Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Az egyetlen forradalmár vagyok a városban

2013.05.14. 09:38 titti79

Most egy kicsit felfüggesztem magam, vagy abbahagyom egészen.

Lehet jókat nevetni, parancsoljatok.

De az már az elején elhatároztam, hogyha befejezem, akkor mindenképpen úgy fogom, mint Bulgakov - aki persze ebben a kontextusba úgy kerül, mint a Credoba ama bizonyos Poncius Pilátus lovag, Júdea ötödik helytartója.

141 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr355299490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

whale 2013.05.14. 12:21:23

@titti79: Ezt azért így nem merném kijelenteni. Nekem most fut egy élő kísérletem ebben a témában. Előreláthatóan 30-40 év múlva lesz eredmény.:)
Persze rossz esetben megszakad hamarabb...

whale 2013.05.14. 12:24:24

@titti79: De az kétségtelen, hogy a szerelem csak egy faktor a sok közül és CSAK arra tényleg nem lehet házasságot alapítani.
Viszont én élek a gyanúperrel, hogy ha sosem volt, akkor a nehéz időszakokban nincs mihez visszanyúlni...

estrella_ 2013.05.14. 12:26:41

@titti79: Figyelj, az is egy nagy bölcsesség, hogy ha nem tudod, mit csinálj, inkább ne csinálj semmit. Nem biztos, hogy egy nagy nyilvánosság előtt bekövetkező, kamikaze jellegű házasságnyitás akkora siker lett volna, még ha minden szereplő benne is lett volna.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 12:27:54

@whale: tegnap este csak annyi volt, hogy fél mondatban mondta, hogy vette az üzenetet, de megbeszélni nem tudtuk, amikor éjjel fél 11ig ugrált a fejünkön két gyerek, és elájultunk, amikor ők is.
Reggel borult a bili, amikor levelet merészeltem írni az ölemben két gyerekkel, és megkértem, hogy pattanásnyomkodás helyett legalább az egyiket fogja meg. És akkor borított, hogy mi van, nem tudok a pasijaimnak levelet írni, mert zavarnak a gyerekek? És elsősorban legyek anya. meg minden, el som mondom. de tartalmilag annyi, hogy ez neki nem oké, és tűnjek vissza a konyhába

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 12:30:31

@estrella_: nekem lételemem az akcionizmus, semmi sem áll tőlem távolabb, hogy üljek és várjak. Az élet rövid, nincs erre időm. Pereg ki a kezemből, nagy eséllyel már túl vagyok a felén, ráadásul a jobbik felén. türelmetlen vagyok. nem tudok kibújni a bőrömből, és a világ össze terápiája meg kommentje nem csinál belőlem zen buddhistát, aki boldog attól, hogy nézi, amint nő a fű.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 12:32:05

@whale: nem most, majd ha összeszedtem magam

whale 2013.05.14. 12:51:50

@titti79: Tényleg nem akarnék nagyon beleugatérozni-legalábbis nyilvánosan nem:)-de olyan nincs, hogy két gyerek éjjel fél 11-kor a fejünkön ugrál.
Az elmúlt 14 évben született 4 gyerekem, most is nevelek kettőt, de olyan elő nem fordult, hogy az esték 95%-ban LEGKÉSŐBB 20.30-kor ne húztak volna aludni. Vacsorával, fürdéssel, mesével, puszival. Egyik házasságomban sem.

AlfaHím 2013.05.14. 12:53:49

@titti79: Szívesen meginnék veled egy kávét. Nem, nem megdugni akarlak. Beszállni sem. Csak beszélgetni.

whale 2013.05.14. 12:54:08

@titti79: Kinek írtál levelet? Milyen pasijaid? Vagy simán csak féltékeny, mindegy hogy mit csinálsz?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 12:54:10

@whale: akkor te egészen kiválóan csináltad, gratulálok

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 12:54:43

@AlfaHím: pont az ilyenekre nem szoktam válaszolni, még privátban sem

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 12:57:16

@whale: történetesen Gordiusnak válaszoltam egy kérdésére, aminek semmi köze nem volt a szexhez (de ha már itt tartunk, sztem ez még jobban bosszantotta volna), meg levelezek még egy-két emberrel, de nem, mint potenciális partnerrel. egy csomó embert megmozgatott, amit írtam, és néhány érdekessel levelezek. még csak nem is flörtölök velük, baszki.
de igen, nyilván féltékeny. szerintem az agyamat megmozgatókra féltékenyebb, minta azokra, akik csak meg akarnak dugni.

whale 2013.05.14. 13:02:16

@titti79: Ha csak nincs valami objektív körülmény, ezt bárki képes megtenni, szerintem. Leginkább akarat kérdése. Mármint, hogy kinek az akarata érvényesül. A tiéd, vagy a gyerekeké.Ilyen kérdésekben nálunk nincs demokrácia. Meg még egy csomó más kérdésben sem.:)

florence 2013.05.14. 13:02:25

@titti79:

..." akinek nincs, annak adatik. akinek van, attól elvétetik".....

