Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Swingerklubban voltam

2013.04.13. 10:40 titti79

Ne izguljatok nagyon, mert katasztrófa volt.

Nem is a zapával, hanem rábeszéltem egy barátnőmet (addigra már nem voltunk szomjasak). Zapa lényegében tudta, hova megyünk, mert nagyon szarul hazudok.

Szóval. Egy halom hervasztó, öregedő, kövéredő pasi. Néhány hervasztó, öregedő, kövéredő nő.

Én, amint túl sokat iszom, aztán még annál is többet, és annyit röhögök, hogy azt hiszik, szívtam valamit, pedig tényleg csak ittam.

Kószálunk ide-oda, tánciztunk, körbenézünk.Beszélgetünk emberekkel. Ez a legérdekesebb rész, mindenkit beszéltetek, kár, hogy legtöbbet angolul, fura, orosz akcentussal kérdezek - ez előfordul, ha iszom. Kár, hogy olyan kevésre emlékszem belőle.

Egy idő után lent a gabalyodóban gabalyodnak tisztességgel. Nézem őket, és olyanok, mint a malacok. Ami beteszi a kaput, az egy hájas hát, amint valakit nyal / szop (annyira nem látom), és nem tudom eldönteni, hogy férfié a hát, vagy nőé. A kép a retinámba ég, és félek, hogy soha többé nem leszek képes orgazmusra.

Na, menjünk haza. Nem én mondom ki, hanem a barátnőm, aki, félek, hogy soha többet nem áll szóba velem.

Gusztustalan. Közhelyes. Nevetséges.

A szex reggel a zapával: isteni, felemelő. Beszélgetős. Fantáziaelmondós.

Kibaszottul másnapos vagyok.

65 komment

Címkék: szex pia swinger

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr65220675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.13. 14:33:29

Na, még mielőtt bárki bármit mond, elkezdek magyarázkodni, mert ilyen vagyok. Semmivel sem érzem magam "különbnek" az ottani közönségnél, ez a fikázás most KIVÉTELESEN nem a sznobériám megnyilvánulása. Pont az riasztott elsősorban, hogy én is ilyen vagyok? Egy kicsit elhasznált, öregedő, dundi de szexuálisan túlfűtött nő? Tükörnek használtam őket, és nem tetszett, amit láttam. Na.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.13. 15:14:35

Hervasztó. Ne menjünk zingerklubba!:)

karikaV43 2013.04.13. 22:20:27

Nem tudom az a klub mire való,de szerintem oda nem a jó pasik és csajok járnak.

Alaister Grand 2013.04.13. 22:27:32

Sose mennék ilyen helyre, mert szerintem a szex önmagában, önmagáért hervasztó és szánalmas üzekedés csupán. Ha elképzelem, milyen lehet, hát pont azt látom lelki szemeim előtt, amit leírtál. Ez megerősít abban, hogy továbbra is kerüljem.

Szépia 2013.04.13. 22:38:26

Nem lehet, hogy az XXXL klub rendezvényére keveredtetek oda? :) Szerintem igencsak vacak helyre mentetek. (ha valóban mentetek, bocs, hadd kételkedjek) Voltam pár alkalommal swingerklubban, és azt tapasztaltam, hogy mind testalkatban, mind életkorban mindenféle ember megtalálható, de a jellemző inkább a csinosan átlagos férfi és nő. Ugyanis aki egy ilyen helyre elmegy, az az átlagnál jobban ad magára kinézetben, ápoltságban.

Nemozoli 2013.04.13. 22:38:41

Ha a "Zapával" isteni, felemelő a reggeli szex, akkor minek is kell bármiféle klubba menni? :-O

Ezt én most úgy mondom, hogy kényszerűségből (munka) majdnem egy évig csak havonta egyszer tudok hazamenni a "Zanyához", akivel már 20 éve együtt vagyunk (de még nem vagyok 40 sem), emiatt lehet bennem egy kis hiányérzetet felfedezni. Ráadásul Kijevben vagyok, ahol a jó csajok csak úgy tobzódnak, amikor megtudják, hogy külföldi vagyok, akkor egyenesen elolvadnak... veszélyes egy hely ez!

