Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Férjcserélő

Baszáslélektan haladóknak és promiszkuitás-hermeneutika újrakezdőknek volt eredetileg, de a franc se tudja, mi ez már...

Friss topikok

  • Troppauer Hümér, érzékeny lelkű költő: Kedves Titti! Korábban olvastam blogodat, sajnálattal tapasztalom, hogy már nem itt írod tovább. ... (2015.04.13. 13:40) Függöny
  • Miklós123: @BlogElla: Meg kell rendesen tanulni (és ehhez kell szakirodalom...) és másrészt meg nagyon kell s... (2014.04.10. 14:50) Egy rövid poszt a nyalásról
  • Miklós123: Hát én csak véletlenül keveredtem ide. Elfogadom azt, hogy nem lehet egy életen át hűségben élni, ... (2014.04.10. 14:46) Swingtam - 2. rész
  • GrTs: @titti79: en csak szeretnem megkaparintani az uj blog cimet :D (2013.10.25. 10:53) Post scriptum
  • mucsailajos (törölt): És természetesen ez nem pedofília. A pedofília amúgy is leginkább szintén csak egy bélyeg, egy bos... (2013.10.09. 09:53) Honnantól pedofília?

Biankó csekk félrekúrásra

2013.04.13. 15:45 titti79

Tehát swingerklub "élményként" ki van pipálva, és semmilyen körülmények között nem vágyom oda vissza - az üzemeltetők hálásan felsóhajtanak. De a többes szex még mindig izgat. Közben meg nem tudom, hogy a valóságban az is ennyire hervasztó lesz / lenne.

Viszont a zapával való heart-to-heart beszélgetésem után egyre világosabb, hogy a feltételes mód használata indokolt. Dugás közben nem bánja, hogyha elmondom a fantáziáimat, alá is tesz, fejlesztjük, még talán fel is pörgeti őt is valamilyen szinten. Orgazmus után azonban bezáródik.

Valószínűleg a reggeli szex közben egy részem még részeg volt, mert elmondtam neki a nevezzükpéteres affért, ami nem egy nagy cucc, de azt is tudom, hogy más férjek úgy basztak volna ki, mint macskát szarni. Ő nem. (Ő is betett a közösbe egy kis máslánytaperolást még a kapcsolatunk elejéről. Meg egy kolléganőt, akit szívesen megdugna a mosdóban.) De ami ott és akkor izgatta, az, láttam rajta, utólag bántja. Azért is, mert most nem hagytam, és utána is beszélni akartam róla.

Röviden összefoglalva a következőket tanultuk: neki a mi kapcsoltunk teljes és boldog. Szexuálisan és minden tekintetben. Nem vágyik másra. Hogyha én igen, az nagyon bántja, de ha akarom, csináljam, csak ne tudja meg.

- Csak azt kérem, hogy ez ne a vég kezdete legyen. A mi kapcsoltunkra ne legyen hatással. Ne akarj kevesebbet vagy kevésbé szexelni velem - teszi még hozzá - És ne beszéljünk többet erről. Beszéljünk arról, hogy milyen szépen süt a nap.

Zapa attól fél, hogy elhagyom. Nem kezdem el neki magyarázni, hogy nem kilépni akarok a házasságunkból. Jobban mondva nem kívánom beszüntetni. Csak kitágítani a határait. De ő attól fél, hogy valaki jobb lesz nála, és én majd azzal a valakivel akarok lenni. Eddig csak a pozitív extern hatásait élvezhette az én "nyitásomnak" - ő volt az, akire rávetődtem, amikor felizgatott valaki / valami pl. a neten. De ha mással kiélhetem, akarom-e majd vele is?

Büszke vagyok rá, hogy ennyire higgadtan és érthetően kifejezi az álláspontját. Ugyanakkor így visszahúzzuk a vékony takarót a Grand Canyon méretű szakadékra. És ezzel kezdve garantálja magának, hogy kételkedhet bennem. Ha nem mondok neki semmit, akkor már holnaptól nyugodtam félhet, hogy megcsalom. Lehet, hogy sosem csalom meg, de ő innentől örökké gondolhatja, hogy de.

