Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Párkeresés 1.

2013.05.03. 20:10 titti79

(Egy poszt, amitől blogella sírva kirohan a szobából és elégeti a laptopját.)

Amennyire megdöbben(hetet)t a férjem, amikor először szóba került a többes szexszel kapcsolatos fantáziavilágom, annyira belelendült újabban a témába. Lényegében nincs olyan szeretkezésünk, ami közben szóba ne hozná.

Nem tudom pontosan, hogy ezzel csak engem akar "feltüzelni", vagy őt is izgatja a dolog. Illetve megkérdeztem, azt mondja, neki is izgalmas. Bizonyos szempontból őrült féltékeny, másfelől viszont imádja, hogy ilyen perverz vagyok, kőkemény a gondolattól, hogy valaki mással is akarok szexelni.

Persze neki még valahol más szinten mozog ez a gondolat, mint nekem. Én teljesen hideg fejjel is érzem magamban ezt a vágyat. Ő leginkább szex közben hozza fel, amikor a feje könnyű, és a fasza lüktet. Fantáziakorbácsnak használja, beindul tőle.

- Élveznéd, ha most leszophatnál még egy faszt, hm? Hogy felváltva szopnál minket? Dughatna tovább, amikor nekem meg kell állnom, mert annyira finom a puncid. Mindig lenne benned egy fasz, az tetszene, te kis ribanc? Majd szerzünk neked egy jó kis kant az interneten. Valami jó nagy farkút, tudom, hogy azt szereted. Majd azt is  kipróbáljuk, hogy egyszerre dugjuk meg a pinádat, azt a vibrátoroddal úgyis szereted. Majd ahhoz keresünk valami nem túl nagy faszút, hogy jól beférjünk.

Én, megvallom, kissé félszívvel válaszolgatok neki. Talán benne van az is, hogy így a szexi kis fantáziám ténylegesen kiszabadulhat a realitásba - és ez ijesztő. Másfelől meg is fosztja a gondolatot vérlázító mocskosságától, közhelyessé válik azáltal, hogy Gábor is benne lenne. A tiltott gyümölcs édessége elveszik. És így persze kevésbé finom.

(Széljegyzet: vajon a megcsalás is így működik? A partner tudtával és beleegyeztével már nem olyan jó? El tudom képzelni. Úgy gondolom, hogy a félrelépés egyik fő öröme az lehet - a technikai élvezeten kívül - hogy nem szabad. Hogy normaszegés. Hogy a konvenciókból való kilépés egyik könnyen megvalósítható manifesztációja. Nem rúghatod tökön a főnököd. Nem járkálhatsz meztelenül az utcán. De ezt megteheted, hush, hush, titokban.)

- Szerezzünk neked valami jó kis faszt a neten? Biztos vannak ilyen oldalak, gyere most, nézzük meg!

Ez most beugratós kérdés? Amúgy meg leszerelem valamivel. Persze "józanon", poszt-koitálisan ő is visszatáncol. Egy kicsit még emésztenie kell.

Elgondolkozom azon, hogy mekkora mázli, hogy ebben a témában egyáltalán nagy vonalakban egymásra tudunk hangolódni. Hogy el tudjuk egymásnak mondani ezeket a vágyakat, hogy a másik ettől nem készül ki, és nem akar elválni, sőt. Főleg úgy, hogy eddig ezek a témák maximum érintőlegesen merültek fel korábban. Teljesen szolid, különösebb durvulástól mentes házaséletünk volt eddig. Álruhás perverzek vagyunk. Mr. és Mrs. Smith. Csak a film közepén derült ki, hogy mind a ketten "titkos ügynökök" vagyunk.

A Ti házasságotokban / kapcsolatotokban is éltetek át ilyesfajta szexuális evolúciót? Mert nekem eddig az volt a tapasztalatom, hogy egy kapcsolatban nagyjából azt várhatom a szexben, amit az elején is. Jó, van egy pár hét / hónap bénázás az elején, amikor egymásra hangolódik egy pár, megtanul a másikkal dugni, megosztja a tapasztalatait, megnézi, mi válik be, mi működik. De onnantól kb. rutin.

Nagyon örülök neki, hogy ez pont a házasságomban nem így van, hogy mindig tudunk hova tovább haladni, hogy sosem lesz a dolog unalmas. Most nem csak a többes szexre gondolok, mert az talán extrém, hanem az egyre bővülő szexuális repertoárra, újabb területek meghódítására, eszközök, helyszínek váltogatására, stb.

Minket tulajdonképpen már csak egzekúciós problémák választanak el a megvalósítástól. Mégis hogyan talál egy pár ... nos ... párt?