Ha még sokáig ügyeskedsz, lassan kapni is fogsz :-(

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:04:09

@whale: köszi, üssetek még tovább, szarul csináljuk, igen, még elmondaná valaki még egyszer?

szövetszöcske 2013.05.14. 13:05:45

Ez az egész rohadtul nem fair sem a házi faszival sem a kölykökkel szemben. Nem vagyok zen buddhista, jogom van a hisztihez, mindenki más le van szarva. Rosszul érzem magam a bőrömben, nyomaszt a mókuskerék, levezetem a családon mert ilyen vagyok.Ja, és közben sajnálom magam, hogy szar az életem mellettük.

florence 2013.05.14. 13:07:43

@titti79:

amúgy óriási igazság rejtezik abban a kicsinységben is, amire bálna mutatott rá. A gyerekenek este 11-kor semmi keresnivalója köztetek. Előbb kívül rakjatok egy kis rendet, következetes napirendfélével, határozott keretekkel, hogy mindenkinek legyen viszonylagos szabadsága. Ha mindenki szabad, akkor az állandó zavar, nihil, amiben még kevesebb szabadság élhető meg (ki), mint a viszonylagos szabadságban.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:08:13

@szövetszöcske: eléggé összefoglaltad. de ez az én játszóterem, és az én problémáim, nem az övék

whale 2013.05.14. 13:09:07

@titti79: Ez taktikai hiba volt. Magas labdát ne adj fel, mert azonnal lecsapják. Kétgyerekes reggeli indulásnál nincs net. Nekem sem. Meg senkinek. Ugyanúgy, ahogy most levelezünk, a munkahelyedről egy órával később simán írhattál volna neki és megspóroltad volna a reggeli balhét...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:10:33

@florence: a mi életvitelünk mellett nem tudok ennél nagyobb állandóságot biztosítani. Már az is egy eredmény, hogy az esetek 95%-ában pontban 10kor lekapcsolom a villanyt. Tegnap 5% volt. Fektessem le 9kor, hogy 5kor keljen 6 helyett? Nincs alvásigénye, nekem sem volt az ő korában. kötözzem az ágyhoz?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:11:42

@whale: igen, provokatív voltam. de bizonyos szempontból jobb, hogy kiborítottam most, mintha valami lett volna Gordiussal. lebukásra játszottam, és nyertem.

florence 2013.05.14. 13:14:55

@titti79:

a rendszeresség teremtette "előnyök" (és itt nem a te nyugalmad az előny, hanem a kölyköké!) nem jelentkeznek egy hét alatt. Pláne nem évek alatt csontosodott rossz megszokások után.
Az, hogy nincs alvásigényük, nem ok, hanem okozat :-(

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:28:19

@florence: köszi, supernanny, de az én nyitottságom a gyereknevelési tanácsokra alapesetben is meglehetősen korlátozott, most meg aztán kifejezetten az. Most leginkább arra lennék nyitott, hogy vigye el őket valaki egy messzi földrészre néhány évre.

whale 2013.05.14. 13:38:41

@titti79: Azt én sem mondtam, hogy 8-kor alvás van.:) De hogy az ágyukban fekszenek és kuss van, az biztos. Ugyanez reggeli kelésnél. Lehet 5-kor kelni, de fél 7-ig kuss van.:) Ugyanis akkor a többiek-mi:)-még alszanak...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:41:22

azt hiszem, senki nem vágja a problémám súlyát. most nem a gyerekek felkelése vagy lefekvése a téma, hanem az, hogy ezt a nagyon éles kést, ami a klaviatúra előtt fekszik, most egy kicsit mélyebben vágjam-e a csuklómba, hogy ne csak szivárogjon a vér, hanem folyjon rendesen

whale 2013.05.14. 13:41:45

@titti79: Valami lett volna???? Mégis micsoda? Nem arról volt szó, hogy félredugásról szó sem lehet?!?!?

whale 2013.05.14. 13:45:07

@titti79: Légy szíves ne csináld ezt. Értem, hogy ki vagy bukva, de az biztos, hogy nem segít senkin, ha folyatod a véred.

whale 2013.05.14. 13:55:02

@titti79: Hahó, van ott még valaki?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 13:57:20

@whale: van, elmostam, visszatettem, bekötöttem, nyugi

florence 2013.05.14. 14:00:19

@titti79:

Azt hiszem, te előbb vágod fel az ereidet, mint hogy felvállalj egy, az élethelyzetedből adódó, felelősséggel is járó szerepet.
Tetszik neked, vagy sem, a dolgaink megoldását a tanult szerepek eljátszásával szoktuk sikeresen kivitelezni. Belejövünk, mint kikutya az ugatásba.
Magadon kell "erőszakot" tenned, hogy elfogadj egy szetepet-szerepkört és ne te találj ki egy másik olyat, amit nem is te találsz ki, hanem mások meséiből vizionálsz magad elé. Az is csak egy szerep, még ha közelebb is érzed magadhoz, mint a családanyait.

Tedd el azt a kést! A konyhába kimenet, dobj be egy adag mosnivalót a gépbe, rakj egy pici rendet a hálószobátokban,a gyerekszobában és mosd el a reggel óta a mosogatóban árválkodó bögréket és tányérokat.... így kell tenned! Csak ilyen picinységeket. Szépen sorban...

whale 2013.05.14. 14:04:23

@titti79: Akkor jó. Ne csinálj hülyeséget.
Ma lírai napom van.:) Szabó Lőrinctől a Házasságot ismered? A magam részéről ezt íratnám alá az ifjú párokkal anyakönyv helyett...:)

Házasság

Én: gazember? Amért te szenvedsz?

Te is csak az vagy énfelém!
Önzésed izzórácsu ketrec,

azt rázza a rab, az enyém,
az én önzésem… És ha engem éget
a börtön, kínom visszafáj tenéked,
egymást gyötri csak az „úgy rossz” s az „így jó”:
két önzés vádol s két önzés a bíró.
Két önzés… És mert mindakettő

azt sírja, hogy boldogtalan,
kutatni minden vita meddő,

hogy melyikünké jogtalan.
Az enyém az? Jól van, elismerem,
de mit segít ez a gyötrelmeden?
Minek jog és érv? Az élet nem érvel,
mit tudod te, hogy nekem mi miért kell?
Én se tudom… Mint a talajban

vak gyökerével a növény,
úgy futok szét a zűrzavarban,

úgy élek a sötétben én;
törvényt töltök be: hívom, keresem,
amiről azt hiszem, hogy jó nekem,
gyökereimen az isten szeme:
nagy titkok futnak és látnak vele.
Szent titok vezet: ami táplál,

ami segít, megtart, növel,
ami mint íz és étel átjár,

ami izgat és ingerel:
barátom, szeretőm mind-mind, amit csak
testem-lelkem magává alakíthat
s idegen minden, ami ellenáll,
ellenség, aki velem szembeszáll.
Úgy szeress hát, ahogy nekem kell!