Ettől függetlenül nem látom át a szvingerklubok létjogosultságát, vagy egyszerűen csak nem vagyok elég "érett" rá... remélem, hogy nem is leszek!

aciduzzu 2013.04.13. 22:42:39

ilyen swingeres blog van már, tök kamu...

canadien 2013.04.14. 00:08:49

Minek mentél oda?Fikázni?Te hogy nézhetsz ki "misztökéletes"...

Dr. Sör Kálmán · http://www.itallexikon.hu 2013.04.14. 00:57:28

Miért nem ültettél inkább egy almafát?

Pobjeda Rezső fémipari TMK-s 2013.04.14. 02:12:13

Megérett az emberiség a pusztulásra.

dtk74 2013.04.14. 03:20:47

Voltam már kocsmában ami gáz volt. Társaság, buli. Nem hiszem, hogy minden kocsma ilyen.
Volt már csajom, aki tévedés volt. Azért adtam esélyt a női nemnek továbbra is. Meg is találtam az igazit.
Borultam fel biciklivel, de nem hiszem, hogy rossz dolog kerékpározni.
Volt már olyan szar napom, hogy elment a kedvem az élettől. Ne lettem öngyilkos, és jöttek jobb napok.
íittam már rossz bort, a fejem majd szétment másnap tőle. Azért továbbra is hiszem, hogy a szőlő leve -jól megcsinálva- nem méreg. Csak kifogtam egy vackot.
Sorolhatnám. Érted? Nem?! Akkor magyarázni is felesleges, úgysem fogod.

zelmavagyok · http://sikospálya.blog.hu 2013.04.14. 07:04:11

@titti79: Számomra ebből a történetből és saját "tükörkép" hozzászólásodból a lúzerségtől való félelem sugárzik... vagy attól való félelemé, hogy egy meggondolatlan pillanatban átlendülsz egy határon, amin túl a (szexuálisan vagy élethossziglan és mindenben?) lúzerek élnek. Ha a szwinger nőci naplójába belenézel, csupa érdekes, szexis és lendületes eseménnyel találkozol, nyoma sincs ennek a hezitálósan undorkodós belső érzésnek... mert ő talán máshol látja ezt a határt, vagy nem ilyen határokban gondolkodik... . Az is lehet persze, hogy egyszerűen rossz helyet és napot fogtál ki, ahogy dtk74 írta, vagy csak elképzelted az egészet, amire több hozzászóló utal. Lényegében mindegy. Továbbadom édesanyám idevágó jótanácsát: aki nem bírja a kocsmai verekedést, ne menjen kocsmába verekedni:).

fülesboci 2013.04.14. 07:06:51

nekem meg az jön le, hogy egy részeges, vihogós elviselhetetlen szuka az apjával baszik..

fülesboci 2013.04.14. 07:07:56

@canadien: képzeld , hogy örülhettek egy drogosként viselkedö kurvának

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.14. 07:11:54

Nem túl nagy tapasztalat birtokában is azt mondom: nem feltétlenül ez "a" swingerclub. Clubot csinálni, üzemeltetni egy szakma, nem is egyszerű. Láttam rá példát, hogy komoly befektetéssel és nagy hozzáértéssel lehet olyan helyet csinálni, ami valami evolúciós trükkel kiválasztja a színvonalas közönséget. (A színvonalas nem a modellel egyenlő, hanem a kulturálttal, az önmagára igényessel.) A dolog szépséghibája: csak külföldön láttam ilyet. Igaz, mi két lehangoló hazai klub után nem is próbálkoztunk többet itthon. Tudom, vannak újak azóta, de nincs személyes tapasztalatom.
Szó sincs arról, hogy külföldön minden klub jó: fogtuk mi a művelt nyugaton is menekülőre körülnézés után, nehogy örökre elmenjen a kedvünk a szextől...
A döntő mozzanat, hogy te hogyan, milyen elvárásokkal mégy oda. Ha a pároddal, csak azzal a minimumigénnyel, hogy nem foglalkozva másokkal, felszívtok némi erotikus hangulatot és ketten hasznosítjátok, akkor még egy ilyen hely után is érezhetitek sikeresnek az estét.