Én előzőleg megengedtem neki, hogy megdugjon más nőket, feltéve, hogy használ gumit, és utána részletesen elmeséli. Nem érzem azt, hogy nekem kevesebb lesz attól, hogy másnak is adok belőle. De hát nagyon nem vagyunk egyformák. Ő normakövető én meg paplanforradalmár.

Elemzem magam: azért vagyok vele ilyen megengedő, mert tudom, hogy úgysem csinálná? Biztos benne van a pakliban.Nem félek attól, hogy beleszeret másba? Nem tartom reálisnak, de a koncepció félelmetes. Így valahogy meg tudom érteni zapát is.

Szégyellem magam a vágyaim miatt. Úgy érzem, hogy rossz vagyok, és egy kurva nagy pofonért megyek valahova, amit meg is fogok érdemelni. Csak az ilyesmi sajnos soha nem állított meg.

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://ferjcserelo.blog.hu/api/trackback/id/tr145221000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.04.13. 20:48:57

Mélypont, szinte minden kapcsolatban bekövetkezik ahol a határokat elkezdi kitolni valamelyik fél.
Hogy innen merre tovább az leginkább azon múlik (szerintem), hogy ugyanabba az irányba változtok e mindketten.
Mert a változás már elkezdődött, ez tény.

A swingeres élményedhez annyit szeretnék hozzáfűzni hogy a leírtak alapján két lehetőség van. Vagy valami extra szar helyen voltál, vagy igazából te sem állsz még készen erre. De az is lehet hogy mindkettő.

titti79 · http://ferjcserelo.blog.hu/ 2013.04.13. 21:06:57

@AdélAnita: Nálunk most épp nincs mélypont (épphogy kifelé jövünk valami nagyon szarból), de morális válság egyértelműen van.
És vszeg igazad van, mindkét probléma fennállt a swingerrel. De úgy érzem, hogy nem is olyan nagy baj, ha sosem leszek rá kész.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.04.13. 21:22:20

@titti79: Én azt amit leírtál arról amit mondott, hogy ha akarsz nyugodtan dugj mással csak ő ne tudjon róla mélypontnak érzékelem abban az értelemben, hogy ebből így nemhogy nem fog a kapcsolat kinyitása bekövetkezni, (ami nem feltétlenül baj persze) de valószínű hogy neki még fáj is hogy ez téged esetleg izgat.
De az is lehet hogy csak félre értettem valamit.

A swinger meg valóban nem való mindenkinek, azok közül sem akiket egyébként érdekel.
De amit írtam nem csak a klubozásra értettem, hanem az egész életformára. Abban hogy ezt egy klubban teszed vagy máshol igazából nagy különbség nincs. Maga az érzés az ami meghatározó, nem a helyszín. (és itt nem a fizikai részére gondolok)

Szépia 2013.04.13. 22:48:59

Amit nem tud az ember, az nem fáj. Teljesen jogos álláspont. Én sem szeretném megtudni, ha meg lennék csalatva. Nálunk szerencsére ilyesmitől nem kell tartani. A swingerklubokal kapcsolatos negatív érzést bár meg tudom érteni, de nem tudom magamévá tenni. Izgalmas, izgató hely. De tény, sokkal izgalmasabb, intimebb játszadozásokba lehet belemenni „privátban” hármasban vagy négyesben.
A pofonért futást úgy hiszem, jól látod. De mégis keresed, várod. Talán reméled is, hogy mihamarabb megérkezik? Ez kicsit mazochista szemléletre vall. Vagy talán komolyan elhiszed azt, hogy nem is vak a cigány lova, csak bátor? :)

aciduzzu 2013.04.13. 23:07:38

"Szégyellem magam a vágyaim miatt."

dehogy szégyelled, magadnak gerjeszted!

Szépia 2013.04.13. 23:15:38

@aciduzzu: Valószínűleg így lehet.

BlogElla · http://blogella.blog.hu 2013.04.15. 00:55:27

@aciduzzu: :DDD attól még szégyelli, h gerjeszti:D
süti beállítások módosítása