Dönts, hogy velem vagy ellenem!
Ne hadakozz a bűneimmel,

ha igazságod árt nekem!
Hódolatod kell: legyen büszkeséged
önként választani a vereséget
s újjászületel, mint virágban a
föld ízei és a nap sugara.
Két gyermek sorsába kötözve

nem tudunk elszakadni már;
ne kezdj háborút, mint a gyönge,

kin saját gőgje bosszut áll.
Utoljára üzenem: nincs segítség,
vállald a sorsod régi rendelését…
Miért? Nem tudom. Túlsok a titok.
Bízz abban, amit magam sem tudok.

whale 2013.05.14. 14:11:42

@titti79: Szóval. Gábornak mondtad már, hogy szükséged van saját szabadidőre, amivel azt kezdesz, amit csak akarsz? Mit szólt hozzá?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 14:14:07

@whale: azt, amit a gonosz mostoha Hamupipőkének: ha jut rá időm, aztán, hogy szétválogattam az egész véka hamut, akkor mehetek a bálba.

whale 2013.05.14. 14:19:06

@florence: Szerintem félreérted. Titti pont ott és akkor tévesztett szerepet, amikor feleségnek szegődött. Ha nem lenne a két gyerek, már rég lelépett volna, szerintem.
Bár nyilván jó feleség, de sajnos úgy tűnik, hogy Gáborral nem passzolnak össze. Ennek ellenére még menthető lenne ez a dolog, ha találna magának valamit, ami kielégíti az egyéb intellektuális és mentális igényeit. Persze ehhez elengedhetetlenül szükséges lenne, hogy Gábor TÁMOGASSA a feleségét és ne próbálja olyanná formálni, amilyen sohasem volt és sohasem lesz...

whale 2013.05.14. 14:21:17

@titti79: Erre te gondolom mondtad, hogy szeretnéd, ha ő biztosítana időt azzal, hogy mentesít a háztartás-gyerek témában. Erre ő?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 14:25:19

@whale: nem, ez fel sem merült bennem. hogy tudna mentesíteni, amikor még egy cumisüveget sem tud elmosni egyedül?

whale 2013.05.14. 14:28:33

@titti79: Nem a lófaszt nem! Mégis ki a jó élet tudna mentesíteni, ha nem a férjed?
De rendben. Bébisintér? Nagyszülők?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 14:31:05

@whale: nagyszülők. az a baj, hogy most annyi a munka, hogy minden idő, ami alatt ők vannak igénybe véve, munkával telik. szarrá vagyok hajtva. ők meg egy ponton túl már nem tudnak többet babázni, nem fiatalok már

whale 2013.05.14. 14:33:28

@titti79: Állj. Akkor hogy férne bele még bármi más aktivitás az életedbe, ha futni nincs időd elmenni?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 14:38:57

azt jobban akarnám, mint futni. amúgy a futás is belefér, csak nem ebben a 3 hétben
most van agyhalál
ezért merültem ki annyira, meg depiztem be
ilyenkor kulminálódnak az események, szinte törvényszerű

mrbateman 2013.05.14. 14:42:37

@titti79: Te mi a szart dolgozol ennyire? 12-es beszámolókészítés, az van most nem?

Tulképpen a női szerep profán, napi és operatív részével van gondod (házirabszolgaság) vagy valami elvont emo-filozófikus ellenvetéseid vannak?

mrbateman 2013.05.14. 14:53:20

@titti79: Ja csak azért, mert ilyen nincs bazmeg, hogy nem tudom elmosni a cumisüveget.

Osszátok le a melót...legyenek övé a gépek (mosás, mosogatás) és a bevásárlás. Teljesen jó, gyermeki örömmel tudok ráfaszülni a mosópor mennyiségének minimalizálására, az eredmény kérlelhetetlen kisajtolása mellett. Nyilván a faszom mosna, de ilyen kis hülye játékká varázsolható. A mosogatógépet meg csak én pakolhatom be, mert mindenki más hülye, én vagyok a király.

Nálunk ez úgy jött, hogy a gyerek után kevés volt a szex, jeleztem akaratom ellenére félre fogok kúrni ha már amúgy sem kellek, de kellek csak nincs ideje, jó ezt és ezt átveszem, gyerek megy külön szobába, ettől-eddig én vigyázok rá, neked szabad program...két éve nyugodtság béke.

whale 2013.05.14. 14:53:57

@titti79: Amit jobban akarnál, mint futni.

florence 2013.05.14. 14:54:44

@whale:

Én bármit, bárhogyan érthet (félre vagy jól), de a helyzet attól még adott.
Van egy család. Benne titti a családanya. Egyelőre csak magán kezdheti a változást, a változtatást. A férjének csak azután lesz családapai szerepe, ha látja a családot, amit a családanya tart össze.
Lehet várni a csodát, úgyis mint : pezsgő szecuális kiscsoportos foglalkozások, házimunkában segítőkész férj, új szerelem-szerető, felbontott házasság és vele a szabadság, stb.....
De higgyétek el: A családot vagy az anya fogja össze, vagy a kényszer.... más megoldás nincs.
Majd ha titti működőképes Családanya lesz, akkor Gábor is azt fogja csinálni, amit a család elvár tőle.