Lajosforras 2013.04.14. 07:23:49

hát nemtom. a swinger-klub megcsúfolása mindannak,amit egy ilyen "átlagjenő" ,mint én a szexről ,mint olyanról gondol...

Rush2112 2013.04.14. 08:14:26

Ez melyik klub volt?

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 08:32:11

no babáim, eloszlatnék néhány félreértést. vszeg én nem fogalmaztam elég szabatosan. nem dugni mentem, hanem körülnézni. főleg úgy, hogy a barátnőmmel voltam.
nem állítom, hogy éretten viselkedtem, megkockáztatom, hogy egy átlag essexi csaj péntek esti cikiségét súroltam. nincs rá mentségem.
ja, és tényleg ott voltam, de aki nem akarja elhinni, egészségére. mondjuk ha ki akarok találni valamit, érdekesebbet találok ki.
Aztán még: lehet, hogy az általam festett kép sarkító és szubjektív, ez adottság. Nem ítélek el senkit, akinek ez bejön. És biztos hiba lenne általánosítani, biztos vannak jobb helyek, biztos lehet olyan állapotban menni, hogy ez jó legyen. DE nekem megkönnyebbülés, hogy nem tetszett. Kiraktam a szervezetemből, nem izgat, nincs kísértés.
(A misztökéletesen annyira kellett nevetnem. Aki olvas, tudja, hogy viszonyulok magamhoz. És milyen óvodás duma már ez? :) )
Ez egy lelki-testi stripper énblog. Így éltem meg, engedtessék meg nekem.

panic_button 2013.04.14. 08:40:55

Hát ne vállaljatok gyereket.

flippant 2013.04.14. 08:44:31

Egy alapos ÁNTSZ HIV tesztet is javasolok a blogírónak, pláne ha sokmindenre nem emlékszik és ha egyáltalán igaz a történet...

sparklie (törölt) 2013.04.14. 09:42:47

En jokevuen olvasom az ilyen kitalalt szexblogokat. Kamu, de aranyos.

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.14. 09:58:14

@titti79: Maradjon kettőnk közt, de azért ez az eleve eldöntött állatkertlátogatói attitűd nem egészen fair azokkal szemben, akik nem körülnézni mennek... Ejnye-bejnye. :)

Bohócnok 2013.04.14. 10:00:16

Ha a ZAPÁVAL olyan jó, akkor mi a büdös picsát kerestél a klubban? Most ez vagy egy kommentvadász kamu bejegyzés, amit nem értek, hogy mi a retkes falloszért keres kint a ZINDEX főoldalán, vagy ha igaz, akkor egy retek picsa vagy.

Bohócnok 2013.04.14. 10:06:26

@titti79: Ez a magyarázkodás meg csak rárak a retekségedre: ebből úgy értem, hogy akkor szimplán szexmániás vagy, nem elég a ZAPA, elmentél nézelődni, hátha lesz az étvágyodnak megfelelő, de hoppon maradtál. Hagyd akkor ott bazmeg és ne baszd a fejét a szerencsétlennek, aztán mehetsz kúrni a világba.

Bohócnok 2013.04.14. 10:09:15

De elképzelem, hogy te is ez a 160 centi 80 kiló hájbáj vagy picsa szájjal meg fél liter parfümmel, aki reggelente a ZIRODÁBA rázza be a seggét, este meg haza, nem ad semmit magára, de az igények magasak, mint az Eiffel-torony, aztán a szwingi klubban 5 kilóval nehezebb zsíros hátakon megrökönyödsz, miközben ugyan az vagy te is.