23 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr65279923

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

chocco channel 2013.05.04. 00:45:24

Nalunk ez a 3-as nem fog bekovetkezni, habar bennem felmerult gondolat szinten, de ketlem, hogyha lenne ra lehetosegem akkor megvalositnam:-)Nem szeretek osztozni a zsakmanyon, habar a ferjem es az ikertesoja 3 harmassal total kiegyeznek:-))

Persze ezt sosem fogom megemliteni, szobahozni annak ellenere, h a tesoja is ram van kattanva akinek persze van egy pszihopata felesege:-) Tulkepp szerintem en ettola dologtol eloben visszahokolnek es ez olyasvalami, h szerintem senki nem osztozna a nojevel sajat tesojaval.

Szoval ennek bekovetkezesi eselye -93788392. Zip,zero, orias nulla:-))

Szerintem ti viszont probaljatok ki a 3-ast, biztos szuper a ferjedet viszont szerintem csak addig erdekli es izgatja amig meg nem latja, h valaki elesben dugja a nojet.Vagyni valamire es megkapni ket kulon dolog:-)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.04. 08:10:26

@chocco channel: Én magam is ettől tartok. Mondjuk mi 4-esben is gondolkodunk, és magamról sem tudom, hogy mit szólnék, ha a férjem egy másik nőt dugna. Gondolatban izgató, de... Mondjuk én betegesen nem vagyok féltékeny.
Az ikres sztori izgi, egyszer nekem is majdnem összejött :)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.07. 22:24:42

Mi a fasz izgató az ikres sztoriban? Két tesó, öccs és bátty, na de miért fontos, h ikrek legyenek?
Engem mindig is borzasztóan zavart, hogy az ikrek borzasztóan eltérnek egymástól, kifigyelem a jellegzetességeket és már simán tudom melyik melyik, sosem keverném össze őket. Miért izgi a szex, tök egyforma két emberrel, mint nem tök egyforma másik két emberrel??
(persze csak nektek, mert nekem nem is egyformák)

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.07. 22:32:35

@BlogElla: nem fontos, de olyan vicces. trófea feeling. de ahogy elmondod, teljesen lelombozott

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.07. 22:42:33

@titti79: hát bocsi nem akartam betenni, az egyik szexuális fantáziádnak, de én ezeket sosem értettem, hogy szex orvossal, meg rendőrrel, meg ikrekkel...nekem pl. a rendőrökről (meleg )dzsordzs májkül egyik klipje jut eszembe, amiben smárolnak vagy mi a szösz...fura egy szerzet vagyok, de nem nagyon fantáziálok masztizás közben se...egyébként állandóan álmodozok, de ha szexről van szó, azt akarom megélni a maga valójában...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.07. 22:44:50

@BlogElla: ez az ikres nekem nem 1. számú fantáziám, inkább olyan "ez is megvolt" feeling. Viszont simán fantáziálok olyasmiről, amit sosem tennék meg :)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 08:00:26

@titti79: Én is olyanokról szoktam nagy ritkán vagy közösen valakivel fantáziálni, amit sosem tennék meg.
Egyébként ezért írtam, h Gáborod nem biztos, h tényleg akarja...csak magamból indultam ki.
Úgy amúgy mi a jó a két pasis felállásban?
Mármint, egy telibevágja a pinádat, de mondjuk én se szopás se análpárti nem vagyok, azaz a másik addig tévét néz?

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 08:01:33

@titti79: ÚÚÚ helyesbítek, szóval ez nem is fantázia, vagyis az, de ezek ilyen beindítószövegek, amiket mondunk egymásnak, nem mennék bele, mert mások haja égnek állna tőle:D

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 10:19:32

@BlogElla: nekem az anál szintén tabu, de a szopás tud izgatni. Mondjuk pont az anál az, ami gondolati szinten be tud indítani, de Isten ments, hogy valóban akarjam :)

Taylorg 2013.05.08. 10:21:36

Szerintem minden pasi végigtolta már az összes szomszéd-ismerőst képzeletben, csak igaziból ez felvet egy csomó problémát. Mi lesz utána, mit mond, vagy gondol majd az illető, mi lesz, ha kiderül. Hasonló cipőben sokan járunk, csak van, akit szorít, van akin lötyög. Mint a mesében...:)

Gerry. 2013.05.08. 19:29:16

@BlogElla: "de mondjuk én se szopás se análpárti nem vagyok, azaz a másik addig tévét néz?" Ilyen megkotesek es a nyilvan egyeb teren is fantasztikus repertoar tukreben alighanem igen, a masodik kan onkent es dalolva fog meccset nezni (csak, hogy legyunk sztereotipek), pusztan azert, hogy vegre valami izgalmas is tortenjen vele.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:40:13

@Gerry.: egyéb téren? szart se tudsz kölyök.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:48:24