Semmi romantika. Semmi szentimentalizmus, semmi melodráma, semmi tantrikus meg kultikus meg gruppen meg treesome meg semmi egyéb szex.....

whale 2013.05.14. 14:59:21

@mrbateman: Nálunk a mosogatógép KIpakolása a kritikus, azt ugyanis mind a ketten utáljuk. A teregetésről meg szimplán le vagyok tiltva, mert a feleségem szerint ő jobban csinálja, pedig lófaszt. Én legalább olyan jó vagyok. A specialitásom a vasalásmentesítő teregetés.:)

mrbateman 2013.05.14. 15:04:44

@whale: méghogy a te specialitásod! (vizesen kterítve nagy mozdulatokkal kirázni, nadrágszárakat kihúzkodni?)

Oda jutunk ki, hogy a nők igazából ehhez sem értenek, egy kurva marhapörit sem tudnak megfelelően elkészíteni!:-D

whale 2013.05.14. 15:09:57

@mrbateman: Az alap. De tudok úgy pólót teregetni pl., hogy nem lesz csíkos.:) Valamint megtanultam az egymozdulatos pólóhajtogatást a netről.:)
A csajok a mennyiségi munkában verhetetlenek. Amíg én megcsinálok valamit, a feleségeim 3 valamit csinálnak meg. Azt viszont elismerik, hogy amit én csinálok, az meg van csinálva.:DD

estrella_ 2013.05.14. 15:11:11

@mrbateman: "egy kurva marhapörit sem tudnak megfelelően elkészíteni" - na, ez már igaz, labdába se rúgok a férjem mellett ebből a szempontból. :D

whale 2013.05.14. 15:21:22

@florence: Titti abszolút működőképes családanya, szerintem. Simán túl van terhelve és szeretne a családon kívül is valami értelmeset csinálni. Ennyi. Erre találta ki első körben a párcserét, de ez nem nagyon fog működni, ahogy most látszik. Valami mást kell találnia, hogy ne csavarodjon be teljesen és ne vagdalja magát össze. Ehhez kellene, hogy a férje TEVŐLEGESEN támogassa ebben.
Ha látom, hogy a feleségem szenved, próbálok segíteni neki és nem leoltom. Persze, csak ha fontos, hogy jól érezze magát...

mrbateman 2013.05.14. 15:23:54

@whale: a csíkos póló sem? lerázod róla a mintát, vagy mi?
ja mondjuk kurva lassú és molyolós tudok lenni, de a spájzban a cuccok lejárat szerint vannak leválogatva FIFO módszer, nyáron meg próbálunk áttérni just is time-ra.

whale 2013.05.14. 15:26:06

@mrbateman: Na tessék. Amatőr.:) A szárítási csíkra gondolok.:))

mrbateman 2013.05.14. 15:34:01

@whale: "Ehhez kellene, hogy a férje TEVŐLEGESEN támogassa ebben."

Kezdesz átmenni harcos feministába! Girl-power!

Na léepk, mert jelenlétemmel úgylátszik intimidálom tittit, akadályozva a gyógyítási folyamatot!

***Büdösmackó*** 2013.05.14. 15:39:08

basszátok meg, adjatok már neki levegőt, krízisben van. ezeken át kell esni, a freudi hármas alaposan összeugrott...

semmiféle észérv vagy külső impulzus nem javallott ilyenkor. pláne énmegmondtam ezt vagy azt szöveg. álljatok már le, ilyenkor védtelen a másik, ráadásul használnia kell a tudatost, ami elfojtja az áramlást a tudatalattival.

titti, érezz és sírj, sírj ahogy tudsz. jó ember vagy, és jó anya, szeretetreméltó lény.

florence 2013.05.14. 15:44:37

@whale:

Értem én, amit feszegetsz. De valakinek a lohisztikai főnöknek kell lennie. Ha tittit nyomja nagyobb teher (a másik felet nem ismerjük !) akkor még akkor is neki kell a változások élére állni, ha perpill. jártányi (?) ereje sincs.

Szívesen melléállok a sajnálatban, meg elmesélhetem, hogy az én férjem így meg úgy segít, stb.... de az sehova nem vezet.
Ha egyszer, egyedül megcsinál mindent, attól fogva ő lesz a főnök. Ő jelöli ki a határokat. Ő irányít. Az ő bölcsességén és gyakorlatán fog állni a rend-szer.
Várhat Gáborra vagy gordiuszra vagy wh-ra vagy a télapóra..... az ő élete az ő családja.... az ő boldogsága vagy boldogtalansága.

whale 2013.05.14. 15:45:53

@mrbateman: Én a női egyenjogúság és emancipáció élharcosa vagyok.:)
Azon ment 100 évig a rinya, hogy ők is ugyanúgy és ugyanazt, mint a faszik. Hajrá csajok, lehet húzni az igát...:D

florence 2013.05.14. 15:49:24

@***Büdösmackó***:

lekésted a "krízis csúcsot". Már bekötözött sebeket nyalogatsz. A kés a fiókban, szelep kieresztve. A rituálé után újra a rajtvonalon vagyunk.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.14. 15:50:20

Asszem, én értem, mi ez.
Isteni érzés lehet, hogy itt magyaráznak neked mások arról, mit kellene másképpen érezned, miért nem működsz jól, és igyekeznek rábeszélni, hogy ha még egy picit belátóbb lennél, akkor milyen baromi jó lenne az életed. Sőt, mintha olvastam volna fentebb valami javaslatot, hogy keress valami cuki hobbit, amivel lefoglalod az energiáidat. Közben meg arról van leginkább szó (javíts, ha tévedek), hogy be vagy zárva egy szar életbe, ami (szerintük) nem is szar, csak nem becsülöd meg (ők már csak tudják, ők élik, nem igaz? Örülhetnél, hogy nem kapsz egy nyaklevest, hát vannak nők, akiket ütnek), viszket a punci és büdös a pelenka. Neked meg szégyellni kell, hogy egy rohadt ímélt megírnál (hogy is gondolod, hogy 10 nyugodt perchez jogod van, te...te ANYA! Há' milyen anya vagy te?), miközben az rendben van, hogy a férjed nyomogatja a pattijait. Ja, és ha megfogja a gyereket vagy a szemétlapátot, akkor hajolj a földig, hogy "segített" ( a ti közös életetekben).