Rogerthat 2013.04.14. 10:29:58

@Bohócnok: Biztosan tudnád te ettől jobban is sértegetni a blogírót, hiszen pillanatok alatt átláttál rajta, ne add hát fel három komment után! Vagy még fogalmazol?

kalandfereg 2013.04.14. 10:47:35

A leírás részleteiben biztos tartalmaz igazság-elemeket. :D
A swinger nőci naplójánál biztos többet, bár mindkét blogra igaz, hogy a "nőci" helyére mindig egy túlsúlyos, izzadt, otthonkába öltözött, képernyőt bűvölő szőrös fickó tolakszik az agyamba. :D

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.14. 10:55:45

@kalandfereg: pedig "ég és föld" a kettő, tartalmilag is, meg hozzáállásilag is (nem, nem nyalok ide, és ha tenném, akkor sem azért, ami ott történt velem... :-P), és - hiszed-e vagy sem - mindkét "alany" importból fedezi a hímivarszerv-igényét...

Igaz, konkrét, "kézzel fogható bizonyítékom" nincs, mielőtt betámadnál...

OFF: többen írták itt is, és más blogokon is: ha valami nem tetszik, nem tartom hitelesnek, nem olvasom. Vagy ha olvasom (mert azért izgat, kíváncsi vagyok), akkor nem kommentelem.Ha sem ezt, sem azt nem tudom megállni, akkor korpa közé vagyok keveredve, és ne csodálkozzak, amikor a "disznók" falatoznak belőlem... Miközben tengernyi jó & hiteles blog létezik eben a témában. is.

... mondja Max, aki hisz, érdeklődik, olvas, kommentel... és az itélkezést még akkor sem szereti, ha más teszi! :-)

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.14. 11:03:05

@Max & Maxina: utóirat az előző hsz-hez. "És amennyiben megjelenik az Ünnepi Könyvhétre titti tollából egy "felszabadítóan erotikus női önvallomás", természetesen visszavonulok...
A kommentezéstől és talán az írástól is... :-D

Max

Sákif za morro? 2013.04.14. 11:07:40

Ilyen tökéletes ember minek is vegyül az egyszerű földi halandókkal?! Nem igaz?

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.14. 11:11:44

@titti79: ha érdekel a recept, szívesen megosztom privátin. :-)
Mármint a "Mit tegyünk, hogy blogunk soha ne kerüljön ki a címlapra?"

... mondja Max, aki jóelőre gondoskodott az "intimitásról"

aciduzzu 2013.04.14. 11:27:28

@Bohócnok: az ilyen explicit megfogalmazásokért ki fognak tiltani, ugyanis a kisasszony nem viseli jól a kritikát:P

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 11:28:54

@Max & Maxina: te vagy az egyetlen, akinek sikerült megbántania

aciduzzu 2013.04.14. 11:30:43

@titti79: babád neked az átlag essexi csaj (wowww, voltál már angliában?)

nem erre írtam, hogy tök kamu, hanem a másik nőci bolgjára, aki azt akarja alapvető tárgyi tévedésekkel bemesélni, hogy rutinos swingerjáró...

de legalább ő is határozottan moderál :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.04.14. 11:48:05

Látok némi irigységet, hogy megtetted, amiről sokan csak álmodoznak és persze, az első kommented, a magyarázkodós :-) tartalma lejön a posztból is, de dicséretes, hogy önkritikát gyakoroltál és meg is osztod a végeredményt a nagyközönséggel. Nyilván, ha cicababa lennél, akkor a többi szép lányt nézted volna meg, velük hasonlítgattad volna magadat össze, őket figyelted volna, hiszen az ő viselkedésükhöz kellett volna igazítanod a sajátodat. (Nem akarok elméleti kérdések igazságtartalmának boncolgatásába belemenni, ne köss bele lsz. :-*)

Szerintem NE állítsd át a blogodat olyanra, hogy ne kerülhessen ki címlapra, mert kétségtelen, hogy el vagy tévedve az erdőben, DE KI NEM?, viszont Te keresed a kiutat a tisztásra, ami lehet, hogy nem a swinger világa, de jó, hogy felpróbáltad. Bátor, belevaló csajszi vagy. Büszke vagyok Rád! ;-)

