt a "zanya" lábikója, akkor minden elismerésem! :)

ZElla 2013.05.28. 22:31:07

A konyha és e szoba alapján szép kis új vagy felújított lakáskában laknak hőseink. Nem kevés pénzt vihet haza apuci, amiért nem szívesen cserél"nénk" le.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.28. 23:23:45

@ZElla: te buta kis kurva, szóval a te világodban egy nő nem kereshet pénzt? fel sem merül, hogy ő lakik az én lakásomban? te szánalmas kis bolti eladó, te...

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.05.30. 00:08:15

@titti79: Tényleg nem kéne ilyen provokálóan hencegned a gazdagsággal: szőnyeg a padlón, a konyhában csempe a falon :)

botz 2013.06.01. 23:22:43

Kedves Blogerina!
Aki blogot ír viselje el ha néhányan bunkóbbak a sokévi átlagnál, és ezt ki is használják egy nick mögé bújva. Szóval ne szívd mellre, hogy nállatok is olyan szőnyeg van mint nálunk..
És a lényeg: nem megyünk le a troll szintjére soha....

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.06.02. 08:45:30

@botz: nem igazán értem. én vagyok a troll a saját blogomban?

botz 2013.06.02. 20:06:12

Dehogy. De itt mindenki simán arcon köp, és meg se rezzen, hogy bántott. Ezért nem kell velük ilyen intenzitással foglalkozni!
süti beállítások módosítása