Kimászni lenne ó, igaz? Nem ezt ígérték, nem így gondoltad. Abszolut értelek.
Nem kurválkodásról van itt szó (bocsáss meg, nem okítalak és nem vagyok megmondó ember), hanem kitörési kísérletről. Sokunkat átvernek így, odaütik a bilincset, behúznak szerelemmel, szokásrenddel, a család álomvilágával, aztán esünk akkorát pofára, hogy a vér kicsordul. Ki mit talál vigasznak és hol jön el a tisztánlátás, az egyéni. Ismerünk makramézó nőket, gyerekbe behülyült nőket, tisztaságmániás, jógázós, zumbázó, sorozatfüggő nőket, sőt félremenőket, akik mindeközben veszettül próbálják az álmukat újrafesteni, megmenteni, megtartani. 40 körül jön a vízválasztó. Addigra vagy végleg beszürkülnek, aszexuálissá válnak, elsárkányosodnak, vagy ott még vesznek egy nagy levegőt és menekülőre fogják.
Együtt érzek veled, bár nem vagyok rendszeres olvasód és nem is rokon nekem a blog témája.
Ha akarsz olvasni a témában, írj privátot.

Ha pedig natttyon mellényúltam, bocsáss meg. Igyekeztem elkerülni a tanácsosztogatást, ítélkezést, ami ilyenkor a lehető legfrusztrálóbb, ami történhet valakivel.

estrella_ 2013.05.14. 15:52:50

@whale: Na, ez egy tévedés, nem ugyanúgy és ugyanazt akarjuk, mint a faszik, hanem, hogy amit mi csinálunk, az is érjen annyit, amennyit a férfiak dolgai. Nagy különbség.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.14. 15:53:06

@szereto: Hja, az "ők" nem feltétlen a kommentelőket jelenti. Úgy általában a rokonságot, barátnők hadát, kollégák, anyatársak. Úgy általában illik most hepinek lenni.

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.14. 15:54:39

@estrella_: Üdv, estrella :-) És igen, valahogy úgy. Érjen annyit, és legyen módunk véghez vinni. Nem a makramé és a pelenka az önmegvalósítás csúcsa.

whale 2013.05.14. 16:04:23

@estrella_: De én meg azt mondom, hogy hajrá! Ugyanazt, ugyanúgy! Hiszen ez volt a kívánság, tessék csak utánanézni történelmileg. Választójog, tanulás, munka, meg a többi. Én támogatom...

whale 2013.05.14. 16:09:51

@szereto: "Sőt, mintha olvastam volna fentebb valami javaslatot, hogy keress valami cuki hobbit, amivel lefoglalod az energiáidat."

Az egész blog ezért írodott-látszólag.:) Valójában inkább segélykérés ez, csak kissé bizarr formában.:)
Titti alapvetően nem akarja szétrúgni a családját. És igen, szüksége van valamire még a családja MELLETT, hogy ne csavarodjon be. Nem kell cukinak lennie egyáltalán...

piszkosfred 2013.05.14. 16:34:22

El kell menni egy hétre valahova, de akár csak egy hosszú hétvégére, gyerekek nélkül (na igen, ilyenkor jön, hogy rossz az időzítés mert havazik szegény...)

Kitartás, túlleszel rajta, itt mindenki okos, de ezt idő nélkül nem lehet megoldani...

florence 2013.05.14. 16:36:56

@szereto:

nem vagy megmondóember, csak jól megmondod a magadét te is :-)
Tittinek ma este is úrrá kell lenni azon a káoszon, ami magaalá temette.
Várhat a férjére is meg a mentőre is, de attól még az várja, amin eddig sem tudott urrá lenni.

Nyugtasd csak őt bátran, hogy te aztán megérted, stb....!
Az sokat segít. Ahogyan itt is sokan megértették és bátorították az idétlen szexlázadását. Még jó, hogy nem dobott még egy lapát szart is az elszabadult fűnyíró útjába, mert akkor az abból kikerekedő összeomláskor kb csontig szaladt volna a késpenge.....

Én továbbra ist azt mondom: annak lehet segíteni, aki csinál valamit. Ha szexpartnert keres, ahhoz is talál segítséget. Ha családot farag négy összezárt emberből meg egy kuplerájból, akkor ahhoz is lesz segítsége. Belülről. Ahhoz nem kell a web2.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 16:41:01

picit visszaolvasgattam, nem volt ez sokkal rosszabb, mint a dezsőmail, persze az volt a no 1. szóval azt írod a megcsalásról, hogy undorodsz tőle, mert hazugság, meg mert a megcsaló igenis nem tiszteli a megcsaltat.

de az, hogy csóró férjed, aki a háta közepére nem kíván maga mellé se nőt, se férfit, se kutyát, néha benyom valami verbális gusztustalanságot, mert látja, hogy élvezed, de amúgy olyan távol áll tőle az egész, mint tőlem a műhímzés... szóval az nem hazugság, hogy megpróbáltad belekényszeríteni ebbe? itt hol a másik iránti tisztelet?