A max gyereken meg ne akadj fel, ilyen ő... először mézesmázos, aztán amint a hátad mögé kerül beléd döfi a kést. Zapa este majd megvigasztal érte.

camd352 2013.04.14. 12:36:47

Nekem is fura ez picit, pár ilyen klubban én is jártam már, és nem állítom, hogy nem voltak testesebb, nem túl vonzó egyének, de mindenhol jelentős számban képviselték magukat a fiatal, jóalakú, szép látogatók is. (És nem, nem vagyok igénytelen, sőt... )

Valamit elronthattál :)

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2013.04.14. 12:47:37

"Üzeneted hosszabb, mint 1000 karakter! Legyél tömörebb!" - meg a jó kva anyád!

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.14. 13:30:10

@titti79: ismételt szövegértelmezést ajánlok, ha ez sem változtat, akkor Halas nagyasszonyunk kommentjét tedd magadévá, keretezd be, tedd a falra, és nyomj egy moderál gombot.

... mondja Max, aki alapvetően értékeli az értetlenséget - egy darabig... :-P

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.14. 14:57:12

@Max & Maxina: OK, megmondom, hogy értelmeztem: szerinted nem írok jól. És ez jobban zavar, mintha néhány ignoráns hülye lekurváz. Nyilván mert az utóbbival kapcsolatban nem hiszem, hogy igazuk van.

estrella_ 2013.04.14. 15:39:11

Én már a metróban a mozgólépcsőn látott (felöltözött!) népek kilencven százalékát is visszataszítónak látom általában, mi lenne velem egy szvingerklubban, te jó ég! :DDD

Max & Maxina · www.maxandmaxina.blog.hu 2013.04.14. 18:29:50

nagyon OFF, de
@titti79: fuss neki még egyszer, elejétől, figyelmesen, és biztosan meg fogod érteni. Egy bónusz mosolyt pedig majd az a pillanat hoz, amikor kisilabizálod, hogy ki is az, aki szerintem nem ír jól... bár lehetséges, hogy már ismered a "véleményemet"... esetleg a háttérben zajló privát levelezésből... :-D)

... mondja a literátus Max, akinek vannak más becenevei is. Mint pl. a "Kannibál Lektor"

sorica123 (törölt) 2013.04.14. 19:29:56

@Alaister Grand: ez, ahogy a posztban le volt írva, valóban inkább dagonya, mint szex. Így engem se érdekelne a dolog:/ Az, hogy valaki szerelem (akármi is legyen az) nélkül szexel, az is lehet sokféle, embere válogatja, de ez így elég gáz.
@camd352: lehet, hogy egyébként nem mindig ugyanolyan arcok vannak lent.
Nagyon beválaszthattatok, ha ennyi jellegtelen, plötty, vacak alak volt. De el tudom képzelni, hogy néha túlteng ez a típus, ahogy sokszor a buszon is több szerencsétlen pofát látok, mint nem (csak nyilván ruhában:).

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.14. 23:05:27

Titti: gyanúsan sok új név olvas mostanában téged és mind támad, nem akarom, hogy paranoiás légy, de lehet, h összefutnak a karakterek egy kézben;)

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.15. 01:04:51

@kalandfereg: miért vagy ilyen paranoiás, miért olyan nehéz elhinni valamiről/kiről, hogy az ami...ha te kamus vagy ne magadból indulj ki! Az én blogomra is az volt az első kérdés, h ezt én írtam-e? Hát nem bazmeg, a Náncsi bácsi.

mrbateman 2013.04.15. 08:28:59

Az átlag a swingert (nyilván TV hatás, mi más) úgy képzeli el, h. elegáns filmgyári díszletek között, éppen csúcsponton lévő korai 30-asok (egy tíz evvel ezelőtt korai 20-ast, míg tíz év múlva korai 40-est fogok majd ide írni:-DD), akik okosak, műveltek és szellemesek, ugyanakkor mindenki nedves és potens kerülgetik egymást koktélruhában, nincsenek félresiklott, döcögős beszélgetések, mindenki fiatal, kívánatos és frappáns, oszt basznak.is!