@titti79: engem a szopás nem izgat sehogyansem, örülök, ha túl vagyok rajta, szeretem azzal kezdeni, mert elsőre hamarabb elsülnek a pasik, de van akinek iigy is annyi ideig kell csinálni, h már szájzárveszélyben érzem magam álkapocs ügyileg, a durva, erőszakos mélytoroktól, meg feljön a reggeli, ebéd, vacsi napszaktól függően, amit gyorsan le kell nyelni, mert oda a "romantika". Tény, h eljátszom, h szvesen csinálom, mert szeretek örömet okozni a páromnak. Viszont meg kell érteni, h a nőre nem hat úgy a fasz, mint a pasira a pina, látványa, illata. Ha szerelem van, néha felfalnám a partnerem és tud érdekes lenni, a hatalom a kézben, de konkrétan a szopás nem izgató, ha pl. a fülcimpám nyalogatásához (persze a pasi csinálja) hasonltanám, a fülcimpára azt iirnám 98%-os hatásfokkal izgat, a szopás, ha mindent számtásba veszek, hatalom stb. akkor is csak 5%.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.08. 20:52:25

@titti79: nem az a baj az anállal, h nem érzékeny az a rész, hanem, h egészségühyileg és biológiailag a seggünk nem alkalmas az aktusra. Csak output, nem pedig input.
Érdekes, hogy rengeteg pasi iirtózik attól, h a seggébe nyúljanak, viszont szarakodás nélkül szétbassza a párja seggét, ezen azért el lehetne gondolkozni kicsit. Sztem ha már anál, akkor uniszex, segge mindenkinek van, ha egy pasi nagyon akarja, akkor előbb egy faszának megfelelő dildóval én jól seggbebasznám, aztán meglátjuk...

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.05.08. 22:03:20

@BlogElla: hát, nem tudod, hogy hány pasi vágyik arra, hogy seggbekúrják :)

Gerry. 2013.05.09. 00:31:48

@BlogElla: Hasonloan kulturalt es velos valaszra szamitottam - ha igy lenne otosom a lotton...

(PS: Nem akarok trollkodni, de a labda magas volt. A valasz meg magasabb, de ugye nem akarok trollkodni, igy maradok a blog olvasgatasanal semmint a kommentelesnel.)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 08:08:50

@Gerry.: és ennek, ne tudd meg hányan örülünk!

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.05.09. 08:15:24

@titti79: jó akkor az anál csak a pasikra terjedjen ki, mert ugye nekik ott a prosztatájuk, de nekem mindkét oldalról a hiires G-met izgatjuk, hadd válasszam már a hüvelyen keresztüli módot. Nem pedig a természetellenest. Annyira elég lenne elolvasni a szarás mechanikáját, ahhoz, h megértsék egyesek, miért nem baszásra találták ki a segget. Ha meg minden nő végezné rendesen a Kriston Andrea féle hüvelytornát, akkor a hüvely is szűk maradna, nem kéne azzal jönni, h a segg szűkebb. Persze a tiltott "gyümölcs" de mondom, akkor már gyömöszöljék az orromba is, fülembe és köldökömbe is, sok-sok nyalogatásra biztos az is kitágul, mint ahogy a seggről regélik, és hát ez is tiltott gyönyör lenne.

AlfaHím 2013.05.09. 18:44:59

Az evolúció megy mindenhol. A kérdés csak az, hogy egyszerre történik -e vagy nem. Ha nem,akkor következik a lélektelen kurvazas meg felrelepes és máris széthull az összhang. Ti szerencsések vagytok, hogy így meg tudjátok elni. Sok esetben az egyik fél felismeri magában a tartalékot, de a másik nem tart vele.

Ivonn (törölt) 2013.07.16. 00:26:53

Nem éppen postra reagáló, de meglepően sok pasi szereti az anális izgatást. Amúgy én nem érzem úgy, hogy ennek oda-vissza kell működnie, én pl. nem a pasi hátsójával foglalkozni (max párkapcsolatban), de az oké, ha ő teszi az enyémmel. Egy barátnőm meg pont az ellenkezője. Szóval, különbözőek vagyunk, na.

Egyébként nekem is van fantáziám, amit nem biztos, hogy megvalósítanék, de gondos tervezés után szerintem egyszer lépni fogok ez ügyben, különben hogy tudom meg, hogy tényleg bejönne-e?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.07.16. 09:22:54

@Ivonn: enyém is szeretne egy kis seggnyalást, de én nem vagyok benne... :(

MangalIca 2013.07.18. 09:29:50

A seggnyalás szerintem természetes én is elvárom, hogy szépen kinyalják, nagyon szívesen viszonzom, hiszen ebben nincs semmi egészségtelen és beteges, nyilvánvalóan fürdünk előtte:)

whale 2013.07.18. 10:45:23

@MangalIca: Gyorsan szemetelj, nemsokára mész a picsába.:)
süti beállítások módosítása