egyszerűen ellaposodott a házasságotok, ami az esetek 99%-ban megtörténik, mégis őszintébbnek tartom, ha ezt valaki belátja, félrekefél párszor, és visszaoldalog a meleg akolba, mint ilyen baromságba rángatni, ráadásul nyilvános blogon megalázni a másikat.

ha választhatna, hogy sunyiban félrekefélsz, vagy ez... van egy tippem, hogy melyiket választaná. és itt mindenről szó volt csak róla nem.

most nézem, idegen szót nem írtam, boccs.

whale 2013.05.14. 16:54:19

@Mary fucking Poppins.: Értsük meg, hogy ez az egész egy segélykiáltás volt.
Szarul van a bőrében, mert többet vár az élettől. Ráadásul sajna a férje teljesen más habitus. Nem jobb, nem rosszabb-más. Nem passzolnak igazán.
Ennek ellenére próbál valamit kezdeni a helyzettel a blogger. Ennyi ez a történet. Egészen hétköznapi. Elég kacskaringósan jutottunk el ugyan idáig, de itt vagyunk végre.:)

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 17:01:39

@whale: ja, értem.

akkor már csak az a pökhendiség zavar egy picit, amivel mindenki mást, aki ugyanebben a hajóban evez, lenézte. merthogy ő milyen k...a őszinte megoldást talált. f.szt.

nincs olyan házasság a környezetemben, ahol ne lennének ilyen problémák. beleértve a sajátomat is. szenvedés az egész. majd jobb lesz, majd lenyugszunk. vagy nem.

mondjuk Gábor helyében úgy vágnám ki, mint a macskát.

whale 2013.05.14. 17:04:11

@Mary fucking Poppins.: Kompenzál. Az anyázáson már túl vagyunk.:) Most már inkább jó szóra van szükség...

***Büdösmackó*** 2013.05.14. 17:24:53

@florence: lófaszt. ez csak a kezdet. sajnos.

florence 2013.05.14. 17:25:45

@Mary fucking Poppins.:

Bloggerina a többesszexigényére fűzte fel ezt a blogot. Nyilván, mert érezte, hogy otthon dől a fal. Ki akart ugrani alóla.
Ma fejbevágta egy kis darab abból, ami hamarosan magaalá temeti.
Talán rájön, hogy ha ki is menti magát és a férjét, attól még a gyerekek póruljárhatnak....

Marad, egyetlen lehetősége, ha erőt vesz magán és nem tesztelgeti azt a fránya falerősséget, hanem szépen-lassan,de kitartóan elkezd dolgozni a repedések kijavításán.
Lehet itt filózni bárki érzékenységén vagy kiszolgáltatottságán. Innen, távolról ez is csak egy rogyadozó házasság, ami épp magaalátemetni készül egy családot.
Szerinted ki tehet bármit is a veszély elhárításáért?

Szerintem csakis a szülők. A gyerekek még semmit.
Ha az anyának több esze van és érzékeny is, akkor minden arra mutat, hogy neki kell a változásokat kezdeni-kezdeményezni. De hogy nem félrekeféléssel vagy gruppenszex-el, az biztos.
Ajánlom figyelmébe az elengedhetetlen házirend és az általános rend kialakítását. Sokkal könnyebb, mint megszervezni egy párcserés partyt. Nem hiszem, hogy a rend és a háztartás megszállottja lesz titti, de ahol most van, onnan azért van hova fejlődni.....

***Büdösmackó*** 2013.05.14. 17:28:41

@florence: nem, ne szedje össze magát még ma. végre ne kontrollálja magát, hagyja a teremtő káoszt áramlani.

jőj... milyen szörnyen önkorlátolt népek vannak....

nyeheheheee....

***Büdösmackó*** 2013.05.14. 17:30:32

@florence: óbaszki... na, te is orvosi eset vagy.

áááááááááááááááá

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 17:32:11

@ ez most úgy mindenkinek. mindent elolvasok, amit írtok, még a segítő szándékot is rétékelem, ahol van. de ha én le vagyok ugatva az ex katedra kijelentésekért, akkor visszaugathatnám a közönséget (egy részét), hogy ebben a helyzetben pontosan tudja, mit is kell csinálni.
azt gondolom, hogy minden eset egyedi, és nem csak egy út vezet a paradicsomba (a pokolba sem). van olyan megoldás, ami neked egyszerűnek tűnik, nekem viszont megoldhatatlan. van olyan vágy, ami neked marginálisnak és élnyomhatónak tűnik, de nekem létszükséglet.
Úgyhogy ér mindenfélét mondani, de...

florence 2013.05.14. 17:42:15

@titti79:

Mondj csak bármit. De ma az került napvilágra, hogy ez a blog egy útkeresés, de nem a hiányos szexkulturád fejlesztésére (amiről a felszín fecsegett egy pontig), hanem az erődet meghaladó mindennapokból kijáratot meglelni.

Sipákolhatsz, ereket vagdoshatsz, kikérhetsz és köszönhetsz kéretlen tanácsokat, meg elmondhatod még ezerszer, hogy te mennyire máshogyan vagy összerakva. De! Mindjárt otthon a családod! Allj föl a géptől és tedd amit egy anyának tennie kell! Szarok a férjedre! Te is szarsz rá.
De van két gyereked! Mit látnak és éreznek egy szétzuhant anyából?!
Rinya ez az egész! A férjed meg egy puha pöcs, ha hagyja ezt. Ha legalább ő, ilyenkor a gyerekeket nézné, tudná, mi segít, mi árt.
Két elkényeztetett hülyegyerek vagytok.
Pont. Ennyi.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.14. 17:54:03