Hát a valóság nem ez, de menj ki a strandra és nézz körül, milyen szörnyek vannak! Ahhoz képest, ha lemész - bár nem a filmből várt alakok köszönnek vissza - nem olyan szörnyű a helyzet! A honi átlag feletti a felhozatal. Van egy pár nőstényvíziló, és kompenzálásában ő érzi magát látványosan a legjobban, ő élvez a leghangosabban, igazából más azon az estén meg sem lett baszva hozzájuk képest, ezért úgy tűnik, h. velük van tele a hely. Ami számszakilag nem igaz, csak betölti az egész teret a harsányságával és nyüzsgésével.

mrbateman 2013.04.15. 08:29:38

/2

Másik észrevételem, hogy jobb csajok vannak lent, mint faszik, bár lehet egy nő fordítva látná.
Gondolom az sem mindegy hova mész.

Anno még egyedül,voltam párszor Németországban, na ha igazán szar, szétfolyós seggeket, narancsbőrt és hurkákat, vagy ellenkezőleg félig kiszívott tejeszacskót akarsz látni, akkor párszor kimész, ahhoz képest Mo. a kánaán.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.15. 09:09:34

@mrbateman: Ja, hát én sem gondoltam, hogy a "Tágra zárt szemek" várnak. Lehet, hogy inkább a saját reakcióm döbbentett meg, és utólag önigazolok. Meg hát ugye nem voltam józan sem, ami így utólag hülyeség, de ezt százszor leírtam.

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.16. 01:39:34

@mrbateman: @titti79: Bármilyen hihetetlen, létezik ilyen filmgyári valóság is, Tágra zárt szemek is. De oda nem "csak úgy leugrik" az ember.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.16. 07:44:19

@William_Harford: ja, hát semmiképp nem vagyok abban a ligában :)

mrbateman 2013.04.16. 08:03:19

@William_Harford: A zártkörű, meghívásos verzióra gondolsz?

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.16. 08:15:49

@mrbateman: Igen, az az egyik pozitív élmény. De nyilvános hely is volt már hibátlan. Ahol a keretek (környezet, program, és igen, az ár is) valahogy maguktól megszűrték a közönséget. Nem olyan értelemben, hogy modellekből állt volna, hanem kulturáltság tekintetében. Csupa olyan ember, aki ízléssel tudja viselni a korát és a kilóit (semmi extremitás).

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.16. 09:04:25

@William_Harford: valahogy azt gondoltam, hogy ehhez szépnek és gazdagnak kell lenni minimum, és a megfelelő embereket ismerni :) ebből egy sem igaz rám :)

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.16. 09:12:25

@titti79: Sem gazdagnak nem kell lenni (na jó, azért ne a gyerektől kelljen elvenni a menzapénzt a szórakozásra), sem modellnek (elég, ha hibátlanul ápolt vagy) és meg lehet ismerni a megfelelő embereket is :)
Mindez persze időigényes is - úgy biztos nem kerülsz jó helyre, ha hirtelen ötlettől vezérelve leugrasz valami random helyre.

William_Harford · http://erotikusmemoar.blog.hu/ 2013.04.16. 10:11:36

@titti79: Mi nem rendeztünk sose. Pont az lenne a lényege a swingerklubnak, hogy egészen más műfaj, más kellékekkel, más szabályokkal, másfajta élményekkel, mint egy privát erotikus összejövetel. A jó swingerklub nem egy nagy hányós házibuli fílingjét adja, sokkal közelebb áll egy lazán elegáns szórakozóhelyhez.
Ilyet jól megcsinálni és jól működtetni komoly szakértelmet és jelentős befektetést igényel.
A meghívásos alapon működő helyet is profi módon működtette a "házigazda", kizárólag erre a célra használt helyen.

Mészáros Laci 2013.08.08. 08:28:26

...hogy lehet másnaposan szexelni? Ha nekem fáj a fejem, akármitől, sok jóra nem számíthatunk. Inkább bekapok egy rózsaszín tablettát.
süti beállítások módosítása