@florence: jaj, most felhúztál...
semmi közöd hozzá, hogy mikor állok fel a géptől. a gyerekek le vannak ma adva, dolgozom, amíg el nem alszom. (úgy kivagyok, hogy még egy tisztességet riposztot sem bírok írni, csak úgy istenesen elküldenélek a kurvaanyádba, de az nem volna elegáns)

florence 2013.05.14. 18:07:43

@titti79:

küldj, nyugodtan! az a te indulatodról szól. ha neked így könnyebb, ezerszer küldj el a bármilyennek titulált anyámba!
nem sértesz meg vele, sem emlngem, sem őt.
ha ez segít, nem sajnálom tőled.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 18:31:03

@whale: bocsánat, akkor későn jöttem.

csak picit fura. bloggerina kitalált egy jó nagy f.ságot, világgá kürtöli, és aki erre felhívja a figyelmét, és nem nagyon együttérez (???) az egy szemét leugatandó senki, aki nem érti meg az ő komplikált vágyait.

pedig hát dehogy komplikáltak ezek. mindenki ezekre vágyik. csak nem rakja a nyakába a táblát a falu közepén.

SinglElla 2013.05.14. 19:11:10

@Mary fucking Poppins.: Nem kötelező mindenkinek férjhez mennie és kispolgári, unalmas életet élnie, egyértelmű, hogy előbb-utóbb ellaposodik.
Bátornak kell lenni és merni szakítani a társadalom hamis elvárásaival. Eltűrni a megalázó megjegyzéseket, h "na ezt se akarja senki elvenni" (pedig de, lenne rá jelentkező)
Másik pedig: "már pedig egy nőnek szűlnie kell!"
Ez miféle hülyeség? Könyörgöm az ember, érző *, gondolkodó lény. Nem csak az ösztöneinek kell, h éljen, evés, ivás, szaporodás. Az meg megint egy más kérdés, h ezt az élősködő fajt, aki tovább szaporítja, az szerintem minimum elmebeteg.
Persze, hagyjunk magunk után valamit a világban, oké, de ki mondta, h az önmagunk reprodukálása kell, h legyen? Fessetek, írjatok maradandót csajok, ne a férjhezmenés legyen az életcél (ami fals)!

@titti79: * szerelem van.

@szereto: imádom, amiket írsz, okos.
A feleség leveléhez: Hihetetlen, hogy annyira meggyőzően írod le a megcsalás értelmét, hogy már-már szinte elhiszem, h ez mennyire jó. Egy bajom van ezzel, ezt az egész kalandot lehetne mások átverése nélkül is, de komolyan, úgy is tud izgalmas lenni.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 19:24:35

@SinglElla: nyugi, jó sokan nem akarnak már férjhez menni. amúgy ez tényleg vicces tud lenni 60 éven keresztül? komolyan kérdezem.

@titti79: ha mondja, bukta van. ezért kell titokban félrekefélni. nem ad boldogságot, de pillanatnyi kielégülést igen. vagy lehet nyitott házasság, abba tönkremennek.

ez van. meg kell várni, amíg lehiggadsz, nincs kiút.

SinglElla 2013.05.14. 19:35:52

@Mary fucking Poppins.: hát még mindig túlnyomó többségben férj és gyerek a cél. Sokan gyerekkoruk óta tervezgetik a lagzit, miközben fogalmuk sincs, mivel jár a házasság, szép ,legyen a ruha, meg a teríték...pedig az egy pillanat a házasságban, aztán meg jönnek a gondok.
Miért jó valakivel örökre együtt élni, halálig, megutálni az összes faszságát, állandóan zsörtölődni vele? Ez lenne a híres boldogság? Közben meg, amíg áll a zászló félre kúrogatni? Ez az élet? Ennyi? Hát nem, én megadom az esélyt annak, h több lehessen, de ha nem akkor is tartozok magamnak a szabadságommal.

Itt egy tipikus példa:egy fiú ismerősöm nagy vágya volt, h kimegy külföldre és megteremti az anyagi biztonságot a jövőhöz. Összejött egy csajjal még itthon, a csajszi "jaj elfelejtette bevenni a gyógyszerét" teherbe esett, elvetetni nem akarta, a fiú pedig jólnevelt lévén, elvette, aztán megpróbált így boldog lenni, jött a következő gyerek. Közben nagyobb lakás, hitel, kurva sok munka, kurva kevés szex. Rájött h a csaj csak addig volt hajlandó szopni, amíg el nem vette. Imádja a gyerekeit, a két kislányát, meghalna értük. Viszont iszonyatosan boldogtalan, meg is említette nekem a párcserét, h az vonzaná szexuálisan (micsoda érdekes és még sosem hallott fejlemény). Aztán kiderült, h a neje megcsalja, egy pasival akinek a neje, rákos ezért aszexuálissá vált...hát ebben a blogban is valami ilyesmiről van szó.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 19:42:16

@SinglElla: nem muszáj ám szarul csinálni. ja, és az elvárásokat a realitásokhoz kell igazítani. de a legfontosabb: normális hozzád illő társat választani.

én 31 évesen ugyanúgy imádom a két lányom, mindennél jobban. de nem várok már napfényben, tengerparton 3 orgazmust egymás után.

és bárkit is dugtam meg, ha bontakozott az érzelem, mindenkit úgy vágtam ki, mint a szart. a feleségemet akkor is mindennél jobban szeretem, ha kenterbe ver egy ipari porszívót.

de tényleg élvezni fogod 60 évig a szabadságot?

SinglElla 2013.05.14. 19:49:56

@Mary fucking Poppins.: és te örökké a belenyugvást? miért nem vársz már napfényben tengerparton 3orgazmust? 31évesen?
Jesszus, de lehangoló.

Nem tudhatom mi jön még, de az biztos, h nem fogom elsietni és a fiatalságomat nem főként magamra áldozni, h aztán valaki azt vágja a fejemhez, hogy sosem szeretett és állandóan félrekúrt (férj) vagy hogy drogozzon és közölje 15év anyai gondoskodás után, h nem vagyok az anyja (gyerek).

SinglElla 2013.05.14. 19:54:05

Ha valaki viszont gyereket akar, tartson ki az elhatározása mellett, nevelje fel tisztességben a gyerekeit, mindenféle párcserés, félrekúrás nélkül! Ha már nem volt annyi önismerete, h tudja nem neki találták ki a papás-mamást.
Sajnos, sokaknak nincs önismerete, csak megy a birkák után, férj, gyerek, aztán meg néz mint hal a szatyorban, hogy ő nem is ezt akarta.
Viszont ahhoz, h egészséges felnőtté váljanak a kisemberek, ahhoz szép és nyugodt családi körülmény igényeltetnek.

Igazából a gyerekvállalást pszichológiai vizsgálathoz kötném.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 19:54:06

@SinglElla: most feszít a tesztoszteron. a feleségem meg full aszexuális. vagy változik, vagy nem. de én nagyon szeretem őt. már nem áll föl, ha meglátom, de nem is kell.

megvolt a tengerpart. most majd az ad örömöt, ha grillezek a lányoknak, közben piálok a naplementében. később az unokák a térdemen. ennek van egy íve. a tiédnek nincs.

vannak 40 év körüli barátaim, akik párás szemmel hallgatnak. idáig éltek. már nem akarnak. de késő.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 19:55:55

@SinglElla: akkor kihalna az emberiség.

a gyerekeim boldogok, kiegyensúlyozottak. minden törődést, gondoskodást megkapnak két szülőtől. a havi két félrekúrásból semmit nem éreznek, max annyit, hogy az apjuk kevésbé feszült, mintha ez nem lenne.

SinglElla 2013.05.14. 19:58:18

@Mary fucking Poppins.: Jó tedd azt, de én nem fogom és elítélem ezt a fajta hozzállást. Ha az asszony megtudja a félrekúrást, a gyerekek fognak szenvedni.

Miért ne haljon ki, tán olyan hasznos?

SinglElla 2013.05.14. 20:00:54

@Mary fucking Poppins.: miért hiszed, h majd még együtt lesza a család, h ott lesz neked a nejed? Persze íve van a félrekúrásnak.
Az aszexualítás gyógyítható és nem hiszem h valójában szereted, ha már nem kívánod.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 20:03:07

@SinglElla: a gyerekek semmit nem tudnának meg róla, mert nem az a cél, hogy ők szenvedjenek miattunk.

azért lesz mellettem, mert ismerem. ezért vettem el.

szeretem, de ezt nem neked kell bebizonyítanom. van ilyen, hidd el.

SinglElla 2013.05.14. 20:07:55

@Mary fucking Poppins.: ez szörnyű, már ne is haragudj. Nem tudnék ilyen képmutatásban élni.
Én imádom az őszinteséget, az igaz érzelmeket, a hűséget, azt, h őrülten kívánom a szerelmem és ha ez valamilyen oknál fogva már nem áll fenn nem tudok maradni. Lehet, h kegyetlenség, de ha lenyomorodna egy balesetben és már többé nem állna fel neki, egy darabig még tuti mellette maradnék, de egy idő után dobbantanom kéne, muszáj lenne, különben hazudnék neki is és magamnak is.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 20:17:10

@SinglElla: a szerelem tart két évig. boldog 30 szerelmet!:)

szia.

SinglElla 2013.05.14. 20:19:57

@Mary fucking Poppins.: nem tart, a szerelem, nem jön és megy, a szerelmet akarni kell és aztán táplálni, egészen hihetetlenül sokáig el lehet húzni...szinte semmi energiabefektetéssel. Nem hiszek abban, h a szerelem kémia, talán a szexuális vágy az kémia. A szerelem a szívünkből, lelkünkből fakad.

SinglElla 2013.05.14. 20:22:19

@Mary fucking Poppins.: Pedig ezzel egyetértettem, meg az idegen szón jót röhögtem, mert azt én is észrevettem, h itt mindenki azzal menőzik.

Mary fucking Poppins. 2013.05.14. 20:42:23

@SinglElla: szép, nagyon szép. csak ezt a cosmo írta. ne hidd el, átb.sznak.

beszéljünk újra, ha volt egy legalább 5 éves kapcsolatod.

addig jó szingliskedést.

SinglElla 2013.05.14. 20:47:45

@Mary fucking Poppins.: soha életemben nem olvastam cosmo-t

szereto · http://szeretom.wordpress.com 2013.05.14. 21:31:36

@titti79: Remélem, letisztul majd minden és születik valami olyan, ami tényleg mindenkinek megfelelő. Legfőképpen neked. Nem biztos, hogy ez a mostani a legcélravezetőbb volt a probléma megoldására, bár nem tudom, mi van most, a komment meg nagyon sok átolvasni. öhm, 24 órája találtam a blogod, oszt jó nagy darázsfészekbe bírtam belenyúlni.
Amúgy meg az írás egy jó a kreatív energiák szinten tartására (főképp, ha nem ilyen kamikáze témában folytatod :-) ) Tehetséges vagy, jó a stílus, műveltnek tűnsz. Nekem pl. az egyik hasznom a házasságomból, hogy az elhülyülés ellen bevezetett írást sikerült egész magas szintre fejlesztenem. 4 blog 10 év alatt + vendégcikkek ismert magazinokban, hatalmas anyag és egy 80%- ban elkészült regény. Terápia és öngyógyítás, külön világ és baráti kör, amit a betűk hoztak. Átmenetnek jó.
süti beállítások módosítása